Jaz Grand Resta

Ocena klientów na podstawie 58 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,2
Basen: 4,6
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.4

84% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • osób niepełnosprawnych
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Grand Resta (ex Resta Grand Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
16.04.2019 - 20.04.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 731 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (58)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (październik 2018)

    Poczuć się jak faraon z respektem dla obsługi oczywiście++++++++

    ++++++++++++++++++++++++
  • 4.7
    (październik 2018)

    Unforgettable time!

    It was my first time in Egypt, and first time with the ‘all-inclusive’ option.
    We had a wonderful time at Jaz Grand Resta.

    Staring from LOCATION: close to the airport.
    ROOMS: spacious, clean with (the most important!) very comfortable beds.
    FOOD: very good, always something
    different in the evenings.
    HOTEL PERSONNEL: everyone very helpful, friendly and professional.
    AND THE ANIMATION TEAM: lovely and hardworking: staring in the mornings with stretching and aqua aerobic until evenings shows.
    I would like to THANK to everyone who made our vacations so unforgettable!
  • 3.7
    (październik 2018)

    Z zasady nie powtarzam hoteli

    Hotel ma 5 gwiazdek mocno na wyrost.Widać po nim upływ czasu.Obsługa miła,jedzenie dość dobre ,a wieczorem nie można się nudzić.Dużą zaletą jest bliskość lotniska
  • 4.7
    (kwiecień 2018)

    Polecam

    Byliśmy bardzo zadowoleni, dobre jedzenie, drinki, obsługa, czysto, wygodnie. Piękna rafa, zadbany pomost z ratownikiem, wieczorami muzyka na żywo.
  • 5.0
    (marzec 2018)

    Bardzo mi się podobało

    Bardzo polecam
  • 4.7
    (listopad 2017)

    Super miejsce

    Na pierwsze zorganizowane wakacje wybraliśmy Egipt i był to strzał w 10. Przyjemny hotel wbrew pozorom kameralny, niska zabudowa, która sprawia wrażenie intymności. Obsługa hotelu bardzo przyjazna i chętna do pomocy..kelnerzy uśmiechnięci pilnowali aby niczego nam nie brakowało, room service zaskakiwał
    nas każdorazowo ułożonymi ręcznikami w różne figury co było naprawdę miłe...codziennie czyste ręczniki, świeża butelkowana woda oraz kosmetyki uzupełniane. Smaczne potrawy i ciasta, codziennie inne więc można było każdego dnia skomponować inny zestaw śniadaniowy,obiadowy czy kolację.Oprócz głównej restauracji można skorzystać z restauracji przy plaży która serwuje przekąski typu "fast food" lub przekąsek w podgrzewaczach przy basenie. Alkohole są rzeczywiście słabsze ale można z karty wybrać drinki z kilku alkoholi i poprosić o mocniejsze.. Jeśli ktoś oczekuje mega super czystości i zaczyna urlop od zrobienia zdjęć fug w łazience niech najpierw sprawdzi czy sam ma idealnie czysto... a jeśli nawet ma to w Marsa Alam może wybrać Hilton a i tak nie wiadomo czy będzie miał sterylnie czysto... Dla tych wszystkich, którzy jadą na urlop aby się zrelaksować, zobaczyć piękne rafy, poznać inną kulturę i zmienić klimat jak najbardziej polecam hotel...słaby internet również działa na korzyść..można zrobić detoks od telefonu ;) My z żoną na pewno jeszcze wrócimy do Marsa Alam
  • 2.8
    (wrzesień 2017)

    Nigdy więcej

    Jedzenie monotonne, codziennie to samo, bardzo często przypalone. Brak owoców, jedynie w postaci ozdób. Bardzo dużo Niemców, wszystko było robione pod nich. Animatorzy to jakaś porażka. Ogólnie hotel przystosowany dla starszych osób.
  • 3.7
    (wrzesień 2017)

    Nikomu nie polecam pobytu w hotelu

    Wybraliśmy sie na wakacje do tego hotelu czytając wczesniejsze opinie jak tam jest swietnie. Tylko, że jedzenie tragedia, drinkow po jednym dniu juz nie idzie pić, lepiej juz sie zaopaczyc alkohol w Polsce. Większość gości to starzy niemcy co im wszystko przeszkadza. Jak się jeden z egipcjanow zerzygal
    do basenu bo wypil dwa drinki po zgloszeniu tego managerowi ten stwierdzil, ze on ma opaske all inclusive i nic nie moze zrobic. Gdy polak glosniej pierdnął odrazu była afera. Jedynie na plus pogoda, basen oraz rafy.

  • 4.7
    (wrzesień 2017)

    Drugi pobyt w tym hotelu

    Zdecydowałam się spędzić czas w tym hotelu po raz drugi, ponieważ jest czysto i spokojnie.
    Można doskonale wypocząć. Zgadzam się z innymi, że hotel zasługuje na mocne 4* , ponieważ nie jest to najnowszy kompleks.
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    Morze się pogniewało

    Plusy:
    basen,
    międzynarodowe towarzystwo, mało Rosjan (choć to może być mylące, bo język rosyjski jest wszędzie obecny),
    blisko lotniska,
    czysto, nie ma insektów w pokojach,
    nienachalny personel,
    widoki pod wodą,
    polskie menu na stołówce.l



    Neutralne:
    />hotel w środku niczego (pustynia), ale dzięki temu człowiek czuje się bezpieczniej,
    plaża - drobny żółty żwirek,
    6 sklepików w kompleksie, w tym apteka; 15 minut (i 5 euro) jazdy od hotelu jest lokalne centrym handlowe (z 50 sklepików i barów),
    TVP Polonia :-)


    Minusy:
    morze - tylko w butach, na 7 dni prawie cały czas czerwona flaga, można zamoczyć się jedynie w nieckach w przybrzeżnej rafie,
    jedzenie - monotonne, niezbyt smaczne, ale da się przeżyć; drinki takie sobie, chociaż niektórym wystarczają do upicia się.

    Są ludzie, którzy po raz kolejny wybierają ten hotel, więc nie jest tak źle. Trochę wypoczywających w hotelu Egipcjan (rodzin), więc widać burki i islamskie stroje kąpielowe na stołówce i w basenie. Ogólna ocena to 4/5.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY