Kavros Beach - Yassou Kriti

Ocena klientów na podstawie 137 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,4
Posiłki: 3,0
Basen: 3,9
Czystość: 3,6
Obsługa: 3,7
Średnia ocena 3.5

56% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Kavros Beach - Yassou Kriti w Travelplanet.pl

Termin:
21.10.2019 - 25.10.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 279 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (137)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (czerwiec 2019)

    Było na prawdę super, chętnie byśmy pojechali tam jeszcze kiedyś::::))))))))

    Przebywaliśmy w hotelu Kavros Beach,, usytuowanie hotelu przy samej plaży, widoki jak na ofercie biura, pokoje były wyposażone stosownie do kategorii, niczego nam nie brakowało, z balkonu piękny widok na palmy, oleandry i inne ślicznie kwitnące krzewy i drzewa, pomiędzy nimi zagródka z kozami, kurami
    i pawicą z donośnym głosem:))) Pokoje sprzątane codzienne, tak samo wymiana ręczników i pościeli. Jedzenie, posiłki przepyszne, różnorodne , wbrew niektórym opiniom, w sumie nie wiem przez kogo pisanymi, może konkurencja. Dla lubiących rozrywkę bogaty program i bawiący wszystkich "wodzirej" Smith a także mili barmani serwujący napoje i drinki. Otoczenie budynków hotelowych bardzo urokliwe, obsługa sympatyczna. Nigdy jeszcze pobyt nie minął nam tak szybko,szkoda że nie mogliśmy być dłużej, jeszcze tyle różnych miejsc było do zwiedzenia. Polecam z czystym sumieniem ten hotel do świetnego wypoczynku zarówno dla par jak i rodzin z dziećmi. :)
  • 5.0
    (czerwiec 2019)

    Było super 😊

    Bardzo miła obsługa, urokliwy hotel, bardzo blisko plaży, smaczne i świeże jedzenie. Polecam, wieczorem fajne integracyjne imprezy
  • 4.2
    (maj 2019)

    Hotel godny polecenia

    Hotel w dobrym położeniu ,obsługa starająca się pomagać w każdej sprawie in minus to "autostrada" i szum przejeżdżających samochodów, komary oraz dość chłodna woda w basenie jak na koniec maja!
  • 5.0
    (wrzesień 2018)

    Było super

    Hotel pięknie położony, czysty z miłą obsługą.
  • 3.5
    (wrzesień 2018)

    Okropne jedzenie

    Bardzo ładny kompleks hotelowy, umiejscowiony nad samym morzem.
    Jedzenie tragedia - gdy coś nie zeszło w czwartek, było dawane w sobotę na obiad. Żadnego greckiego jedzenia.
  • 2.0
    (wrzesień 2018)

    Było średnio na pewno nie wrócimy tam nigdy.Powrót na lotnisku Heraklion to masakra

    16.09-23.09.2018 Naprawdę różne opinie czytałam i uważałam ze jak zwykle są przesadzone. Niestety nie są. Pokój z widokiem na morze ? Tam praktycznie ich nie ma Jedyny plus to położenie hotelu,natomiast plaża pozostawia wiele do życzenia.MENADŻERKA niestety strasznie nie miła greczynka mająca gdzieś
    problemy nic z tym nie robi.Jedzenie średnie - naprawdę średnie. Mały wybór - 9 pater z tego 3 z nich to ryż, makaron i ziemniaki. Nie było się czym przejeść.. Będąc na 7 dniowym pobycie co dzień to samo. Wi -Fi zapomnij.Duży obszar, trochę zmarnowany potencjał, zero imprez, animacji. All inclusive to tak naprawdę okrojona wersja all inclusive, w cenie jesli chodzi o alko to tylko : piwo, wino, cuzo, raki i brendy z colą..Ponadto irytowała nas konieczność wyrzucania papieru toaletowego do kosza na śmieci.Lokalizacja: położenie hotelu jest ok.jednakże, aby zrobić zakupy w sklepie lub stoiskach na przeciw hotelu trzeba przejść przez bardzo ruchliwą drogę. Reasumując nie spodziewaliśmy się luksusów, ale godnych warunków zakwaterowania,
  • 2.8
    (sierpień 2018)

    DRAMAT MASAKRA NIGDY WIĘCEJ NAWET ZA DOPŁATĄ

    Nasza grupa 8 osób była od 8-15.08 siedmioro z nas miało dwa-trzy dni wyjęte z wycieczki, dramat! Biegunka, wymioty i okrutna zgaga 😭 ponadto na terenie hotelu mijaliśmy wymiotujących ludzi! Dzieci :-( To nie wirus to jedzenie! Problemy ustały gdy zaczęliśmy jeść na mieście. Napoje tez oczywiście swoje.
    Obsługa i rezydenci stroją z siebie głupków, wpajając że nic się nie dzieje i to wina flory bakteryjnej! Już pierwszego dnia wyjazdu dostaliśmy ostrzeżenie od kobiety, która przeszła zatrucie :-( Człowiek nie posłuchał zjadł i się przejechał. Jeśli macie możliwość zmiany wycieczki nie ma się nad czym zastanawiać!!! My bardzo żałujemy, wszyscy! Sraczka Was nie ominie :-( Jedynym plusem wycieczki jest położenie hotelu.
    Dodam też że śmierdzi bąkiem, szambem, zgnilizną. Nie wszędzie ale czuć bardzo nawet w drodze na jedzonko ;-)
  • 4.2
    (sierpień 2018)

    właśnie wróciliśmy i jestem zadowolony!

    Ja jestem zadowolony. przyjechaliśmy tam z samego rana. Pokój obiecano nam na 15:00 ale dostaliśmy już o 13:00. Mimo że pokój musieliśmy czekać, mogliśmy korzystać z basenu, kuchni, baru... Żadnych pluskiew smrodu tam nie uświadczyłem - przeciwnie bardzo ładne miejsce, spacerniaki na terenie hotelu cieszą
    oko. Wypożyczyłem samochód na cały pobyt i jedliśmy w różnych miejscach ale głównie w hotelu. Miałem w drugi dzień dolegliwości rzołądkowe - nic wiekszego. Zona i dzieci (9 i 18lat) nic. Baraninę i sos serowy dają revelacja! Hotel KAVROS ma 5 budynków i może w ktorymś było inaczej. Ja piszę o części z restauracją. Na przełomie życia byłem w wielu hotelach o znacznie wyższym standardzie i znacznie gorszym. No i cena za ten pobyt nie wysoka. Mnie osobiście najbajbardziej dokuczyło brak dobrej kawy. Kawa z podgrzewacza nie nadawała się do picia a jak barman zrobił to kasował 2 euro i też była "licha". Ogólnie jestem na plus ale to tylko moje zdanie....
  • 2.3
    (lipiec 2018)

    Grecka tragedia

    Nie polecam nikomu tego hotelu! Zatrucia pokarmowe. Jedzenie obrzydliwie i monotonne. Co nie zjedzone na śniadanie to podane na obiad. Resztki po obiedzie serwowane na kolację. Brak klimatyzacji na stołówce. Wszystko śmierdzi szambem i wymiocinami. Na 6 osób z rodziny pochorowało się 5.
  • 2.8
    (lipiec 2018)

    Byłam z synem w lipcu 2018 na dwutygodniowych wczasach w tym hotelu

    Obiekt położony nad samym morzem . Pokoje na te trzy gwiazdki zasługują chociaż nie wszystkie . Obsługa hotelowa to 80 % nie mili ludzie . Dziwne że zwłaszcza Polacy pracujący w hotelu bardzo nie mili do rodaków . Jedzenie paskudne . Tylko w moim terminie pobytu chorowało bardzo dużo osób . Ja i mój
    syn nie jesteśmy wybredni ale już po 4 dniach jedzenia tego monotonnego jedzenia mieliśmy dość . Syn miał również zatrucie pokarmowe . Nawet pracownicy hotelu stołowali się na przeciwko obiektu w miejscowej restauracji .