Jaz Grand Resta

Ocena klientów na podstawie 64 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,2
Basen: 4,6
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.4

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Grand Resta (ex Resta Grand Resort) w Travelplanet.pl

Termin:
29.10.2019 - 02.11.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 731 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (64)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (luty 2016)

    Fajny hotel, ale bez szału...

    Hotel, ładny i duży, ale częściowo pusty, ponieważ w lutym jest małe obłożenie i w związku z tym trochę w nim za spokojnie i nudnawo( jak dla mnie oczywiście)... Wszędzie czysto, codziennie sprzątane, piękny zadbany ogród zielony i ukwiecony...obsługa miła i uprzejma. Animacje bardzo słabe, a animatorzy
    niestety bez energii i wielkich chęci...prowadząca tańce przy basenie, delikatnie mówiąc, korpulentna (słaby przykład i motywacja do ćwiczeń...) O tej porze roku strasznie wieje wiatr i podczas 2-ch tygodni naszego pobytu tak naprawdę warunki do snurkowania pojawiły się może 3 razy (w tym jeden raz morze było jak lustro!!!) a rafa bardzo ciekawa (chociaż widziałam ładniejsze) dużo kolorowych rybek, podobno niektórzy widzieli żółwie i delfiny...ja niestety nie...Najwięcej zastrzeżeń mam do jedzenia...nie jestem osobą wybredną...jem wszystko i z reguły lubię wszystko, jednak tym razem uważam, że potrawy były bardzo słabe i niesmaczne (może z małymi wyjątkami) a do tego monotonne i jakieś takie mdłe... poza tym po kilku dniach dopadła mnie i mojego męża "zemsta faraona" chociaż bardzo przestrzegaliśmy zasad higieny i ogólnych reguł wyjeżdżających do Egiptu (włącznie z dezynfekcją hi...hi...). A propos to drinki smaczne bez zarzutu jak na Egipt nie mam zastrzeżeń...chociaż nie pomogły. Byliśmy na dwóch wycieczkach: w Luksorze i na safari przez biuro Exim Tour (udało się mocno zbić cenę, bo dogadaliśmy się jeszcze z dwiema fajnymi polskimi parami i wynegocjowaliśmy dużo lepszą cenę) Poza bezsprzecznymi walorami i atrakcjami kulturowymi, historycznymi i wizualnymi to jak na odległość, podróż trwała bardzo długo(w związku z licznymi kontrolami) Turyści w Luksorze są niestety ciągani po polecanych przez przewodników sklepach czy pseudo fabrykach papirusu czy alabastru tak, że nie ma czasu na swobodne przejście po tanich bazarkach,czy sklepikach, gdzie ceny pamiątek są dużo niższe nawet o 90%. Byliśmy również na safari na pustynię samochodami terenowymi zwiedzić kopalnię złota, po której niestety już nie ma śladu i do wioski według mnie tylko pseudo beduińskiej (takiej na pokaz bez domów i miejsc sypialnych, bo beduini na pewno nie pokazaliby prawdziwego miejsca obozowania) i następnie odbyliśmy podróż po pustyni na wielbłądach i również na kładach (bardzo fajne szczególnie kłady-około pół godziny jazdy-bardzo ekscytujące doświadczenie).
    Myślę, że podane przeze mnie informację posłużą kolejnym turystom w celu uniknięcia błędów i rozczarowań...bo jeśli ktoś był już w Egipcie, to na pewno wie o czym piszę... takie tam są klimaty i pewne rzeczy trzeba potraktować jako lokalny folklor. Mimo wszystko polecam ten hotel, chociażby dlatego, że sędziliśmy w nim miłe i fajne chwile...
  • 4.7
    (luty 2016)

    Bardzo dobry hotel

    Obsługa bardzo dobra, w hotelu czysto jedzenie bez zastrzeżeń. Ponieważ byliśmy w tym hotelu drugi raz dostaliśmy kilka dodatkowych gadżetów ( szlafroki, ciapcie, owoce na powitanie, codziennie czekoladki do pokoju) Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni i polecamy ten hotel.
  • 4.7
    (luty 2016)

    warto tam się wybrać

    To był nasz kolejny zagraniczny wypad - a spośród dotychczasowych hoteli, ten wypadł najlepiej. Czysto, bajkowe otoczenie, mimo,że powierzchnia jest duża to i tak wszędzie blisko. Dla niektórych jedzenie jest wazne- i oni nam smakowało, do tego było naprawdę czysto i elegancko podane. Jeden mały minus
    to zbyt często czarna flaga - ale jak najbardziej uzasadniona- w lutym naprawdę mocno wieje,a rafa koralowa bardzo blisko. Dla tych co chcą codziennie snorkowac - trzeba poszukać coś w zatoce.
  • 5.0
    (luty 2016)

    Wakacje życia ;)

    Zdecydowanie polecam. Fajne pokoje, super basen, świetne jedzenie, ladna plaza. To były moje piąte wakacje w Egipcie (poprzednio zawsze latałem do Sharm), ale chętnie wrócę do tego hotelu. Ahmed robił super coctaile, Mahmed wymasowal mnie za wszystkie czasy,rezydenci oferowali fajne wycieczki... Pojechalem
    do Luksoru i na galabija tour. Zabawa była kapitalna. Asuan zostawilem sobie na przyszły rok. Jest sporo innych, tańszych hoteli, ale warto zapłacic ciut więcej za ten hotel. Cena i tak jest bardzo niska w porównaniu do jakości. Dzięki, Rainbow, za - jak do tej pory - najlepsze wakacje w życiu! :)
  • 5.0
    (listopad 2015)

    Bardzo fajny hotel z piękną rafą

    Byliśmy w tym hotelu z mężem w ostatnim tygodniu listopada 2015. Cały hotel i teren zadbany. Zdarzają się pęknięte płytki lub ubytki fugi w łazience ale to Egipt. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Fajny kompleks 3 basenów, bardzo ładna plaża z prześliczną rafą koralową. Przy hotelu jest pomost z którego
    można zejść na głębszą wodę i posnurkować. A jest co oglądać! Przez 3 dni naszego pobytu wywieszona była czarna flaga, ale jak już morze się uspokoiło mogliśmy podziwiać bogactwo flory i fauny. Przy samej plaży jest również rafa, po której na płyciźnie można chodzić i podziwiać rybki, dlatego warto mieć specjalne buty. To świetna alternatywa dla nieumiejących pływać lub dzieci. W restauracji zawsze znaleźliśmy dla siebie coś dobrego, choć moim zdaniem zaletą Egiptu nie jest niestety pyszna kuchnia. Hotel generalnie super z jednych małym ale - w sezonie może być problem z wolnymi leżakami i stolikami w restauracji. W listopadzie był luz. Hotel jest też na odludziu więc jest to miejsce dla ceniących spokój. Jest blisko lotniska co wcale nie przeszkadza. I ostatnia sprawa mniej dotycząca hotelu, a bardziej ogólnie wyjazdu - wycieczki fakultatywne oferowane przez rezydenta Wezyra w powalających cenach - nurkowanie za 110$, wycieczka do Luksoru podobnie. To nie pierwszy mój pobyt w Egipcie ale takich cen jeszcze nie widziałam. Sam hotel bardzo polecam.
  • 4.7
    (październik 2015)

    bardzo nam sie podobalo

    Hotel oblsuga oraz jedzenie super polecam
  • 2.3
    (lipiec 2015)

    SYF

    Ogólny syf i brud wieczna walka o leżaki przy basenie. Bardzo mało parasoli. Kto ocenia ten hotel na 5*? Byłem 5 razy w egipcie i takiej porażki nie doznałem.
  • 5.0
    (maj 2015)

    Super hotel

    Hotel bardzo zadbany, pokoje bardzo czyste, smaczne i urozmaicone jedzenie, fajne animacje, bardzo sympatyczna obsługa nie narzucająca się polecam ten hotel...
  • 4.0
    (luty 2015)

    dobry przed sezonem :)

    hotel czysty, duży, zadbany, obsługa przemiła, usmiechnięta :) w ostatnim tyg lutego na 7 dni 2 były pochmurne, pozostałe słonecze i cieplutkie (28-29 st). nasz pokoj 3303 czysty, duzy TV, z\czajnik, kawa, her, 2 but wody/dzien, super polozony, tuz przy basenie :) sprzatacz cichutki, mily. basen podgrzewany
    przyjemny, lecz ja wole cieplejsza wode ;) za mocno wiał wiart żebym mogła długo w nim przesiadywać ;) ale innym pasowała temp. jedzenia jak na egy dobre. o animacjach nie bede pisac- przed sezonem , dla mnie dno ;) smieszniejsi byli kelnerzy :D biuro alfastra- bez zarzutu, ale tez nie bylismy na wycieczkach itp. plaza o dziwo piaszczysta jak na egy :) ogolnie polecam, ale nie wiem jak jest w sezonie, bo hotel jest bardzo duzo, a miejsca (lezanek/stolikow) jakos relatywnie mniej ;) lokalizacja super- lotnisko 10 min
  • 4.0
    (listopad 2014)

    wszystko ok ale do ostatniego dnia pobytu

    Hotel ok, pokoje wszystkie takie same, duże, czyste, zadbane, łazienka duża z wanną i prysznicem, każdy pokój ma taras lub balkon, a na nim leżak, 2 krzesełka i stolik, w restauracji bardzo miła obsługa, jedzenie ok, każdy znajdzie coś dla siebie, na plaży leżaki i parasolki bezpłatne. Ale w tym super
    miejscu w ostatnim dniu pobytu traktują turystę jak intruza. Doba hotelowa kończy się o godz. 12. O tej porze należy zdać klucze (kartę pokojową) do recepcji, gdzie odbierana o tej godzinie jest też opaska all inclusive !!!!!!!!! My mieliśmy wylot o 00 53 w nocy, więc ostatnim naszym posiłkiem było śniadanie i do wylotu ani jedzenia ani picia, byłam w szoku, że w hotelu 5* zostawią nas bez wyżywienia i wody przez ponad 12 h!!!!!!!!!!! Na dodatek samolot miał jeszcze 2 h opóźnienia. Na rezydenta też nie mogliśmy liczyć, bo okazał się osobą nad wyraz niekompetentną, którą nie interesują turyści w tym hotelu. Był to Arab mówiący bardzo dobrze po polsku, ale nie przebywający na co dzień w hotelu. Były wyznaczone dyżury hotelowe, na które niestety się nie stawiał. Przez jeden ostatni dzień pobytu w tym hotelu, który kosztował nas kupę nerwów NIE polecam, są na pewno miejsca w Egipcie gdzie turysta ma all inclusive zapewniony do czasu odlotu do PL.