Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,5
Posiłki: 4,5
Basen: 4,0
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.4

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
pokój, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Melia Grand Hermitage w Travelplanet.pl

Termin:
16.05.2020 - 21.05.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 710 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo fajny hotel dla rodziny

    MEGA sympatyczna obsługa, pyszne jedzenie i olbrzymi wybor w ramach all inclusive, sympatyczne animatorki i animatorzy z TUI i hotelu, extra zjezdzalnie choc niekiedy z kolejkami, duze i codziennie sprzatane pokoje, bardzo wygodne lozka. Bardzo polecam zwłaszcza dla rodzin z dziećmi ale nie tylko. Brakuje
    tylko płytkiego brodzika dla najmniejszych dzieci, te dostępne to z wodą ok. 60cm co dla 2 letniego brzdaca juz za gleboko jest.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo udany pobyt, super hotel

    Dobry hotel w pełni zgodny z opisem, bardzo porządne pokoje, dobre jedzenie (duży wybór owoców). Wyjazd rodzinny bez opcji Level (dla lubiących spokój przy oddzielnym basenie może to być wybór ciekawy - z dziećmi i tak większość atrakcji odbywa się przy głównym basenie). Czysto, obsługa uprzejma, trafiliśmy
    na super fajne wieczorne przedstawienia. Krótki transfer z lotniska. Oferta hotelu bardzo przemyślana i odpowiednia do ceny - z czystym sumieniem polecamy.
  • 3.3
    lipiec 2019

    Dość dobry hotel - z okropnie zimną wodą w basenach

    Wybraliśmy ten hotel z uwagi na to, że był dość rozbudowany i teoretycznie w bardzo dobrym standardzie. Tymczasem dla dzieci są dwa małe baseny plus duży - wszyscy rodzice się zastanawiali dlaczego w połowie lipca jest tak zimna woda. Baseny dla dzieci tak na oko - 5,6 lat ponieważ są dość głębokie,
    zero zjeżdżalni w basenach! Obok wielka ale dla zdecydowanie starszych dzieci.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Ogólnie nam się podobało. Ale tylko na jeden wyjazd. Wyjazd z Itaką.

    Hotel świetny, cena bardzo adekwatna do jakości usług. Bardzo duży powyżej 700 pokoi.
    Jedzenie dobre, duża różnorodność. Można narzekać, że się powtarzało ale była taka ilość wyboru, że dla chcącego odmienności nie było problemu. Kwestia smaku nie podlega wg mnie ocenie. Każdy ma swój gust.
    Animacje
    hotelowe codziennie zarówno przy basenie jak i na estradzie oraz kącik dla dzieci.
    Obsługa bardzo przyjazna, sprzątanie codzienne, wymiana ręczników.
    Basen z wyraźnym podziałem na ogólny do zabaw, brodzik i do pływania. Długa rura do zjeżdżania oraz zjeżdżalnia U na oponie bezpłatne - super zabawa. Ilość leżaków duża, parasole dla większości. Plaża niestety ok. 150 metrów od hotelu oraz ok. 40 stopni. Leżaki na plaży absurdalnie drogie, do 70 zł za dzień. Ok 200 metrów w lewo od hotelu kawałek darmowej plaży. Wejście do wody piaszczyste ale dosyć szybko głęboko.
    Położenie hotelu w Złotych Piaskach - szkoda, że nie w Słonecznym Brzegu. W Złotych Piaskach nie ma co robić TOTALNA NUDA.
    Atrakcji w pobliżu hotelu (do 50 km) praktycznie brak. Warna wg mnie słaba, Belchik reklamowany na siłę, Aładża jako tako ciekawa (nie byłem na widowisku światło i dźwięk) ale za to świetnie jak na Bułgarię zorganizowana (pieniądze z Unii). Jedyną ciekawostką jest Nessebar za Słonecznym Brzegiem ale to ok. 120 km w jedną stronę.
    Leciałem Rynair Fun. Przewoźnik DNO - twarde siedzenia, nachalny catering. i oczywiście problemy przy powrocie z przekroczeniem limitu pojedynczego bagażu. Za to szybki lot powrotny, szybciej o 25 minut od planu lotu.
    Transfer z/na lotnisko dobrze zorganizowany i niedługi, ok. 45 minut (po drodze inne hotele).
    Praca rezydenta to kpina. Jedyna cenna informacja to ostrzeżenie przed kradzieżami i oszustwem ze strony bułgarów, zarówno podczas transferu w autobusie jak i podczas "spotkania" z rezydentem. Prezentacja trwała ok. 10 minut i dalej sprzedaż wycieczek. Pytania o zagadnienia wynajmu samochodu zostały zbyte.
    Koszty wycieczek "fakultatywnych" kosmiczne zarówno w stosunku do ich wartości poznawczej jak i do oferty lokalnej.
    Rozmawiałem z turystami innych biur tam spotkania były pełniejsze w informacje a ich rezydenci kilkukrotnie przebywali na terenie hotelu. Itaki jakoś nie spotkałem. Ich pracę można porównać do regulaminu konkursu Itaki. Itaka konkurs może odwołać a każdą opinię przed publikacją zaakceptować lub nie.
  • 3.8
    czerwiec 2019

    Było ok

    Sam hotel ale to nie jest 5*. Brak wody w butelkach w pokoju oraz żelazka. Łazienki wymagające remontu i odświeżenia. Obsługa oprócz recepcji nie zna języka angielskiego, przez co byla ciężka komunikacja np w restauracji (dziecko alergik, nie mogłam się porozumieć co do składu dań.. )
    Kiepskie
    godziny przyjazdu do hotelu (7 rano, pokoje są dostępne od 14)
  • 3.8
    lipiec 2017

    Podobało mi sie ale to nie jest pięć gwiazdek

    Hotel przyzwoity, sporo atrakcji, pokoje ładne, jedzenie smaczne, położenie ok. Minusy to płatne leżaki, leżak plus parasolka ok 50 zł dniówka. Niewygodne poduszki, bardzo wysokie i pozbijane w srodku, brak czajnika, kawy, herbaty, żelazka w pokoju. No i największy minus brak wody. Hotel oferuje butelkę
    na przywitanie i to wszystko. Dotychczas spotykałam
    sie raczej z powitalnym drinkiem w barze niz woda w pokoju. Przy basenie brak leżaków juz o 10 rano. No i koszmarnie zorganizowany wyjazd. O 7 rano bez śniadania i chocby suchego prowiantu. Byliśmy z dziecmi ktore głodne opuściły hotel i pojechały na lotnisko.
  • 4.5
    czerwiec 2017

    Bardzo fajnie

    Hotel zadbany, ładne przestronne pokoje, obsługa ok. Jedzenie dobre i na pewno każdy coś dla siebie znajdzie. Blisko plaża i knajpki.
  • 4.3
    maj 2017

    Super hotel

    Super hotel, dobre jedzenie, ładny pokój, mili ludzie. Chętnie tam wrócimy
  • 4.0
    lipiec 2013

    Hotel wysokiej klasy, gorzej z obsługą

    Sam hotel bardzo ładny i na wysokim poziomie, bardziej konferencyjny niż wakacyjny, ale ok. Pokój miał był duży, był raczej mały, szczególnie jak na 4 osoby, dodatkowo z sąsiednim pokojem dzieliły nas drzwi, co bardzo przeszkadzało, więc radzę się upewnić przy rezerwacji, czy nie będzie takich niespodzianek,
    szczególnie że przy 4 tys za osobę za tydzień, można było oczekiwać czegoś innego. Drugą wadą jest brak hotelowych leżaków na plaży, za dwa leżaki plus parasol wychodzi około 50 zł za jedną wizytę, ale jest też możliwość rozłożenia się na ręczniku stosunkowo blisko. U obsługi jakoś nie widać specjalnie nastawienia na klienta, jedzenie jest zabierane ze stołówki praktycznie w godzinie zakończenia posiłku, więc jeśli ktoś wejdzie na sam koniec to musi łapać co jest (!), automaty do picia też są od razu wyłączne, sztućce na stół często trzeba było samemu sobie pobierać, parę innych rzeczy też by się znalazło, tak w porównaniu z innymi tej klasy hotelami to słabo z serwisem. Wielki plus dla pań sprzątaczek, nie budzą nachalnie o 8 rano, tylko czekają aż pokój będzie pusty. Trzeba też się upomnieć samemu o karty uprawniające do pobierania ręczników. Jedzenie bardzo smaczne, teren przyjemny, dużo animacji. Bankomat w hotelu na dole chyba na poziomie -1 od recepcji, jak nie to są na mieście.
  • 4.0
    sierpień 2010

    nie całkiem luksus

    Ogólnie: pokoje ładne, ale dopłacałam, by mieć 42 mkw. Sniadania słabe. Hiotel nie ma własnej plaży.
    Jakość/cena: Jak na Bułagrię OK. W tym kraju kiepskie jest tanie, a za wszystko trochę lepsze trzeba słono płacić
    Infrastruktura: Z niektórych
    skrzydeł daleko wszędzie.
    Pokoje: Ładne, takie na dobre 4 gwiazdki.
    Posiłki: Sniadania monotonne.