Ocena klientów na podstawie 5 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 4,8
Posiłki: 4,2
Basen: 4,4
Czystość: 4,6
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.6

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Solaya (ex Sol Y Mar Solaya) w Travelplanet.pl

Termin:
04.01.2020 - 11.01.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 306 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (5)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.3
    lipiec 2019

    Hotel raczej średni jak na sieć Jaz.

    Wybrałam ten hotel zachęcona pozytywnymi opiniami w sieci. Spędziliśmy tam 2 tygodnie 13-27.07 rodzina 2+2 (3 i 13 lat), cała infrastruktura hotelowa jest rozległa, to kompleks 6 hoteli, z czego Jaz Solaya to biedna i starsza siostra Jaz Lamaya :( gdybym o tym wiedziała to bym dopłaciła za ten lepszy
    hotel.
    dla nas problemem było brak podjazdów w niektórych miejscach trzeba dźwigać wózek ze schodów! bardzo daleko do plaży, oczywiście hotel jest blisko plaży ale cześć w której można się kąpać i wchodzić do wody jest jakieś 300-500 metrów od hotelu, w przypadku pozostałych hoteli jeszcze dalej. Na tej części plaży nie ma WC i punktów z napojami czy jedzeniem. Jest to o tyle upierdliwe, że w tym hotelu nie ma butelek z wodą tylko papierowe kubeczki i chodzenie non stop po napoje w ciągu dnia na plaży jets denerwujące, szczególnie przy małym dziecku. Restauracja Oliwio nie ma wejścia dla wózków, a podjazd przy mini clubie jest tak śliski, że osobiście kilkakrotnie widziałam ludzi, którym się nie udało z tego zejść bez upadku. Hotel lata świetności ma za sobą, obsługa jest różna, w większości pomocna. choć mieliśmy incydent z panią która robi pity, zapytała nas o narodowość i jak się dowiedziała, ze jesteśmy z pl. zaczęła nas pomijać w kolejce, sytuacja powtórzyła się 3 razy, po tym zgłosiliśmy tą sprawę do managera hotelu. mini club ma polska animatorkę Olę, dzięki której jakoś te animacje wyglądają, bez niej jest kiepsko. Niestety jedzenie w hotelu jest powiedzmy sobie raczej średnie, to pierwszy hotel w Egipcie, który cały chorował na zemstę faraona, skala była porażająca i kogo nie pytaliśmy to miał z tym problem, niektórzy podczas pobytu 2 tygodnie chorowali po 2-3 razy!, w sumie prawie cały pobyt żywiłam się pizza, dania rybne tragiczne, mięsa niedoprawione, mały wybór. i na końcu hit-jak nie przyszedłeś równo na 19:30 na kolacje to jak coś się skończyło to już nie donosili.... na plaży bar robi super pizze i podobno niezłe makarony, uwaga dla alergików i osób na dietach specjalnych, to nie jest miejsce dla was!! pomylone etykiety z alergenami, brak żywności bezglutenowej, koleżanka była głodna przez pół dnia nic dla niej potrafiło nie być możliwe do zjedzenia oprócz owoców i sałatek. nawet kawę mieszają z cykorią i dostała uczulenia mega po tej kawie.
    Hotel położony na uboczu i zamówienie taxi za normalne pieniądze jest niemożliwe poprzez monopol hotelowy, ludzie szukający antinnalu (miejscowy lek na zemstę) musieli płacić po 45 $ lub 30 Euro za przejazd do portu ghalib który jest 5 km od hotelu. lekarz hotelowy też inkasuje po 30 euro za wypisanie leku. tak samo centrum nurkowe nie ma konkurencji więc ceny są wysokie. byliśmy na wycieczce snurkowej z centrum i widzieliśmy żółwie ale nie była to jakaś mega rafa, lepsza jest koło hotelu. i ważna informacja: hotel jest dla Niemców, Słowaków i Czechów, stad nie opłaca się brać $ bo wszystko jest obliczone na euro i przelicznik jest niekorzystny.
  • 5.0
    czerwiec 2019

    Bardzo Nam się podobało

    Hotel niezbyt duży, przestronny. Menu posiłków urozmaicone i bardzo dobre. Świetni animatorzy (pozdrawiamy serdecznie Olę z Polski). Spędziliśmy świetnie czas na plaży z cudną rafą koralową oraz przy basenach.
  • 5.0
    sierpień 2018

    Wyjątkowy wyjazd, do wyjątkowego hotelu.

    Zacznijmy od początku. Hotel około 15 minut od lotniska. Na początku przemiła obsługa przy przyznawaniu pokoji. Pokój na parterze, z wyjściem na plażę, niedaleko boiska do siatkówki. Czysciutko. Woda do pokoju codziennie uzupełniana. Jedzenie boskie, każdy kelner i pracownik obsługi na każdym kroku pyta
    się czy czegoś nie potrzebujemy. Gdy Córkę dopadła garsonka, osobiście szef kuchni przygotował jej specjalną herbatę. Gdy skończył mi się internet i miałem problem z doładowaniem, jeden z pracowników recepcji pożyczył mi kartę SIM. W czasie wyjazdu mieliśmy rocznicę ślubu, poprosiłem o jakąś niespodziankę dla żony, i zrobiona nam super uroczystą kolację. Polecam każdemu.
  • 4.8
    marzec 2017

    Bardzo się nam podobało i zapewne tam wrócimy

    Bardzo dobre miejsce na wypoczynek. Każdy znajdzie coś dla siebie. Uprzejma obsługa na każdym kroku.
  • 4.8
    wrzesień 2014

    super miejsce na urlop

    kameralny hotel, czysto, super obsługa, piaszczysta plaza z łagodnym zejściem do morza, bezpieczna rafa