Mirage Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 122 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,6
Basen: 4,2
Czystość: 3,7
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.9

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Mirage Bay Resort (ex Lillyland Beach Club Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
14.12.2019 - 17.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 949 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (122)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.3
    (wrzesień 2018)

    ocena średnia

    Na początek plusy - byłam z córka a potem na drugi tydzień doleciał syn- nasz pokój ok- syna gorszy, jedzenie urozmaicone, obiady tragiczne, ale śniadania i kolacje dobre, piękne roślinność, 5 barów, w tym 4 z alkoholem, napoje nalewane z butelek jak również z podajników, kelnerzy starali się sprzątać
    na bieżąco , również talerze i filiżanki były uzupełniane na bieżąco, szklanki plastikowe na napoje, ale nie dziwię się skoro ludzie zostawiali je gdzie popadło- nawet na plaży w piasku. Pokoje codziennie sprzątane, codziennie świeże ręczniki. Wspaniały rezydent Remon z Coral Travel - dobrze organizował wycieczki, udzielał wyczerpujących odpowiedzi i zawiadamiał, jeśli wyjazd na wycieczkę opóźnił się - wielkie brawa i podziękowania!!!!! Teraz minusy- na 5 restauracji czynna była jedna główna i włoska, którą należało zamówić o 6:30, bo potem nie było miejsca, przekąski na plaży takie sobie, lody nakładane do plastikowych kubków, pokoje wołają o odnowienie, chociaż częściowo już są odnowione. Największą zmorą hotelu są TURYŚCI, którzy nie znają zasad wychowania i przy basenie na cały regulator puszczają disco polo, jakby nie wiedzieli do czego służą słuchawki i nie każdy chce słuchać takiej muzyki. Ludzie skarżą się na zemstę faraona, ale jak ma nie być skoro turyści różnej nacji i wieku nakładają rękoma ziemniaki, ciasta oraz pieczywo a jeśli już stwierdzą, że jednak tego nie zjedzą odkładają na półmiski rękoma to jedzenie- widziałam to i jestem zdegustowana takim zachowaniem. Mogę polecić ten hotel ze względu na zjeżdżalnie, zachowanie pracowników- tu znów ukłon w stronę Remona !!!!
  • 3.0
    (wrzesień 2018)

    nie polecam, brud, smród i piękny ogród

    2 rodziny, 6 osób z dwójką dzieci. otoczenie hotelu słabe, zbankrutowane sklepy, jedna restauracja przed hotelem czynna popołudniami z rybami i owocami morza, Aquapark ciekawy podzielony na dwie części, obok wjazdu cześć dla dzieci i dorosłych (dzieci też mogą zjeżdżać od 5 roku życia). czynny w godz.
    od 10-13 i od 14 - 17. Druga część kilkadziesiąt merów dalej w innym basenie czynna non stop. Basen głębokości 1,2 metra. Dość brudny (piasek, papierki, chusteczki) obsługę czyszczącą widziałem 1 raz na 7 dni.
    Toaleta przy dużym aquparku czysta i pachnąca. BAR - dobra obsługa, ale brak kubków - myją nawet kubki jednorazowe, w które ponownie nalewają napoje. Głośna, głównie arabska muzyka.
    Toaleta przy barze z małym aquaparkiem brudna i śmierdząca, w barze brak wody gazowanej i alkoholu, nie ma też kawy. Tylko napoje gazowane i soki.
    Lobby małe, biedne. Bar przy lobby OK - dostępne wszystko. Taras przed lobby też super. Piękny potężny ogód na całej przestrzeni ponad 1 kilometra od aquaparku do plaży - kursują meleksy hotelowe. Amfiteatr OK ale słabe animajce dla dzieci i dorosłych. Bar przy basenie obok restauracji -obsługa OK, spory wybór, dużo miejsca do siedzenia. Basen głowny dużo w nim piachu i papierków (z chusteczek, lodów itp), a także pety z papierosów. Obsługa czyściła go 2 razy w 7 dni.
    Restauracja główna - myta brudnymi starymi ścirkami - smród nie do zniesienia, warto siedzieć na zewnątrz, ale miejsca ograniczone. Bardzo mały wybór dań na sniadania, ich jakość również mizerna. Omlety jajeczne serwowane na zmianę z jajkami sadoznymi, brak mozliwości wyboru z czym ma być omlet. pieczywo OK. wędlin brak ( tylko mortadela drobiowa i wołowa) jeden rodzaj sera żółtego (raczej wyrób seropodobny), mała ilosć twarogów. Sałaty OK, do tego naleśniki. Fasolka po bretońsku i brązowa nie do zjedzenia, brak szklanek, myte pod bieżącą ZIMNĄ wodą -mm raczej opłukiwane.
    Plaża OK, na plaży sporo leżaków, bar i restauracja na plaży OK pizza hot dogi i hamburgery od 12tej do 17tej.
    Fajna dystkoteka na wyspie w morzy - wejscie z plazy przez pomost.
    Klimatyzacja w pokojach zagrzybiona i głośna.
    Hotel ma maks. 3 gwiazdki tak słabego jedzenia nie miałem nigdy podczas 12 wyjazdów. Wiele innych 3 * hoteli ma lepszy standard.
  • 1.8
    (sierpień 2018)

    ODRADZAM

    Byliśmy wiele razy w Egipcie, ale to co zostaliśmy w tym hotelu przeszło wszystkie granice. Pokoje oddane turystom brudne. Jeśli mieszkasz na parterze to masz wodę w łazience, jeśli wyżej to woda nie dociera. Na stołówce okropny bród, syf, WSZYSTKO BRUDNE, miejsc siedzących, sztućców, talerzy brak notorycznie!!!.
    Kelnerzy zbieraja talerze i resztki jedzenia jeżdżąc śmierdzącym, brudnym wózkiem obok stolików- przy których goście spożywają posiłek. Smród zgniłej szmaty to codzienność. Kolejki po wszystko. Hotel zajęty przez Egipcjan. Stołówka, bary, plaża po ich wizytach nie do przyjęcia i opisania. We wszystkich barach SZKLANKI BRUDNE, a to że ich wiecznie brak to też codzienność.Ładne i zadbane ogrody nie zrekompensuje tego co dzieje się w tym hotelu. ODRADZAM ZDECYDOWANIE ten hotel.
  • 4.8
    (lipiec 2018)

    Rewelacyjny

    Hotel po remoncie, pokoje czyste, codziennie sprzątane, każdego dnia 2 duże butelki wody w pokoju. Jedzenie bardzo urozmaicone, każdy coś wybierze, mnóstwo różnych ciast i owoców przy każdym posiłku. W dzień w barze na plaży pizza, hot-dogi, hamburgery i frytki, również lody. Napoje nalewane z butelek,
    wszystko schłodzone. Obsługa bardzo sympatyczna, pomocna. Przepiękny duży ogród, poza hotelem dużo sklepików. Bardzo mało Polaków i Rosjan, większość to Egipcjanie, bardzo mili. Polecam.
  • 3.0
    (październik 2017)

    Hotel slaby

    Hotel w remoncie pokoje czesciowo odnawiane poza lazienkami smierdzaca klimatyzacjia jedzenie bez zadnego szalu jedno i to samo obsluga nadrabia usmiechem i zyczliwoscia zadnych atrakcji na obiekcie pani rezydent widziana raz na 2 tygodnie zero zainteresowania i pomoca
  • 4.3
    (październik 2017)

    Bardzo udany urlop, planujemy tam wrócić.

    Byliśmy na urlopie w tym hotelu na początku października, otrzymaliśmy bardzo czysty pokój, w niskiej zabudowie zaraz przy basenie i restauracji. Śniadania były podawane do około 10.30 także dla Nas idealnie bo lubimy sobie pospać. Obiad i śniadanie podawane zawsze w jednej restauracji, faktycznie, posiłki
    nie były wybitnie urozmaicone, aczkolwiek zawsze starałam się wybrać dla siebie coś innego, w każdym razie głodni nie chodziliśmy. Najfajniejsze były kolacje, codziennie można było się zapisać do innej restauracji, skorzystaliśmy z orientalnej, azjatyckiej i przepysznej brazylijskiej, nie udało Nam się załapać jedynie na włoską. Obsługa bardzo miła, uprzejma, bardzo sympatyczny Boss, który wieczorami kręcił się przy restauracjach i barze na basenie. Zawsze podszedł, zapytał czy wszystko pasuje, czy czegoś nie potrzeba. Nie mamy absolutnie żadnych zastrzeżeń do personelu hotelu. Trochę się tego obawiałam bo czytałam różne opinie właśnie o pracownikach, ale w Naszym przypadku zupełnie niepotrzebnie. Co do plaży, duża , przestronna, można było poleżeć przy barze i posłuchać muzyki, można było ukryć się nieco dalej i leniuchować w ciszy. Leżaków nigdy nie zabrakło dla Gości. W barze na plaży podawane były hamburgery, hotdogi, pizza, gofry i naleśniki, a także soki. Po alkohole trzeba było podejść do baru przy basenie, co akurat nie było problemu bo mniej więcej ta sama odległość od Naszych leżaków Polskiej ekipy.
    Jedyne, co mi się nie podobało to zachowanie i postawa Pani rezydentki z Itaki, która pełniła funkcję co najwyżej figuranta. Bierne podejście do Gości, zero zaangażowania w sprawy awarii w pokojach. My akurat nie mieliśmy żadnych problemów, ale na spotkaniu mówione było o paru felerach, których Pani Rezydentka nie spieszyła się rozwiązać. Za to bardzo chętnie oferowała wycieczki, które jak się później okazało, nie należały do najtańszych. Mieliśmy przyjemność poznać na wyjeździe Polaków, którzy odwiedzili Egipt po raz kolejny i zabrali Nas na wycieczkę z Panią Gosią (fb: Bumerangi Egiptu), którą serdecznie polecam, wspaniała osoba, super przewodnik, a i ceny niższe, niż te, które oferowane były w hotelu.
    Wyjazd uważam za bardzo udany, super miejsce, wszędzie pełno zieleni, duży ogród, wspaniali Ludzie. Hotel szczerze mogę polecić i każdemu Kto zdecyduje się na urlop życzyć udanego wypoczynku.
    Ps. Najlesze drinki serwował Mahmut ;)
  • 4.3
    (październik 2017)

    Podobało się

    Hotel bardzo fajnie położony przy plaży, ładny ogród. Domki bungalowe schludne, czyste. Jedzenie średnie ale głodni nie chodziliśmy. Polecam dla mało wymagających. Plaża bardzo duża, parasoli i leżaków nie zabraknie dla nikogo, czysta. Pomost do rafy.
  • 4.8
    (wrzesień 2017)

    Udany pobyt

    Zgadzam się z wcześniejszą opinią hotel się poprawia na lepsze , mieszkaliśmy w odnowionym budynku Andalus 1 na parterze z widokiem i wyjściem na basen ,czysto , jedynie nie było polskiego programuw tv ale to nam nie przeszkadzało, codziennie łóżko przystrojone ręcznikowymi fantazjami po hotelu jeździł
    wokół meleks który zabierał na plażę i z plaży lub restauracji ale i spacer przez zadbany ogród rekompensuje odległość do plaży i restauracji , posiłki bardzo smaczne , w zatoce woda nie zmącona i spokojna pomimo wysokich fal na otwartym morzu , rafka nieduża ale rybek sporo ,przy dużym obłożenia gości leżaków na plaży jak i na basenie nigdy nie brakowało,byłam już 8 razy w Egipcie zawsze w innym hotelu i ten tutaj zaliczam jako udany pobyt.Hotel przy moim pobycie zmieniał nazwę na Mirage Bay.
  • 4.7
    (sierpień 2017)

    Polecamy

    Byliśmy w hotelu tydzień. Obsługa miła, uśmiechnięta i pomocna. Jedzenie w porządku, duży wybór dań. Pokoje ładnie i delikatnie urządzone, jedynym ich minusem był prysznic, który był stary i nie dało się nim zbytnio poruszać. Sam teren hotelu zadbany, często sprzątany. Piękna rafa na końcu pomostu.
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    OPIS O HOTELU ZAKLAMANY

    Witam bylismy w tym hotelu w sierpniu 2017 Hotel i na jego terenie remont pokoje w fatalnym stanie brudne, stare meble, lazienka zagrzybiona pordzewiale dozowniki do mydla ,papieru,suszarka lata 70 nie dzialajaca,obsluga jak dostanie napiwek ma inne nastawienie do Ciebie .Rezydent Itaki pojawil sie raz
    w hotelu i jego zadaniem bylo tylko wciskanie wycieczek cenny duzo drozsze niez podane w biurze szok.Jedzenie w miare lecz jedno i to samo na sniadaniach i kolacji o przekaskach mozesz poczytac w ofercie i pomarzyc foto oferty bardzo duzo odbiega od realiow