Mirage Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 114 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,7
Basen: 4,2
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 3.9

78% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Mirage Bay Resort (ex Lillyland Beach Club Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
06.06.2019 - 09.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 588 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (114)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.7
    (sierpień 2017)

    Polecamy

    Byliśmy w hotelu tydzień. Obsługa miła, uśmiechnięta i pomocna. Jedzenie w porządku, duży wybór dań. Pokoje ładnie i delikatnie urządzone, jedynym ich minusem był prysznic, który był stary i nie dało się nim zbytnio poruszać. Sam teren hotelu zadbany, często sprzątany. Piękna rafa na końcu pomostu.
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    OPIS O HOTELU ZAKLAMANY

    Witam bylismy w tym hotelu w sierpniu 2017 Hotel i na jego terenie remont pokoje w fatalnym stanie brudne, stare meble, lazienka zagrzybiona pordzewiale dozowniki do mydla ,papieru,suszarka lata 70 nie dzialajaca,obsluga jak dostanie napiwek ma inne nastawienie do Ciebie .Rezydent Itaki pojawil sie raz
    w hotelu i jego zadaniem bylo tylko wciskanie wycieczek cenny duzo drozsze niez podane w biurze szok.Jedzenie w miare lecz jedno i to samo na sniadaniach i kolacji o przekaskach mozesz poczytac w ofercie i pomarzyc foto oferty bardzo duzo odbiega od realiow
  • 3.8
    (lipiec 2017)

    Podobało się i może!!!

    Pierwsze wrażenie po przyjeździe, trochę naburmuszona obsługa recepcji. Inaczej było przy wyjeździe uśmiechy i prośby o powtórny przyjazd połączone z gratisowym obiadem który nam się już nie należał.
    Sam hotel częściowo w remoncie, ale to specjalnie nie przeszkadzało, w części ogólnie dostępnej
    wszystko zadbane, dużo zieleni.
    Jedzenie trochę monotonne, ale raczej smaczne i głodnym trudno by było wyjść z restauracji.
    Napoje, drinki: na zewnątrz przy restauracji ilość alkoholu w drinku odmierzana z aptekarską dokładnością (łysawy barman) i raczej mało wyczuwalny, inaczej w barze przy recepcji tam jest o.k. Plaża i nurkowanie (rafy koralowe) na terenie hotelu - super !!!, ilość parasoli i leżaków, dla każdego wystarczy. Codzienne animacje na plaży i wieczorem na scenie przy barze lub amfiteatrze, zabawy dla dzieci, fajni i przyjacielscy animatorzy, szczególnie kudłaty Mako.
    Ogólnie rzecz biorąc spokojnie można polecić ten hotel właściwie wszystkim, również rodzicom z dziećmi gdzie specjalnie dla nich jest nawet restauracja.
    Uwaga na kolonie mrówek które nas bez zaproszenia nawiedziły w pokoju, łatwo tych nieproszonych gości przywieźć do domu, po zgłoszeniu osobie sprzątającej - znikły.
  • 4.0
    (lipiec 2017)

    ok

    Byłem tu w lipiec 2017 - placilem około 1600 zł za osobę z Ali clusive , z Itaki, wszystko jak w ofercie dużym plusem jest to że pokój ma klimatyzację indywidualną - dzięki tam są się przeżyć w tym klimacie , posiłki- mogło by być więcej mięsa , obsługa na super , animacje raczej słabe i ciągle to
    samo, żadnych dyskotek nie ma , ogólnie polecam za te pieniądze .
  • 4.5
    (styczeń 2017)

    Fajny hotel ale opis zaklamany nie zgodny z prawdą!

    Byłem w tym Hotelu z synem i jako hotel bardzo nam sie podobało fajne miejsce i jest co robic. Jedzenie badro dobre każdy wybierze coś dla siebie. Napoje i piwo z buletek lane nie z automatu jest ok. Wiadomo jak się da dolara to jest zmiana postawy kelnerów i barmanów do ciebie. Napoje,drinki i piwo
    w szkle pijemy, jak przychodzisz na posiłek miejsce czyli twoj stolik czeka na ciebie zastawiony napojami i tym co pijasz. Pokoje codziennie sprzątane, obsługa miła nie jest nachalna jak to bywa w tych krajach. tak naprawdę to nie trzeba opuszczać hotelu przez cały pobyt, sklepy z pamiątkami, a najlepszy sklep z bizuterią przy lobby barze chłopak który jest tam spokojnie dogadacie się po Polsku. Ramon pozdrawiamy. to naprawdę Hotel godny polecenia. A tera ta czarna strona medalu: Proszę się nie sugerować opisem co do posiłków bo jest troszkę inaczej niz w opisie. Sniadanie jest ok, obiad OK, kolacja OK ale co do przekasek to mozna sobie o tym tylko poczytać i po mażyć niem czegoś takiego jak przekąski, lody owszem od 16 do 17 są ale dwie małe gałki na dzień dla dziecka ale jak pokłucicie się trochę to będą caly czas przez godzinę do bólu. Jakiś podwieczorek to jakaś kolejna wyobraznia. Brak !!! Rezydent z wezyra ok poza tym ze zamiast służyć pomocą chce na dziendobry wcisnąć wycieczki i o tym mowa przez całe spotkanie. Wycieczki na plazy hotelowej u chłopaka Ahmed tanio i jest tak jak mówi. Jedzenie na wyciecce rewelacja i do oporu. To tyle na temat Hotelu
  • 2.0
    (listopad 2015)

    LILLYLAND

    Pokoje w fatalnym stanie - brudne, stare meble, łazienka zagrzybiona!
    Na terenie całego hotelu remont.
    W Aqua Parku mało atrakcji.
  • 2.0
    (lipiec 2015)

    Nie podobało się nam, ten hotel to porażka - lubiłem Egipt na wakacje ale to już przeszłość, przyszły rok to TYLKO Europa.

    Witam własnie wróciłem z moich wymarzonych wakacji, byłem w tym hotelu na przełomie lipca i sierpnia 2015r. OSTRZEGAM wszystkich omijajcie ten hotel z daleka panuje w nim zwłaszcza na stołówce brud pozostawiany przez tzw. turystów pochodzenia arabskiego - była ich cała masa. Wspólny pobyt w hotelu z
    nimi był horrorem, choć mogłem zobaczyć faktycznie jacy oni są, niestety są, np. na stołówce podczas posiłków zdarzało się że dzieci siedziały na stołach, zaś większość z nich jadła rękami, pozostawiając po sobie brud i bałagan, który nie był sprzątany przez obsługę, Zaś samo jedzenie było niedobre i było go mało (byłem już kilkukrotnie w Egipcie więc mam punkt odniesienia), ponadto na stołówce wiecznie brakowało naczyń. noży, widelców, łyżek w związku z czym jak ja i inni europejczycy głównie Rosjanie, Polaków była mała garstka chcieliśmy dostać np. łyżkę, chusteczkę to obsługa patrzyła na nas ze zdziwieniem, co my chcemy, przecież do jedzenia służą ręce a nie jakiś widelec, łyżka.
    Owoce w hotelu były wydzielane, jak się już pojawiły, ciekawostka na plaży- można było kupić od obsługi np. pół arbuza za 2 dolary, jak i alkohol. Zaś przekąski pomiędzy posiłkami to były tylko w katalogu, nie spotkałem ich w hotelu.
    Większość gości arabskich, zwłaszcza kobiety wchodziły do basenów i do morza w tym w czym na co dzień chodziły to znaczy, w ubraniach, chustach i w czapkach, mało które miały "swoje" stroje kąpielowe, moim zdaniem było to mało higieniczne.
    Narzekać mógłbym więcej, ale to chyba nie ma sensu, nie warto, wspomnę tylko, że Polacy z którymi rozmawiałem podczas pobytu mieli podobne bardzo negatywne oceny pobytu, zaś z prywatnych rozmów przeprowadzonych z pracownikami biura SUN& FUN w Egipcie wynikało jedno, mają oni już od dłuższego czasu problemy z tym hotelem i odradzają oni pobyt w tym hotelu, choć trzeba uczciwie zaznaczyć, że zieleń i plaża w tym hotelu zasługuje na pochwałę.
    A własnie - Polonia to wszędzie chyba standart, ale nie w tym hotelu tu tylko disco.
    TAK NAPRAWDĘ TO WSTYD OFEROWAĆ TEN HOTEL JAKO 4 GWIAZDKOWY, może 2 dużo prędzej!!!!!!!!
  • 2.0
    (kwiecień 2015)

    Nie polecam! Hoel beznadziejny, jedzenie okropne, pokoje tragiczne.P

    Pierwszego dnia po przyjeździe dostaliśmy pokój na samym końcu obiektu, do restauracji, która znajduje się na końcu obiektu ok 3km, do plaży tak samo, jedzenie okropne, zero przypraw, wybór marny, codziennie to samo. Pełno Rosjan, obsługa hotelowa nie rozumie po angielsku, ale po rosyjsku rozumie wszystko.
    Hotel przystosowany głównie dla Rosjan, kiepsko rozplanowany (albo blisko basen, albo recepcja, albo restauracje i plaża, ale wtedy dodatkowo płatne). Jedynie animatorzy fajni, mili ludzie. W pierwszym pokoju na 3 piętrze (windy nie działały) z prysznica woda kapała, nie dało się nią normalnie umyć, więc zmieniliśmy go. Dostalismy pokoj na parterze, mieliśmy wyjście z balkonu na basen, wszystko super, ale niestety po 2 dniach przestała nam działać klimatyzacja, obsługa przyszła po 5 h i 10 telefonach oraz 2 wizytach w recepcji, o godzinie 23, stwierdzając, że nie da się tego naprawić i możemy teraz zmienić pokój więc podziękowaliśmy. Na plaży zero piasku, okropne kamienie po których nie dało się chodzić. Żadnych przekąsek między posiłkami, a jedyny owoc podawany przez 7 dni to pomarańcza. Napoje to egipska podróba Coca-coli "Sinacola", podobno najgorsza jaka może być (opinia tubylców). Lodówka na napoje na plaży popsuta, napoje ciepłe i zazwyczaj bez gazu. Podczas naszego pobytu został naprawiony automat w Lobby, ale po 2 h "popsul się", a cola z niego była o niebo lepsza od tej butelkowej... Zjezdzalnie przy basenie włączyli raz, a w aquaparku same dzieciaki, z tych "dużych" zjeżdzalni zjezdzaly dzieciaki po 10 lat, nic specjalnego. Było widać z hotelu obok prawdziwy aquapark. Naprawde - nie polecam.
  • 2.7
    (luty 2015)

    Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi ze względu na mnóstwo atrakcji dostępnych na terenie hotelu. Personel na wysokim poziomie. Opcja all inclusive okazała się dla nas bardzo…

    Ocena ogólna: Idealne miejsce dla rodzin z dziećmi ze względu na mnóstwo atrakcji dostępnych na terenie hotelu. Personel na wysokim poziomie. Opcja all inclusive okazała się dla nas bardzo niemiłym zaskoczeniem w porównaniu do ubiegłych lat.
    Zakwaterowanie: Pokoje starszego typu, niektóre z nich
    wymagały już remontu. Klimatyzacja działała poprawnie. Mamy nieco większe oczekiwania jeśli chodzi o warunki zakwaterowania, ale ogólnie rzecz biorąc można powiedzieć, że byliśmy zadowoleni.
    Wyżywienie: W porównaniu do innych hoteli była to najgorsza opcja all inclusive z jaką kiedykolwiek mieliśmy do czynienia. Praktycznie w ogóle nie było przekąsek pomiędzy posiłkami. Oprócz napoi serwowanych w barze przy basenie dostępne były jedynie owoce. Jeśli chodzi o główne posiłki, to bardzo ubogi wybór dań. Z mięsa w ofercie zazwyczaj tylko: ryby, wątroba oraz rosyjska wersja risotto. Z owoców w ramach opcji all inclusive dostępne wyłącznie pomarańcze. Truskawki dodatkowo płatne. Ze względu na tak kiepską ofertę hotelowej restauracji straciłem jeden kilogram na wadze podczas całego naszego pobytu.
    Usługi hotelowe: Naszym zdaniem hotel powinien koncentrować się na utrzymaniu istniejących już atrakcji w należytym stanie, a nie tworzyć nowe obiekty. W podgrzewanych basenach zimna woda. Basen w Aquaparku był nieczynny. Inny basen również nieczynny z powodu remontu.
    Plaża: Plaża była największym plusem całego naszego pobytu. Usytuowana jest bardzo blisko hotelu. Łagodne zejście do morza stwarza idealne warunki do zażywania kąpieli morskich dla małych dzieci. Ponadto na plaży znajduje się molo, a także są tam nienajgorsze warunki do nurkowania.
  • 3.0
    (styczeń 2015)

    Nie jest tak źle

    Lokalizacja bardzo dobra, piękna rafa, ale czystość na żenującym poziomie......jak również podawane napoje all inclusive w plastikowych kubkach płukane tylko pod bieżącą wodą z kranu........skończyło się opryszczką
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY