Ocena klientów na podstawie 48 opinii

Lokalizacja: 3,5
Pokój: 3,2
Posiłki: 4,1
Basen: 4,3
Czystość: 3,7
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.8

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
basen, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • seniorów
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Nerolia by Magic (ex Dessole Saadia) w Travelplanet.pl

Termin:
02.10.2020 - 09.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 800 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (48)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    październik 2019

    Były to zdecydowanie udane wakacje

    Wraz z mężem byliśmy w hotelu Nerolia na tygodniowym pobycie. Były to zdecydowanie udane wakacje. Zanim wybraliśmy hotel przeczytaliśmy trochę opinii o hotelu i zgadzamy się z tymi pozytywnymi. Szukaliśmy miejsca w niedalekiej odległości od lotniska, niewielkiego hotelu, dość kameralnego. Nerolia wpasowała
    się w nasze oczekiwania.

    Poniżej bardziej szczegółowe informacje.

    BUDYNEK/POKÓJ
    Hotel Nerolia jest hotelem dość kameralnym. Składa się z dwóch budynków. Budynek główny, dwupiętrowy, z częścią recepcyjną, lobby i restauracją jest odnowiony. Drugi budynek, tylko mieszkalny, jest odświeżony. Oba budynki posiadają windę. Nasz pokój, standardowy, umiejscowiony na drugim piętrze z widokiem na ogród i część basenową spełniał wszystkie podstawowe oczekiwania. Wygodne i użytkowe wyposażenie, a przede wszystkim czyste i pachnące. Do pokoi prowadził hol z wyłożonym na podłodze dywanem, który wg nas należałoby wymienić gdyż nosił ślady zużycia i rozlanych napoi. Mimo to dywan nie śmierdział i nie przeszkadzało to w miłym spędzaniu wakacji. Na naszym piętrze zawsze unosił się przyjemny zapach. I tu na pewno zasługa ekipy sprzątającej. Pokój posiadał sejf na klucz. Możliwość korzystania z sejfu była za opłatą 30DT/tydzień.

    OBSŁUGA
    Większość pracowników jest bardzo miła i pomocna. Z większością można porozumieć się w języku angielskim choć swobodniej rozmawiają po rosyjsku przez fakt, że większość obłożenia hotelu to Rosjanie. Do Polaków również mówili w tym języku. Raz czy dwa nie robi różnicy jednak staje się to uciążliwe gdy pomimo informacji, że nie jest się Rosjaninem i nie rozumie się języka obsługa (nie wszyscy) mimo to mówiła nadal po rosyjsku.
    Bardzo niemiłe wrażenie na nas zrobiła Pani Natasza – Guest Relation, notabene Rosjanka, która zajmowała się m.in.rezerwacją miejsc do restauracji a'la carte. Podczas naszej próby zarezerwowania stolika zostaliśmy potraktowani z pogardą i obojętnością. Pani twierdziła, że mówi po angielsku, a gdy doszło do konkretnych pytań zamiast udzielić odpowiedzi potrafiła tylko pokazać palcem na kartce datę na kiedy możemy dokonać rezerwacji. Nie mogliśmy skorzystać z restauracji bo jedyny wolny termin to był dzień naszego wyjazdu. Sugerujemy, żeby od razu po przylocie zarezerwować sobie stolik.

    RESTAURACJA
    Zadbana i czysta. Kuchnia oferowała różnorodne dania. Śniadania były standardowe (omlet, płatki, dżem, miód, wędlina i rożne sery, pomidor, ogórek, różne pieczywo itp.) natomiast obiady i kolacje urozmaicone. Były 3-4 rodzaje mięsa oraz ryba. Zawsze było tradycyjne tunezyjskie danie. Do wyboru ryż lub ziemniaki. Bardzo dużo warzyw (kapusta czerwona, kapusta biała, cukinia, marchewka, fasolka szparagowa, brukselka). Owoce: arbuzy, jabłka, gruszki, śliwki, winogrona itp. Jedynym minusem restauracji było to, że nie posiadała wystarczającej ilości filiżanek do kawy/herbaty i trzeba było korzystać z jednorazowych kubeczków. Często zdarzało się, że wino też było nalewane do jednorazowych kubeczków ze względu na brak szkła.

    BASEN
    Część basenowa wygodna do odpoczynku. Można znaleźć dla siebie ustronne miejsce. Nie ma problemu z leżakami. Codziennie dokładnie sprzątana. Zaskoczeniem było dla nas, że pracownik sprzątający podczas godzin otwarcia basenu cały czas dbał o porządek. Zbierał śmieci, zamiatał kafelki, ściągał nadmiar wody z basenu. Pomimo tego, że odbywało się to w czasie korzystania z basenu nie było to uciążliwe. Przy basenie był bar, w którym było piwo, wino, świeżo wyciskane soki. Tutaj napoje były podawane w jednorazowych papierowych kubeczkach. Można było wziąć napój z baru w lobby – podawane w szkle – i zabrać ze sobą na basen. Nie było żadnego zakazu.

    ANIMACJE
    Animacje w hotelu są bardzo dobrze zorganizowane. Grupa animatorów jest zaangażowana w swoją pracę. Proponowali udział w wielu atrakcjach: stretching, waterpolo, fitness w wodzie, zumba, rzutki itp. W ciągu dnia animacje dla dzieci w kids club. Wieczorem zawsze były półgodzinne tańce dla dzieci, a po tym różne występy animatorów lub zaproszonych gości: muzyka na żywo, derwisz, taniec brzucha itp.

    PLAŻA
    Plaża jest oddalona od hotelu około 300-400 metrów. Z łatwością można trafić gdyż przejście jest oznaczone. Dla leniwych kursuje mała kolejka z hotelu dowożąca do plaży. Część plaży należąca do hotelu jest odgrodzona od plaży publicznej. Leżaki, parasole i materace bez opłaty. W godzinach dopołudniowych na plaży są prowadzone animacje. Jest też bar hotelowy wiec opcja all inclusive obowiązuje ;). Morze w tym okresie nie różniło się od naszego Bałtyku. Niestety wiatry, które w tym okresie się pojawiają bardzo mącą wodę i wraz z falami wyrzucają sporo wodorostów. A po sztormie nawet śmieci. Najwięcej tego można zobaczyć na plażach publicznych, o które nikt nie dba. Mimo to spacer plażą jest możliwy nawet bez obuwia.

    Według nas hotel jest godny polecenia. My na pewno chętnie znów do niego wrócimy.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Było dobrze

    Bardzo dobrze położony hotel, do plaży dojście zajmuje około 5 minut. Bardzo miła obsługa, pyszne jedzenie, super panie sprzątające, świetnie utrzymane tereny zielone i okolice basenu, plaża ok. Obsługa w barze na plaży super, w hotelu na początku pobytu również, potem zmieniła się na niekorzyść, panowie
    nie chcieli lać napojów do szklanych naczyń, oszczędzali na alkoholu, wmawiali gościom, że nie ma wina, po czym wyciągali pełną butelkę. Wifi niestety nie obejmowało wszystkich pokoi, lobby i nad basenem tak. Wieczorami bardzo dużo komarów. Najsłabsza była łazienka, prysznice i toalety zdecydowanie wymagają remontu, chociaż bardzo czysto. W naszej łazience były mrówki. Ogólnie polecam na tygodniowy pobyt, żeby poleżeć na plaży i odpocząć.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Było suuuuuuuper

    Hoter czyściutko, obsługa wspaniała, animatorzy cudownie. Polecam wszystkim, którzy lubią się zabawić. Codziennie pokazy, ćwiczenia w basenie, imprezy, także z dziećmi. Było suuuuuper!!!!
  • 3.7
    sierpień 2019

    Średni hotel

    Wyjazd 2+1 całkiem ok, lecz jeśli wykupi się pokój superior w części hotelu gdzie jest recepcja. Reszta to kiepska...pokoje stare a korytarze jak nie powiem co. Ogólnie stołówka i obejścia, basen i allinc na dobrym poziomie. Zmieniliśmy pokój bo strach do takich lazienek wchodzić. Na hotel przyjechaliśmy
    około 2 w nocy i nie dostaliśmy, ani kolacji, ani butelki wody, żadnego owocu. Automatu żeby kupić czy sklep... brak.
  • 2.0
    sierpień 2019

    UWAGA NA SUN&FUN!!!!

    Nie polecam. Biuro sprzedaje wakacje, których de facto NIE MA! Po przylocie do Tunezji rezydentka oznajmiła, ze mamy zmianę hotelu, tłumacząc ze w wybranym przez nas nie ma już miejsca. Oczywiście nie była w stanie podać żadnych dodatkowych informacji, nie obyło się bez telefonu do „szefa” tunezyjskich
    rezydentek, który podobnie nie potrafił się logicznie wytłumaczyć. Rezydentki kompletnie bez pojęcia, młode dziewczyny chyba dorabiające sobie na wakacjach - dla przykładu jedna z nich doradzała nam zostawienie na portierni paszportu!, aby nie płacić od razu podatku turystycznego. Nie były w stanie pomoc w zamieszaniu związanym z nagła zmiana miejsca pobytu, nie było żadnej z nich na miejscu, cudem udało się dodzwonić do jednej. Kwestia rekompensaty za niewywiązanie się z umowy również była dla biura problematyczna, stawiają przed faktem dokonanym, albo straszą rocznym oczekiwaniem na zakończenie procesu reklamacji. To biuro to jedna wielka porażka i fala niekompetencji na każdym kroku. Zamiast relaksu - stracony czas na stres i domaganie się tego za co się zapłaciło.
  • 2.3
    sierpień 2019

    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM/ hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi

    Pokój który dostaliśmy my i znajomi" />
    Przyjeżdżając ok.godz. 3.00 nad ranem do hotelu, nie otrzymaliśmy w pokojach nic do picia nie mówiąc już nic o jedzeniu. Po prośbach o butelkę wody, zostaliśmy potraktowani w olewający sposób i odpowiedz jaką za każdym razem otrzymywaliśmy była -"tomorrow".
    Pokój który dostaliśmy my i znajomi
    z samolotu w standardzie garden view niezgodny z ofertą, zupełnie inne zdjęcia są przedstawione na stronie internetowej organizatora,pokój w opłakanym stanie- brak pościeli,lub pościel z plamami krwi, brudna wanna(pleśń kamień mocz) zardzewiały kran, wszędzie wyczuwalny fetor moczu, obsikane ściany w toalecie. Korytarze
    to istna tragedia, hole wyglądają jak opuszczony budynek,obdarte sciany,brudne wykładziny i okna. Po licznym interwencjach w sprawie pokoju, nadal otrzymywaliśmy odpowiedz jak powyżej-czyli-"tomorrow". Kolejnego dnia było zaplanowane spotkanie z rezydentką p.Aleksandrą K. z firmy Sun&Fun. Pomimo naszych próśb dot. zmiany pokoju oraz standardu obsługi, usłyszeliśmy od pani Aleksandry że "trzeba czytać ofertę". Pani Aleksandra okazała się osobą wysoce niekompetentną oraz arogancką.W efekcie po licznych rozmowach z menedżerem hotelu doplacilismy za pokój o podwyższonym standardzie- w tej kwestii bardzo pomocna okazała się p.Teresa również rezydentka z biura Sun&Fun. Pani Teresa zanotowała sobie wszystkie nasze uwagi żeby coś z tym zrobić- dziękujemy Pani Tereso za pomoc i życzliwość 😉 Hotel nastawiony głównie o atrakcje dla dzieci-zabawy,animacje i głównie w języku rosyjskim. Dorośli, młodzież niestety nie znajdą dla siebie tutaj miejsca. Hotel europejski,natomiast jest problem z porozumieniem się w innym języku niż rosyjski. Jeśli chodzi o kuchnie dosyć monotonna aczkolwiek każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Na pochwałę zasługują słodkości i wypieki hotelowe. Basen jest jeden w hotelu i jest za mały- na taką liczbę gości. Od samego rana ciężko jest znaleźć wolny leżak przy basenie, wszystkie leżaki są rezerwowane recznikami.- to samo jest w przypadku plaży. Alkohol w hotelu niestety słabej jakości, alkohole (piwo wino gin)są głównie podawane w papierowych kubeczkach w stylu espresso(ograniczona ilość szkła). W pokojach brak WiFI- jedynie w lobby bar oraz recepcji w godzinach mniejszego przeciążenia.
    Pod hotelem dostępność taxi, oraz autobus-można podjechać ok 15km do centrum Monastir na zwiedzanie miasta oraz zakupy na bazarze.
    Kolejka z pod hotelu zawozi gości hotelowych na plażę, ale można również dojść pieszo- ok.500m. Na plaży bar oferujący piwo i wino, niestety nie ma nic do jedzenia.
    Moja ocena pobytu to 3* jedynie pod warunkiem zmiany pokoju na wyższy standard.
  • 4.2
    lipiec 2019

    Bardzo pozytywnie spędzone wakacje

    Hotel bardzo ładny, oddalony od centrum więc trzeba było dojeżdzać taksówką. Basen duży, czysty, sporo leżaków i dużo dzieci. Hotel nastawiony dla rodzin z dziećmi, zespół animatorów robi na prawdę dobrą robotę i nie można się nudzić. Wiele animacji takie jak piłka wodna, joga, siatkówka oraz wieczorne
    atrakcje jak mini disco dla dzieci oraz inne programy dla dorosłych jak np. karaoke. Plaża piaszczysta, oddalona od hotelu o 5 min spacerkiem bądź hotelową ciuchcią co jest sporym udogodnieniem.Stołówka bardzo ładna, każdy znajdzie coś dobrego dla siebie, w godzinach szczytu kolejki po świeżo pieczone potrawy. Jedzenie smaczne i zróżnicowane. Pokój standardowy, czysty i zadbany, sprzątany codziennie. Komunikacja z obsługą prędzej w języku francuskim niż angielskim jednakże nie przeszkadza to i każdy na swój sposób potrafi się dogadać. Oboje jesteśmy zadowoleni z całego pobytu i polecamy ten hotel jeśli ktoś chce wypocząć i się zrelaksować. Natomiast jeśli ktoś jest nastawiony na zakupy i rozrywki proponujemy jakąś opcję bliżej centrum.
  • 4.3
    lipiec 2019

    Jesteśmy zadowoleni z pobytu

    Hotel zgodny z opisem, miła obsługa. Do plaży 5-10 min piechotą. Prywatna wydzielona. Dużo Rosjan, po angielsku nie zawsze się dogadasz. Świetni animatorzy
  • 4.0
    maj 2019

    POLECAMY Nerolie

    Hotel czysty, zadbany, świeżo odmalowany. Pokoje i łazienki spore, sprzątane codziennie. Obsługa
    bardzo mila. Rezydentka z biura sun&fun pani Kasia M. bardzo pomocna i opiekuńcza, oby więcej takich rezydentów! Hotel blisko lotniska, dojazd okolo 15 minut. Lokalizacja na uboczu do centrum miasta
    można dojechac taksówką za 15 dinarów. Jedzenie bardzo smaczne. Plaża z pięknym piaskiem (nie żwirowa !!), z barem (piwo, wino) i małymi przekąskami. Oddalona od hotelu, około 10 min spacerem lub dowóz hotelową ciuchcią. Przewaga rosyjskich turystów. Hotel naprawde wart jest swojej ceny. Byliśmy grupą 8 osób i wszyscy są zadowoleni. Dziwią mnie niepochlebne opinie klientów z poprzednich lat.
  • 3.7
    sierpień 2018

    Jak na Tunezyjskie standardy było całkiem nieźle.

    Pierwszy raz na zagranicznych wakacjach, nie mieliśmy większych wymagań, chociaż muszę przyznać, że po 4* spodziewaliśmy się czegoś więcej, ale to przecież Afryka. Na zdjęciach wygląda o wiele lepiej niż w rzeczywistości, zdjęcia na stronach biur podróży chyba nie są zdjęciami tego hotleu. Pokoje całkiem
    ok, ale nam trafiła się dosyć stara wanna. Wyposażenie raczej ubogie, podstawowe. Na plus duży balkon, suszarka i klimatyzacja. Ręczniki zmieniane codziennie. Basen nam się podobał, dosyć duży, ale tylko jeden+malutki brodzik dla dzieci (0, 66m), ŻADNYCH zjeżdżalni. Obsługa praktycznie nie mówi po angielsku, łatwiej się nimi dogadać po rosyjsku, gdyż 95% gości to Rosjanie. Na 5* oceniam jedzenie, mieliśmy wersję all inclusive, w której każdy mógł znaleźć coś dla siebie, codziennie około 10 potraw na gorąco. Posiłki serwowane były od 5:00-23:00, ale i tak Rosjanie pchają jedzenie do toreb. Plaża ładna, piaszczysta, około 300-400 m od hotelu, wydzielona dla gości hotelowych, z parasolami i leżakami, więc oceniam na plus, bar na plaży, bezpłatne drinki. Może trochę za głośna muzyka, ale to nasza opinia. Liczne animacje, szczególnie podobały się dzieciom, codzień wieczorna dyskoteka, tańce, step-aerobic, aqua-aerobic, karaoke, yoga, rzutki itd. Ogólnie hotel polecamy, jednak nie są to 4* europejskie, nie nastawajcie się na luksusy-raczej to lokalny tunezyjski hotel, z fajnym klimatem.