Ocena klientów na podstawie 144 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,6
Basen: 4,5
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.0

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Long Beach Resort (ex Hilton Long Beach) w Travelplanet.pl

Termin:
12.12.2019 - 19.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 149 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (144)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.7
    grudzień 2019

    Nie polecam

    Pokoje jak z Prlu, stare i brudne. Dopiero po interwencji na recepcji dostalismy lepsze pokoje. Egipskie naciąganie na ceny nigdy więcej. Nie polecam!
  • 4.3
    listopad 2019

    Wszystko ok :)

    Na początku były drobne problemy z pokojem ( brak widoku na morze itp.) aczkolwiek wydaje mi się ,że była to swoista zemsta recepcjonisty za brak 10$ w paszporcie hehe. Na plus szybka reakcja Pani rezydent z TUI która na 2 dzień opanowała sytuację w ciągu paru godzin. Pokój czysty z ładnym widokiem ,
    blisko na plaże i na basen. Łapało WIFI ale ta opcja nie była dostępna dla wszystkich :P Polecam zostawić 1$ dla sprzątacza.
    Jedzenie dość monotonne ale i tak każdy powinien znaleźć coś dla siebie. SUPER rafa koralowa przy hotelu dla początkujących :) Polecam zostawić 1$ dla sprzątacza - myślę ,że jest różnica
    Alkohol standard , obsługa hotelu mila , ANIMATORZY COOL , naganiaczy FULL ale za którymś razem odpuszczają :) Myślę ,że każdy znajdzie w tym hotelu coś dla siebe.
    Aaaaaaaaaa i myślę , ze jest to jeden z najbardziej oddalonych hoteli od centrum Hurghady !
  • 5.0
    październik 2019

    Było cudownie!

    To był nasz pierwszy pobyt w Egipcie i jesteśmy ZACHWYCENI! Ogromny kompleks, przez tydzień nie byliśmy w stanie zwiedzić wszystkiego. Obsługa miła i serdeczna, pokoje dość duże, spore balkony. Jedyna wada odnośnie pokoju, to wanna zamiast prysznica. Jedzenie całkiem w porzadku, trochę za słodkie napoje,
    ale to naprawdę mały -
    Na codzień mamy do wyboru dwie restauracje- bardziej polecamy „al dente” bez wstępu dla dzieci, co gwarantowało spokój i czystość. Restauracje różniły się lokalizacja, jeżeli chodzi o jedzenie, w większości serwowały to samo. Polecam ze skorzystania z możliwości pobytu w restauracji a’la carte. Restauracja Podium to MISTRZOSTWO ŚWIATA. Świetne jedzenie, miła obsługa, a do tego występy taneczne w przerwie. W hotelu nie było miejsca na nudę. Do wyboru szeroki wachlarz animacji (niestety nie polskojęzycznych).
    Co do samej kultury Egipcjan, troszkę Zaczepiali, ale nie jakoś nachalnie. Bardzo przyjaźni i pomocni ludzie, lecz wiadomo- dolary czynią cuda. Zarówno dla obsługi sprzątającej, jak i barmanów/kelnerów, Nie jest to ogromny wydatek, a naprawdę warto. Co do wycieczek- korzystaliśmy z wycieczek oferowanych przez miejscowych- w żadnym momencie nie odczuliśmy dyskomfortu, wszystko było super i bezpiecznie, jednak większość w języku angielskim/rosyjskim. Szczególnie polecamy snurkowanie i wycieczkę statkiem na wyspę- piękne widoki, niezapomniane przeżycia nawet dla nieszczególnie nastawionych na nurkowanie. Safari- fajna sprawa dla osób nastawionych na aktywne spędzanie czasu. Spa- fajny relaks, szczególnie polecane 1 dnia kiedy nie jesteśmy spaleni egipskim słońcem ☀️ Bardzo czysta woda i zadbana plaża hotelowa. W niedalekiej odległości hotelowy pomost i możliwość obejrzenia rafy. Rano na plazy można było spotkać spacerujące kraby, a przez cały dzień przejechać się na wielbłądzie. Wieczorem występy/animacje/dyskoteki w amfiteatrze lub w Aqua barze.
    Podsumowując:
    Było super, bardzo symatyczni ludzie, bezpiecznie(chociaż wcale nie stoją z karabinami na każdym kroku, jak to niektórzy opisują :) polecam w 100%
  • 4.5
    październik 2019

    Pierwsze wakacje w Egipcie

    Na wakacje wybraliśmy się w 2 pary w tym jedna z 1,5 rocznym dzieckiem. Loty ułożyły nam się idealnie tzn lot do Hurghady rano powrót wieczorem, zatem nie straciliśmy nawet godziny. Po dotarciu do Egiptu niebo pochmurne ale to byl jedyny taki dzien.
    Hotel Long Beach Resort jest położony na obrzeżach
    Hurghady, jest to dość obszerny obiekt z częścia hotelowo i domkową. Pokoje jakie otrzymaliśmy w domkach zaraz przy plaży oceniamy bardzo dobrze (pomimo ubitych 2 karaluchów i pogonionych jaszczurek) ponieważ mielismy spokój i wszędzie blisko. Cieżko ocenić jak byłoby w domkach oddalonych od obiektów jak bary, restauracje, basen czy plaża i nie wiem na ile pomogła wkładka w paszport. Tak czy inaczej zakwaterowanie czyli lokalizacja jak i samo wyposażenie pokoju, odremontowana łazienka itd na duży plus. Pokoje sprzątane codziennie. Dużo miejsca i niestety 2 łóżka ale z punktu widzenia hotelu 2 łóżka są bardziej praktyczne niż jedno duże.
    Hotel sam w sobie OK, restauracja i jedzenie na poziomie, troche powtarzalne, ale zawsze można coś sobie wybrać. Bary i drinki takie jak wszędzie na AI, nie ma co się czepiać. Snacki podczas dnia tez OK.
    Obiekt basenowy bardzo fajny, dużo darmowych leżaków zarówno wokół basenu jak i na długiej przychotelowej plaży. Fajna opcja z recznikami wymiennymi na karty. Jest i molo z którego można wypływać na wycieczki czy obserwować pobliską rafkę czy piekny zachód słońca. Troche powinni poprawić wifi i rozszerzyć zasięg.
    Duzo wycieczkowych zachęcaczy, co 3 to Lewandowski, maja wiecej Lewych niz my Polacy.
    Ogólna ocena pobytu to 5 z minusem ale to taki w sumie mały minus, bo w mojej ocenie uwzgledniam cene za wycieczkę która była bardzo przystępna.
  • 3.8
    październik 2019

    za tą cenę polecam

    Moja ogólna ocena hotelu to 4/10.
    Obiekt sam w sobie ogromny. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Pokoje należało by już odnowić.
    Śniadania bardzo mały wybór. Obiady i kolacje smaczne.
    Na plaży tylko 1 bar ze snakami. Kucharz sam nakładał jedzenie. Czekałam 40 minut! Dlaczego nie
    dają przekąsek w bemary? nie było by takich kolejek.
    Obsługa ok.
    Woda gazowana przez cały dzień dobre. Wieczorami nie do wypicia. Jakby podłączyli wodę z kranu z gazem. Nie dało się tego pić
    Zapłaciliśmy 1500zł za 7 dni. i Za tą cenę polecam.
  • 3.5
    wrzesień 2019

    W pokoju przeciekała klimatyzacja.

    W pokoju przeciekała klima.
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Bardzo udane wakacje

    Pobyt oceniam dobrze, choć znajdzie się kilka minusów. Warunki warte tej ceny :) . Obiekt jest bardzo rozległy, polecam na wieczorne spacery. Blisko lotniska, do dyspozycji gości jest 5 jak nie 6 basenów, każdy znajdzie dla siebie miejsce i leżak :) Obsługa bardzo miła i pomocna. Posiłki w dwóch restauracjach
    - dla wszystkich i tylko dla dorosłych, możliwość skorzystania z dwóch restauracji a'la carte - międzynarodowej i włoskiej. Basen przy budynku z wi-fi również tylko dla dorosłych. Pokoje oceniam na plus, sprzątany codziennie, choć czasem zdarzały się mrówki w łazience wchodzące przez wentylator. Nie rozumiem osób, które narzekają na wyżej położone domki/pokoje, mówiąc, że wszędzie daleko. Mieszkaliśmy w domku 92, pokój 1197, do lobby, restauracji i głównego basenu niecałe 10 min na nogach ... naprawdę? Jest też kilka sklepików i (!)apteka(!) , gdzie można sobie coś potrzebnego kupić nie wychodząc z hotelu. Animatorzy zajmowali czas gości różnymi aktywnościami, stretching, zumba, water polo, wieczorem animacje, a później można było się z nimi wybrać do centrum na dyskotekę :) Widać, że hotel jest cały czas remontowany, ale nie jest to uciążliwe dla gości :) Minusem będzie na pewno wi-fi w jednym miejscu, które wieczorem bardzo słabo działało oraz natrętni naganiacze, którzy zaczepiali nad basenem oferując różnego rodzaju wycieczki czy spa. Jedzenie dość monotonne, niedoprawione, po tygodniu można mieć dość. Ogólnie wyjazd udany, pomimo drobnych niedogodności. Radzę nie sugerować się opinią w którym hotelu ilu było chorych, bo jest to sprawa indywidualna co kto je i jak przy tym uważa :)
  • 2.8
    wrzesień 2019

    NIGDY TAM NIE WRÓCIMY

    Przeczytaj przed zakupem->jesteśmy już po powrocie i pierwszy raz cieszymy się że te wakacje się skończyły .Byliśmy tam 11 dni i nie pierwszy raz w Egipcie. Po pierwsze pokój 1170, czyszczony powierzchownie bo mase mrówek zabijaliśmy, nawet narzeczony dał jedną pod umywalke by zobaczyc czy zostanie sprzątnięta,jak
    myslicie ?nie została , cieknąca klimatyzacja z sufitu po dłuższym użytkowaniu, drzwi od tarasu chodzą tak,że przy wiatrach w nocy spać się nie da bo słychać jakby ktoś walił w drzwi.Lokalizacja toalet to jakiś żart. Są 4 punkty (jedne lobby,drugie lobby, na basenie i na końcu plaży,która jest dość dłuuga., przy ogromnych basenach jest to niekomfortowe lecieć przez pół obiektu za potrzebą.(przy takiej wielkości hotelu i mase gości to jakiś żart) Jeśli chodzi o jedzenie jest to monotonna nuda,po 3 dniach wiedzieliśmy co będzie na śniadnie,lunch,kolację. Jeśli chodzi o owoce to nie nastawiać się na arbuzy, ananasy itp bo to zwykle będa pomarańcze,gruszka,banany,WSZYSTKIE OCIEKAJĄ WODĄ(na którą trzeba strasznie uważać),kubki na herbate brudne nie domyte, p.s po rozmowach na lotnisku, w żadnym hotelu nie było tyle chorych co u nas. CO drugi miał biegunkę(zmiana flory bakteryjnej). Obsługa jaka nas powitała w pierwszym dniu mogliśmy już wynieśc wnioski.Pan,który podwiózł nas meleksem(po 3 próbach zmiany bo bateria padła,wkońcu dojechalismy do domku),walizka cała porysowana ,pan nie chciał wyjść z pokoju,czekając na napiwek,zaproponował nam nawet zmianę pięniędzy by tylko dostać :/. Reasumując, przed zakupem sugerowaliśmy się opiniami,podkreślam nie jesteśmy wymagającymi gośćmi i bez klopotów lubimy spędzać wakacje,ale kultura i wszystko co się nałożyło hotel powinien mieć o połowę mniej gwiazdek !!! elewacja się sypie, kafelki popękane ,hotel nie widział żadnego remontu,chyba,że odremontowali jeden pokoik i uznali ,że trzeba zaznaczyć,że hotel po remoncie. Zaznaczę, że po bliższych relacjach z polskimi turystami,których poznaliśmy mieli jeszcze gorzej(grzyb w pokoju, czekanie na wymienienie karty do pokoju 4 h, po 2 dniach dostali zmianę pokoju gdy rezydent zareagował)paranoja.. TAKI HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 4* !! a te wszystkie miłe opinie to jakaś kpina.
  • 3.0
    wrzesień 2019

    Szczerze nie polecam

    Wybraliśmy się z parą znajomych do tego hotelu ponieważ opinie w internecie na jego temat są dość zadowalające.. Niestety rzeczywistość wszystko zweryfikowała już pierwszego dnia. Pokoje były brudne i zaniedbane(zdjęcia na stronach zdecydowanie robione był przy oddawaniu hotelu do użytku czyli kilka
    lat temu) przy odpływie w wannie znaleźliśmy włosy, a papier toaletowy był już napoczęty. Jedzenie było dosyć zróżnicowane, jednak natkneliśmy się na pół surowe mięso. Bary pozostawiają wiele do rzyczenia, all inclusive a często o coś więcej niż wódka z colą musieliśmy błagać z dolarem w ręku. Usługa bardzo podzielona, niestety im niżej postawione osoby tym milsze(panowie sprzątający toalety przy barach lub basenach oraz panowie sprzatajacy pokoje zawsze usmiechnieci, panowie pracujacy w barach lub recepcjoniści nie do konca przyjemni).. Niestety ten hotel nie do końca sprostał naszym wymaganiom.. Ogromny plus za animatorow nad basenem ktorzy bardzo potrafili nam umilić czas.
  • 3.7
    sierpień 2019

    Hotel taki sobie, uważaj na rezydenta TUI

    Hotel taki sobie, oczywiście zależy gdzie zakwaterują. Są wille super, znośne i tragiczne. Jedzenie ok, kolacje tematyczne do przyjęcia. Mniejsze baseny czystsze i cichsze. Zjeżdżalnie super!.Byliśmy z TUI, uważajcie na propozycje rezydenta, Virginia kłamie o wycieczce na wyspę Mahmaya, gdy jest to tylko
    plaża. Tui nie wywiązuje się z umowy, gdy pojawiła się reklamacja, wymienili rezydentkę, złożona reklamacja nie została rozpatrzona na miejscu, potem zaproponowali złożenie w biurze w Warszawie, a potem odpisali Ci z biura, że to ci na miejscu powinni załatwić...