Ocena klientów na podstawie 3 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 2,0
Posiłki: 3,3
Basen: 3,0
Czystość: 2,0
Obsługa: 2,7
Średnia ocena 2.8

0% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
Nikt nie polecił jeszcze tego hotelu
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
pokój, czystość

Sprawdź ofertę hotelu Marlita Beach w Travelplanet.pl

Termin:
22.10.2020 - 27.10.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 2 119 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (3)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    maj 2019

    MOŻE BYĆ

    Hotel czysty, obsługa bez zastrzeżeń - trochę słabo że mówiono do nas w języku rosyjskim (ale pewnie trudno im te dwa języki rozpoznać). Brak wody butelkowanej, oczywiście wody można było pić do oporu ale tylko w barze za butelkowaną wodę trzeba było płacić. Po przyjeździe w lodówce tylko kanapki - brak
    wody pitnej w pokoju, kiedy przyjeżdża się w nocy z dziećmi to trochę kłopot. Jeśli chodzi o posiłki na stołówce to bardzo monotematyczne- nie chodziliśmy głodni ale posiłki nas nie zaskakiwały każdego dnia prawie to samo, szczególnie śniadania, bardzo mały wybór jeśli chodzi o posiłki dla dzieci . Brakowało owoców morza
  • 2.5
    lipiec 2017

    Nie polecam

    Poza pogodą, która na Cyprze była super, basenami i jedzeniem oprócz śniadań, reszta zasługuje na duży minus. Po pierwsze to nie hotel, jak jest w ofercie tylko budynki z apartamentami. 5 gwiazdek to wielka przesada - MAKSYMALNIE 3 GWIAZDKI. Z resztą PIĄTĄ GWIAZDKĘ dodało sobie biuro Rainbow, które moim
    zdaniem nie ma takich uprawnień. W ofercie biura Rainbow jest informacja: "Wysokiej klasy kompleks, składający się z hoteli Marlita i Anastasia po generalnym remoncie w zimie 2016/2017 r. - jakość gwarantowana przez cenioną sieć hotelową Tsokkos.", która wprowadza klientów w błąd. Trafiliśmy na pokój, w którym czuć było stęchliznę. Nie widać było gruntownego remontu. Do tego brudne, śmierdzące firany i zasłony. Jedyna rzecz, która zasługuje na plus, to pokój sprzątany codziennie i świeże ręczniki. Kolejna rzecz, która zasługuje na duży minus, to restauracja. Moim zdaniem nie była to restauracja, tylko stołówka. Tragedia!!!! Obsługa często nieczysto ubrana, naczynia niedomyte. Jedzenie było smaczne - różnorodne, dużo owoców. Natomiast śniadania były monotonne - codziennie to samo, za mały wybór pieczywa - tylko chleb zwykły i tostowy i do tego małe ilości. Jeśli chodzi o morze i plażę, liczyliśmy na coś lepszego. Przy hotelu jest tylko malutka zatoczka. Prawdziwe morze i plaża są w Ayia Napa ze słynna plażą Nessi Beach, na którą warto się wybrać. Baseny przy hotelu są czyste, woda ciepła. Problem jest natomiast z leżakami. O godzinie 5.00 leżaki w większości są już zajęte. Goście hotelowi rezerwują leżaki kładąc na nie ręczniki plażowe. Dużym plusem jest możliwość korzystania z aquaparku przy hotelu Anastasia przez gości Marlity. Jeśli chodzi o korzystanie z barów, biuro Rainbow wprowadza klientów w błąd pisząc: "W ramach all inclusive dostępne lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, również w barze przy aquaparku." Za napoje przy aquaparku goście Marlity muszą niestety płacić, o czym wspomniała już na samym początku pobytu pani rezydent biura Rainbow. Co innego podaje w ofercie biuro Rainbow, co innego jego rezydent!!! Naszym zdaniem hotel zasługuje maksymalnie na 3 gwiazdki!!!!
  • 2.2
    październik 2016

    NIE POLECAM

    Hotel bardzo słaby, w Polsce miałby najwyżej 2*, pakiet AL to tylko jedzenie, za wszytko trzeba płacić dodatkowo
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY