Ocena klientów na podstawie 34 opinii

Lokalizacja: 4,9
Pokój: 3,8
Posiłki: 4,1
Basen: 4,5
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.4

91% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Oasis Atlantico Belorizonte w Travelplanet.pl

Termin:
12.12.2020 - 19.12.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 3 639 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (34)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    styczeń 2020

    Hotel w bardzo dobrym miejscu.

    Hotel w bardzo dobrym miejscu. Pokoje małe, mocno wyeksploatowane, ale czyste. Obsługa bardzo dobra i miła. Największą bolączką są animacje, na których jako jedyni dobrze bawią się animatorzy. Nawet dyskoteka jest prowadzona w taki sposób, aby jak najszybciej pozbyć się gości. Oczywiście mimo, iż Polacy
    dominują co do ilości gości, to brak nawet w restauracjach hotelowych menu po polsku. Ogólnie w styczniu lepiej sprawdzić dobrze jaka będzie pogoda, bo można niemiło się zaskoczyć. Trzy baseny są nie ogrzewane, a przydałoby się. Wyżywienie bardzo dobre, ale mało zróżnicowane. Przy zameldowaniu lepiej nie żałować na tip-a, bo można później wylądować w słabym miejscu.
  • 4.0
    grudzień 2019

    Podobało mi się

    Hotel fantastycznie położony, jedzenie w moim odczuciu słabe, domki dość skromne jak na 4* hotel, ale było w nim wszystko czego potrzebowałam. Animacje ciekawe. Kort tenisowy, stoły do ping ponga, 3 baseny. Płatne wifi (25 euro za tydzień bądź 8 euro za dzień), polecam kupić kartę sim w sklepie i mieć
    internet zawsze ze sobą. Bardzo dobra kawa w barach (nie w restauracjach) i naprawdę dobre piwo.
  • 4.3
    listopad 2019

    Bardzo udane wakacje. Polecam.

    Listopad okazał się świetnym terminem ze względu na temperatury. Hotel przyjemny, dobre wyżywienie, przepiękne plaże, i hasło przewodnie; "no stres". Polecamy.
  • 4.3
    listopad 2019

    Super wyjazd

    Wszystko zgodnie z opisanymi przez panią z Itaki standardami.
    Mieszkaliśmy w bungalowie, 2 minuty od piaszczystej plaży, 1 minutę od głównego basenu i restauracji. Wszystko codziennie sprzątane, obsługa uśmiechnięta. Posiłki raczej standardowe ale codziennie starali się dodać coś nowego pozostawiając
    dodatki bez zmian. Jedyny problem to chodzący za tobą Somalijczycy (podobno to ta narodowość, tak mówiła rezydentka), próbujący ci coś sprzedać. Rozumiem, że to ich sposób zarobku i do pierwszych 3 możesz się uśmiechnąć i odmówić ale przy 20 osobie zaczynasz się już irytować :D (nie wchodzą na teren hotelu ani hotelowej plaży, dopadają cię jak tylko się wychylisz za wyznaczoną linię, zagadują cię dopóki 10 raz nie powtórzysz, że nic od nich nie kupisz a wtedy od razu zagaduje cię następny)
  • 4.7
    październik 2019

    Polecam

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Mieliśmy bungalow z pięknym widokiem na plaże. Ośrodek bardzo duży i przestronny. Zawsze szło zaleźć leżak czy to na plaży czy przy basenie.
    Plaża piękna, ocean czysty i ciepły. Bar na plaży też super. Obsługa bardzo miła. Jak najbardziej polecam!
    Jedynym minusem jest to, że oprócz sportów wodnych nie ma dużo rzeczy które można by robić/zwiedzać w okolicy (na wyspie Sal)
  • 3.0
    sierpień 2019

    Cabo V. i wyspa Sal super - hotelu Belorizonte nie polecam

    - zaniedbanymi pokojami typu standard" />
    Hotel:
    - b.dobrze zlokalizowany (piaszczysta plaża, blisko centrum Santa Maria);
    - z kiepskim jedzeniem;
    - brudnymi basenami;
    - fatalnym "room service'em"
    - zaniedbanymi pokojami typu standard
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Super

    Super hotel, piękna plaża, miła obsługa, jedzenie rewelacyjne, przepiękny ogród. Blisko miasta, spacerkiem plażą 10 minut. Pokoje różne. Nam trafił się ładny pokój, trochę gorsza łazienka, ale całość rekompensowała wszystko. Gorąco polecam!!!
  • 5.0
    czerwiec 2019

    Super!

    Hotel (właściwie bungalowy) bardzo ładny i zadbany. Położony bezpośrednio przy pięknej plaży i blisko centrum Santa Maria. Raczej dla ceniących cisze i spokój. Jedzenie bardzo smaczne, alkohole dobre. Dodatkowo do wyboru 3 kolacje tematyczne. Obsługa miła i pomocna. Wszędzie widoczne "no stress"
    :) Zdecydowanie polecam!
  • 4.8
    marzec 2019

    Polecam!!

    Hotel położony w dobrym ubocznym miejscu, duży. Codziennie inne atrakcję-animatorzy z pasji, bezpośrednio przy piaszczystej pięknej plaży , jedzenie głównie skierowane w kuchnie rybną (duzo owoców i deserów, dobry alkohol). Miejsce skierowane głównie na cichy spokojny odpoczynek ( polecam jednodniowa
    wycieczkę po wyspie Sal). Obsługa jak najbardziej na plus, pod każdym względem. Doceniają turystów ;)
  • 3.8
    marzec 2019

    Uwaga na praktyki Biura Itaka

    W sumie to średniej klasy hotel, z dobrą obsługą, położony przy pięknej plaży. O samym hotelu napisano już dużo, dlatego też chciałbym podzielić się swoją opinią o biurze podróży Itaka, z którego to biura, pobyt w tym hotelu wykupiliśmy.
    Wycieczkę dla dwóch osób wykupiliśmy w Biurze Itaka na kilka
    dni przed wylotem. Po powrocie, przeglądając dokumenty wycieczki zauważyłem, że jednym z jej kosztów była „Obowiązkowa opłata wjazdowa na Sal”, w kwocie 300 PLN dla dwóch osób. W biurze otrzymałem informację, że jest to koszt wiz. Z tym, że po przylocie, na lotnisku żadnych wiz nie mieliśmy opłaconych i musieliśmy za nie zapłacić sami, w sumie 64 Euro. Po powrocie z wycieczki, złożyłem w Biurze Itaka reklamację. Reklamacja ta została uznana i Biuro zwróciło mi kwotę 275 PLN /mimo, że pobrano wcześniej za te wizy kwotę 300 PLN/. To, że wizy nie zostały przez Biuro wykupione, wynikało podobno z faktu, że wycieczka była kupiona jako last minut i w związku z tym, że było mało dni do wyjazdu, biuro ich nie załatwiało. Podsumowując, bezpodstawnie pobrano ode mnie kwotę 300 PLN tytułem opłaty za wizy i to w momencie, w którym było już wiadomo, że wizy te, nie będą przez Biuro załatwione. Jestem przekonany, że gdybym sam nie zorientował się, że kwota ta została pobrana, to Biuro Itaka, nie zwróciłoby się do mnie w kwestii jej zwrotu. Ta sytuacja nasuwa pytanie, czy pobieranie opłaty za usługę /pośrednictwo za wydanie wizy/ w sytuacji, w której wiadomo, że nie zostanie ona zrealizowana, nie jest świadomą działalnością biura Itaka. Potem, jeżeli Klient się zorientuje, to oczywiście wydatek ten zostanie mu zwrócony, z tym że już nie w całości. Natomiast, jeżeli się nie zorientuje, to już jest jego strata.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY