Menaville Safaga

Ocena klientów na podstawie 118 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 3,9
Posiłki: 4,3
Basen: 4,3
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.4

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • osób niepełnosprawnych
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Menaville Safaga w Travelplanet.pl

Termin:
29.08.2019 - 01.09.2019
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 285 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (118)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.6
    (lipiec 2019)

    Super Hotel

    Polecam, hotel czysty, obsługa bardzo sympatyczna, jedzenie bardzo smaczne.
  • 3.0
    (lipiec 2019)

    W sumie ok, ale bez wiwatów

    Hotel dawno nie odnawiany, szczególnie uwagi wymagają pokoje. Nawet jak na standardy egipskie to pokoje i kwestia ich sprzątania to sprawa zdecydowanie do poprawy. Już po zakwaterowaniu okazało się, że w moim pokoju dalej trwa remont. Po całonocnej podrózy rano człowiek padał ze zmeczenia, a w dalszym
    ciągu nie można było się przebrać i odświeżyć bo panowie jeszcze naprawiali klimę, potem sprzatąli, choć i tak mnóstwo śmieci zostało na podłodze i szafkach. Przez następne 4 dni nikt się nie pofatygował posprzątać pokoju. Pełno mrówek i komarów, w nocy czasem trzeba było wyłączyć klime, bo strasznie szumiała, ale przez otwarte drzwi balkonowe leciały wtedy komary i dochodził szum z ulicy. Kilka razy na sciane wdrapywały się małe jaszczurki. Oprócz pokoju to inne sprawy już tak bardzo w sumie nie przeszkadzały, tzn. zanieczyszczone przez ptaki chodniki i nieprzyjemne zapachy w niektórych rejonach ogrodu. Sam hotel i ogród ładnie utrzymane, choć w sąsiednim Lotus beach o niebo lepiej, ale nie ma co narzekać jak za taką cenę. Plaża świetna i morze z rafą kilkanascie metrów od brzegu, dobrze jest zaopatrzyć się w maskę i można snurkować cały dzień podziwiając jej piękno, a oczywiście nie ma problemu aby za pare dolarów wypłynąć na otwarte wody i zobaczyć dużo większe rafy i jej bogactwo ryb i innych stworzeń. Basen słabiutki, niewiele osób z niego korzysta i nic się tam nie dzieje, jedynie bar z napojami. Wieczorna kolacja z przepychem na powietrzu, później słabo zorganizowane animacje dla dzieci i w sumie też niezbyt atrakcyjne występy i krótkie dla dorosłych. Można w pubie posiedzieć do północy i sączyć pyszne drinki. Obsługa hotelu bardzo miła, dasz dolara to będą cię pamiętać cały pobyt. Rezydentka TUI bardzo miła, nienachalna, choć jej wycieczki o połowę droższe niż z lokalnych biur podróży. W sklepikach obok hotelu można kupić pamiątaki, w każdym w sumie jest to samo, ale oczywiście trzeba się targować i uważać, bo za byle fatałaszek czy figurkę ceny są na początku bardzo wysokie. Niektórzy Egipcjanie wymuszają przysłowiowego dolara za wszystko, nawet za popchnięcie torby w bagażniku, rozumiem tradycję w tym względzie, ale też są pewne granice dawania dolara praktycznie za nic, a pazerność niektórych pomagaczy jest wręcz męcząca. Łącznie pobyt udany, hotel polecam, jeśli komuś nie przeszkadza zły standard pokojów.
  • 4.0
    (kwiecień 2019)

    Jak zawsze perfect

    Odwiedziłem ten hotel po raz enty wspólnie z rodziną. Jak zawsze spokojnie, czysto, smacznie i bez stresu. Polecam wszystkim którzy szukają chilloutowego odpoczynku.
  • 3.2
    (listopad 2018)

    Prawdopodobnie nie wrócę.

    Byliśmy w tym hotelu 7 lat temu w styczniu. W tym czasie hotel popadł w ruinę, nie radzę.
  • 5.0
    (październik 2018)

    Bardzo jestem zadowolony

    Pelecam Büro podrozy.....bez komplikacji,latwo i tu mojemu zadowoleniu.
  • 4.7
    (wrzesień 2018)

    na pewno wrócę...

    Lokalizacja hotelu fantastyczna...urokliwy krajobraz...obsługa przemiła, pokoje czyste, zadbane, kuchnia smaczna- każdy znajdzie coś dla siebie:) gorąco polecam
  • 4.5
    (wrzesień 2018)

    Bardzo nam się podobało

    Kameralny Hotel wiekowy ale czysciutki miła obsługa
  • 4.3
    (sierpień 2018)

    Spokojny hotel, ogólnie dobry z małymi minusikami

    W hotelu Menaville Safaga byliśmy w pierwszej połowie Sierpnia 2018.Był to nasz siódmy pobyt w Egipcie więc jakieś porównanie mam. Poprzednie pobyty były leprze i gorsze ale ten zaliczam do udanych. Sam hotel jest już trochę naznaczony zębem czasu ale przede wszystkim jest czysto i schludnie. Pokoje
    jedne lepsze drugie może trochę gorsze ale ogólnie ok. Codziennie sprzątane z wymianą ręczników w standardzie. Obsługa hotelowa na prawdę na wysokim poziomie. Nie spotkałem nikogo kto byłby nie miły czy złośliwy. Oczywiście drobny bakszysz w restauracji ,pokoju czy barze jeszcze bardziej podnosił poziom dopieszczania turysty(egipska tradycja) ale jeśli nie dawałeś to i tak było ok. Mimo środku sezonu nie było żadnych problemów z kolejkami do baru, restauracji czy też wczesnego rezerwowania leżaków. Jeśli czegoś brakowało np na basenie obsługa zaraz coś kombinowała i leżaczek z materacem po kilku minutach był przyniesiony choćby z plaży. W barach pracowali ludzie na odpowiednim poziomie. Szczególnie na słowa uznania zasługuje barman z basenu Waell. Bardzo spokojny miły i uśmiechnięty człowiek który mimo upału zawsze serdecznie i z uśmiechem odnosił się do ludzi. A drinki lał odpowiednie i nie oszukiwane. Co do jedzenia. Bez fajerwerków i ekstrawagancji ale konkrety. Śniadania może i faktycznie monotonne bo codziennie to samo ale przecież nie trzeba było jeść od razu wszystkiego i dawkować sobie potrawy w każdym dniu inaczej. Super kawa na śniadaniu. Obiady już leprze i większy wybór potraw, za to kolacje były super. Codziennie na powietrzu co nas trochę na początku przeraziło bo wiadomo - gorąco ale z czasem okazało się to fajną odmianą. I jeszcze jedno. Szacunek dla szefa kuchni - ma smak. Potrawy odpowiednio przyrządzone i doprawione jak na Egipt. Duży wybór ciast i słodyczy lecz mało owoców. Napoje oryginalne typu COLA, FANTA, SPRITE lane z butelek oraz nielimitowana butelkowana woda mineralna dostępna w każdym barze. Panowie - dobre piwo - może słabsze ale ok. W hotelu mieszanka europejska. Najwięcej Polaków Niemców i Francuzów ale zdarzają się też miejscowi co ogólnie nie przeszkadza o ile nie zwraca się uwagi na ich odmienną kulturę. Właściciel lub menager (dokładnie nie wiem) to Arab posiadający żonę polkę i dwóch synów mówiących po polsku (Karim i Adam) którzy są bardzo pomocni i uprzejmi. Basen fajny , czysty z chłodzącą wodą a morze super wraz z przybrzeżną piękną rafą zaledwie kilka metrów od brzegu.
    Dla mnie hotel ogólnie na 5- Za co ten minus?
    Brak przekąsek między posiłkami głównymi. Tzn. w ofercie TUI jest informacja że są od 15,30 do 17,00 ale faktycznie ich niema. Są w beach barze od 13 do 15 czyli w czasie obiadu i to trudno nazwać przekąskami. Jakieś kanapki z serem i papryką oraz dziwne prawie hot dogi w bułkach ze śniadania. Może i komuś kto nie chciał iść na obiad do restauracji pasowała taka form aposiłku ale ja spodziewałem się czegoś innego. I to generalnie była jedna wada oczywiście w moim odczuciu.
  • 5.0
    (sierpień 2018)

    Serdecznie polecam

    Hotel fantastyczny, obsługa bardzo miła i pomocna. Hotel bardzo dobrze prowadzony, wszechobecny bakszysz tutaj nie istnieje, obsługa nie jest nachalna, aczkolwiek szczerze przyznam, że zasługują na napiwki za swoją uczynność i pomoc - kto może ten zawsze coś tam daje. Morze z rafami w sam raz do nurkowania,
    leżaków wszędzie pod dostatkiem. Jedzenie przepyszne, jest w czym wybierać. Butelkowana woda nielimitowana. Cały wyjazd bardzo się udał, idealne miejsce na odpoczynek. Kto lubi koty - na terenie hotelu są 4 małe kochane "sztuki" - zadbajcie o nie bo to fantastyczne maluchy 😁
  • 3.3
    (lipiec 2018)

    Sredni

    Jak w tytule... hotel ma dobre oceny, dlatego wybraliśmy go na dwutygodniowy pobyt, w rzeczywistości jednak ma nie więcej niż 3 *. Posiłki są dość monotonne, jeśli zwraca się uwagę na to, aby jeść wyłącznie produkty poddane obróbce termicznej ("zemsta faraona") do dyspozycji przez dwa tygodnie zostają
    jajka, tosty i drożdżówki (śniadanie) oraz drób, wołowina i ryba (codziennie na obiad) z ryżem, makaronem lub ziemniakami. Pokoje hotelowe średniej jakości, na początku dostaliśmy oddalony od plaży przy budynku z agregatorem, który "buczał" niemiłosiernie cały czas (miał być z widokiem na morze), po zmianie nieco lepszy, ale z pewnością nie były t 4 * (stara, obdrapana wanna, cieknący prysznic, warstwa kurzu w łazience i na meblach...). Plaża w porządku, choć dość stare leżaki. Obsługa w restauracji nie zauważa w ogóle osób, które nie dały napiwku, ale gorsze było to, że na czas kolacji (od godz. 19) zajmują stoliki "ulubionym" (płacącym) osobom i trzymają je "zajęte" nawet przez godzinę-półtorej, podczas, gdy wielu gości w tym czasie bezskutecznie szuka wolnego stolika. To było bardzo nie w porządku. Kolejna rzecz, obsługa na recepcji mało pomocna (prośba o wykręcenie numeru egipskiego do biura podróży została zignorowana, wykonano kilka telefonów rzekomo pod wskazany numer, potem wmawiano nam, że był błędny - numer sprawdzony w internecie był prawidłowy, obsługa nie chciała dopuścić do kontaktu z innym biurem - dodatkowo kazano nam za te błędne połączenia zapłacić). Oszukiwanie na każdym kroku, nachalność, wyciąganie pieniędzy niemal za wszystko (jazda w nocy na lotnisko, ludzie w autokarze śpiący i zmęczeni, lokalny przewodnik nie chce przepuścić okazji i opowiada jak się tu źle zyje ...etc...etc...). Brak internetu, na recepcji w zasadzie niedostępny, jedynie późno w nocy działa b.wolno, o innych porach połączenie niemożliwe.