Occidental Margaritas

Ocena klientów na podstawie 38 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,2
Basen: 4,1
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.3

84% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
seniorów
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego
  • par
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Occidental Margaritas (ex. Barcelo) w Travelplanet.pl

Termin:
19.07.2019 - 23.07.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 899 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (38)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.7
    (czerwiec 2019)

    Godny polecenia

    Znajdziesz wszystko to co potrzeba dla siebie i dla dzieci. Czysto, miła obsługa. Od pani sprzątającej, recepcji i animatorów. Baseny zadbane. Pokoje codziennie sprzątane i schludne. Kuchnia wyśmienita. Gorąco polecamy dla całych rodzin, par oraz singli
  • 4.6
    (czerwiec 2019)

    drugi pobyt

    To mój drugi pobyt w tym hotelu i niestety muszę napisać że jedzenie znacznie skromniejsze wybór drinków również
  • 5.0
    (maj 2019)

    było super, może tam wrócimy

    super hotel,dobra lokalizacja, dobre jedzonko.
  • 3.2
    (maj 2019)

    Niestety hotel nie spełnił oczekiwań.

    Hotel przeznaczony wyłącznie jak i cała miejscowość dla delikatnie to ujmując kochających inaczej. Na pewno odradzam pobyt z dziećmi. Powinno być zastrzeżenie wyłącznie dla dorosłych {sex panów w basenie, przed hotelem, imprezy wyłącznie podczas pobytu dla gejów}. Jedzenie przeciętne. Jedyny plus czyste
    pokoje w części z recepcją. Polecam wypożyczenie samochodu i zwiedzanie wyspy.
  • 5.0
    (maj 2019)

    Fenomenalny hotel!!!

    Polecam sprawdzać gdzie i w jakim okresie się leci! W Maspalomas po majówce odbywa się Gay Pride Week. Jeśli ktoś jest homofobem lub po prostu ma problem z tym że poza heterykami na świecie są jeszcze inne orientacje seksualne to proponuje wybrać inny kierunek lub też inny termin. Niestety tylko Polacy
    mają jeszcze z tym problem chociaż na szczęście już mniejszość. Poznaliśmy wspaniałych ludzi podczas pobytu którzy byli przed 60 i większość czasu z nami spędzali na basenie. Hotel, pokoje, obsługa jaki i jedzenie są świetne!!!! Polecam!!!
  • 1.8
    (kwiecień 2018)

    Avoid at all costs

    I will write more about my bad experiences rather than the good ones, however do not feel discouraged, maybe this hotel is a perfect place just for you.
    Firstly what annoyed me the most were the omnipresent cats, mostly sick ones, with ragged, bleeding, mattery ears and eyes, fed by old German
    women, that is technically forbidden but generally accepted by everyone. Not a single staff member ever enforced that rule. The cats enter even the à la carte restaurant where you pay for the dinner extra to spend a nice evening with you loved one, you get a butler etc. They were too lazy to even catch the cockroaches, that were present mostly close to the canteen (!). The food itself is another topic. You see all the fresh juices, meat, sea food, vegetables, cakes and you think it’s all fresh and nice, well – it is not, I can assure you. Imagine what happens behind the scenes when a hotel has to feed some 1000 people 3 times a day. All the fat, ready-made dishes simply heated up by the ‘cooks’ rude as hell, not speaking a word in English. On a third day I stopped eating everything that could have been pre-cooked and delivered to the hotel and would just eat raw things, they couldn’t cheat or heat up many times – that helped. We met 3 Italian couples, all with stomach issues and indigestion after this food.
    Another thing is the personnel competence – generally it was good. “Hola” fifty times a day is really nice, I did have a quite unpleasant situation though. I also have to tell you that I myself am in a hotel business and would never allow a situation like this in my place back there where I come from. Namely – I ordered a place in a à la carte restaurant that even if an AI customer you have to pay for. The reservation was made for 7 pm sharp. I am never late, I came there 6.53 pm then. I was asked by an mid-aged extra-impolite manager to leave the restaurant (!!!) though the tables were set and we could have easily sat. I told the man it was okay and went out to wait these 7 minutes outside after which we entered the restaurant and ate regular food for the first time in days. For me totally unacceptable. In the regular canteen there was a woman walking around several times during our stay besetting to order a paid photograph !!! Could you imagine eating a dinner with your wife, drinking wine and all of a sudden someone interrupts you and wants to sell you a picture of yourself ??? Am I in Egypt for Christ sake !? Last thing is what I experienced only in Spain is a paid safe and a really dirty room.
    To sum up, the hotel in nothing more than two stars. Me and my wife are still wondering what organization grants stars to the hotels in Spain. Bad experience unfortunately.
  • 4.2
    (październik 2017)

    Pyszna kuchnia kanaryjska

    Hotel z dużymi udogodnieniami ,dobry dla rodzin z dziećmi i dla osób starszych ,z przepyszną kuchnią . Okropny moloch i daleko od oceanu.Busy jeżdżące nie tak często ,trzeba było podróżować taksówkami
  • 3.3
    (sierpień 2017)

    Przeciętnie

    Pokoje hotelowe bardzo ładne,mimo tego że malutkie.Jedzenie przeciętne, duże kolejki,wiecznie brakuje łyżeczek.Basen przy restuarcji głównej mały (dla dzieci), duży basen brudny,kratki przy basenie chyba nigdy nie czyszczone,woda mętna.Na terenie hotelu mnóstwo karaluchów! Trafiają się nawet na stołówce
    i w pokojach!
  • 4.0
    (maj 2017)

    Polecam

    Polecam calkiem dobry hotel, niestety kiepskie jedzenie
  • 3.3
    (wrzesień 2016)

    Nie polecam

    Pokoje na parterze umieszczone przy kuchni , porażka z powodu hałaśliwej wentylacji i klimatyzacji utrudniającej spanie .