Hotel Kacha Resort

Ocena: 3/5

Tajlandia, Koh Chang, Koh Chang

od 5 202 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 47 742

KATEGORIA

4*

REGION

Koh Chang

OPIS


Położony na dziewiczej i spokojnej wyspie Koh Chang. Nazywanej przez mieszkańców Wyspą Słonia. Od plaży dzieli nas tylko krótki spacer. Hotel składa się z dwóch części, jednej przy plaży, druga oddalona kilkanaście metrów. Na gości będą czekać czystość i wyżywienie na najwyższym poziomie. Niewątpliwą atrakcją będzie ciekawe centrum SPA a na najmłodszych zjeżdżalnia wodna. Prawdziwy relaks w rajskiej scenerii.


hotel



lokalizacja


5 km od centrum Koh Chang, 100 m od White Sand Beach, 345 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 19200 m2.



kategoria hotelu


4*


kategoria lokalna hotelu


4*



Data otwarcia


2004 r. Odnowiony w 2019 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (3), basen odkryty.





internet



- Wi-Fi w lobby bezpłatne


plaża



Przy hotelu, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 200 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki.

pokoje



Zlokalizowane są w 42 budynkach:
- 3 budynki główne (liczba pięter: 3)
- 24 bungalowy (liczba pięter: 2)
- 2 aneksy (liczba pięter: 3)
- 13 budynków deluxe (liczba pięter: 1)

Typy pokoi:


- pokoje deluxe hillside building dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity rodzinne dla max. 5 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- grand suity dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- junior suity dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- wille deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- pokoje deluxe chalet dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- chalet beachfront dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna (płatna), sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon


Wyżywienie


- restauracja główna, restauracja a la carte

śniadanie


- śniadanie (07:00-09:30)



śniadanie i obiadokolacja


- śniadanie (07:00-09:30), obiadokolacja (18:00-20:00)


śniadanie, obiad i kolacja


- śniadanie (07:00-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:00-20:00)
Restauracje a la carte
- płatna. Wymagana rezerwacja.
- Le Zanne - włoska


z myślą o dzieciach



- zjeżdżalnia wodna dla dzieci
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji


aktywnie i animacyjnie



w cenie



- siatkówka plażowa
- siłownia


płatne


- bilard
- centrum SPA
- masaż



dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA, OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (NA ŻYCZENIE)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (CODZIENNIE)
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy centrum SPA jest czynne? - NIE
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - NIE
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - NIE
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak


Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->

Uwaga!



Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.

Aktualizacja opisu


09.02.2023 16:04

usługi dostępne w hotelu



Wi-Fi


Przy plaży


SPA


Siłownia


Serwis plażowy

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 0 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 0 m
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole przy basenie, Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole przy basenie tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Lódowka Lódowka tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Surfing Surfing tak
  • Centrum nurkowania Centrum nurkowania tak
  • Spokojna okolica Spokojna okolica tak
  • Fitness Fitness tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak
  • Kawiarnia Kawiarnia tak
  • Recepcja 24h Recepcja 24h tak
  • Wypożyczalnia rowerów Wypożyczalnia rowerów tak
  • Siatkówka Siatkówka tak

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Pogoda

Aktualna pogoda

  • Temperatura wody 29 °C

Najlepsze miesiące na wakacje w tym miejscu

  • Najlepszy
  • Dobry
  • Niski sezon
  1. Styczeń
  2. Luty
  3. Marzec
  4. Kwiecień
  5. Maj
  6. Czerwiec
  7. Lipiec
  8. Sierpień
  9. Wrzesień
  10. Październik
  11. Listopad
  12. Grudzień

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować