Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,8
Posiłki: 4,0
Basen: 4,0
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 3.9

62% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    sierpień 2019

    Wszystko w porządku

    Czysty, zadbany hotel z dobrą obsługą. Pyszne jedzenie, wybór umiarkowany, ale dobra jakość. Napoje przyzwoite, w miarę duży wybór w ramach AI. Plus za bardzo miły personel i wyremontowane, czyste pokoje w budynkach bocznych z dużymi tarasami z widokiem na morze. Na basenie bywają problemy z wolnymi
    leżakami. Plaża dwa kroki ob basenu, czysta, ciepła woda, super widoki. Wypożyczalnia samochodów w hotelu (nowe auta, 40-50 euro za dzień). Dobra miejsce do zwiedzania. Przystanek 5 minut od hotelu, 2 minuty supermarket z dobrym asortymentem. Największy minus to niestety zachowanie naszych rodaków. Sam hotel polecam.
  • 4.7
    październik 2018

    gorąco polecam

    dobrze urządzone pokoje , czysto ,miła obsługa , jedzenie dość urozmaicone
    dla osób szukających spokoju
  • 5.0
    czerwiec 2018

    było mega dobrze

    Hotel kameralny, wszystko pod ręką , plaża, basen, bar, stołówka, pokój, wszystko odnowione ,jedzenie pyszne, basen czysty, powiem jedno fajny wypad , bez tłumów i szpilek , wszystko było na luzie i wakacyjnie.
  • 4.0
    lipiec 2012

    Było Ok

    Witam pare tematów.... jezeli chodzi o ludzi to bylismy jedynymi polakami w hoteli, byli rosjanie,niemcy,anglicy,czesi,włosi. Jedzenie czesto podobne ale ja i zona nie chodziliśmy głodni czy cos w tym stylu, bardzo dobre lody. Pokoje czyste sprzatane codziennie, obsługa rewelacja zawsze usmiechnieci
    itd. Plaza kamienista, bez butów specjalnych cizeki temat, plaza blisko, basen fajny i nie taki mały. Polcam wynajem auta i zwiedzanie wyspy... w Hotelu duzo starszych osob... mało młodziezy po 23 praktycznie cisza....
  • 3.0
    sierpień 2009

    Tydzień w sierpniu 2009

    Ogólnie: Fajnie ale bez szału. Lepiej jednak pojechać do krajów afrykańskich lub Turcji. W Grecji 3 gwiazdki to w Polsce 2 a Turcji 3,5.
    Jakość/cena: Za promocyjną cenę 1800 zł. bardzo skromnie.
    Infrastruktura: Brak dodatkowych atrakcji. Hotel
    położony na uboczu.
    Pokoje: Niski standard pokojów jak na Europę. Niby czysto i co dziennie sprzątane, lecz dużo komarów, pająków i mrówek. Pościel nie zmieniana przez cały tydzień. Spałem w budynkach typu bungalow, bo za główny trzeba było dopłacić 42 euro za tydzień.
    Basen: Basen mały ale fajny.
    Lokalizacja: W zatoce, pomiędzy górkami, niby spokojnie lecz hałas z pobliskich hoteli dokuczał. Jeden sklepik w pobliżu, lecz do jakiejś wioski w sumie daleko, min. 2 km.
  • 4.0
    wrzesień 2006

    Nie było tak Ľle

    Ogólnie: Byłam tam w 2006 roku i byłam bardzo zadowlona, mieszkałyśmy z córką w głównym budynku, pokoje dość duże i czyste, posiłki rewelacyjne, mało rozrywek na miejscu, ale codziennie szłyśmy sobie wieczorem do Lardos i tam bawiłyśmy się całą noc, zostałyśmy nawet zaproszone na okoliczne
    greckie wesele. Pobyt był b. udany, w zeszłym roku byłyśmy na Krecie w hotelu Sun w Ammoudarze - tam to dopiero tragedia - ostrzegam wszystkich, porównując Kamari był rewelacyjny i za małe pieniądze.
    Jakość/cena: Cena nie wygórowana w stosunku do oferty.
    Pokoje: Pokoje czyste, codziennie sprzątane
    Basen: Basen nie za wielki ale jest czyściutki
    Lokalizacja: Nad samutkim morzem, 2 km do Lardos nie ma problemu
  • 3.0
    wrzesień 2006

    Skromny hotel dla ceniących ciszę!!!

    Ogólnie: Skromny hotel w bardzo zacisznym miejscu dla ceniących spokój i ciszę i dla tych co nie wymagaja za duzo.
    Jakość/cena: Płacilismy we wrześiu 1500 zl od osoby ajko last minute na tydzień uważam że to zdecydowanie za duzo jak na te warunki co nas spotkały.
    Infrastruktura:
    Nie ma za bardzo tu o czym pisać Oprózc małego basenu nic więcej chyba tam nie było . Sporty wodne były chyba przy sąsiednim hotelu oddalonym o jakieś 300 metrów. Jedyny plus tego miejsca super zejście do morza Piasek rewelacyjny Był tez plac zabaw dla dzieci i boisko do grania w siatkówkę -zdecydowanie nie polecam.
    Pokoje: Daje 1 punkt za to, że Polacy sa tam najgorzej traktowani - otórz hotel składa sie z ładnego budynku głownego w ktorym sa umieszczani sami Niemcy, budynku sąsiadującego przy dośc ruchliwej ulicy ( słychać hałas) do którego Polacy mają szanse sie już dostać i z kilku domków bungalowych, gdzie wszytsko jest o wiele gorszym stanie Meble stare i mieszkanie tam nie przypomina juz warunków hotelowych.
    Posiłki: Posiłki powtarzające się. Np raz znalazłam w daniu miesnym kawałek chyba od chochli:) Owoce np. winogrono pod dostatkiem ale tak brudne ze i tak sie nie chce jeść
    Basen: Basen wygląda ładnie bo przy głównym budynku Jets dośc mały .
    Czystość i obsługa: Obsługa ok i czystośc tez Chyba pokoje sprzatane codziennie
    Lokalizacja: Lokalizacja hotelu ok bo praktycznei przy plazy przechodzi sie tylko przez ślepa uliczkę dojazdową do hotelu. Sklep jest tylko hotelowy. Nic praktycznie innego w okolicy nie ma.
  • 3.0
    wrzesień 2006

    Hotel dla niewymagających w zaciszu!!!

    Ogólnie: Wrażenie początkowe super ale pożniej okazało sie ze główny budynek zajmują tylko niemcy a my polacy idziemy spać do domków bungalowych. Niby cicho bo nic w okolicy nie ma ale 100 metrów od hotelu droga dośc ruchliwa. Ale plaża pozwala zapomnieć o tych wszytskich niewygodach
    Jest rewelacyna i zejście do morza też.
    Jakość/cena: Cena 1500 zl od osoby kompletnie pasuje do tego co na miejscu mieliśmy zapewnione.
    Infrastruktura: Nie za bardzo ułatwienia w tym hotelu widziałam a juz na pewno nie sporty. Było miejsce do gry w siatkówke ale w okropnym stanie i plac zabaw dla dzieci.
    Pokoje: Nie jestem wymagająca i sie nie skarzyłam ale w domkach bungalowych meble bardzo stare. Nie polecam wykupywac widoku na moze za 5 Euro dziennie i tak sie nic nei zobaczy.
    Basen: Basen czysty ładnie koło niego ale jakoś nie zachęcał niczym do spędzania przy nim czasu Bardzo mały.
    Lokalizacja: Te 3 pkt. tylko za ta ruchliwa droge koło hotelu tako lezy praktycznie na plaży.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY