Mirage Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 118 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,6
Basen: 4,2
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.9

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Mirage Bay Resort (ex Lillyland Beach Club Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
27.06.2019 - 30.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 616 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (118)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.7
    (maj 2019)

    Ładne miejsce, polecam.

    Właśnie przyjechaliśmy z tego hotelu. Oceniam go bardzo pozytywnie. Faktem jest, że lata świetności ma za sobą ale nie jest zle. Obsługa się stara tak w restauracji jak i na plaży. Jedzenie dobre, duży wybór. Są drinki, piwo i wino (niestety wino tylko do objadu) a kawa tylko rano pózniej cappucino.
    Niestety leją te wszystkie alkohole do małych szklanek albo do dużej ale mało i trzeba się nachodzić żeby wypić normalne piwo 0,5L chyba z 3x. Jak chcecie wodę w pokoju to trzeba dać na początku napiwek obsłudze. Z wody wyganiają o 18.00 bo ratownicy kończą pracę, no ale zachód słonca też niewiele pózniej. Na basenach i plaży trochę za głośno gra muzyka( do 10tej jest cicho). To chyba tyle z minusów. Ogólnie warto tam jechać, dobre położenie, piękne ogrody w środku, ładna plaża, na zewnątrz resortu można sobie pospacerować ale trzeba się uodpornić na nachalność sklepikarzy i taksówkarzy.
  • 2.7
    (kwiecień 2019)

    Nie polecam

    Hotel ma mini aquapark, mało basenów.
    Restauracja pozostawia wiele do życzenia - mało jedzenia, brudnoe stoły.
    Owoce przykryte siatką i wydzielanie.
    Byliśmy w okresie świąt Wielkanocnych u muzułmanów i niestety 95% gości to muzułmanie którzy sfrustrowani brakiem jedzenia robili zadymy
    łącznie z bijatykami w restauracji.

  • 2.0
    (kwiecień 2019)

    Hotel-ruina

    Zatrzymaliśmy sie w tym hotelu na szczęście tylko na jedną noc. Hotel zrujnowany, totalnie do remontu. Pokoje w okropnym stanie, gniazdka powyrywane ze ściany, prysznic zardzewialy, ledwo trzymający się ściany, brak zasłowny pod prysznicem, wszystko trzymające się na przysŁowiowy drucik. Łazienka brudna,
    okna brudne, obdrapane ściany. Nawet nie wiem jak to opisac słowami. Najgorszy hotel w jakim bylam. Na zewnątrz korytarz brudny i zaśmiecony, a najlepsze chyba bylo to że zaraz obok na zewnątrz była wyrąbana wielka dziura w ziemi przykryta jakims drutem i folią obok walające się smieci. Jednym slowem jedna wielka POMYŁKA. PRZESTRZEGAM PRZED WAKACJAMI W TYM HOTELU!
    Ps. Stołowka wyglądala jak jedna wielka chlewnia, brakowalo talerzy, sztućców i kolejki do jedzenia.
    Wiem, to wydaje sie niewiarygodne ale tak naprawdę było.
    Nie życzę nikomu pobytu w takiej ruinie.
  • 2.0
    (kwiecień 2019)

    Masakra

    Omijajcie szerokim łukiem syffff smrod
  • 4.0
    (marzec 2019)

    Przymknąć oko na drobne niedoskonałości i naprawdę udany wypoczynek

    Byliśmy w hotelu 2 tygodnie na przełomie marca/kwietnia 2019. Zależało nam na hotelu w niskiej cenie - pokój tylko do spania z fajna lokalizacją. I w tym hotelu jest odpowiednia jakość do ceny. Polecamy wszystkim którzy wybierają się na urlop założyć różowe okulary i cieszyć się tym co jest pozytywne.
    My jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu, chociaż zdarzały się chwile, gdzie marudziliśmy. W marcu przed sezonem przyjemnie dużo miejsca wszędzie, w kwietniu można już było odczuć hałas i tłok, ale też delikatny wzrost jakości. Jedzenie raczej monotonne, te same produkty, chociaż starają się w miarę możliwości urozmaicać, jakość jak w jadłodajni, ale przytyliśmy kilka kilo więc nie było aż tak źle. Nie dotknęła nas klątwa faraona, co raczej świadczy o higienie. Animatorzy sympatyczni, robią co mogą, aby goście spędzali miło czas. W całym hotelu jest piękny ogròd, który rozciąga się praktycznie na długość całego obiektu. Obiekt jest dość długi, od bramy z ochroną do molo -15 minutowy spacer. Posiada kilka basenów, aqua park dla dzieci, prywatna zatoczkę z plażą i molo zbudowane do morza i raf. Polecamy zabrać z Polski maski do snurkowania, naprawdę cudowne widoki. Jeśli chodzi o snurkowania polecamy wykupić wycieczkę do domu delfina. Jeśli trafi się Wam bezwietrzny pogodny dzień, wrażenia pływania z delfinami w ich naturalnym środowisku nie do opisania. My nasze wycieczki wykupowaliśmy
    na stronie http ://skarbtravel.com/destinations/hurghada/ . Ceny praktycznie każdej wycieczki 2 razy niższe niż u rezydenta, a jakość ta sama. Dbają o klientów, są sympatyczni, dopasowują się do potrzeb klientów, odpowiadają na pytania nawet do późnych godzin nocnych. Mają polskich przewodników, którzy podchodzą do zawodu z pasją. Fajnie opisana strona, wycieczki zgodne z opisem. Mohamed z którym mieliśmy kontakt ma dobre serce i takie osoby warto wspierać. Nie będę się wypowiadała o rezydentce która się nami opiekowała, bo jej zadanie ograniczało się do sprzedania nam wycieczek w pierwszym dniu.
  • 3.4
    (marzec 2019)

    Mieszane odczucia, nie wierzę w pozytywne komentarze

    Stołówka to jedno wielkie nieporozumienie. Zarówno na stołówce jak i w barach w większości przytłaczający był brak higieny!!! Na stołówce brak papierowych serwetek, na stołach rozścielane są materiałowe serwety wielokrotnego użytku (które prawdopodobnie są prane z lepszym bądź gorszym skutkiem). Na
    cały 10 dniowy pobyt zdarzyło się może 3-4 razy, że zjedliśmy coś ze smakiem, posiłki to w większości breje typu fasola w rozwodnionym sosie pomidorowym, gotowana dynia, czy ragout albo gulasze, w których może być wszystko. Filety z ryby w większości smakowały jak Panga, czyli najtańsze ohydztwo, a ryby podawane w całości, na pewno były źle filetowane bo były po prostu gorzkie. Dania główne czyli w większości pieczony drób były wydzielane przez krojącego kucharza, który dawał w większości kości. Pod koniec naszego pobytu nie było już nawet dań głównych tylko makaron spaghetti który był po prostu rozgotowany i niesmaczny. Z warzyw zjadliwe były tylko pomidory, ogórki i papryka, no chyba, że ktoś lubi jadać surową poszatkowaną kapustę. Śniadania były ciągle takie same, do smażonych jajek ciągnęła się nieskończona kolejka, a kucharz i tak wydzielał porcje. Na początku naszego pobytu była dostępna jajecznica, ale później chyba z oszczędności już jej nie było i jajka można było dostać tylko w formie ugotowanych lub stojąc w kolejce do kucharza. KAWA na stołówce to dramat, automaty do kawy na stołówce to były zbiorniki, do których wsypywano kawę, zaparzono ją, a potem gdy już jej brakowało dolewano do niej wrzątku więc była po prostu rozwodnioną lurą. Owoce tylko na wydział przez krojącego je kucharza. Desery w większości monotonne biszkopty, które smakowały tak samo tylko w Piątek czyli świąteczny dzień dla muzułmanów na stałówce było lepsze jedzenie i w deserach pojawiły się baklavy. JEDZENIE było naprawdę monotonne i czasami wręcz odrzucające, nie piszę tego bo mamy mentalność piesków francuskich tylko chcę ostrzec ludzi, dla których jest to ważne kryterium przy wyborze hotelu.
  • 4.3
    (marzec 2019)

    Super hotel. Polecam

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    />i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje i w tej czesci mielismy pokój. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Polecam ten hotel. Rafa słabiutko.
  • 4.3
    (marzec 2019)

    Super hotel piękny ogród

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    />i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje i na taki został nam zamieniony. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Zamierzamy wrócić jesienią do tego samego hotelu. Polecam hotel normalnym ludziom. Rafa słabiutko.
  • 3.2
    (marzec 2019)

    Nie wszystkie komentarze są szczere...

    Wybierając ten hotel sugerowaliśmy się komentarzami naszych poprzedników no i niestety nie byliśmy do końca zadowoleni z wyjazdu. Nie wiem czy te komentarze są pisane przez uczestników (niektóre pewnie tak) czy przez organizatora (o czym mogą świadczyć teksty kopiuj wklej). No dobra, postanowiliśmy napisać
    wyczerpującą i szczerą opinię, żeby ktoś mógł z niej skorzystać zastanawiając się nad wyborem tego hotelu.

    POKÓJ - na początku otrzymaliśmy pokój w starej części hotelu, niestety zapach wilgoci oraz stara, niewyglądająca na czystą łazienka zmusiły nas do zmiany pokoju, co na szczęście w recepcji można zrobić bez problemu gdy się o to poprosi, kolejny pokój usytuowany był bliżej części basenowej, był naprawdę zadowalający, czysty, słoneczny, łazienka była nowa. Bardzo duży plus za codziennie pozostawiane w pokoju dwie butelki wody.

    OBSŁUGA - Bardzo miła obsługa, która nie szufladkowała gości na "lepszych" i "gorszych" wszyscy byli naprawdę bardzo pomocni i starali się jak mogli, nikt nie "wyłudzał" napiwków, co zdarzało się nam w poprzednich hotelach w Egipcie. Pokój był zawsze wysprzątany i czysty, a Pan, który zajmował się naszym pokojem był zawsze uśmiechnięty i pomocy. Jedyną uwagę mogę mieć do barmanów, hotel mógłby pomyśleć nad ich częstszą rotacją, bo po całym dniu pracy na barze byli widocznie przemęczeni i czasami tracili cierpliwość, bywali niemili, często mówili do gości po arabsku co przy nie rozumieniu ich języka było niemiłe, nie wiem czy były to ich obraźliwe uwagi, ale nie był to profesjonalne. Mieli oni najwyraźniej polecenie "wydzielania" napojów i napitków ponieważ raz jeden z nich rzucił uwagą "przecież przed chwilą tu byłeś, za często przychodzisz" - nie tego spodziewałem się po all inclusive.

    POŁOŻENIE/Plaża/Infrastruktura - hotel ma naprawdę super zadbaną i bajeczną plażę z własną zatoką, co umożliwiało korzystanie z morza nawet w okresie odpływów. Znajduje się tam też długie molo, które prowadzi w stronę morza i umożliwia zejście do niego i bezpośrednie snorkelingowanie przy rafie, rafa była ładna. Wiele obiektów w hotelu znajduje się w trakcie remontu. dużo pustostanów zabezpieczonych jedynie kartonowymi dyktami. Aquapark to tylko namiastka aquaparku, tylko tam znajduje się podgrzewany basen. Jest tam bardzo ciasno, a wyloty ze zjeżdżali skierowane są w basen, w którym w większości przebywają ludzie z dziećmi, nie jest to do końca bezpieczne, ale też i prędkość wylotu z nich nie jest zawrotna, ktoś kto sugeruje się aquaparkiem przy wyborze hotelu powinien przejrzeć inne oferty, bo inne hotele mają naprawdę bardziej rozbudowane aquaparki, zdjęcia fałszują rzeczywistość. Bardzo ładny i zadbany ogród na terenie całego ośrodka.

    WYŻYWIENIE - No i tutaj pozytywy się kończą... NIE WIERZĘ, że komentarze o WYŻYWIENIU były pisane przez gości hotelowych, stołówka to jedno wielkie nieporozumienie. Zarówno na stołówce jak i w barach w większości przytłaczający był brak higieny!!! Na stołówce brak papierowych serwetek, na stołach rozścielane są materiałowe serwety wielokrotnego użytku (które prawdopodobnie są prane z lepszym bądź gorszym skutkiem). Na cały 10 dniowy pobyt zdarzyło się może 3-4 razy, że zjedliśmy coś ze smakiem, posiłki to w większości breje typu fasola w rozwodnionym sosie pomidorowym, gotowana dynia, czy ragout albo gulasze, w których może być wszystko. Filety z ryby w większości smakowały jak Panga, czyli najtańsze ohydztwo, a ryby podawane w całości, na pewno były źle filetowane bo były po prostu gorzkie. Dania główne czyli w większości pieczony drób były wydzielane przez krojącego kucharza, który dawał w większości kości. Pod koniec naszego pobytu nie było już nawet dań głównych tylko makaron spaghetti który był po prostu rozgotowany i niesmaczny. Z warzyw zjadliwe były tylko pomidory, ogórki i papryka, no chyba, że ktoś lubi jadać surową poszatkowaną kapustę. Śniadania były ciągle takie same, do smażonych jajek ciągnęła się nieskończona kolejka, a kucharz i tak wydzielał porcje. Na początku naszego pobytu była dostępna jajecznica, ale później chyba z oszczędności już jej nie było i jajka można było dostać tylko w formie ugotowanych lub stojąc w kolejce do kucharza. KAWA na stołówce to dramat, automaty do kawy na stołówce to były zbiorniki, do których wsypywano kawę, zaparzono ją, a potem gdy już jej brakowało dolewano do niej wrzątku więc była po prostu rozwodnioną lurą. Owoce tylko na wydział przez krojącego je kucharza. Desery w większości monotonne biszkopty, które smakowały tak samo tylko w Piątek czyli świąteczny dzień dla muzułmanów na stałówce było lepsze jedzenie i w deserach pojawiły się baklavy. JEDZENIE było naprawdę monotonne i czasami wręcz odrzucające, nie piszę tego bo mamy mentalność piesków francuskich tylko chcę ostrzec ludzi, dla których jest to ważne kryterium przy wyborze hotelu.

    Żeby być uczciwym to pisząc o wyżywieniu należy wspomnieć też o snackach wydawanych na plaży czyli pizza i frytki, pizza była naprawdę dobra, przygotowywana i pieczona na miejscu, ale nie był zadowalający fakt, że była wydzielana w porcjach jak dla małych dzieci i trzeba było się po następną ustawiać w nieskończonych kolejkach. Hamburgery i Hot Dogi, no cóż bułka z mięsopodobnym wkładem...

    Mocnym punktem hotelu są DWIE ( a nie jak piszą organizatorzy cztery) restauracje al'a carte włoska i orientalna. Jedzenie tam podawane było smaczne i było miłą odskocznią od tego co podawano na stołówce. Żeby się do nich zapisać trzeba było wcześnie rano iść do lobby i tam skorzystać samodzielnie z komputera. W ciągu 10 dni udało się nam zapisać do dwóch, ale musieliśmy wstać bardzo wcześnie rano, ponieważ restauracje te danego dnia obsługują ograniczoną liczbę gości, a miały duże wzięcie (pewnie z racji tego, że na stołówce trudno było o coś smacznego).

    REASUMUJĄC:
    Z racji tego, że udało się nam skorzystać z usług tego hotelu w dobrej cenie byliśmy nawet zadowoleni. Plaża rekompensowała nam niedociągnięcia w innych sferach. Nie możemy jednak wystawić do końca pozytywnej oceny hotelowi za brak higieny w barach i stołówce, czego byliśmy świadkami, naczynia były maczane w pomyjach i wystawiane do użytku dla kolejnych gości. Kawa z automatów często była rozwodniona, a filiżanki poszczerbione. Goście hotelu stanowią w większości Ukraińcy, Białorusini, Wietnamczycy /Chińczycy i Polacy, było też kilku Niemców (nosili czerwone opaski z napisem VIP). Niemcom posiłki serwowano bezpośrednio do stołów, nie musieli stać w kolejkach, do pokoju dostawali owoce oraz inne jedzenie na stołówce, mam nadzieję, że to działo się tylko ze względu na wykupiony przez nich pakiet VIP (którego jednak brak w ofercie polskich biur podróży), a nie ze względu na pochodzenie ;).
  • 4.5
    (marzec 2019)

    Bardzo zadowoleni z wyjazdu.

    Wróciliśmy szczęśliwi i wypoczęci z tego hotelu. Niesamowite wrażenie robi sam wjazd do hotelu. Bardzo dużo zieleni i ogromna powierzchnia ( o którą starannie dbano). Plaża super. Nie ma problemów z leżakami na plaży jak i przy basenach. Wi fi działa w recepcji i przy 2 basenach. W restauracji czysto
    i smaczne jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. W nowej części hotelu są nowocześniejsze pokoje. My korzystaliśmy ze starej części gdzie łazienka wymagała generalnego remontu ale nie zmienialiśmy pokoju gdyż doszliśmy do wniosku, że tylko w nim nocujemy. Korzystaliśmy z wycieczek z http://skarbtravel.com/destinations/hurghada/. Polecamy gorąco to Biuro. Przewodnik Mohamed jest dostępny 24/h i w każdej kwestii służy pomocą. Zamierzamy wrócić jesienią do tego samego hotelu. Polecam hotel normalnym ludziom. Przy nas przyjechali Polacy którym nic nie pasowało ( nie ma wody, papieru toaletowego, jedzenia, pogody itp......). My byliśmy grupą i wszyscy bardzo zadowoleni z wyboru.