Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 2,4
Pokój: 1,5
Posiłki: 1,6
Basen: 1,8
Czystość: 1,5
Obsługa: 1,8
Średnia ocena 1.7

7% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
pokój, czystość
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 1.3
    lipiec 2017

    Totalna porażka

    Nie polecam, hotel w mojej ocenie nie powinien mieć 4 gwiazdek, max 2, jedzenie ohydne, bez smaku, zimne, warzywa sfermentowane, talerze i sztućce brudne, częsty ich brak. Pokój śmierdzący, nieprzyjemny, daleko odbiegający od zdjęć z ofert biura. Brak klimatyzacji, internetu!!! Robale i mrówki w pokojach!!!
    Uwaga: Brak placu zabaw dla dzieci! To była męczarnia a nie wakacje!!!
  • 4.7
    lipiec 2017

    Bardzo nam się podobało

    Jak dla nas hotel mimo tylu negatywnych opinii mile nas zaskoczył. Jedzenie smaczne, ludzie piszą, że monotonne, tak jeśli się nic innego nie lubi i codziennie się je to samo to są monotonne, duży wybór jedzenia, czasami nawet nie było można się zdecydować co sobie nałożyć :) Jedzenie donoszone za nim
    się jeszcze poprzednie skończyło. BRAK TALERZY?? ludzie, na stołówce był spory ruch, jeśli brakowało talerzy i kelner to zauważył, biegł po nowe,a że ludzie musieli minutę stać i czekać na talerz to zaraz był problem i negatywna opinia. Gdy przy basenie brakowało alkoholu, chwila moment i przywozili nowe beczki z alkoholem. Obsługa w recepcji bardzo miła, przy basenie barmani również sympatyczni. Woda w basenie zmieniana codziennie rano, jedyny minus to taki, że ludzie sobie rezerwowali leżaki przez położenie ręczników na leżaki, które tak sobie leżały przez cały ich pobyt i żaden leżak nie był wolny. Woda pod prysznicem zimna tylko wieczorami w późnych godzinach. Pokoje sprzątane 3 razy podczas naszego tygodniowego pobytu. "Autobus" jeździ na plażę kilka razy dziennie. Jeśli chodzi o samą miejscowość to nie ma tam nic do zwiedzania, same markety i hotele, za to pięknie jest w Rethymno, ok 7 km od tej miejscowości, do której co pół godziny jeździ autobus miejski. Nie kupować wycieczek u rezydenta, o wiele taniej jest na mieście!!! Prace remontowe nadal trwają, ale robotników nawet nie było słychać, tak jakby ich nie było. CYKADY!!! cykają od samego rana do godziny 21, pierwszego dnia ciężko się przyzwyczaić do tego hałasu, ale później to już się nawet nie zwraca na to uwagi. Podsumowując według nas hotel zasługuje na 3 gwiazdki, nie ma co wymagać za tą cenę, my jesteśmy bardzo zadowoleni i będziemy bardzo miło wspominać pobyt na tej wyspie :)
  • 1.0
    lipiec 2017

    Kreta rewelacja; Hotel słaby; Rainbow i Travelplanet - całkowity brak profesjonalizmu

    Nie ma co plakać. Wakacje były super- Kreta, Grecy, słonce, plaża i wszystko dookoła naprawdę świetne. Hotel na mocna 2 z plusem ( w gwiazdkach oczywiście). Oficjalnie ma 4 ale to taki chwyt marketingowy. Nie mam nic do zarzucenia pracownikom hotelu- robili to co zawsze i tak jak zawsze- a ponieważ to
    południowcy - nigdzie im się nie spieszy ( można się tym zarazić :)). Jedynymi winnymi są Travelplanet i Rainbow- obydwie firmy doskonale wiedziały co to za obiekt (wcześniej nazywał się Rethymno Sunset -(https://pl.tripadvisor.com/Hotel_Review-g1192054-d614212-Reviews-Rethymno_Sunset_Hotel-Adelianos_Kampos_Rethymnon_Prefecture_Crete.html).
    Chyba od samego początku był w remoncie. Żadna z firm nawet nie nie zachłysnęła na temat oferty. Opis na stronach nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Gdybym był ch.... jak część Polaków będąca w tym hotelu to bym reklamował. Ale ponieważ pracuję w dużej firmie/korporacji, gdzie pojedynczy człowiek lub klient nic nie znaczy, a ich żale i reklamacje firma ma głęboko w d... pozostaje tylko niemiło napisać o firmach na forum internetowym. Daje wszędzie ocenę fatalną- chodź tak w rzeczywistości nie było- nie mam zamiaru jednak poprawiać statystyk dla firmy Rainbow, aby kroiła kolejnych naiwnych klientów. Firma Rainbow straciła jednego maluczkiego klienta, który nie odda jej swoich ciężko lub łatwo zarobionych pieniędzy.
  • 1.3
    lipiec 2017

    Bardzo nam się nie podobało i nie wrócimy tam nigdy, na Kretę i owszem.

    Hotel ciekawie położony i ładne widoki na morze, nic więcej pozytywnego o tym Hotelu. W pokojach śmierdzi z kanalizacji, brak talerzy, widelców, noży, kubków do kawy czy herbaty. Jedzenie monotonne bez smaku i zimne, warzywa były płukane a nie myte zielone robaczki wychodziły z sałaty na talerz-smacznego
    dla tych którzy lubią świeże zielone robaczki. To może na tyle szkoda czasu na opis tego miejsca jak i wyjazdu do tego hotelu, nie polecam w 100%.
  • 1.8
    lipiec 2017

    bardzo słabo oceniam ten hotel i nie polecam !

    obsługa kiepska, i jesli chcecie stracić pieniądze i być nie zadowoleni to własnie ten hotel jest idealny do tego !!
  • 2.7
    lipiec 2017

    Bardzo nam się nie podobało i napewno tam nie wrócimy!

    Hotel nie dokończony w pokoju zlew przeciekał,zimna woda,jedzenia brakowało a jak juz było to zimne
  • 2.5
    czerwiec 2017

    Kreta godna polecenia, lecz hotel fatalny

    Mamy bardzo negatywne odczucia co do hotelu Le Grand Blue. Jest on sprzedawany jako hotel 4 gwiazdkowy, a tak na prawdę zasługuje najwyżej na dwie. Opis hotelu jaki jest umieszczony na stronie Rainbow, nie odpowiada rzeczywistości. Obiekt jest dopiero w trakcie remontu, a nie gruntownie wyremontowany
    w roku ubiegłym jak napisano w ofercie, zatem podczas pobytu czas umilają odgłosy prac remontowych i widoki ekip budowlanych. Obiekt hotelowy jest zaniedbany i oferujący usługi na bardzo niskim poziomie. Z basenu hotelowego nie korzystaliśmy, był zatłoczony i trudno było znaleźć wolne leżaki i parasol, były one zajmowane od wczesnych godzin porannych do wieczora. Słyszeliśmy także opinie, że czystość basenu pozostawiała również wiele do życzenia. Obok basenu znajduje się brodzik dla dzieci. Odległość do plaży to około 1,5 km (a nie 800 m jak jest podane w ofercie), aby się tam dostać, przejść należy pod drogą szybkiego ruchu. Sama plaża bardzo urokliwa, szeroka, piaszczysto-żwirkowa. Dno morskie skaliste, więc przydają się buty do wody. Na plaży można korzystać z leżaków i parasoli barów plażowych (cena za 2 leżaki i parasol od 5 do 6 Euro). Pokój hotelowy ten w którym przebywaliśmy, odnowiony, wyposażony w nowe meble, łazienka w średnim standardzie, lecz niestety ogólne wrażenie popsuł brak ciepłej wody!!!!!. W naszym pokoju ciepła woda pojawiała się okresowo, co według nas było po prostu skandalem, co jak co, ale ciepła woda jest obecnie nawet w hostelach i schroniskach młodzieżowych, a nie było jej w hotelu 4 gwiazdkowym. Podobno problem ten dotyczył tylko naszego pokoju, lecz trudno w to uwierzyć. Posiłki nie były najgorsze, typowy grecki all inclusive, nikt nie chodził chyba głodny, my nie. W hotelu był tylko jeden bar przy basenie, który oferował wszystkie napoje i drinki w plastikach, co jak na deklarowany standard jest dziwne. Rozumiem, że przy basenie ze względów bezpieczeństwa lepiej podawać w plastikach, lecz w dobrych hotelach są minimum dwa bary i można napić się w normalnych warunkach. Sprzątanie pokoi, również nie najlepsze, lecz jest to chyba wina małej ilości personelu. zdarzało się że pokój nie był sprzątany przez dwa dni. Obsługa stara się być miła i uczynna lecz niestety warunki, które oferuje hotel nie pozwalają na bezstresowy pobyt. Słyszeliśmy również o wielu usterkach w innych pokojach. Nie jesteśmy (tak mi się przynajmniej wydaje) osobami roszczeniowymi, którym nic się nie podoba (był to już nasz piąty pobyt w Grecji i znamy chyba jej specyfikę), ale zdecydowaliśmy się opisać nasze wrażenia z pobytu w tym hotelu, aby osoby zastanawiające się nad wyborem tej oferty, dobrze przemyślały swą decyzję. Wyspa Kreta bardzo piękna i różnorodna, warta odwiedzenia i zobaczenia jej najciekawszych miejsc. Na koniec kilka uwag o biurze podróży Rainbow, które sprzedaje pobyt w tym hotelu. Uważamy, że nie podaje ono prawdziwych informacji w ofercie i my już na pewno nie skorzystamy z usług tego biura.
  • 1.0
    czerwiec 2017

    Nie polecam

    Zapewne kolejny opinia zostanie usunięta. Plac budowy byliśmy z grupą znajomy. Mamy spory materiał zdjęciowy. TRAGEDIA.
  • 1.5
    czerwiec 2017

    To są 4 gwiazdki?

    Pokój brudny. Basen brudny. Jedzenie... szkoda gadać. Po 22 all inclusive w barze basenowej się kończy - za wszystko trzeba płacić. Większość obsługi nie rozmawia po angielsku. Co tu mówić? NIE POLECAM!!!
  • 1.3
    czerwiec 2017

    Plac budowy, nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki

    Szkoda pisać. Hotel to jeden wielki plac budowy. Opisany jako odnowiony w 2016 roku lecz to ściema. Pełno robotników krzątających się, betoniarki, wiertarki w użyciu co zagłuszało czasami muzykę. Proponuję zabrać kask i stopery do uszów. W barze często brakowało alkoholi które po dwóch dniach się ponownie
    pojawiały. Przekąsek brak, raz postawili wysuszoną babkę z porannego śniadania. Jeśli chodzi o internet wifi to nie działało przez cały pobyt

    Pokój: Co tu dużo pisać...nędza i rozpacz. Pierwsze wejście powala na kolana brudno i nieprzyjemny zapach. Pokój jak i cały hotel niby po remoncie ale wcale tego nie było widać. Prowizoryczna lodówka która bardzo głośno chodzi (ktoś kto ma problem z zasypianiem będzie miał spore wyzwanie). W pokoju brak telewizora (w ofercie występuje). Szafa była lecz bez półek w środku i z 3 wieszakami. Wisienką na torcie była łazienka. Kabina prysznicowa pozbawiona zabudowy co skutkowało zalaniem całej łazienki która wręcz pływała. Płytki w łazience pozbawione spadu ku kratce odprowadzającej wodę. Wąż od słuchawki prysznicowej pokryty grubą warstwą kamienia. W łazience można było znaleźć pająka oraz inne robactwa. Podczas tygodniowego pobytu pokój był raz posprzątany i zmienione ręczniki (w przedostatnim dniu pobytu). Klimatyzacja działała lecz jednego dnia zalała pół pokoju.

    Wyżywienie: Bardzo monotonne, bez smaku i mało. Cały czas to samo albo coś niedosmażone albo zimne . Bardzo mały wybór, często czegoś brakowało, to sztućców, filiżanek. Często jedna osoba obsługiwała całą stołówkę

    Obsługa hotelowa: Całkiem miła lecz każdy ubrany inaczej więc na początku nie było wiadomo czy to pracownik czy urlopowicz

    Położenie: Hotel na uboczu ale sporo więcej niż opisywane 800m do plaży. Bus hotelowy raz jechał w wyznaczonych godzinach a raz nie (trzeba było interweniować i dzwonić)

    Basen: Basen brudny. Pracownicy starali się czyścił rano ale i tak w ciągu dnia urlopowicze czyścili wodę z robactwa.

    Brak placu zabaw który pojawił się w opisie oferty tego biura