Mirage Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 114 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,7
Basen: 4,2
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 3.9

78% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Mirage Bay Resort (ex Lillyland Beach Club Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
05.05.2019 - 12.05.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 619 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (114)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (marzec 2019)

    Przymknąć oko na drobne niedoskonałości i naprawdę udany wypoczynek

    Byliśmy w hotelu 2 tygodnie na przełomie marca/kwietnia 2019. Zależało nam na hotelu w niskiej cenie - pokój tylko do spania z fajna lokalizacją. I w tym hotelu jest odpowiednia jakość do ceny. Polecamy wszystkim którzy wybierają się na urlop założyć różowe okulary i cieszyć się tym co jest pozytywne.
    My jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, chociaż zdarzały się chwile, gdzie marudziliśmy. W marcu przed sezonem przyjemnie dużo miejsca wszędzie, w kwietniu można już było odczuć hałas i tłok, ale też delikatny wzrost jakości. Jedzenie raczej monotonne, te same produkty, chociaż starają się w miarę możliwości urozmaicać, jakość jak w jadłodajni, ale przytyliśmy kilka kilo więc nie było aż tak źle. Nie dotknęła nas klątwa faraona, co raczej świadczy o higienie. Animatorzy sympatyczni, robią co mogą, aby goście spędzali miło czas. W całym hotelu jest piękny ogròd, który rozciąga się praktycznie na długość całego obiektu. Obiekt jest dość długi, od bramy z ochroną do molo -15 minutowy spacer. Posiada kilka basenów, aqua park dla dzieci, prywatna zatoczkę z plażą i molo zbudowane do morza i raf. Polecamy zabrać z Polski maski do snurkowania, naprawdę cudowne widoki. Jeśli chodzi o snurkowania polecamy wykupić wycieczkę do domu delfina. Jeśli trafi się Wam bezwietrzny pogodny dzień, wrażenia pływania z delfinami w ich naturalnym środowisku nie do opisania. My nasze wycieczki wykupowaliśmy
    na stronie http ://skarbtravel.com/destinations/hurghada/ . Ceny praktycznie każdej wycieczki 2 razy niższe niż u rezydenta, a jakość ta sama. Dbają o klientów, są sympatyczni, dopasowują się do potrzeb klientów, odpowiadają na pytania nawet do późnych godzin nocnych. Mają polskich przewodników, którzy podchodzą do zawodu z pasją. Fajnie opisana strona, wycieczki zgodne z opisem. Mohamed z którym mieliśmy kontakt ma dobre serce i takie osoby warto wspierać. Nie będę się wypowiadała o rezydentce która się nami opiekowała, bo jej zadanie ograniczało się do sprzedania nam wycieczek w pierwszym dniu.
  • 3.4
    (marzec 2019)

    Mieszane odczucia, nie wierzę w pozytywne komentarze

    Stołówka to jedno wielkie nieporozumienie. Zarówno na stołówce jak i w barach w większości przytłaczający był brak higieny!!! Na stołówce brak papierowych serwetek, na stołach rozścielane są materiałowe serwety wielokrotnego użytku (które prawdopodobnie są prane z lepszym bądź gorszym skutkiem). Na
    cały 10 dniowy pobyt zdarzyło się może 3-4 razy, że zjedliśmy coś ze smakiem, posiłki to w większości breje typu fasola w rozwodnionym sosie pomidorowym, gotowana dynia, czy ragout albo gulasze, w których może być wszystko. Filety z ryby w większości smakowały jak Panga, czyli najtańsze ohydztwo, a ryby podawane w całości, na pewno były źle filetowane bo były po prostu gorzkie. Dania główne czyli w większości pieczony drób były wydzielane przez krojącego kucharza, który dawał w większości kości. Pod koniec naszego pobytu nie było już nawet dań głównych tylko makaron spaghetti który był po prostu rozgotowany i niesmaczny. Z warzyw zjadliwe były tylko pomidory, ogórki i papryka, no chyba, że ktoś lubi jadać surową poszatkowaną kapustę. Śniadania były ciągle takie same, do smażonych jajek ciągnęła się nieskończona kolejka, a kucharz i tak wydzielał porcje. Na początku naszego pobytu była dostępna jajecznica, ale później chyba z oszczędności już jej nie było i jajka można było dostać tylko w formie ugotowanych lub stojąc w kolejce do kucharza. KAWA na stołówce to dramat, automaty do kawy na stołówce to były zbiorniki, do których wsypywano kawę, zaparzono ją, a potem gdy już jej brakowało dolewano do niej wrzątku więc była po prostu rozwodnioną lurą. Owoce tylko na wydział przez krojącego je kucharza. Desery w większości monotonne biszkopty, które smakowały tak samo tylko w Piątek czyli świąteczny dzień dla muzułmanów na stałówce było lepsze jedzenie i w deserach pojawiły się baklavy. JEDZENIE było naprawdę monotonne i czasami wręcz odrzucające, nie piszę tego bo mamy mentalność piesków francuskich tylko chcę ostrzec ludzi, dla których jest to ważne kryterium przy wyborze hotelu.
  • 4.3
    (marzec 2019)

    Super hotel. Polecam

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    />i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje i w tej czesci mielismy pokój. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Polecam ten hotel. Rafa słabiutko.
  • 4.3
    (marzec 2019)

    Super hotel piękny ogród

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    />i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje i na taki został nam zamieniony. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Zamierzamy wrócić jesienią do tego samego hotelu. Polecam hotel normalnym ludziom. Rafa słabiutko.
  • 3.2
    (marzec 2019)

    Nie wszystkie komentarze są szczere...

    Wybierając ten hotel sugerowaliśmy się komentarzami naszych poprzedników no i niestety nie byliśmy do końca zadowoleni z wyjazdu. Nie wiem czy te komentarze są pisane przez uczestników (niektóre pewnie tak) czy przez organizatora (o czym mogą świadczyć teksty kopiuj wklej). No dobra, postanowiliśmy napisać
    wyczerpującą i szczerą opinię, żeby ktoś mógł z niej skorzystać zastanawiając się nad wyborem tego hotelu.

    POKÓJ - na początku otrzymaliśmy pokój w starej części hotelu, niestety zapach wilgoci oraz stara, niewyglądająca na czystą łazienka zmusiły nas do zmiany pokoju, co na szczęście w recepcji można zrobić bez problemu gdy się o to poprosi, kolejny pokój usytuowany był bliżej części basenowej, był naprawdę zadowalający, czysty, słoneczny, łazienka była nowa. Bardzo duży plus za codziennie pozostawiane w pokoju dwie butelki wody.

    OBSŁUGA - Bardzo miła obsługa, która nie szufladkowała gości na "lepszych" i "gorszych" wszyscy byli naprawdę bardzo pomocni i starali się jak mogli, nikt nie "wyłudzał" napiwków, co zdarzało się nam w poprzednich hotelach w Egipcie. Pokój był zawsze wysprzątany i czysty, a Pan, który zajmował się naszym pokojem był zawsze uśmiechnięty i pomocy. Jedyną uwagę mogę mieć do barmanów, hotel mógłby pomyśleć nad ich częstszą rotacją, bo po całym dniu pracy na barze byli widocznie przemęczeni i czasami tracili cierpliwość, bywali niemili, często mówili do gości po arabsku co przy nie rozumieniu ich języka było niemiłe, nie wiem czy były to ich obraźliwe uwagi, ale nie był to profesjonalne. Mieli oni najwyraźniej polecenie "wydzielania" napojów i napitków ponieważ raz jeden z nich rzucił uwagą "przecież przed chwilą tu byłeś, za często przychodzisz" - nie tego spodziewałem się po all inclusive.

    POŁOŻENIE/Plaża/Infrastruktura - hotel ma naprawdę super zadbaną i bajeczną plażę z własną zatoką, co umożliwiało korzystanie z morza nawet w okresie odpływów. Znajduje się tam też długie molo, które prowadzi w stronę morza i umożliwia zejście do niego i bezpośrednie snorkelingowanie przy rafie, rafa była ładna. Wiele obiektów w hotelu znajduje się w trakcie remontu. dużo pustostanów zabezpieczonych jedynie kartonowymi dyktami. Aquapark to tylko namiastka aquaparku, tylko tam znajduje się podgrzewany basen. Jest tam bardzo ciasno, a wyloty ze zjeżdżali skierowane są w basen, w którym w większości przebywają ludzie z dziećmi, nie jest to do końca bezpieczne, ale też i prędkość wylotu z nich nie jest zawrotna, ktoś kto sugeruje się aquaparkiem przy wyborze hotelu powinien przejrzeć inne oferty, bo inne hotele mają naprawdę bardziej rozbudowane aquaparki, zdjęcia fałszują rzeczywistość. Bardzo ładny i zadbany ogród na terenie całego ośrodka.

    WYŻYWIENIE - No i tutaj pozytywy się kończą... NIE WIERZĘ, że komentarze o WYŻYWIENIU były pisane przez gości hotelowych, stołówka to jedno wielkie nieporozumienie. Zarówno na stołówce jak i w barach w większości przytłaczający był brak higieny!!! Na stołówce brak papierowych serwetek, na stołach rozścielane są materiałowe serwety wielokrotnego użytku (które prawdopodobnie są prane z lepszym bądź gorszym skutkiem). Na cały 10 dniowy pobyt zdarzyło się może 3-4 razy, że zjedliśmy coś ze smakiem, posiłki to w większości breje typu fasola w rozwodnionym sosie pomidorowym, gotowana dynia, czy ragout albo gulasze, w których może być wszystko. Filety z ryby w większości smakowały jak Panga, czyli najtańsze ohydztwo, a ryby podawane w całości, na pewno były źle filetowane bo były po prostu gorzkie. Dania główne czyli w większości pieczony drób były wydzielane przez krojącego kucharza, który dawał w większości kości. Pod koniec naszego pobytu nie było już nawet dań głównych tylko makaron spaghetti który był po prostu rozgotowany i niesmaczny. Z warzyw zjadliwe były tylko pomidory, ogórki i papryka, no chyba, że ktoś lubi jadać surową poszatkowaną kapustę. Śniadania były ciągle takie same, do smażonych jajek ciągnęła się nieskończona kolejka, a kucharz i tak wydzielał porcje. Na początku naszego pobytu była dostępna jajecznica, ale później chyba z oszczędności już jej nie było i jajka można było dostać tylko w formie ugotowanych lub stojąc w kolejce do kucharza. KAWA na stołówce to dramat, automaty do kawy na stołówce to były zbiorniki, do których wsypywano kawę, zaparzono ją, a potem gdy już jej brakowało dolewano do niej wrzątku więc była po prostu rozwodnioną lurą. Owoce tylko na wydział przez krojącego je kucharza. Desery w większości monotonne biszkopty, które smakowały tak samo tylko w Piątek czyli świąteczny dzień dla muzułmanów na stałówce było lepsze jedzenie i w deserach pojawiły się baklavy. JEDZENIE było naprawdę monotonne i czasami wręcz odrzucające, nie piszę tego bo mamy mentalność piesków francuskich tylko chcę ostrzec ludzi, dla których jest to ważne kryterium przy wyborze hotelu.

    Żeby być uczciwym to pisząc o wyżywieniu należy wspomnieć też o snackach wydawanych na plaży czyli pizza i frytki, pizza była naprawdę dobra, przygotowywana i pieczona na miejscu, ale nie był zadowalający fakt, że była wydzielana w porcjach jak dla małych dzieci i trzeba było się po następną ustawiać w nieskończonych kolejkach. Hamburgery i Hot Dogi, no cóż bułka z mięsopodobnym wkładem...

    Mocnym punktem hotelu są DWIE ( a nie jak piszą organizatorzy cztery) restauracje al'a carte włoska i orientalna. Jedzenie tam podawane było smaczne i było miłą odskocznią od tego co podawano na stołówce. Żeby się do nich zapisać trzeba było wcześnie rano iść do lobby i tam skorzystać samodzielnie z komputera. W ciągu 10 dni udało się nam zapisać do dwóch, ale musieliśmy wstać bardzo wcześnie rano, ponieważ restauracje te danego dnia obsługują ograniczoną liczbę gości, a miały duże wzięcie (pewnie z racji tego, że na stołówce trudno było o coś smacznego).

    REASUMUJĄC:
    Z racji tego, że udało się nam skorzystać z usług tego hotelu w dobrej cenie byliśmy nawet zadowoleni. Plaża rekompensowała nam niedociągnięcia w innych sferach. Nie możemy jednak wystawić do końca pozytywnej oceny hotelowi za brak higieny w barach i stołówce, czego byliśmy świadkami, naczynia były maczane w pomyjach i wystawiane do użytku dla kolejnych gości. Kawa z automatów często była rozwodniona, a filiżanki poszczerbione. Goście hotelu stanowią w większości Ukraińcy, Białorusini, Wietnamczycy /Chińczycy i Polacy, było też kilku Niemców (nosili czerwone opaski z napisem VIP). Niemcom posiłki serwowano bezpośrednio do stołów, nie musieli stać w kolejkach, do pokoju dostawali owoce oraz inne jedzenie na stołówce, mam nadzieję, że to działo się tylko ze względu na wykupiony przez nich pakiet VIP (którego jednak brak w ofercie polskich biur podróży), a nie ze względu na pochodzenie ;).
  • 4.5
    (marzec 2019)

    Bardzo zadowoleni z wyjazdu.

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje. My korzystaliśmy ze starej części gdzie łazienka wymagała generalnego remontu ale nie zmienialiśmy pokoju gdyż doszliśmy do wniosku, że tylko w nim nocujemy. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Zamierzamy wrócić jesienią do tego samego hotelu. Polecam hotel normalnym ludziom. Przy nas przyjechali Polacy którym nic nie pasowało ( nie ma wody, papieru toaletowego, jedzenia, pogody itp......). My byliśmy grupą i wszyscy bardzo zadowoleni z wyboru.
  • 4.7
    (marzec 2019)

    Bardzo zadowoleni z wyjazdu.

    Byliśmy w tym hotelu w marcu. Wróciliśmy bardzo zadowoleni. Z całego wyjazdu jedynym minusem to pokój (łazienka wymaga generalnego remontu) którego nie zmienialiśmy gdyż doszliśmy do wniosku, że w nim tylko nocujemy. Ogólnie wypoczynek super. Wrażenie robi już sam wjazd do hotelu. Bardzo duża powierzchnia,
    fajne baseny ( 1 podgrzewany ze zjeżdżalniami). Plaża niesamowita powierzchnia. Jedzenie też jak na Egipt super. Byli podczas naszego pobytu Polacy - którym nic nie pasowało, a to nie ma, wody, jedzenia i papieru toaletowego itp..... My wróciliśmy bardzo zadowoleni. Najważniejsze, że była pogoda dla której pojechaliśmy. Korzystaliśmy z wycieczek do Kairu i Luxoru z Biura Podróży http://skarbtravel.com/-które gorąco polecamy. Był to nasz czwarty wyjazd do Egiptu z którego wróciliśmy bardzo wypoczęci i zadowoleni z wyboru.
  • 4.3
    (marzec 2019)

    Mile zaskoczony,całkiem fajnie spędzony tam czas

    z minusów to wykończenia jakby fugi w łazience robił uczeń,oraz chłodna woda,ale to jest zależne od pogody i okresu wyjazdu,poza tym zdecydowanie więcej plusów
    Dobre jedzenie i dużo,fajnie zorganizowana kolacja w stylu Włoskim
    Miły i pomocny personel,dobre piwo oraz drinki
    Dużo miejsca
    na spacery,spokój
    Rafa bezpośrednio przy molo!!!
    Byliśmy na wycieczce w Hurgadzie i na zakupach,ale jak się okazało to w Hotelu i bezpośrednio przy nim było najtaniej
  • 4.0
    (styczeń 2019)

    Przyzwoity hotel w ogromnym ogrodzie

    Pobyt w ferie zimowe 2019 na przełomie stycznia i lutego.
    Hotel w południowej części Hurghady, w zasadzie złożonej z samej bazy hotelowej. Z jednej strony morze z drugiej droga północ-południe. A pomiędzy na długości jakichś 700 metrów ogromny i bardzo ładny ogród, otulający budynki mieszkalne.
    Przestrzeń powoduje, że trzeba się trochę nachodzić. Niemniej jednak są to spacery w przyjemnym otoczeniu. Leniwi lub zmęczeni mogą liczyć na minibusik (na strasznie śmierdzące paliwo), który kursuje pomiędzy główną restauracją a kompleksem mieszkalnym. W odległości niecałych dwóch kilometrów nowoczesne centrum handlowe Senzo Mall ze znanymi z Europy markami sklepów i hipermarketem (w którym kupimy wszystko poza alkoholem). Do miasta kilka kilometrów, a komunikację zapewniają zarówno tanie busy (spod Senzo Mall kursuje bezpłatny) jak i tylko trochę droższe taksówki. Ceny przyzwoite i jak najbardziej do uzgodnienia. Plaża piaszczysta i duża opasuje niewielką zatoczkę. Morze płytkie i czyste.
    Sam hotel to szereg pawilonów i bungalowów o bardzo różnym standardzie. Pierwszego dnia dostaliśmy pokój w starszej części, która nazywa się Andaluzja. I to było małe rozczarowanie. Pokój był wyjęty jakby z lat 80-tych, ze standardami obowiązującymi wtedy. Brak ciepłej wody, kabina prysznicowa we wnęce, ze starą ceratą. Rozpadające się szafki w klimacie vintage, gniazdka na prąd archaiczne, sejf to dziura z ścianie z kluczem niczym od furtki, łóżko dostawne wciśnięte pomiędzy drzwiami łazienki a wejściowymi. Na szczęście nazajutrz po interwencji udało się zmienić pokój na taki, który odpowiadał przyzwoitemu standardowi powiedzmy 4-gwiazdkowego hotelu. Warto pytać zresztą od razu o zakwaterowanie w nowszej części, położonej najbliżej aquaparku. Różnica w jakości jest kolosalna.
    Wyżywienie, przekąski i picie to restauracja główna i tematyczna a’la carte oraz bary przy plaży (lody, pizza, frytki), przy centralnym basenie i przy basenie w aquaparku oraz w lobby (tylko napoje). Restauracja główna nie wykorzystuje swoich możliwości. Jedzenie w stosunkowo małym wyborze jak na tak duży obiekt. Dosyć monotonne. Brakowało większego wyboru świeżych warzyw i owoców, za to nie wiedzieć czemu dziesiątki słoików z marynatami i kiszonkami (niestety, często zepsute). Na plus osobna sala z menu dla maluchów i TV z bajkami. Restauracja tematyczna w różne dni tygodnia serwowała inne dania, warto wybrać się na włoskie. Konieczna poranna rezerwacja na komputerze w lobby. W barach na terenie hotelu napoje podawane z reguły w plastikowych kubeczkach. Nawet piwo, które jest rozlewane z otwartych uprzednio butelek do miniaturowych kubeczków pojemności 150ml. Lanego nie ma w ofercie. Serwis ulega poprawie po 1$ napiwku.
    W basenach woda zimna, ale do pływania idealna. Aquapark ma zaś basen podgrzewany do temperatury 26 stopni. Obsługa egipska bardzo komunikatywna. Zagadują nawet w WC nad pisuarem. Serwis sprzątający cały czas obecny w korytarzach. Pokoje schludne, choć posiadają mnóstwo drobnych niedoróbek. W PRL nazywało się to brakoróbstwo - krzywo pomalowane, nierówne fugi, gipsówka nie szpachlowana, kąt nachylenia podłogi pod prysznicem miast w kierunku odpływu to odwrotnie itp itd. Biorąc jednak pod uwagę ogólny bałaganiarski charakter Egipcjan (na zewnątrz hotelu, wzdłuż chodników i ulic mnóstwo odpadków, puszek, papierów, bajzel gołym okiem, niewykończone latami budynki, sypiące się elewacje sklepików) to hotel można nazwać umiarkowanie czystym.
    Wi-Fi w hotelu działa marnie, nawet w lobby, zwłaszcza wieczorem przy dużej liczbie korzystających z sieci gości. W pokojach nie ma zaś sieci w ogóle. Dlatego warto nabyć na przykład na lotnisku kartę z Internetem miejscowego operatora. Dla przykładu my zapłaciliśmy w Orange za limit 16GB 10$.
    Generalnie jest to hotel, na temat którego można mieć ambiwalentne odczucia. Wymieniłem kilka mniejszych lub większych mankamentów, można oczywiście znaleźć przynajmniej drugie tyle.
    ALE… Z drugiej strony jest to hotel, choć miejscami trochę nadgryziony zębem czasu, to z ogromnym potencjałem. Urzeka ogród, jego różnorodność aranżacyjna, przestrzeń, mnogość kolorów i kwiatów . Dzięki temu domki są elegancko wkomponowane w otoczenie, a całość sprawia wybitnie relaksujące, lekkie i estetyczne wrażenie. Spacerując po terenie hotelu można się naprawdę odprężyć. Widać dbających o zieleń pracowników, którzy dyskretnie i nie narzucając się gościom pielęgnują elementy ogrodu. Kolejnym dużym plusem jest infrastruktura wodna – dwa duże baseny plus bezpieczna zatoczka przy plaży i aquapark dla dzieci. Rozrywkę codziennie wieczorem zapewniało z kolei grono animatorów, a na scenie amfiteatru można było zobaczyć zarówno pokazy tańca, zespoły muzyczne jak i na przykład wybór miss i mistera wczasów.
    Podsumowując, względnie przyzwoity hotel za stosunkowo niewysoką cenę. Na ferie z dziećmi bez wątpienia się nadaje i zapewnia w zasadzie wszystko, bez konieczności wychodzenia poza jego teren. Choć do anonsowanych gdzieniegdzie 5-gwiazdek brakuje mu przynajmniej jednej.
  • 4.0
    (styczeń 2019)

    Polecam

    Hotel stary ale ciągle odnawiany. Nie mogę się do niczego doczepić. Pokój a właściwie bungalow przyzwoity, obsługa bardzo dobra, jedzenie dobre, choć jak zwykle wiele osób narzekało. Teren cudny, dużo zieleni, basen (koniec stycznia) z wodą ok 26 st., morze ciepłe. Więc czego więcej trzeba. To był
    mój 9 raz w Egipcie więc mam porównanie. Kochani jak chcecie mieć luksus to wybierajcie hotele 5 gwiazdkowe za 3/4 tyś od osoby i może nie w Egipcie. Polecam !
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY