Jaz Lamaya Resort

Ocena klientów na podstawie 24 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,5
Basen: 4,8
Czystość: 4,8
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.7

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Lamaya Resort (ex Iberotel) w Travelplanet.pl

Termin:
04.09.2019 - 05.09.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 401 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (24)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (lipiec 2019)

    Bardzo nam sie podobalo

    Wsztstko ok ,bylismy tam jyz 3 raz wiec to swiadczy ze hotel jest super obsluga kazda czy w kawiarni czy sprzatajaca czy inna wporządku mili jedno co by moglo byc to blizej plazy ubikacja bo jednak jest kawalek w tym słoneczku do restauracji morgana do wc :)i menadżer moglby tez polakow pytać o wrazenia
    a nie tylko niemcow :)
  • 4.2
    (czerwiec 2019)

    ogólnie ocena pozytywna

    Hotel ogólnie w porządku, czysto, obsługa miła, super rafa przy hotelu wyżywienie - każdy znajdzie coś dla siebie....
  • 4.5
    (czerwiec 2019)

    Było super.Wszystko na wusokim poziomie

    Jedzenie dobre, pokoje i obsługa rewelacja
  • 5.0
    (marzec 2019)

    Fantastyczny wypoczynek w bardzo przyjaznym otoczeniu.

    Pokoje super, bardzo miła obsługa, czystość i profesjonalizm.
  • 5.0
    (luty 2019)

    Bardzo udany pobyt

    Hotel wyjątkowo czysty, piękna zadbana zieleń. Świetne czyste baseny. Dobre, urozmaicone jedzenie, nikt nie chorował! Bardzo uprzejma i pomocna obsługa. Bardzo blisko lotniska, transfer ok 15 minut. Szczerze polecam ten hotel.
  • 4.2
    (luty 2019)

    Nieźle, ale do ideału daleko

    Pokój śmierdzący grzybem, odpadająca osłona na kontakcie, zepsuty uchwyt prysznicowy... to tylko kilka cech pokoju w tym niby 5 - gwiazdkowym hotelu. Takie mankamenty, choć nie powinny się zdarzać byłby jednak do wytrzymania i nie psułyby pobytu, gdyby nie jakość obsługi. Wszędzie, ale dosłownie wszędzie
    czekają na bakszysz. Jeśli na samym początku nie dasz tego dobrowolnego datku, będziesz ignorowany, jakbyś był niewidzialny. Mam oczywiście świadomość, że dawanie napiwków jest konieczne, ale pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, że bez ich dania jest się pomijanym w tak ewidentny sposób. Nie ma zatem co liczyć, że all inclusive i można zostawić portfel w pokoju, trzeba go mieć ze sobą cały czas, co mnie osobiście bardzo się nie podobało.
    Rafa rzeczywiście piękna i w przemyślany sposób chroniona. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z infrastruktury kilku innych hoteli tej samej grupy położonej w pobliżu. Do pływania w morzu w lutym niezbędna jest pianka, której nie dało się wypożyczyć na terenie hotelu.
    Podsumowując: pobyt uważam za w miarę udany, ale jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia.
  • 4.0
    (grudzień 2018)

    Bylismy 2gi raz w tym hotelu, najprawdopodobniej tam wrocimy.

    Hotel polozony blisko lotniska, szybki, bezpieczny transfer z lotniska bez niepotrzebnej straty czasu.. Obsluga mila. Hotel rozbudowuje sie i jest modernizowany. Wigilia i sylwester zorganizowane bardzo dobrze. Sniadania troszke nudne, brak kreatywnosci. Lunch i kolacja dobre, czyste, niemniej jednak
    przydaloby sie wiecej charakteru. Plaza jest slabym punktem hotelu, spory dystans do bezpiecznego zejscia do wody. Czystosc w pokojach moglaby byc lepiej utrzymana, niemniej jednak nie bylo tragedii (napiwki byly zostawiane).
    Jesli bedziemy mieli okazje odwiedzimy ten hotel w przyszlosci.
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    Na pewno wrócimy jeszcze do tego hotelu

    W tym hotelu byliśmy drugi raz, a to dla tego że bardzo nam się spodobał. Wszystkie usługi hotelowe na wysokim poziomie. Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone. Spędziliśmy tam Swięta Bożego Narodzenie i byliśmy pozytywnie zaskoczeni mimo że to kraj muzułmański tak zadbali o turystów. Hotel z racji swojego
    położenia w super zatoce, przy pięknej rafie można spokojnie odwiedzać nie martwiąc się o wiatry, które często nawiedzają Marsa Alam i z przyjemnością korzystać z uroków morza Czerwonego
  • 4.0
    (grudzień 2018)

    Podobało się :)

    Hotel, duże pokoje, obsługa bardzo bobra. Blisko lotniska. Odbiega jedzenie od naszych przyzwyczajeń ... :) ale to może inność, nie koniecznie gorsza jakość. Mocny wiatr uniemożliwiał wejście do morza. Wspaniała możliwość do pływania w zatoczce. Polecam. Nie zniszczona rafa koralowa. Koniecznie zabierzcie
    maskę i fajkę! Jest co oglądać. Dobre warunki do nurkowania, na miejscu centrum nurkowe. Miła obsługa wszędzie.
  • 4.2
    (listopad 2018)

    Hotel dobry

    Jaz Lamaya to hotel mający 18 lat, i dlatego dla wielu osób będzie rozczarowaniem. Tak jak dla nas rok temu. Podróżując i przebywając w wielu miejscach widać, że do 5* mu daleko. Jednak szczerze polecamy ten hotel ze względu na położenie, obsługę, jedzenie, ale przede wszystkim rafę koralową dostępną
    z plaży oraz dwóch pomostów. Jest również położony w odległości kilku km od lotniska, przez co transfer trwa kilka minut. Jest to miejsce, w którym można odpocząć i zrelaksować się w ciszy i spokoju, czując się zadbanym w każdym momencie przez obsługę hotelową.
    Nie polecam jechać z TUI oraz za pośrednictwem Travelplanet. TUI sprzedaje imprezy w bardzo korzystnych cenach z dogodnymi godzinami wylotu i powrotu jednak na czas krótszy niż 30 dni /ponieważ tyle ma na odpowiedź na ewentualną reklamację/ zmienia godziny wylotu skracając pobyt przez co robi się impreza nie 7 ale 5 czy 6 dniowa, i co za tym idzie już nie jest atrakcyjna cenowo. Ale konkurencyjne biura podróży już zostały wykoszone. Jest to praktyka TUI opisywana w internecie od czerwca 2017 :
    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1777287,TUI-Poland-wprowadza-klientow-w-blad-UOKiK-bada-sprawe
    Warto poczytać i wyciągnąć wnioski planując kolejne wyjazdy.
    Mało to kupując wyjazd za pośrednictwem travelplanet, nawet nie mamy możliwości rozmowy ani skorzystania z pomocy biura TUI ponieważ nie jesteśmy klientem TUI, gdyż kupiliśmy imprezę u pośrednika. Pośrednik natomiast odsyła na do TUI bo on tylko pośredniczy a nie jest organizatorem. Takie to jest podejście do klienta. Piszę o tym, ponieważ dotknęło nas to po raz drugi. Jednak za pierwszym razem rzeczywiście uznaliśmy, że mogło się tak zdarzyć, jednak teraz trafia się to po raz drugi. I jest to nagminna praktyka ponieważ lecieliśmy z klientami TUI, którzy kupili wakacje na parę dni przed wylotem, a również zmieniono im godziny na nie korzystne, my natomiast planowaliśmy i zakupiliśmy wakacje z dwu miesięcznym wyprzedzeniem.
    Dlatego warto zastanowić się nad tym i wybrać mniejszą firmę organizującą wyjazdy, ponieważ te największe jak widać mają klientów zbyt dużo i robią sobie co chcą.
    Tak więc na wakacje ale bez TUI i nie za pośrednictwem TRAVELPLANET>