Ocena klientów na podstawie 14 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,1
Czystość: 3,5
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 3.8

71% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • singli
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Opinie Klientów (14)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    październik 2019

    Było super 😁

    Dobra obsługa oraz wyżywienie, łazienka taka sobie...
  • 3.6
    wrzesień 2019

    Trzy gwiazdy

    Nie odpowiada w ogóle to co było na zajęciach. Brak wi-fi, co nie jednokrotnie było zgłaszane rezydentowi. Przez 7 dni śniadanie to samo. Obiadokolacja pyszna. Pokój... Jak by tak delikatnie napisać... Dla osób bardzo niewymagających.Ciasno bardzo, dwie osoby nie mogą się mijać, A nas było 3 osoby dlatego
    poruszalismy po kolei. Brak jakichkolwiek podstawowych przedmiotów dla pobytu, np.mydło, czy jakiś kubek że by choć wody wypić. Odpadła rączka od drzwi-zgłosiłam-w końcu naprawiłam sama.Posciel, ręczniki wszystko czyste, pokój w miarę! czysty, nie licząc kupy obcych włosów w łazience. Ostatnie dwa dni nie było ciepłej wody ani prądu. W drugiej połowie pobytu już przyzwyczailiśmy, plus do tego niesamowite widoki, mile ludzi, przepiękne plaże, brak tłumów turystów i całkiem już było nie źle. Ale jak wrócę do Ksamilu to na pewno nie do tego hotelu
  • 2.2
    wrzesień 2019

    Ku przestrodze!

    Bardzo żałuję, ze nie przeczytałam takiego komentarza jaki zamierzam napisać, przed wykupieniem wycieczki.
    W życiu nie widziałam tak bardzo oderwanych ocen od rzeczywistości. W punktach postaram się opisać poszczególne rzeczy.
    1. Jedzenie - największy minus wakacji (oczywiście oceniam tu tylko
    jedzenie hotelowe - opcja 2 posiłki). To był po prostu koszmar, obrzydlistwo, bez możliwości jakiegokolwiek wyboru. Śniadanie w formie szwedzkiego stołu, wybór dość mały, ale nie było złe, dało się coś wybrać. Dramat zaczyna się przy obiadokolacji, brak szwedzkiego stoły, brak możliwości wcześniejszego wyboru dania (opinie jakie czytałam mówiły, ze dzień wcześniej/rano z 3/4 dań wybierało się danie, które zostanie nam podane). Przychodzi się, siada, i je to co Ci dadzą. Jeszcze żeby to jedzenie było dobre. 4 razy na 7 dni była musaka, spalona, bez mięsa, to głównie papryka, bakłażan i jakiś stary ser. Raz był zimny makaron z sosem oraz serem (?) - jedna z gorszych rzeczy jakie jadłam w całym życiu. Ryby/owoce morza - można zapomnieć. Mieso było raz - udko z kurczaka... zawsze dostawało się również deser, choc słowo deser jest tu mocnym nadużyciem, bezsmakowe galarety pokrojone w kostkę w kolorze gowna, posypane cynamonem, bądź chyba specjał, ponieważ tez był kilka razy - kisiel z kasza pęczak, posypane cynamonem.
    W hotelu nie było ani jednego owocu, nic.
    Z warzyw oprócz ogórka i wiecznie niedojrzałej papryki, oliwki. Za to jakie, co 2 nie nadawała się do jedzenia, zgniłe, zczerniale.
    2. Sprzątanie - i znów to słowo będzie tu nadużyciem, codzienne sprzątanie wyglada tak, ze Panie wyrzucają śmieci z kosza oraz zostawiają papier toaletowy jeśli jest potrzeba. Raz czekaliśmy 1,5h żeby wejść do pokoju bo akurat Panie sprzątały, nie chcieliśmy ich stresować. Okazało się, ze Panie przez ten czas wzięły śmieci, nie wiem co robiły tyle czasu. Ręczniki zostały wymienione raz + pościelono wtedy łóżku - to było największe i jedyne sprzątanie. O zamiecenia/umyciu podłogi nie było mowy, a w łazience przez dziwny system odpływu wody z prysznica (kratka w podłodze praktycznie po drugiej stronie łazienki) było tam ciagle mokro. Jak nie chcą sobie Państwo zalać pokoju to więcej niż 3 minuty kąpieli nie są wskazane...
    3. Klimatyzacja - super, ze w ogóle była, bo jak na standard tego hotelu to dość dziwne. Jednak nie polecam zostawiać pod nią rzeczy. Woda po pół h działania zaczynała się lać strumieniami. Codziennie była kałuża. Zostało to zgłoszone rezydentowi, który przyjmował zażalenia, jednak nikt się nie pofatygował żeby coś z tym zrobić.
    4. Wi-fi tu akurat dużo osób pisało o problemie. U nas działało tylko na korytarzy/w kacie przy samych drzwiach (10 sekund działa, rozłącza na 10 itd.)
    5. Język - nikt nie zna angielskiego, nikt. Prędzej tam Państwo się po polsku dogadacie. Przy hello zaczynaja uciekać. 3 zdania potrafi w hotelu powiedzieć tylko kelner. Tyle osób zachwalali właściciela, ze taki przyjacielski, stawia drinki. Jakoś tego nie odczułam, nadęty, buc sprawdzający jak interes się kręci. Wątpię żeby się słowem do kogokolwiek odezwał.
    6. Basen - brak, to akurat dla mnie żaden minus, ale informuję, niektórzy lubię tak spędzać czas.

    Samo miejsce jest naprawdę świetne, piękne, obfite w różne formy Krajobrazowe. Polecam tam pojechać, jednak przy takiej ilości hoteli, jest naprawdę całe mnóstwo lepszych opcji. Joni to jeden z najstarszych tam hoteli, z samymi Polakami. W dodatku widać, ze jakość tam spada, obsługa nosi koszulki z 4*, jak widać to tylko wspomnienie. 3.osobiście tez bym im zabrała. Ceny europejskie (coś jak Warszawa w Ksamil, w hotelowej restauracji duuuuzo drożej), jednak do standardu europejskiego to im jeszcze daleko. Taki polski PRL.
  • 3.0
    wrzesień 2019

    Źle, nie wrócimy nigdy więcej

    Przez tydzień pobytu nieposprzatane w pokoju. Wymieniane tylko ręczniki, natomiast prysznic toaleta, zlew i lustro nie ruszone a już nie wspomnę o podłodze. Obsługa hotelu ok, aczkolwiek jednej z sąsiadek naszego pokoju zginął cały portfel z pieniędzmi. Po zrobieniu zamieszania i afery nagle został odnaleziony.
    Prawdopodobnie podrzuciły go panie sprzątające. Bardzo nie miła sytuacja. Położenie hotelu dobre, obsługa również w porządku, ale posiłki, okropienstwo. Właśnie przez to nigdy więcej nie przyjedziemy do tego hotelu. Śniadania wydawane między godziną 8 a 10 jeśli przyjdzie się o godzinie 9 wszystko jest zimne. 94091501584 herbatę i kawę trzeba było dokupić osobno. W cenie tylko woda lub sok i to tylko do śniadania. Obiady podawane na zimno, powtarzające się!!bardzo małe porcje dla osoby dorosłej. Na drugi dzień zupa ta sama tylko zmielona. Sos zrobiony Z kurczaka z dnia poprzedniego chleb na śniadaniu nie świeży, podawany z dnia poprzedniego (świeży był tylko do obiadu) Było nas 6 osób, surówki podawane na 3 talerzach!!! Na wszystkim widać tam oszczędności a przecież zapłaciliśmy, za wszystkie osoby. Desery nie do zjedzenia. Bardzo nie dobre. Chodziliśmy stołować się do innych restauracji. Czajnik jeden na cały korytarz, trzeba się dzielić, niestety w pokojach brak szklanek/kubkow!!! Klimatyzacja została wyłączana kiedy tylko wychodzilismy na plażę, nie polecam tego hotelu, nigdy więcej tam nie wrócimy
  • 4.4
    wrzesień 2019

    Rewelacja!

    Miła obsługa, czysto
  • 3.2
    wrzesień 2019

    Nie polecam tego hotelu..a nawet odradzam

    Jedzenie fatalne, śniadania podawane od godziny 8 do 10 jeśli przyjdzie się około 9 podawane są niestety zimne. Codziennie to samo do znudzenia. obiady również. Posiłki powtarzają się, pierwszy dzień kurczak z ziemniakami całkiem zimne! Zupa na drugi dzień ta sama, tylko zmielona. Na 6 osób tylko 3 surówki,
    na 2 osoby 1 sorowka! Kpina!!!
    Desery nie do zjedzenia...Ludzie mieszkający w naszym hotelu chodzili do restauracji obok, gdzie można było zjeść lepiej. Obsługa super, pokoje również, jednak przez tydzień pobytu nie było sprzątane, donosili papier toaletowy i zabierali śmieci,oraz wymieniali ręczniki co 3 dni. Brakuje w pokojach szklanek/kubeczków.czajnik jeden na całe piętro, trzeba się więc dzielić. Nie polecam tego hotelu niestety więcej już tutaj nie przyjedziemy.
  • 3.4
    sierpień 2019

    Było tak sobie...

    Byliśmy w tym hotelu 10 dni. Śniadania w formie bufetu z małym wyborem, byliśmy tam trzy lata temu i było lepiej, większy wybór natomiast obiadokolacje były różne. Zupy-kremy były jeszcze ok. ale drugie dania były zbyt tłuste i bardzo podobne. Ani razu nie było ryby, nie mówiąc o owocach morza. Raz
    było spaghetti z mięsem, raz ziemniaki z udkiem z kurczaka, innym razem ziemniaki zapiekane w tłustym sosie co było ciężkie i nie do zjedzenia. Po obiedzie były desery-one były ok. Pokoje czyste ale łazienki male i ciasne bez brodzika gdzie podczas kąpieli łazienka była cała w wodzie. Wi-fi było rzadko i tylko w jednym miejscu. Hotelu nie polecam, nie pojechalabym tam więcej.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Ani super, ani źle

    Hotel czysty, obsługa bardzo miła, w szczególności kelnerzy. Korytarz i klatka schodowa wykonane w nowoczesnym stylu. Niestety nie wszystkie pokoje są utrzymane w tym samym standardzie. Niektóre są bardzo ładne, a niektóre trącą "późnym Gierkiem". Np nasz, czyli pokój na 4 piętrze wyglądał jakby był
    po bardzo szybkim i chaotycznym remoncie. Meble w miarę nowe i w ogóle nie zniszczone, łóżko spore i wygodne, trochę skrzypiało. Klimatyzacja chyba z wczesnych lat 2000, gdyż widać było po niej upływ czasu, oraz mieliśmy problemy z cieknąca wodą po scianie od wewnętrznej strony, oraz klapki były zablokowane w jednym położeniu, co sugeruje, że owa klimatyzacja potrzebuje serwisu i porządnego wyczyszczenia. Łazienka po jakiejś dziwnej przeróbce, czyli toaleta zamieniona miejscami z kabiną prysznicową przez co spływ wody znajdował się przy toalecie(brak deski, tylko plastikowe siedzisko). Po prysznicu woda stała na środku łazienki, ponieważ spływ był za wysoko. Notabene spływ miał tendencję do nieprzyjemnego zapachu.
    Dużym zaskoczeniem był dla nas brak suszarki do włosów.
    Pościel i ręczniki w ciągu 7 dni były wymienione raz. Odkurzony dwa razy, a papier toaletowy był dostarczany codziennie.

    Jedzenie bardzo dobre, świeże, jednak monotonne. Pyszne pomidory, sery, oliwki, chleb. Kawa i herbata do śniadania za opłatą, co było dziwne przy szwedzkim stole.
    Czarne tacki raz były myte, a raz przetarte starą ściętą, co dało się wyczuć nosem. Talerze i sztućce czyste. Szwedzki stół był w rogu restauracji, przez co 3/4 osoby miały problem się obsłużyć, trochę za ciasno.
    Na dole sklep z pamiątkami, cukiernia, fryzjer, kantor.
    Ogólnie położenie bardzo dobre, praktycznie wszędzie jest blisko, a jak się komuś znudzi hotelowe jedzenie, to dookoła jest mnóstwo innych, równie dobrych restauracji.

    Polecam wypożyczenie skutera i zwiedzenie okolicy, w tym Sarandy oraz plaż po drodze do niej. W szczególności tej pierwszej za Ksamilem.

    Bardzo polecam Pana Grzegorza z Rego-Bis, najlepszy rezydent jak dotąd.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Dobry hotel

    Hotel bardzo dobry, wygodne łóżko, balkon wystarczający, sprzątany codziennie. Lokalizacja znakomita, blikso do plaż (różne w okolicy), blisko restauracje, sklepy, przystanek autobusowy. Do antycznego miasta Butrint 5 min autobusem, warto się wybrać.
    Śniadania w formie bufetu, monotonne ale można
    się najeść, obiadokolacje słabe, zupy nieprzyprawione i bardzo wodniste, drugie dania okropne (pieczone udka razem z piórami, bez smaku), na deser tylko arbuz.
  • 4.2
    lipiec 2019

    Było bardzo fajnie ale...

    Brak internetu w pokojach jedynie w restauracji. Śniadania były ok w formie stołu szwedzkiego natomiast obiady...musza jeszcze troszkę popracować. Pokoje czyste, obsługa bardzo miła 😀 hotel w centrum miasta , do plaż kilka minut na pieszo, poczta oraz kilka sklepów zaraz przy hotelu😀 przystanek autobusowy
    gdzie można dojechać do Sarandy po drugiej stronie drogi 😄 piękny widok z balkonu na cały Ksamil a jeszcze piękniejszy wieczorem gdy miasto jest oświetlone😁