Melia Madeira Mare Resort & SPA

Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 4,6
Posiłki: 3,4
Basen: 4,2
Czystość: 4,9
Obsługa: 4,9
Średnia ocena 4.2

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Melia Madeira Mare Resort & SPA w Travelplanet.pl

Termin:
02.11.2019 - 06.11.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 791 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (styczeń 2019)

    Hotel taki sobie

    Hotel niezły ale 5 gwiazdek to totalne nieporozumienie. Jeśli ktoś sugeruje się gwiazdkami wybierając hotel to moim zdanie będzie czuł niesmak. Lokalizacja fajna. Pokoje ok ale nic więcej. Sprzątane pokoi solidne, wymiana ręczników codziennie. Obsługa bardzo uprzejma i miła. Śniadania dobre, codziennie
    to samo ale spory wybór więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Kolacje bardzo, bardzo słabe, tylko 2-3 dania, jedzenie monotonne, jeśli ktoś chce próbować tutejszej kuchni to trzeba dojadać na zewnątrz.
    Bar przy basenie marny, kawa w całym hotelu ohydna.
  • 4.8
    (maj 2017)

    Elegancki hotel na wakacje z klasą

    Hotel bardzo zadbany i elegancki, bardzo dobrze zlokalizowany. Wokół restauracje i sklepy, ale jednocześnie spokojnie. Do centrum Funchal ok 25min spacerem. Przy basenie nie było tłoków, wolne leżaki zawsze się znalazły. Brak dzieci i animacji sprzyjał wypoczynkowi. Jedzenie bardzo dobre, z ym, że na
    kolację był dość skromny wybór dań. napoje w hotelu dość drogie. Pokoje przesronne, mieliśmy bardzo duże i wygodne łóżko. Generalnie polecamy!
  • 3.8
    (styczeń 2017)

    Dobry hotel w centrum Funchal

    Hotel nieco słabszy niż oczekiwałem, głównie za sprawą słabych obiadokolacji i słabego widoku na morze w zaproponowanym pokoju. Śniadania w hotelu były bardzo dobre i urozmaicone, zaś obiadokolacje skromne 3-4 posiłki do wyboru maksymalnie i często niesmaczne, zwyczajne, mało wyszukane. Jak na hotel
    5* można się spodziewać lepszej jakości. Do tego płatne napoje do kolacji, np. mała woda 2 euro, niby niewiele ale ten hotel tez do tanich nie należy więc warto wiedzieć.
    Co do widoku to hotel składa się z dwóch części - wysuniętej i mocno wyeksponowanej na morze oraz drugiej -cofniętej dalej od lini brzegowej gdzie przed oknami są stoliki, fontanna i zejścia na basen. Biuro Itaka oferuje te drugie - znacznie gorsze w kontekście widoku pokoje. Zasadniczo nie ma się do czego przyczepić bo widok na morze jest (dokładnie to połowa widoku), zdjęcia oferty nawet potwierdzają ulokowanie pokoju w tej części hotelu. Jednak niesmak pozostaje.
    Meila to hotel położony wśród gęstej miejskiej zabudowy i nie daje poczucia relaksu czy azylu. Dobry jako baza wypadowa dla lubiących zwiedzać. Osobom przesiadującym przy basenie bym go nie polecał. Dzieci nie mają tu co robić, nie ma placu zabaw, basen wewnętrzny (bo w styczniu tylko taki wchodzi w grę) nie ma posiada brodzika.
    Pokój obszerny, czysty, standard ok, łazienka fajna, estetyczna. Hotel wybudowany w 2009 roku sprawia jednak wrażenie nieco starszego. Dodać należy jeszcze, że obsługa bardzo miła i pomocna. Klientela w hotelu raczej w podeszłym wieku, głównie z Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii.
  • 4.0
    (grudzień 2016)

    Fajnie było super obsługa jedzenie monotonne

    Fajny hotel ale zdecydowanie nie dla osób które są aktywne. Hotel zdecydowanie dla emerytów i osób które nie są zbyt aktywne. Lokalizacja kawałek od Funchal. Jedzenie monotonne i to bardzo. Byłem tydzień i po 3 dnia już było nudno. Jedzenie monotonne ale smaczne.
  • 4.0
    (grudzień 2015)

    Hotel bardzo dobry.

    Jedyny minus : nie doszła żadna z pocztówek , którą zostawilismy na recepcji przed wyjazdem mimo że upłyneło juz 13 dni.
  • 4.0
    (lipiec 2013)

    To była dobra decyzja - udane wczasy

    B dobra lokalizacja
  • 5.0
    (marzec 2013)

    Cudownie, nie ma się do czego przyczepić

    Hotel cudownie usytuowany, czystość, obsługa na wysokim poziomie. Miła atmosfera wśród Polaków. Pobyt w tym hotelu zapamiętamy na długo, jednym słowem było cudownie.