Ocena klientów na podstawie 12 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,3
Posiłki: 3,3
Basen: 2,6
Czystość: 3,6
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.5

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
basen
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • singli
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu Marlin Inn Beach Resort (ex Marlin Inn Azur) w Travelplanet.pl

Termin:
12.12.2019 - 19.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 490 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (12)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Udane wakacje

    Choć hotel znajduje się na nie za olbrzymiej, jak na egipskie hotele przestrzeni, nie brakuje w nim niczego. Pokoje są w budynku głównym, jak i w pawilonach. Chętni mogą skorzystać z basenu lub z prywatnej plaży znajdującej się przy hotelu. Na plaży jest duża liczba leżaków i parasoli, a woda w morzu
    czysta. Dodatkowo bar przy plaży posiada stoliki usytuowane na podeście wchodzącym w morze, co daje piękny widok. Obsługa hotelowa jest miła, pomocna i bardzo troszczy się o komfort gości. Nie czułam, aby jakakolwiek narodowość była tu lepiej traktowana od innej, czy żeby wymuszano napiwki. Jest czysto, a pokoje są codziennie sprzątane. Jedzenie jest smaczne, różnorodne i na bieżąco uzupełniane w trakcie posiłków. Hotel położony jest w nowszej dzielnicy - El Mamsha. Jest tu dużo spokojniej niż w Sakkala, aczkolwiek na brak atrakcji narzekać nie można. Znajduje się tu np. szeroki i długi deptak umożliwiający wieczorne spacery. Po obu jego stronach są bary, restauracje oraz liczne sklepy. Podsumowując: serdecznie polecam!
  • 1.8
    wrzesień 2019

    Porażka

    W Egipcie byłem kilka razy i tak beznadziejnego hotelu nie widziałem. Brudno, basen przy hotelu to strach do niego wejść. W pokojach łazienki syf, firanki id początku powstania hotelu nie widziały wody. Plaża mała, żwirowa nic specjalnego. Nie polecam jedyny plus to blisko do lotniska oraz możliwość
    wyjść na miasto sklepy zaraz przy hotelu. Większość ludzi narzekało na warunki jakie tam panują. Za tą cenę to bym lepszy hotel znalazl ale już jestem w Polsce i się z tego bardzo cieszę że moja rodzina nie musi mieszkać w tym syfie.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    podobało się

    hotel ogólnie fajny najgorsze było tylko jedzenie wszędzie dodawane zioła nawet ryż umieli zepsuć ogólnie obsługa bardzo miła na koniec brak informacji o wylocie dzięki spotkanej pani Iwonie rezydętce wróciliśmy na czas na lotnisko najlepszy Egipski rezydent to Szymon był z nami na nurkowaniu i dużo
    można było z nim porozmawiać na tematy Egiptu i ogólnie sam hotel jest super cisza bez chaosu do morza mieliśmy 20metrów
  • 3.2
    wrzesień 2019

    Na pewno dobrego hotelu nie wrócę ani nikomu nie polece

    Hotel absolutnie nie zasługuje na 4* sprzęt w pokojach jest zniszczony tzn obdarta tapicerka na łóżkach koce je przykrywające nieprane chyba cały rok ,skurzone ciężkie story, bardzo brudne okna i parapety szafa że skrzypiącymi drzwiami, brudne ściany, obskubana wanna i drzwi wejściowe z centymetrowym
    i przeswitami, baaaaardzo głośna klima oraz wiatrak w lazience....stołówka jako tako tzn jedzenie w miarę smaczne i dość duży wybór ale apetyt odbierały obtłuczone talerze ...i szklanki na napoje fuj plastikowe popękane porysowane często niedomyte....z plusów bliskość morza ,plaża nie za wielka ale leżaków dość dużo, morze ciepłe turkusowe i płytkie piasek miękki drobny ...bar na plaży z alkoholami napojami i kawą oraz z jedzeniem tzn lody frytki czy hamburgery...no to tyle :)
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Dobry hotel, polecam

    Szeroka oferta all inclusive, 3 posiłki a poza tym drinki, przekaski, dobra Lokalizacja, przy samym morzu, blisko centrum, leżanki, codziennie czyste ręczniki do pobrania na plaży. Animacje od rana do godz. 23, grupa animacyjna swietna. poza tym hotel codziennie wieczorem zapewniał dodatkowe atrakcje
    w trakcie kolacji. hotel czysty, sprzatany na bieżąco, obsługa naprawdę się stara. Minus to jedzenie, codziennie to samo i nie koniecznie smaczne, pokój raczej na 3 gwiazdki nie na 4, ale to Egipt, inny standard. Ogólnie polecam
  • 1.8
    sierpień 2019

    Cena czyni cuda

    Hotel jak w egipcie. Nic specjalnego oprócz ogólnego brudu i smrodu.
    Nie polecam.
  • 2.5
    sierpień 2019

    Podstarzały, brudny hotel z marną obsługą w recepcji.

    Na plus tylko plaża i animacje. Cała reszta to brud, marna obsługa (brak czystych ręczników i papieru toaletowego). Nie wydzwonisz, nie wychodzisz nie będziesz miał.
  • 3.7
    marzec 2019

    Całkiem przyjemny pobyt

    Hotel stary ale czysty, kuchnia nie trująca ale mało urozmaicona, drinki i soki jak to w hotelach tego typu mocno średnie. plaża mała ale bardzo czysta - serdecznie polecam punkt z wycieczkami fakultatywnymi i suvenirami :) tuż obok hotelu po lewej stronie od wyjścia Zahir, Michael nie są natarczywi
    i szczerze doradzają gdzie warto się przejechać :)
  • 4.0
    grudzień 2018

    bardzo udany sylwester pod palmami

    Dobra lokalizacja, blisko lotniska, bezpośrednio przy morzu (co nie jest oczywiste-radzimy sprawdzać lokalizację, bo są ośrodki oddalone nawet 2km od morza)
    Niezwykle miła obsługa, jedzenie smaczne i co dla nas ważne oparte o miejscowe receptury czyli coś egzotycznego, kameralna hotelowa plaża utrzymana
    w czystości...w dużym holu dostępne bezpłatnie wifi... sylwester -oczarował nas bufet -pięknie zaaranżowany, z ogromnym wyborem potraw...część artystyczna również ciekawa...
    basenu hotelu nie przetestowaliśmy ze względu na niską temperaturę..
    z czystym sumieniem polecamy
  • 4.4
    listopad 2018

    Było super!

    Hotel jest kameralny, jest jeden basen i średniej wielkości plaża, na której zawsze znajdzie się miejsce. Animatorzy zabawiają i zachęcają do integracji z innymi gośćmi. Jedzenie było w miarę dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. Leżąc na plaży lepiej ominąć Lunch (12:30-14:30) w głównej restauracji,
    a zjeść coś na plaży (14:30-17:00). Zarówno na plaży jak i nad basenem jest ratownik, który zdecydowanie zapewnia bezpieczeństwo gości podczas kąpieli. Wi-Fi jest tylko w obszarze lobby, ale działa całkiem przyzwoicie. Podczas naszego pobytu byłyśmy jedynymi polkami, a zdecydowana większość gości hotelu była z Rosji.
    Pokoje były codziennie sprzątane, a ręczniki wymieniane.
    Obsługa w recepcji jest bardzo pomocna, za każdym razem kiedy znalazła się jakaś informacja do nas skierowana, zostawałyśmy o tym powiadamiane oraz wysyłana została pisemna informacja do pokoju.