Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 4,4
Posiłki: 3,8
Basen: 3,8
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.2

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Monte Mar Palace w Travelplanet.pl

Termin:
29.02.2020 - 07.03.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 2 259 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    wrzesień 2019

    Przyzwoity hotel w pięknym miejscu

    Lokalizacja hotelu jest naprawdę bajeczna, można stać i się zachwycać :) Sam hotel natomiast, jest przyzwoity. 4* wierzę, że śmiało mógł mieć w czasach swojej świetności, co, biorąc pod uwagę wystrój, miało miejsce w ok. lat 80. Najstarsza suszarka ścienna jaką widziałam w życiu dostarczyła mi sporo
    radości folklorystycznej na początku, natomiast używanie jej codziennie, żeby rzeczywiście wysuszyć włosy do sucha było już mniej zabawne :) To są jednak detale. Ogólnie hotel był czysty, obsługa miła i pomocna. Jedyne zastrzeżenia jakie mamy po pobycie, to sprzątanie pokoi. O ile odbywało się ono codziennie, o tyle panie sprzątające konsekwentnie nie uzupełniały brakujących mydeł w dozownikach. Robiły to dopiero po upomnieniu. To samo dotyczyło ręczników. Pani wymieniła je, kiedy o to poprosiliśmy, mam podejrzenia, że gdybyśmy tego nie zrobili, przez 2 tygodnie nie wymieniłaby ich w ogóle. Nie ma nigdzie naklejek, żeby ręczniki do wymiany zostawiać na podłodze lub w wannie, jak ma to miejsce w większości innych hoteli, więc ciężko się zorientować jakie są zwyczaje. Jeszcze jedna rzecz, która zasługuje na wspomnienie, to fakt wypróżniania szamba w czasie śniadania tuż pod jadalnią... Ten jeden element uważam za karygodny i niedopuszczalny. Można się domyślić jak potrafi popsuć przedpołudnie takie wydarzenie. Jeśli chodzi o jedzenie - typowo hotelowe, nic jakiegoś szałowego, ale zupełnie przyzwoite. Przez 2 tygodnie na all inc. można się zanudzić, ale HB + jakieś jedzenie w przypadkowych miejscach na wyspie (co polecam zdecydowanie!) już jak najbardziej. Ogólnie powiedziałabym, że hotel kwalifikuje się na mocne 3*, napewno nie na 4* Polecam pobyt, ale nie osobom, które nastawiają się na 'luksus' związany z 4* hotelem :)
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo nam się podobało.

    Hotel wspaniały dla osób, które pragną odpocząć. Bardzo ładny, czysty i bardzo miłą i pomocna obsługa. Jedyny minus to klimatyzacja centralnie sterowana, a co za tym idzie zazwyczaj była włączona albo szła na minimum.
  • 3.0
    lipiec 2019

    Miejsce bardzo atrakcyjne widokowo i turystycznie lecz otrzymany pokój w hotelu to tragedia.

    Dzisiaj ( 17.07.2019) wróciliśmy z żoną z Madery mieszkaliśmy cały tydzień w powyższym hotelu Monte Mar Palace. Przebywaliśmy od 09.07.2019 roku . Zdaję sobie sprawę że w opisanej sytuacji jestem 1% ludzi niezadowolonych z pokoju wszystko poza tym było super. Otóż w momencie przybycia po otrzymaniu pokoju
    i wejściu do niego stwierdziliśmy okropny smród za oknem balkonowym które wychodziło na śmietniki . Zgłosiłem to dwukrotnie do recepcji prosząc o zmianę pokoju lecz stwierdzono że nie ma już wolnych miejsc, swoją prośbę ponawiałem w przeciągu 3 dni rezydentkom z Polski by zainterweniowały gdyż mieszkać w takich warunkach za sporą kwotę w Hotelu 4 gwiazdkowym to trochę nie " fer" lecz one również nic nie pomogły twierdząc iż hotel jest kompletny w gościach, poinformowano że może w sobotę coś się uda zrobić. W sobotę wyjeżdżało ponad 10 osób więc praktycznie opuściło 5 pokoi , znowu zbyto nas informacją że nic nie da rady zrobić. Sprawę to opiszę do Firmy Travel Planet wraz ze zdjęciami w jakich warunkach musieliśmy przebywać: urwana klamka do drzwi balkonowych, niesamowity brud w lodówce i na ścianach pokoju, lustrach od czasu przyjazdu do końca pobytu nie był pokój sprzątany a samo sprzątanie sprowadzało się tylko do wymiany ręczników, przyniesienia papieru toaletowego i ścielenia łóżka. Wiem że nic tym nie zmienię ale chociaż następni turyści może zwrócą na to uwagę i może oni coś zmienią. Bo zwiedzanie wyspy, krajobrazy malowniczo położone są warte odwiedzenia stwarzają niesamowite wrażenia na wyspie. Szkoda tylko że mieszkaliśmy w takich warunkach, zapłacić za pobyt nie móc spokojnie posiedzieć na balkonie tylko podczas pobytu w pokoju na zamkniętym oknie to chyba nie należy do przyjemności.
  • 5.0
    styczeń 2019

    Bardzo mi się podobało

    Spokojna okolica, piękne widoki
    Hotel położony bezpośrednio nad oceanem.Pokoje codziennie sprzątane.Obsluga restauracji na bardzo wysokim poziomie kultury osobistej. Barmani bardzo zabawni.
    Jedynym minusem tygodniowego pobytu były śniadania które w stosunku do reszty posiłków wypadały po prostu
    słabo.
    Obiady i kolacje bardzo smaczne.
    Polecam to miejsce dla osób szukających spokoju , fanów pięknych widoków oraz rodzin z dziećmi
  • 3.8
    styczeń 2019

    Fajnie

    Hotel bardzo przyzwoity. Jedzenie podczas śniadań codziennie takie same ale dobre. Pierwszy raz na wakacjach jadłam jajka sadzone, zawsze wyglądały mało apetycznie, tu były super. Codziennie owoce. Napoje w opcji HB płatne podczas kolacji. W zimie woda w basenach zewnętrznych za zimna do kąpieli :) W
    basenie krytym mimo iż twierdzą że woda podgrzewana również była dla mnie zbyt zimna. Zostało tylko jacuzzi. Ponad to basen zewnętrzny ma przelew, woda przepływając hałasuje, zaburzając w moim odczuciu kojące dźwięki uderzających fal oceanu, bardzo szkoda, że basen ma taką konstrukcję. Internetu bezpłatnego w lobby hotelowym nie udało mi się odnaleźć. Pokoje schludne i czyste, duże. W naszym pokoju był duży telewizor o ile ktoś oczekuje takich udogodnień, w innych widziałam mniejsze nie wiem z czego to wynikało. Pokoje od strony oceanu maja piękny widok, a od strony drogi są słoneczne. Hotel położony w małej miejscowości ze sklepem, stają benzynową i restauracją, aby coś zobaczyć trzeba jechać do miejscowości obok. Najlepiej wypożyczyć auto, w okolicy zlokalizowaliśmy jedną wypożyczalnię tą samą która ma swoje ulotki w hotelu. Jadąc ponownie (szczególnie w ziemie) wybrałabym jednak hotel na południu wyspy.
  • 4.5
    styczeń 2018

    Pięknie położony hotel

    Polecamy-hotel z miłą obsługą i pięknym położeniem, dla ceniących spokój i ciszę. Doskonałe miejsce do delektowania się okoliczną przyrodą i "podejrzenia' jak żyją ludzie na Maderze.
  • 4.8
    styczeń 2018

    Bardzo fajny hotel,polecamy!

    Hotel zgodny z opisem,pokoje sprzatane codziennie,dobre jedzenie,ale menu śniadania codziennie to samo.Za to obiadokolacje pyszne.Baseny czyste.Animacje wieczorne nastawione na doroslyvh.Dla dzieci nie bylo attakcji.
  • 3.7
    styczeń 2017

    Hotel dla mało wymagających

    Hotel jest położony w bardzo spokojnej miejscowości. Jeśli nie zamierzamy zwiedzać wyspy samochodem to nie polecam tego hotelu. Oddalony jest od Funchal skąd większość autobusów odjeżdża do atrakcyjnych miejsc na wyspie. Sam hotel jest czysty, przestronny , jedzenie w miarę smaczne, chociaż śniadania
    są strasznie monotonne ale zawsze są świeże owoce. Sama miejscowość też spokojna. Jest jeden tylko sklep w którym można dokonać zakupów.
  • 4.0
    styczeń 2017

    Pięknie położony, dla ludzi ceniących spokój.

    Przepięknie położony hotel z dala od tłumów. Bardzo spokojne miejsce z niestety fatalną kuchnią. Świetna baza wypadowa dla zwiedzaczy.
  • 4.3
    październik 2016

    Wrócimy tam na pewno.

    Hotel położony na klifie ..skąd rozpościerają się niesamowite widoki na zatokę i ocean.
    Polecam go dla osób , które nie szukają mocnych wrażeń lecz chcących odpocząć .
    Spokój tego miejsca jest bardzo dużym atutem.
    Obsługa przesympatyczna.
    Brak plaży ..lecz wyspa jest tak cudownym
    miejscem, iż rekompensuje wszystko.