Ocena klientów na podstawie 34 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,5
Basen: 3,8
Czystość: 3,4
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 3.7

67% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych

Opinie Klientów (34)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    wrzesień 2017

    Grecos pokazuje nie ten hotel

    Nie ma hotelu Miraluna Garden a jest Miraluna Kiotari i wygląda inaczej niź na zdjęciach . Przyjechaliśmy ok 23 więc nie dostaliśmy nawet wody ( biuro powinno uprzedzać źe tak jest ).Rezydent niczym poza sprzedaźą wycieczek się nie interesuje , nie ma co liczyć na jego pomoc.
  • 3.5
    wrzesień 2017

    Hotel słaby

    Zalety:
    - mały hotelik dla osób szukających spokojnego wypoczynku
    - pokój skromny ale codziennie sprzątany, codziennie wymiana ręczników i pościeli
    - basen mały ale czysty
    - posiłki smaczne ale mały wybór dań
    - miły personel
    - fajna piaszczysta plaża oddalona ok 10-15 minut
    drogi spacerkiem od hotelu
    - była możliwość korzystana z infrastruktury siostrzanego hotelu
    Wady:
    - woda w kranie ze słonym posmakiem
    - napoje bezalkoholowe ze słonym posmakiem
    - tragedią są osy które towarzyszą przy każdym posiłku w "restauracji" (nie da się spokojnie zjeść)
    - do Kiotari ok 3-4km a nie 800m jak jest to napisane w ofercie Grecos
    - w pobliżu hotelu brak jakichkolwiek tawern, życia nocnego; najbliże oddalone ok 15-20km od hotelu
    - rezydent nie był pomocny w awaryjnych sytuacjach
    - wycieczka po zatokach organiozowana przez Grecos kiepska, łodka mała przez 6h siedzi sie w zasadzie nieruchomo poza przystankami na kąpiel
    Ogólnie wyjazd udany ale to zasługa ludzi z którymi miło spędziliśmy czas. Drugi raz nie wrócimy w to miejsce.
  • 4.0
    sierpień 2017

    Hotel wporzadku - polecam

    Polskojęzyczna obsługa hotelu i restauracji. Posiłki świeże i smaczne. Jedna wada, woda do kawy w ekspresie i woda w dystrybutorze to picia - słone, nie napiłam sie tam kawy przez cały pobyt. Lokalizacja hotelu jest wporzadku, niedaleko mini market, wypożyczalnia aut w budynku hotelu. Ogólnie poleca
    m
  • 4.0
    sierpień 2017

    Całkiem całkiem!

    Jeśli ktoś za 1000zł wymaga 5* no to niestety, ale tak sie nie da. Spędziliśmy w tym hotelu tydz. nastawiając sie typowo na wypoczynek na plaży. Pokój czysty, codziennie sprzatany, jedzenie skromne, ale smaczne! (Wiadomo, nikt nie bedzie gotował 50różnych potraw dla garstki gości). Jeśli komuś czegos
    zabrakło wystarczylo powiedzieć obsłudze, ktora zawsze byla pomocna. Basen czysty, plaża nie daleko! Animacji brak, ale to hotel dla ludzi, ktorzy chca odpocząć w ciszy. Przez opinie balismy sie tego hotelu, ale zle nam tu nie było! Pozdrowienia dla Obsługi!
  • 2.0
    lipiec 2017

    Żenada

    Pierwsza kwestia jaka spotkala Nas na wstępie była juz podczas transportu do hotelu, bo kierowca nie znal drogi i krazylismy godzine po tych samych uliczkach w poszukiwaniu hotelu. Jak już dotarlismy widzimy ze obiekt jest przy samej jezdni do której przylega
    stołówka i spożywanie posiłków jest
    przy akompaniamencie skuterów,samochodów osobowych, dostawczych i autokarów.. jesli chodzi o czystość stołówki pozostawia również wiele do życzenia, latające przy talerzach osy i wróble siedzące na pieczywie oraz wałęsające się koty przy każdym posiłku.
    Po zakończeniu kolacji posadzka nie posprzątana i przy śniadaniu zalegają takie same śmieci jak wieczorem. Kpiną wręcz była
    dostawka dla 3 osoby dorosłej w postaci łóżka polowego z cuchnącym materacem (o ile można tak go nazwac, grubosci siedziska na krzeslo), mało tego
    prosilismy sie w obsłudze hotelu o wymianę bo skarga zgłoszona na pismie do rezydenta została zlekcewzona! W ofercie dla 3 osob przewodxiany byl pokój ok 30.m,.niestety mieliśmy tego.pecha trafiliśmy na nore około 20 m2.
    Następnie wynikające z oferty informacje dotyczące możliwości skorzystania z hotelu Labranda Kiotari Bay nie mogły być zrealizowane, obsługa tego hotelu wręcz wyprosiła nas z korzystania z basenu jaki znajdował się a ich terenie mówiąc, że basen mamy u siebie. Ponad to w łazience pajeczyny grzyb przy oknie, nie sprzatany taras, przy pierwszym wejściu do pokoju smród po przednich turystach a na tarasie pełna popielniczka petów. Brak 3 krzesła na tarasie a widok z tarasu na kawałek stołówki i dach kuchni. Zdjęcia w ofertach są kłamstwem bo hotel na zdjęciach nie był tym co zastalismy na miejscu. OMIJAĆ Z DALEKA, bo starty moralne gwarantowane!!!!! Myślę, że organizator Grecos powinien się wstydzic za taki syf i ubostwo jaki wczasowicze za nie małe pieniądze otrzymali!!!
  • 1.5
    lipiec 2017

    Żenada

    Pierwsza kwestia jaka spotkala Nas na wstępie była juz podczas transportu do hotelu, bo kierowca nie znal drogi i krazylismy godzine po tych samych uliczkach w poszukiwaniu hotelu. Jak już dotarlismy widzimy ze obiekt jest przy samej jezdni do której przylega
    stołówka i spożywanie posiłków jest
    przy akompaniamencie skuterów,samochodów osobowych, dostawczych i autokarów.. jesli chodzi o czystość stołówki pozostawia również wiele do życzenia, latające przy talerzach osy i wróble siedzące na pieczywie oraz wałęsające się koty przy każdym posiłku.
    Po zakończeniu kolacji posadzka nie posprzątana i przy śniadaniu zalegają takie same śmieci jak wieczorem. Kpiną wręcz była
    dostawka dla 3 osoby dorosłej w postaci łóżka polowego z cuchnącym materacem (o ile można tak go nazwac, grubosci siedziska na krzeslo), mało tego
    prosilismy sie w obsłudze hotelu o wymianę bo skarga zgłoszona na pismie do rezydenta została zlekcewzona! W ofercie dla 3 osob przewodxiany byl pokój ok 30.m,.niestety mieliśmy tego.pecha trafiliśmy na nore około 20 m2.
    Następnie wynikające z oferty informacje dotyczące możliwości skorzystania z hotelu Labranda Kiotari Bay nie mogły być zrealizowane, obsługa tego hotelu wręcz wyprosiła nas z korzystania z basenu jaki znajdował się a ich terenie mówiąc, że basen mamy u siebie. Ponad to w łazience pajeczyny grzyb przy oknie, nie sprzatany taras, przy pierwszym wejściu do pokoju smród po przednich turystach a na tarasie pełna popielniczka petów. Brak 3 krzesła na tarasie a widok z tarasu na kawałek stołówki i dach kuchni. Co do kuchni w której przygptowywano posilki szkoda slow, gdzie jest SANEPID sie pytam. Dobrze ze zobaczylam to wszystko ostatniego dnia.. (zdjecie). Szkoda tylko obslugi hotelu i stołówki, bo widac ze sie staraja.niestety ich szef zdecydowanie sie tym nieinteresuje.. Zdjęcia w ofertach są kłamstwem bo hotel na zdjęciach nie był tym co zastalismy na miejscu. OMIJAĆ Z DALEKA, bo starty moralne gwarantowane!!!!! Myślę, że organizator Grecos powinien się wstydzic za taki syf i ubostwo jaki wczasowicze za nie małe pieniądze otrzymali!!!
  • 2.0
    lipiec 2017

    nie polecam!

    Wykupiliśmy wczasy w Miraluna Garden, ale zakwaterowani byliśmy w Miraluna Kiotari Beach nazwa umieszczona na budynku wraz z czterema gwiazdkami lokalnymi (patrz załączone zdjęcie). Opis hotelu niezgodny z rzeczywistością, zdjęcia zamieszczone na stronach internetowych Grecos przedstawiają inny hotel.
    Kuchnia i pomieszczenie, w którym spożywano posiłki są brudne. W ofercie jest użyta nazwa restauracja główna, ale nie istniało niestety nic takiego: posiłki spożywaliśmy na stolikach na zewnątrz (patrz załączone zdjęcie). Problem z osami podczas każdego z posiłków. Kilkadziesiąt os latało wokół każdego stolika (patrz załączone zdjęcie), ugryzione zostało przez kilka osób w tym ja i mój mąż osobiście. Problem ten został zgłoszony już w 1 dniu do rezydenta na 1szym spotkaniu z nim. Niestety nie zostało nic w tej kwestii zrobione do ostatniego dnia naszego wyjazdu . Dzieci podczas posiłków płakały i nie chciały nic jeść , ponieważ tak bardzo bały się os.
    Kuchnia jest samoobsługowa wiec i napoje i piwa i inne alkohole nalewa się samemu z małego stoliczka nie z lodówki. Wódka jest ciepła i ciągły brak lodu. Brak przekąsek miedzy śniadaniem a obiadem 10-12:30 oraz obiadem a kolacja 12.30 - 19 nie ma co zjeść. Jest to jedyny istniejący bar w hotelu. Napoje beznadziejne. Wszystko ma słony posmak. Odnoszę wrażenie, że podłączone jest wszystko do wody z kranu. Telewizor nie działający, bez możliwości oglądania jakichkolwiek programów. Łazienki w pokojach dają dużo do życzenia zalane sufity, ogromny grzyb wokół wanny (patrz załączone zdjęcie) wydobywająca się piana z kratek ściekowych, mrówki. Pokoje hotelowe brudne.
    Największym rozczarowaniem była niemożliwość korzystania z zgodnie z opisem na stronie Grecos korzystania z bezpłatnych atrakcji Labranda Kiotari Bay, czyli 2 basenów, aerobik, koszykówka, siatkówka, animacje. Niestety jest to niedostępne gdyż brama od hotelu jest zamknięta na łańcuch z kłódką przez cały czas
  • 4.8
    lipiec 2017

    Bardzo fajny hotel

    Wszystkie złe opinie są wyssane z palca . Byliśmy w tym hotelu i po przeczytaniu złych opinii baliśmy się , ale nie potrzebnie ponieważ wszystko było ok. Jedzenie wcale nie jest monotonne - codziennie co innego, pokoje są czyste - codziennie sprzątane a ciepłej wody ani razu nie zabrakło. Jak najbardziej
    polecamy ten hotel i będziemy miło wspominać.
  • 2.7
    lipiec 2017

    Okropieństwo

    Hotel okropny, jedzenie okropne codziennie to samo, nagłośnienie hotelowe z małego głośniczka, zero animacji dla dzieci oraz zero atrakcji
  • 3.3
    lipiec 2017

    nie wrócę już tam

    Miałam przyjemność gościć w tym hotelu. Pragnę wszystkich podróżujących po Grecji ostrzec. Pokoje może i ok. za to brak ciepłej wody przez prawie cały pobyt. Na korytarzach brudno. W ogóle nie sprzątane. Jedzenie..... pozostawia wiele do życzenia. Monotonne. Jak na all inclusiv szkoda pieniędzy. Restauracja
    na wolnym powietrzu. W temp. 40 st. ciężko zjeść ciepły posiłek. Napoje beznadziejne. Wszystko ma słony posmak. Odnoszę wrażenie, że podłączone jest wszystko do wody z kranu. Alkohole..... chcesz to sobie rób sam drinka (do nie ma barmana) w dodatku z podgrzewanej wódki. Wszystko stoi na stoliku a nie w lodówce. ciągły brak lodu.
    Odnoszę wrażenie, że hotel nie radzi sobie z ogarnięciem kuchni, restauracji i hotelu na raz. Brakuje obsługi i przede wszystkim menagera, który miałby wszystko na oku i wyłapywał niedoskonałości.
    Trochę szkoda, bo miejsce dobre, blisko 2 plaże a tu taka lipa.
    Nie wiem kto im dał 4 gwiazdki, bo zasługują może na 2.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY