Ocena klientów na podstawie 28 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,5
Basen: 4,7
Czystość: 4,8
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.7

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Lamaya Resort (ex Iberotel) w Travelplanet.pl

Termin:
30.09.2020 - 07.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 519 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (28)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.3
    styczeń 2020

    Fajnie, ale

    Wszystko nam się podobało, ale incydent na koniec pobytu budzi niesmak do tej pory. Mianowicie zostałam cofnięta z autobusu do recepcji, bo rzekomo korzystałam z minibarku - gdzie wg obsługi zginęły 2 wody gazowane, co było totalną nieprawdą. Nawet nie wiem jak miałabym się bronić przed takimi zarzutami
    w przyszłości - kwota niewielka jaką uiściłam, ale złe wrażenie pozostanie. Poza tym wszystko ok, zwłaszcza obsługa.
  • 4.7
    grudzień 2019

    Wszystko super :) jak dotąd najlepszy hotel w Egipcie, miła obsługa, ciekawe wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych.

    Wszystko super :) jak dotąd najlepszy hotel w Egipcie, miła obsługa, ciekawe wieczorne animacje dla dzieci i dorosłych
  • 4.8
    listopad 2019

    Najlepszy hotel w Marsa Alam

    Na prawdę nie ma się do czego "doczepić". Wszystko w najlepszym porządku : super czysto , pyszne jedzenie , uprzejma i p[omocna obsługa , najlepsza lokalizacja.
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Bardzo dobry hotel.

    Niestety nie ma bezpośredniego dostępu do morza-ochrona rafy,ale wszystko inne super.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Bardzo nam sie podobalo

    Wsztstko ok ,bylismy tam jyz 3 raz wiec to swiadczy ze hotel jest super obsluga kazda czy w kawiarni czy sprzatajaca czy inna wporządku mili jedno co by moglo byc to blizej plazy ubikacja bo jednak jest kawalek w tym słoneczku do restauracji morgana do wc :)i menadżer moglby tez polakow pytać o wrazenia
    a nie tylko niemcow :)
  • 4.2
    czerwiec 2019

    ogólnie ocena pozytywna

    Hotel ogólnie w porządku, czysto, obsługa miła, super rafa przy hotelu wyżywienie - każdy znajdzie coś dla siebie....
  • 4.5
    czerwiec 2019

    Było super.Wszystko na wusokim poziomie

    Jedzenie dobre, pokoje i obsługa rewelacja
  • 5.0
    marzec 2019

    Fantastyczny wypoczynek w bardzo przyjaznym otoczeniu.

    Pokoje super, bardzo miła obsługa, czystość i profesjonalizm.
  • 5.0
    luty 2019

    Bardzo udany pobyt

    Hotel wyjątkowo czysty, piękna zadbana zieleń. Świetne czyste baseny. Dobre, urozmaicone jedzenie, nikt nie chorował! Bardzo uprzejma i pomocna obsługa. Bardzo blisko lotniska, transfer ok 15 minut. Szczerze polecam ten hotel.
  • 4.2
    luty 2019

    Nieźle, ale do ideału daleko

    Pokój śmierdzący grzybem, odpadająca osłona na kontakcie, zepsuty uchwyt prysznicowy... to tylko kilka cech pokoju w tym niby 5 - gwiazdkowym hotelu. Takie mankamenty, choć nie powinny się zdarzać byłby jednak do wytrzymania i nie psułyby pobytu, gdyby nie jakość obsługi. Wszędzie, ale dosłownie wszędzie
    czekają na bakszysz. Jeśli na samym początku nie dasz tego dobrowolnego datku, będziesz ignorowany, jakbyś był niewidzialny. Mam oczywiście świadomość, że dawanie napiwków jest konieczne, ale pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, że bez ich dania jest się pomijanym w tak ewidentny sposób. Nie ma zatem co liczyć, że all inclusive i można zostawić portfel w pokoju, trzeba go mieć ze sobą cały czas, co mnie osobiście bardzo się nie podobało.
    Rafa rzeczywiście piękna i w przemyślany sposób chroniona. Dodatkowym atutem jest możliwość korzystania z infrastruktury kilku innych hoteli tej samej grupy położonej w pobliżu. Do pływania w morzu w lutym niezbędna jest pianka, której nie dało się wypożyczyć na terenie hotelu.
    Podsumowując: pobyt uważam za w miarę udany, ale jakość obsługi pozostawiała wiele do życzenia.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY