Jaz Mirabel Beach Resort

Ocena klientów na podstawie 30 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,4
Basen: 4,6
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.4

96% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Mirabel Beach Resort w Travelplanet.pl

Termin:
11.05.2019 - 18.05.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 259 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (30)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.8
    (grudzień 2018)

    POdobało się ale nie wiem czy wrócę

    Do pokoju de lux pobierana jest opłata 70$ za tydzień a zwidokiem na morze 105 $. Nie polecam pokoi standard są małe i z nieatrakcyjnym widokiem., szkoda ze nie mówi nikt o tym przy zakupie wycieczki dopiero "niespodzianka"
  • 4.0
    (listopad 2018)

    Dobry hotel za przyzwoitą cenę.

    Na wstępie informuję, że nie jestem podstawioną osobą i moja opinia choć subiektywna dotyczy autentycznego pobytu w tym hotelu.
    1. Mocne strony: duże, czyste lobby z barem czynnym 24 h, piękny, czysty i zadbany ogród wraz z basenami z podgrzewaną i słodką wodą, duża plaża z długim ponad kilometrowym
    pomostem, rafa koralowa na końcu pomostu, cudowne wieczorne koncerty na żywo, czyste pokoje - sprzątane codziennie, dobre jedzenie w restauracjach podzielonych na tą, która wpuszcza dzieci lub nie (sushi, kalmary, krewetki itp) i te w barach przy basenie i plaży, alkohole przyzwoite można pić ich wódkę z lodem, duża ilość sklepików z dobrym jakościowo towarem.
    2. Do porawy: bardzo słaby serwis z bardzo małą ilością kelnerów, niestety zamówienie czegokolwiek graniczyło z cudem pomimo wręczanych napiwków, kiepska wręcz ohydna kawa z automatu nestle, kiepskie soki i mały dostęp do nich w restauracji, pokoje już powinny być remontowane jak na standard 5*, kiepska obsługa w recepcji żeby się z kimkolwiek porozumieć trzeba znać język rosyjski, słaby aqua park.
    Podsumowując, był to mój piąty pobyt w Egipcie i piąty odwiedzony hotel, mogę go polecić zwłaszcza rodzinom z dziećmi ale nie powinno się płacić więcej niż 2000 PLN/osobę.
  • 5.0
    (październik 2018)

    Kolory..Zapachy..Smaki...

    Hotel Jaz Mirabel jest jednym z moich faworytów w tym kraju.Elegancja...styl...małże,tuńczyk mniam oraz plaża(przy hotelu) z pięknym pomostem i kolorowymi rybkami.Cudowne baseny,urzekająca roślinność Spa Jaz-miejsce które gwarantuję pielęgnację ciała i odpoczynek umysłu w intymnej atmosferze spokoju
    i harmonii. Wrócę..Cud i Miód :))
  • 4.7
    (marzec 2018)

    Najlepszy hotel w Egipcie (byliśmy ponad 20 razy)

    Hotel super zadbany - rozczulił nas widok pracownika myjącego lampy oświetlające alejki.
    Ogród zadbany i bardzo piękny, angielskie trawniki, mnóstwo drzew kwitnących, sukulentów pięknie skomponowanych z przeróżnymi kwiatami, palm. Przede wszystkim bardzo czysto - pokoje, jadalnia, baseny. Jedzenie
    bardzo dobre, ogromny wybór, świeże, nic nie brakuje. Obsługa bardzo grzeczna, nie nachalna, gość może się czuć dopieszczony baz względu na to czy daje napiwki, czy nie (choć uważam, że zasługują jak najbardziej na drobne dowody wdzięczności). Piękna piaszczysta, duża plaża (wszędzie czyste sanitariaty), bary z przekąskami, świetna kawa z ekspresu i pomost w morze długości 900 m - to dla tych, co nie nurkują, po przypływie można oglądać okazy z rafy - widzieliśmy płaszczkę, belonę, ośmiornicę, dużo małych muren, wężów i oczywiści kolorowe rybki.
    Na końcu pomostu miejsce do snurkowania . Aha, 2 podgrzewane baseny, woda naprawdę ciepła. Wracamy tam we wrześniu.
  • 4.5
    (styczeń 2018)

    Bardzo fajny hotel duże pokoje

    Ogólnie bardzo nam się podobało, pokoje przestronne, czyste. W styczniu 1 basen podgrzewany i 2 ciepłe brodziki, mało ludzi. Jedzenie bez szału, ale jak na Egipt niezłe. Personel miły, nienachalny. Plaża szeroka, piaszczysto- żwirowa. Bardzo fajna ekipa animatorów z Ukrainy, Czech, Litwy. Do 5 * mu daleko,
    ale ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu.
  • 4.5
    (październik 2017)

    Bardzo nam sie podobalo

    hotel jest piekny, duzy i czysty. Obsluga i animacje sa rewelacyjne. Minusem jest kuchnia. Nie smakowalo nam. I strasznie plytkie morze. Trzeba isc pomostem ok. 700 m zeby mozna bylo poplywac. Ale juz jak sie tam dojdzie, to rafa jest niesamowita. Setki rybek roznych kolorow. Fantastycznie. , Baseny
    na terytorium hotelu sa swietne. Polecam hotel.

    P.S. Uwazac na Pana oferujacego masaz. 100 dolarow 1 godzina masazu. Koniec swiata. Po czyms takim nawet mi sie nie chcialo negocjowac.
  • 4.8
    (październik 2017)

    Super!

    Hotel czysty, pokoje jak na Egipt bardzo dobre. Duza różnorodność jedzenia i przedewszystkim smaczne. Sporo barów jak na basenie tak i na plaży, do tego snackbary na plazy. Najlepsza rafa koralowa wraz z wrakiem statku( dla osób lubiących snorkowac ten hotel jest jedyny) polecam! Jedyna wadą była wina
    biura Wezyr które deklarowało wylot o 9 rano a w ostateczności polecieliśmy o 20. Wiec na miejscu zamiast 3 bylismy 4 października.
  • 4.8
    (sierpień 2017)

    bardzo fajny hotel

    hotel bardzo przyjemny, czysty, pokoje sprzątane codziennie, piękna plaża, pomost przy plaży umożliwia zejście do morz i podziwianie skały koralowej z niezwykle kolorowymi rybkami. Jedzenie bardzo dobre , duży wybór dań zarówno dla mięsożerców jak i dla wegetarian. Jedyne do czego mogłabym sie przyczepić
    to bardzo dużo Arabów, którzy są hałaśliwi, przychodzą na posiłki całymi klanami i zgarniają na talerze wszystko co się nawinie a potem połowę z tego zostawiają jako odpadki. Ale ogólnie rzecz biorąc bardzo pozytywne wrażenia:)
  • 3.0
    (lipiec 2015)

    Umiarkowainie polecamy

    Hotel duży, złożony z 3 hoteli. Zalety - sporo obsługi i ochrony, dużo miejsca w restauracjach, ochrona na plaży, bezproblemowa dostępność leżaków na plaży i przy basenach, napoje w barze głównym podawane w szklankach, soda, cola itp. w butelkach, bar czynny 24 h na dobę, pokoje sprzątane codziennie.
    Wady-brak suchego prowiantu rano przed wyjazdem mimo iż został zamówiony przez rezydenta, lekceważący stosunek do klienta w recepcji, brak wieszaków na stroje na balkonach, krzesła na balkonie farbowały mokre stroje, mały wybór owoców - najczęściej jabłka, gruszki, winogrona. Oddzielne skrzydło dla Polaków, problemy z kanalizacją-szczególnie w pokoju 3155(my po 2 dniowej walce zmieniłyśmy pokój). Różne kolory opasek dla rożnych narodowości np. Polacy, Rosjanie brązowe, Anglicy - niebieskie itp. My jednak segregacji rasowej nie odczułyśmy. Grupa animacyjna beznadziejna, koncerty na tarasie ok.
  • 5.0
    (czerwiec 2015)

    Świetny hotel

    Polecam, jedzenie bdb, obsługa bdb- jedynie lobby widać nie przepada za polakami,dużo anglików mało rosjan, świetne snurkowanie i długie molo,- pobyt 2 tygodnie bardzo udany
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY