Znakomity wybór! Nasi Klienci byli tym hotelem zachwyceni.

Hotel Ocean Paradise Resort & Spa

Ocena: 4/5

Zanzibar, Kiwengwa, Kiwengwa

Zjawiskowa piaszczysta plaża i egzotyczny ogród Wyborna kuchnia z różnorodnymi potrawami Kameralna atmosfera - tylko 98 pokoi Profesjonalna obsługa z indywidualnym podejściem

Więcej o hotelu

od 6 921 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 22 800

Naszym zdaniem

Idyllicznie usytuowany hotel, otoczony pięknym ogrodem tropikalnym, przy plaży. Okrągłe domki pokryte dachami z liści palmowych, widoki zapierające dech w piersiach, wspaniała obsługa, spokojna atmosfera, wyśmienita kuchnia, oferta rekreacyjna, sportowa i edukacyjna.

Położenie

Na północno-wschodnim wybrzeżu Zanzibaru, przy piaszczystej plaży w Kiwengwa, w otoczeniu ogrodu palmowego (6,5 ha), ok. 50 km od lotniska w Stone Town. 

Wyposażenie

Lobby z całodobową recepcją na wzniesieniu, 3 restauracje (główna dwupiętrowa  z tarasem -  panoramiczny widok na ocean, Jahazi Restaurant  przy basenie - przekąski, pizza, dania regionalne, Mawimbi Restaurant przy plaży), bar przy basenie, Bahari Bar&Lounge, sala konferencyjna, bezpłatne łącza Wi-Fi, sklepik z pamiątkami, biuro informacji turystycznej, kantor, pralnia, room- service, biblioteczka.

Pokoje

Pokoje nawiązujące stylem do tradycyjnej wioski afrykańskiej; posiadają łazienkę z prysznicem, wc, suszarką do włosów, klimatyzację, wentylator sufitowy, moskitiery, telewizję satelitarną, telefon, minibar, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łącza Wi-Fi (odpłatnie), balkon, taras lub patio. Powierzchnia całkowita - ok. 49 m kw.
Standard garden - na pierwszym tarasie hotelowym (bliżej recepcji/dalej od oceanu), ok. 250 m od basenu i plaży, widok na ogród i hotel
Superior garden - na drugim tarasie hotelowym, między strefą standard garden i superior rooms, ok. 200 m od basenu i plaży,  widok na ogród i hotel
Superior room - na trzecim tarasie terenu hotelowego, dalej od recepcji, bliżej plaży i basenu (50-130 m), restauracji Jahazi i barów przy basenie, widok na ogród. 

Wyżywienie

HB - śniadania i kolacje
FB - śniadania, obiady i kolacje
Napoje do obiadów i kolacji płatne
All Inclusive -  śniadania, obiady i kolacje, podwieczoreki, napoje bezalkoholowe, soki, kawa, herbata, alkohole lokalne w wyznaczonych barach od godz. 10.00 do 23.00.

Sport i rozrywka

Kompleks basenów w kształcie laguny, centrum nurkowe, windusurfing, kajaki, żaglówki, katamaran, siatkówka plażowa, bilard, rzutki, tenis stołowy, spa (gabinety zabiegowe, sauna, łaźnia, salon wypoczynkowy, fitness center), wypożyczalnia rowerów, tradycyjna muzyka na żywo, lekkie animacje, nauka języka suahili, warsztaty wyplatania tradycyjnych koszy, wycieczki do pobliskiej wioski.  

Dla dzieci

Basen dla dzieci, opiekunka (odpłatnie), wysokie krzesełka w restauracji, w sezonie animacje. 

COVID-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm. 
(UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej)
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
- dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
- jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
- jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie. 
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
 

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi:
* dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień
* dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Fitness Fitness tak
  • Basen dla dzieci Basen dla dzieci tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Opinie o hotelu

Ocena 4,8 / 5
Travelplanet

Doskonały (Na podstawie 27 opinii)

Zakwaterowanie 4,8 / 5

Wyżywienie 4,8 / 5

Okolica 4,6 / 5

Cena 4,8 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

8. najwyższa ocena z 278 hoteli w Zanzibar

Luboš

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.3. - 23.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Cudowne wakacje, gorąco polecamy

Cudowne wakacje, gorąco polecamy

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Splendor

Wyżywienie
Bardzo smaczne, różnorodne. Kuchnia tematyczna na co dzień

Obsługa w hotelu
Jakość usług, zawsze uśmiechnięty personel

Plaża
Odpływ, ale nadal można było pływać

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimír S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.3. - 18.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Komfort, relaks, jakość usług

Komfort, relaks, jakość usług

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Przyjemnie

Wyżywienie
Doskonały

Obsługa w hotelu
Standard

Plaża
Utrzymany, czysty, ale przypływ między 10:00 a 16:00, ok. 1 km

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Luboš

Ocena 4,8 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 15.3. - 23.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Cudowne wakacje, gorąco polecamy

Cudowne wakacje, gorąco polecamy

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Splendor

Wyżywienie
Bardzo smaczne, różnorodne. Kuchnia tematyczna na co dzień

Obsługa w hotelu
Jakość usług, zawsze uśmiechnięty personel

Plaża
Odpływ, ale nadal można było pływać

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vladimír S.

Ocena 4,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 8.3. - 18.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Komfort, relaks, jakość usług

Komfort, relaks, jakość usług

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Przyjemnie

Wyżywienie
Doskonały

Obsługa w hotelu
Standard

Plaża
Utrzymany, czysty, ale przypływ między 10:00 a 16:00, ok. 1 km

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Klient chciał pozostać anonimowy

Ocena 4,2 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.1. - 4.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Wakacje udane, plusy to pomocna obsługa, dobry sprzęt i wyżywienie.

Wakacje udane, plusy to pomocna obsługa, dobry sprzęt i wyżywienie.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Niższy standard niż w Europie.

Wyżywienie
Znakomicie, potrafili także upiec beznarkotykowy chleb, pizzę czy ciasta.

Obsługa w hotelu
dobry

Plaża
ładne, czyste, plaże są publiczne, więc do turystów wielokrotnie zwracają się tam lokalni mieszkańcy z różnymi ofertami - jest to dość męczące

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Petr R.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 22.1. - 29.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Słowo „Raj” w nazwie hotelu odpowiada rzeczywistości. To naprawdę niebiańskie przeżycie, każdemu polecam pobyt tutaj.

Słowo „Raj” w nazwie hotelu odpowiada rzeczywistości. To naprawdę niebiańskie przeżycie, każdemu polecam pobyt tutaj.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Jakość zakwaterowania mniej więcej odpowiada kategorii, choć z wąskim okiem (niektóre elementy mebli są trochę zniszczone, drzwi w szafie nie pasują, klimatyzacja jest głośniejsza, ale znośna). Jednak te drobne niedociągnięcia rekompensuje tradycyjna konstrukcja kwater w stylu południowoafrykańskiej wioski w pięknej okolicy (palmy, zadbany trawnik, brukowane ścieżki, przyzwoite oświetlenie, ciekawy układ). Fakt ten zadecydował o wyborze hotelu.

Wyżywienie
Jedzenie jest dobrej jakości, w wystarczającej ilości i wyborze, dostępne w różnych miejscach w zależności od pory dnia. Zachowanie personelu jest bardzo przyjemne, nic nie stanowi problemu. Zaletą jest także jego znajomość języka angielskiego.

Obsługa w hotelu
Hotel oferuje szeroką gamę usług, co jest standardem w tej kategorii. Szczególnie doceniam wysoką jakość sprzątania, zapewnienie bezpłatnych ręczników plażowych, szeroką gamę przekąsek (bezpośrednio przy basenie, na plaży itp.). Ciekawostką jest dostawa bagażu już o 4 rano. Zgodnie z zaleceniem wskazane jest przekazanie drobnego napiwku za usługę w wysokości 1 – 2 USD.

Plaża
Plaża przylega bezpośrednio do obszaru kurortu hotelowego, dostępność jest dobra. Tutaj leżaki z materacami i parasole wykonane z naturalnych, tradycyjnych materiałów (drewno, lina, liście palmowe) są dostępne bezpłatnie. Jest ich wystarczająca liczba dla gości hotelowych. Plaża jest czysta, piasek bardzo drobny i „nie lepki”, na skraju plaży znajdują się jedynie wodorosty. Problemem typowym dla wschodniej części wyspy jest znaczna różnica poziomu oceanu pomiędzy odpływem a przypływem. Trzeba wziąć pod uwagę jednak, że przy leżakach znajduje się też duży basen, z którego można korzystać w czasie odpływu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Vanda P.

Ocena 5,0 / 5

Zweryfikowana opinia (Invia.cz) Data pobytu 17.11. - 27.11.2023 Oceniono: Listopad 2023

Ocean Paradise Resort & Spa Ocena: 4/5 Zanzibar, Kiwengwa

Wakacje przerosły nasze oczekiwania, wszystkie usługi były doskonałe, zakwaterowanie i jedzenie były świetne!

Wakacje przerosły nasze oczekiwania, wszystkie usługi były doskonałe, zakwaterowanie i jedzenie były świetne!

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było piękne, czyste, ręczniki zmieniane codziennie, klimatyzacja, przestronny pokój z tarasem.

Wyżywienie
Duża ilość jedzenia do wyboru, każdego wieczoru kuchnia tematyczna, bardzo miła obsługa.

Plaża
Szeroka piaszczysta plaża, codziennie oczyszczana z glonów, stopniowane dojście, bezpłatne ręczniki, wygodny leżak z naturalnymi parasolami

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (8)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 30 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować