Ocena klientów na podstawie 11 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,6
Basen: 3,6
Czystość: 3,6
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 3.9

72% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Leonardo (Durres) w Travelplanet.pl

Termin:
04.09.2020 - 11.09.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 029 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (11)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.7
    wrzesień 2019

    Nie za taką cenę, nie ten standard

    Lokalizacja dobra na wypoczynek, jednak daleko od jakichkolwiek atrakcji. Dosłownie na krańcu miasta.
    Pokój w porządku, jednak pościel nie była zmieniona ani razu przez 11 dni. Łazienka jakby nie wykończona, mimo tego jest schludna.
    Posiłki są dobre, jednak niemal codziennie jest to samo jedzenie
    do wyboru - po 11 dniach już nic nie chciało się tam jeść. Bardzo ograniczona lista napojów darmowych, w dodatku niezbyt smaczne alkohole. Inne godziny posiłków niż w opisie.
    Basen byłby super gdyby nie fakt, że jest w nim wiecznie lodowata woda, a gąbki na leżakach w okół wciąż mokre.
    Ręczniki były zmieniane przynajmniej raz dziennie.
    Uboga i droga lista wycieczek fakultatywnych - opisy przejaskrawione.
    Plaża jest ok, jednak wydzielona część z leżakami tego hotelu znajduje się pomiędzy molo i punktem z motorówkami itp. przez co do wody można wejść na szerokości około 10 metrów.
    W dodatku w połowie wizyty pomiędzy leżakami została odkopana rura z której wylewane były ścieki - prawdopodobnie były wylewane tylko w nocy, jednak wyglądało to niesmacznie.
    Obsługa to bardzo sympatyczni ludzie.
  • 4.2
    sierpień 2019

    całkem fajne miejsce

    Hotel godny polecenia , blisko do plaży ,smacznie jedzenie ,sympatyczna i bardzo pomocna obsługa .
    Jedyny problem to zajmowanie leżaków w pierwszym rzędzie na plaży i po koleżeńsku ,było poniżej krytyki ale to jakby nie wina samego hotelu tylko głupich Polaków.
    Bardzo jesteśmy zadowoleni z
    rezydenta biura Rego Bis , dostępny, pomocny i z dużą wiedzą o danym rejonie. Widać ,że Hotel się zmienia z miesiąca na miesiąc więc naprawdę zasługuje na 4 gwiazdki.


  • 4.7
    lipiec 2019

    Przyjemny hotel, warty polecenia

    Sam hotel bodajże niedawno odnowiony. Czyste, ładne pokoje. Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników. Naprawdę dobrze działające Wi-Fi przy recepcji czy w restauracji. Mieliśmy All inclusive. Zawsze na posiłkach było coś smacznego i coś czego raczej jeść nie chcieliśmy. Niestety różnorodność posiłków
    ograniczała się do zmiany np. jednego dania. Przekąski jako 3 posiłek dnia, bardzo podobnie z jednym problemem, że jak przychodziłeś po 15 minutach to już mogło dużej ilości rzeczy zabraknąć. Na głównych posiłkach nigdy nic nie brakowało. W pakiecie All 5 rodzai alkoholi, cola, fanta (a w zasadzie ich jakieś odpowiedniki), alkoholu nie piłem więc nie oceniam, ale fanta cola smak pozostawiający wiele do życzenia. Obsługa miła i fachowa, z dobrym, komunikatywnym angielskim. Blisko do plaży, leżaki hotelowe są Ok.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo nam się podobało, jeden z najlepszym urlopów!

    Spędziliśmy w hotelu wspaniały 7 dniowy urlop, pokój w dobrym stanie, odpowiada ****, przepyszne jedzenie, przemiła obsługa, pomocna, uśmiechnięta, jak do tej pory najlepsza z którą mieliśmy przyjemność się spotkać. Im się należą szczególne podziękowania za tak wspaniały urlop. Blisko prywatnej plaży
    z lezakami i parasolem. Hotel i miejscowość dla osób lubiących rozrywkę, imprezy, zabawę i nocne życie. Polecamy serdecznie!!!!
  • 4.2
    wrzesień 2017

    Wakacje warte polecenia

    Bardzo fajny hotel - czysty i zadbany, bardzo blisko szerokiej i czystej plaży. Jedzenie bardzo smaczne - duży wybór lokalnego jedzenia i nie tylko, zawsze kilka rodzajów owoców do wyboru i pyszne wino robione przez właściciela. Miła obsługa, głównie posługująca się językiem włoskim, ale angielskim można
    się dogadać. Warto skorzystać z wycieczek fakultatywnych.
  • 2.3
    sierpień 2017

    nie polecam

    Zimne jedzenie,brak animacji ,robaki w pokoju , slabe all in. Jedyny plus cieple morze blisko do plaży i piękna pogoda.
  • 3.5
    lipiec 2017

    było gorzej niż myślałam...

    trudno do końca negować ten pobyt ale i chwalić nie ma za co... hotel położony ok 8 km od centrum Durres. dobry dojazd do tej miejscowości tanim autobusem. jeśli chodzi o lokalizację hotelu to na duży plus jest bliskość pieknej, długiej i bardzo szerokiej plaży, z cudownym aksamitnym piaskiem, łagodnym
    wejściem do wody. serwis plażowy bezpłatny i zawsze dostępny. dzielnica w której jest usytuowany hotel to mega nuuuda. wokoło straszące pustką hotele, kilka marketów i... tyle. nie ma sklepów, na ulicach kurz, brud i bezdomne psy. nie ma tam co robić.
    sam hotel ok. czysty, sprzątany, duże pokoje z działającą bezpłatną klimatyzacją. duża restauracja, bar i basen- choć bardzo głęboki, nienadający się dla małych dzieci. zero animacji, nuda.
    wi-fi w hotelu to jakaś totalna porażka!!!! jeśli w ogóle jest, to tylko przy recepcji ale przeważnie nie można się połączyć.
    właściciel niesympatyczny, nachmurzony i z zadartym nosem. obsługa hotelowa lekko zestresowana ale pomocna.
    jeśli chodzi o posiłki to jakaś porażka. z jednej strony jedzenie smaczne ale bardzo często się powtarzające. śniadania juz standardowo codziennie takie same. bardzo mały wybór. omlety, jajka sadzone, na twardo - codziennie zimne bez względu czy przychodziło sie na śniadanie rano czy trochę później, ser biały, wędlina, dwa rodzaje dżemu. obiady i kolacje także zimne....zdarzały sie sytuacje, że to co zostało z obiadu jedliśmy na kolację i na obiad następnego dnia...przez cały tydzień jeden i ten sam zestaw kulinarny.
    o deserach można zapomnieć. może trzy razy pojawiło się na stole coś słodkiego, i tyle. owoce dostępne- arbuzy i melony, raz na kilka dni czereśnie.
    na duży plus woda w butelkach i oryginalne, także z butelek napoje typu sprite, fanta, cola.
    barmani chętnie i dużo dolewali do drinków :)
    sama opieka biura Regobis bardzo rzetelna i sympatyczna. cudowny rezydent Maciej, bardzo miły, zaangażowany i sympatyczny.
  • 4.0
    wrzesień 2016

    podobało mi się

    Wszystko super, choć jedzenie monotematyczne
  • 3.8
    sierpień 2016

    Miły kameralny hotel w dobrej cenie

    Hotel niewielki, kameralny, z miłą obsługą kelnerska. Basen niewielki ale czysty i zadbany, pokoje całkiem duże ale niestety nie wszystkie mają balkon co jest dość dużym utrudnieniem bo nie ma gdzie suszyć ręczników i strojów kąpielowych. Śniadanie monotonne i zimne natomiast obiadokolacje pyszne, urozmaicone,
    zawsze dużo owoców. Sprzątanie w pokojach ogranicza się jedynie do wymiany ręczników. Mimo wszytko polecam, chociażby z uwagi na kolację, lokalizacja bardzo blisko plaży.
  • 3.7
    czerwiec 2016

    polecąm, ale bez wyżywienia

    Na +:
    Blisko morza, przystanku autobusowego ,
    Starająca się obsługa zarówno w hotelu jak i na plaży,
    Kameralny, dobrze utrzymany basen,
    Przestronne wygodne pokoje

    Na -
    Panie sprzątające nie zawsze rzetelnie wykonują swoją pracę, często pozostawiane karty, co skutkowalo
    niezabezpieczonymi drzwiami - otwarty pokój, pozostawiane klapki niewiadomego pochodzenia...
    Kiepsko z Wi-Fi, tylko w recepcji i słabe
    Monotonne i kiepskie jedzenie