Clubhotel Riu Tikida Dunas Ocena: 4/5 Maroko, Agadir, Agadir
Beata L.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 16.12. - 23.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023
Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.
Bardzo wysoka jakość usług, uprzejma obsługa, oferta zgodna z zamówieniem.
Zakwaterowanie
Zgodny z zamówieniem, czysto, spokojnie. Jedyny mankament - drzwi łączące pokoje były dość akustyczne i słychać było rozmowy sąsaiadów, co szczególnie przeszkadzało - kiedy wybierali się wczesnym rankiem na wycieczki.
Wyżywienie
Bardzo urozmaicone, jednak smakowo - dość monotonne. Niestety - pod koniec pobytu mąż rozchorował się żołądkowo, wzywaliśmy lekarza marokańskiego (interwencja, opieka i pomoc hotelu bardzo dobra). Mążi jeszcze przez kilka dni po powrocie zażywał leki i cierpiał.
Obsługa w hotelu
Bez zarzutu. Obasługa uprzejma, starała się spełniać nasze oczekiwania.
Plaża
Czysta, malownicza, blisko hotelu.
Ferenc H.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 13.12. - 19.12.2023 Oceniono: Grudzień 2023
Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.
Naszym zdaniem hotel i jego obsługa są bez zarzutu. Naszym zdaniem touroperator wykonał usługę w ograniczonym zakresie ze względu na następujące aspekty: w ofercie jako usługodawcę występuje firma IBERIA, zamiast tego usługę wykonała tania linia lotnicza IBERIA Express. W Marrakeszu musieliśmy szukać logo biura partnerskiego, nie było go, zamiast tego było A! moje nazwisko było na kartce, kiedy pokazaliśmy panu dokument z biura, powiedział, że to nie jest jego, że jest zaadresowany do Agadiru w Doc, a nie jego. W końcu udaliśmy się do przedstawiciela kilku urzędów, który odprowadził mnie do tego człowieka, powiedział, że na nas czeka, po czym przyjął nasze dokumenty. Potem odjechaliśmy samochodem, po chwili przestał mówić, że jest spragniony, jeśli chcieliśmy, mogliśmy kupić sobie drinka w sklepie. Trochę mnie to zdziwiło, jak na razie ten, kto organizował wycieczkę, dał nam przy transferze chociaż małą butelkę wody, bo nie możemy jeszcze mieć lokalnej waluty, a poza tym nasza płatna wycieczka jest all inclusive. Nieco później zatrzymał się ponownie i powiedział, że zje kolację w restauracji i że możemy też coś kupić, jeśli chcemy. W tym momencie nić się zerwała. Do hotelu dotarliśmy około 22:00, gdzie restauracja była już zamknięta, więc pojechaliśmy tak. Następnego dnia chcieliśmy porozmawiać z przedstawicielem biura organizacyjnego, zadzwonili do nas z recepcji, du. Obiecał, że przyjdzie o 15:00, ale tego nie zrobił. Przyszedł do nas przedstawiciel innego urzędu, bo zobaczył, że na kogoś czekamy, zadzwonił do tej osoby, która powiedziała mu, że w takim razie powinien się zająć naszymi sprawami. Myślę, że w związku z tym doszliśmy do wniosku o jakąś rekompensatę, ponieważ nic nie było dostępne. Udało mi się z nim porozmawiać, kiedy moja żona miała wypadek i dlatego nie mogliśmy wrócić planowym lotem. Był zły, że z nim nie rozmawiamy, wtedy powiedziałam, że próbowaliśmy, ale nie odebrał telefonu. Ostatecznie jednak przedstawiciel drugiego urzędu załatwił wszystko, łącznie z naszym wyjazdem do domu, więc uważamy, że urząd spisał się nieprawidłowo.
Zakwaterowanie
Pokoje ładne i duże, codziennie sprzątane, ręczniki zmieniane.Obsługa przemiła i pomocna, więc uważamy, że jest super!
Wyżywienie
wybór jest szeroki, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie.
Obsługa w hotelu
dobra
Plaża
Można wyjść bezpośrednio z nadmorskiej promenady, co naszym zdaniem było dobre
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 3 156 zł za os.