Ocena klientów na podstawie 21 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,9
Basen: 3,5
Czystość: 4,0
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.8

61% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Luna (Golden Sands) w Travelplanet.pl

Termin:
17.09.2021 - 24.09.2021
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 464 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (21)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.7
    wrzesień 2019

    Średnio

    Razem ze znajomymi spędziliśmy tydzień w hotelu Luna.
    Zacznijmy od najważniejszego, pokoje. Były w miarę ok, ale niestety nie sprzątane. Jedynie codziennie była składana pościel nic więcej, kosze na śmieci już nam się nie domykały. Reczniki także nie wymieniane.
    Dalej jedzenie. W zależności
    od posiłku. Śniadania bardzo ubogie, lunche okey, ale moim zdaniem zły czas podawania lunchu. 12:00 do 14:00. Powinnien być co najmniej o 1,5 h wydłużony. Kolacje były najbardziej syte. Rzeczywiście wtedy za cały dzień można było się najeść. Choć też niestety zdarzały się potrawy odgrzewane od 3 dni.
    Kwestia basenów, owszem są dwa ale co z tego. Otwarty basen czynny do 18:00, bo potem ratownika nie ma. Ale już zamknięty basen, gdzir woda lodowata można było pływać cały czas, oczywiście bez opieki ratownika. Z sauny śmierdzialo.
    A teraz najlepsze, obsługa hotelowa. To była kompletna tragedia, panie z recepcji nic nie wiedzą. Koleżanka kołdry nie dostała i my o 2 w nocy musieliśmy się upominać i potem wysluchiwac, że nie wie czy ona to załatwi( zapłaciliśmy all) boy hotelowy nie robił kompletnie nic. W momencie składania bagaży przed wyjazdem nie dopilnowal niczego kazał nam, gościom bo innych układać bagaże( wydał polecienie "dawaj , dawaj"). A najlepszy byl barman! O wszystko pretensje, że coś w ogóle chcesz. Drinki, które robił nie dało się ich przełknąć. Wcześniej wychodził z pracy, mimo upominania on i tak robił co chciał. Gdy tylko podeszło sie do baru, nawet 1.5h przed zamknięciem on tylko oznajmial ze 23:00 it's over ( a Pani z recepcji mówiła, że barman pracuje do24:00).
    Lokalizacja hotelu okej. Dosłownie chwila do plaży i "centrum" Złotych Piasków.
    Ogólnie nie polecam, mocne 2/10.
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Przyjemny hotel

    Fajna lokalizacja, miła obsługa. Jedzenie po kilku dniach wydawało się nieco monotonne. W pakiecie All inclusive ograniczony wybór alkoholi. Zważywszy na niskie ceny w Bułgarii w przyszłości zdecydujemy się na HB, bo w miasteczku jest dużo restauracji, w których codziennie można zjeść inną potrawę za
    niewielką cenę. Alkohol także nie jest drogi, czy to w knajpach czy w sklepach spożywczych. Pokoje codziennie sprzątane. Piękny widok na Morze Czarne.
  • 2.8
    wrzesień 2019

    Średnio.

    Hotel był w naszym mniemaniu średni. Czterogwiazdkowym z pewnością nie można go nazwać a ocenę swoją piszemy już na chłodno. Pomimo sympatycznej obsługi i dość dobrego, chociaż nie zawsze świeżego jedzenia, pokoje chyba od 15-20 lat nie widziały remontu. Zauważyliśmy, że obok nas, w gorszej części hotelowej
    z pokojami o obniżonym standardzie kierowani byli w większości polacy, mniej zamożni rosjanie oraz mieszkańcy sąsiednich krajów jak Turcja, Rumunia. Niemieccy i angielscy podróżni dostawali pokoje przy głównym holu, gdzie standard był parokrotnie wyższy - pokoje świeżo po remoncie z kafelkami, prysznicami za tę samą cenę pobytu. My musieliśmy zadowolić się starą wanną z niedziałającą słuchawką prysznicową oraz brudną wykładziną na podłodze. Panie sprzątaczki odwiedziły nas trzykrotnie w przeciągu tygodniowego pobytu, wymieniając tylko kosze na śmieci. O wymianę ręczników musieliśmy prosić parokrotnie, nie mówiąc już o odkurzeniu w/w brudnej wykładziny. Jedynym plusem była pogoda oraz bliskość morza. Przekładając na europejskie warunki, w naszym mniemaniu hotel zasługuje na mocne 2 gwiazdki zamiast czterech, głównie ze względu na segregację narodowościową i warunki w pokojach.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Polecamy

    Spędziliśmy super tydzień w hotelu Luna.Miła obsługa,dobre jedzenie.Pokoje czyste sprzątane co dziennie.Trochę daleko do plaży .
  • 3.0
    lipiec 2019

    średnio mi się podobało

    Hotel posiada 4 gwiazdki, a zasługuje maksymalnie na 2,5
    Grzyb na ścianie, łazienka w kiepskim stanie, zapleśniała załona w wannie i ogólnie wymagająca remontu
    wyżywienie względne, ale przez cały tydzień menu się nie zmieniło
    klimatyzacja z kubałkiem na balkonie - trzeba samemu wylewać
    wodę raz na jakiś czas, bo personel o tym nie pamięta
  • 4.7
    lipiec 2019

    Super wakacje,piękna pogoda.

    Bardzo dobra lokalizacja, hotel blisko morza, czysto, pięknie.
  • 4.0
    czerwiec 2019

    Nie było źle

    Dawał radę ale problem z leżakami za mało przy basenie a na plaży płatne
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Polecam.

    Hotel na wysokim poziomie, czysty ,pokoje duże, wygodne, dobrze wyposażone. Bardzo dobre jedzenie, usytuowany przy samej plaży. Jedyny minus obsługa recepcji, niemiła i nieuprzejma.
  • 4.3
    czerwiec 2019

    Świetny hotel

    Jedzenie naprawdę super, jeszcze nie spotkalismy sie z lepszym w Bułgarii, pokój zwyczajny lecz czysty i zadbany, codziennie sprzątanie, wyniana ręczników itp. Jedyny minus to problem z wifi w pokojach( lepiej lapie na balkonie). Ogólnie polecamy.
  • 2.8
    maj 2019

    Na pewno nie wrócimy. Ten hotel nie zasługuje na 4*

    Wakacje uważam za nie udane a przyczyną był hotel.
    1. Jedzenie mnie nie urzekło a przegięciem było serwowanie spleśniałego chleba.
    2. Pokój pierwszy który otrzymaliśmy to przerobiona wanna na prysznic, w podłodze znajdował się odpływ z którego wybijała woda i śmierdziało. Zaznaczyć chciałam
    że dopłaciłam do wycieczki żeby otrzymać pokój o wyższym standardzie. Po interwencji rezydenta otrzymałam ten sam pokój z odnowioną łazienką z zepsutymi drzwiami na balkonie, odpadającym wieszakiem oraz zepsutym odpływem zlewu. Mimo zgłoszenia na recepcji nie zostało to naprawione do dnia wyjazdu.
    Dwa ostatnie dni przed wyjazdem nie zostało posprzątane w pokoju. Klimatyzacja w pokoju oczywiście nie działała.
    3. Obsługa nie miła, na recepcji nieznająca angielskiego.
    4. Basen woda zimna i ciągle brudno.
    5. Czystość, ogólnie dbano o hotel poza basenem, jednak w ubikacji publicznej mimo tego że została posprzątana dwa razy spotkałam robaka coś w stylu prusaka ale nie znam się na tym.
    6.Hotel tylko w połowie wyremontowany w ''lepszej'' części pokoje zarezerwowane dla Niemców, pierwszy raz w życiu spotkałam się z takim podziałem.
    7. Leżaki na plaże za opłatą w ofercie było napisane że bezpłatne.
    8. Brak zorganizowanych wieczorów, jedynie muzyka przy barze.
    9. Wi-Fi tylko przy basenie w pokoju nie działa.
    10. Lokalizacja to jedyny plus wycieczki piękna piaszczysta plaża zaraz koło hotelu, zejście po schodach ale nawet z małym dzieckiem można sobie poradzić.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY