Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,9
Posiłki: 4,3
Basen: 4,4
Czystość: 3,6
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 4.1

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    sierpień 2017

    Bardzo nam sie podobało polecam

    Po prostu super !
  • 4.8
    czerwiec 2017

    Super

    Hotel czysty, zadbany, cicho. Dla rodzin z dziećmi idealnie. Jedzenie fajne chociaż po 3 dniach zaczyna sie nudzić. Obsluga fajna. Jest tam taki fajny kelner,jedyny mankament to biedaczek chodzi non stop mokry, tak mu gorąco
  • 4.5
    wrzesień 2016

    Bardzo miło wspominamy pobyt .

    Pięknie położony hotel,świetne jedzenie i przemiła obsługa kelnerska. Najsłabszym ogniwem była czystość w apartamentach. Sprzątanie ograniczało się do wymiany ręczników ale przy pięknej pogodzie pobyt w apartamencie ograniczał się do noclegu:)Mimo małego minusu za sprzątanie- miło wspominamy pobyt.
  • 3.3
    sierpień 2016

    Tak sobie. Dużo niedociągnięć.

    Potężny Kompleks składa się z hotelu 5* i apartamentów... I tu proszę zwrócić szczególna uwage że tylko hotel jest 5* apartamenty są słabe. Może 3* o czym nikt nie informuje przy zakupie wycieczki. My skusiliśmy się na apartament za wyższa cenę a mieliśmy gorszy standard ( jak większość turystów ). Na
    miejscu owszem można było wymienić pokoje. Z apartamentu na pokój w hotelu dopłata za dobę 40€ :)
    Basenów kilka a tylko jeden przy barze all inclusive. Mimo dużej ilości gosci ( samych Polaków nie całe 450osob) nie było kolejek. Może nędzne wyposażenie baru zniechęciło. Ostatni dzień przed wylotem musieliśmy o 10:00 zdać pokoje. Męcząc sie w hotelu do 16:00 bo pogoda sie nie popisała nie obejmował nas all inclusive! Barman powiedział ze juz dzisiaj nie ma dla nas alkoholu i zaproponował kawe.
    Restauracja - włoska monotonia. Nie udało nam sie poznać bałkańskiej kuchni. Wszystko paskudnie zimne.

    Owszem do obiadu i kolacji mozna było wziąć butelkę wina. Ichni jabol. Rownież paskudne.

    Co do wyposażenia apartamentów zgadzam sie z Pania Agnieszka. Na narożniku zaschnięte białe plamy... Hmm, stary tv to to wielkie pudło. Pani sprzątająca niestety nawet lozka nie ścieliła porządnie.


    Miasteczko bardzo spokojne. Pieszo ok 15min idzie sie z hotelu promenada do centrum.

    Polecam ten hotel nie wymagającym rodzina z dziećmi. Animacja dla dorosłych to mozna powiedziec ze brak. Cos tam śpiewała chwile Pani Włoszka ale nie nazywajmy tego animacjami. Dla dzieci osobny basen z animatorami Itaki ale tam sie nie zagłębialam wiec nie wiem.
  • 2.0
    sierpień 2016

    Fatalna obsługa klienta!!!

    Szanowni Państwo, to co nas spotkało podczas pobytu w tym hotelu to przechodzi ludzkie pojęcie. Zostaliśmy potraktowanie jak człowiek najgorszego sortuj. Aparametry: brudny narożnik, suszarka do włosów z czasów komuny, raz działa za chwile nie. Telewizor stary jak świat. W pokojach brudne ściany,
    dziury w zasłonach, robaki i pajęczyny w łazience. Pojemnik na chusteczki higieniczne owszem jest ale pusty. Pani os sprzątania powiedziała, że nie przyniesie gdyż nie ma. Posiłki - na stołówce kilka osób stoi nad głową i czeka kiedy zwolnisz stolik. Kelner podczas kolacji przygotowywał nasz stolik " na brudny biały obrus położył czyste sztucce i serwetki" Basen- trzy dni czatowalismy na leżaki przy basenie i w końcu o 7 rano udało się rozłożyć ręczniki. Podczas leżakowania przy basenie chcieliśmy skorzystać z oferty All inclusive i napić się soku. Wybór owszem jest ale płatny, musieliśmy pójść na drugi koniec hotelu żeby w ramach oferty napić się soku, wody. RĘCZNIKI - ta kwestia załamała nas totalnie. Zostawiliśmy ręczniki na basenie ( jak reszta wypoczywających ) i udaliśmy się na obiad. W trakcie posiłku zaczął padać deszcz. Szybko udaliśmy się na basen a tu śladu po ręcznika juz nie było, personelu, który wydawał ręczniki też już nie było. Oczywiście okazało się, że musimy płacić 100 euro za zagubienie ręczników. Pani rezydenta Angelika Sokół wykonała kilka wirtualnych telefonów do managerów hotelu i rozłożyła ręce. Nikt nie chciał nam w tej sprawie pomoc. Chcieliśmy osobiście rozmawiać z managerem lecz był bardzo zajęty. To oszustwo i zarabianie dodatkowych pieniędzy na naiwnych turystach, który muszą nosić ręcznik w zębach jest poniżej godności. Hotel jest nastawiony na to klient zapłacił a dalej raz sobie sam i akceptuj warunki, o których dowiadujesz się dopiero jak nastąpi problem. Nigdy więcej nie pojedziemy do tego hotelu i ostrzegam wszystkich, którzy rozważają wypoczynek w tym hotelu.

  • 4.7
    lipiec 2016

    Fajne wakacje.

    Hotel nowoczesny i ładny. Apartamenty w pokoju bardzo ładne i czyste. Jedzenie dobre .
    Minusem jest mały wybór alkoholi i napojów w opcji all .
    Do obiadu i kolacji na stołach stoi wino i woda .
    Ja miło wspominam tam pobyt i polecam.
  • 4.2
    czerwiec 2016

    super wakacje

    piękne widoki czysciutka plaża zadbane baseny bardzo dobre jedzenie duży wybór jedynie apartament który znajdował się poza budynkiem głównym pozostawia mały niesmak rzadko sprzątany Byliśmy zadowoleni z tego hotelu ponieważ udało nam się kupić lAstana cena była niska ludzie
    którzy płacili regularna cenę nie byli do końca zadowoleni ponieważ napojej w tym alkoholowe były podawane tylko przy jednym barze co ograniczało pobyt do jednego miejsca ponieważ z dzieckiem ciężko byłoby poruszać się po całym obiekcie i wracaco co chwile po napój