Uwaga klienci dokonujący dopłat do rezerwacji:  Prosimy o uważne sprawdzenie czy wiadomość o dopłacie została wysłana z adresu serwis@travelplanet.pl oraz weryfikację indywidualnego numeru konta nadanego przy założeniu rezerwacji, który możesz sprawdzić w pierwszym e-mailu rezerwacyjnym.

Jaz Aquamarine

Ocena klientów na podstawie 82 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,5
Basen: 4,8
Czystość: 4,8
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.7

97% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine) w Travelplanet.pl

Termin:
29.11.2018 - 02.12.2018
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 688 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (82)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.8
    (lipiec 2018)

    Hotel przereklamowany

    Hotel przereklamowany dużo pozytywnych opinii bierze się z tego że animatorzy podchodzą do gości z urządzeniem wyposażony w internet i proszą o wpisanie super opinii !!
    Sami animatorzy są obecni na terenie ale to na tyle ich praca to lans i udawanie gwiazd, przykład kabaret w ich wykonaniu w
    połowie skeczu na sali pozostało może 15% gości !!
    Jedzenie monotonne smak wiadomo jednemu pasuje innemu nie , wybór nie powala plusem ciasta tragedia soki ciepłe na tak duży obiekt jeden expres do kawy to żenada !!
    Obsługa na palcach jednej ręki można policzyć miłych i na prawdę chcących ci uprzyjemnić pobyt reszta robi bo musi , atmosfera napięta jednego pracownika wydaje się że pilnuje dwóch starszy rangą a ich następny jeszcze ważniejszy co wpływa negatywnie i cały czas jest niesmak , strachliwie się rozglądają mega zestresowani.
    Baseny owszem są spore ale woda to zupa od samego rana i po 3-4 godzinach któryś zamykany bo syf się robi i widocznie badania bakterii wychodzą żle !! A TERAZ NAJLEPSZE jeśli chcesz leżak to musisz wstać o 6 rano bo po godzinie 7 nie ma na co liczyć !!!!!
    Może jest owszem jak masz chęć i czas na 1 godzinny spacer w obie strony w wodzie po kostki !!!!
    Wieczorem chcesz wypić drinka ze znajomymi ,rodziną tu ta sama sytuacja co z leżakami , musisz szybko zjeść kolacje i biegiem coś zajmować bo ilość stolików do ilości gości jest śmiesznie mała !!!
    Pokoje są sprzątane w miarę łanie jeśli zostawisz dolara my mieliśmy pokój rodzinny więc miejsca sporo , zacinające się drzwi w łazienkach standard klima dość wystarczająca niekiedy brak prądu ale to norma w Egipcie !!
    UWAGA w dniu wyjazdu kradną nam ukradli telefon pozostawiony przez przypadek nie w sejfie !! Grzebią w bagażach jeśli nie jest zabezpieczony w jakikolwiek sposób !!
    Podsumowując hotel nie wart uwagi a już na pewno nie za te pieniądze może kiedyś był tym ideałem ale obecnie jest dramat !!
    Goście większości Niemcy zdecydowanie lepiej traktowani co Polak odczuje już na wejściu nam podaje się karty i tłumaczy gdzie jest pokój a Niemcy są oprowadzani po hotelu i pokazuje im się wszystko co gdzie się znajduję , w czasie pobytu również widać różnice obsługi gdy słyszą inny język niż niemiecki .
  • 4.8
    (październik 2017)

    Bardzo fajny hotel

    Piękny hotel, położony na bardzo dużym obszarze co powoduje, że człowiek nie czuje się jak w ulu. Fajna infrastruktura dla dzieci i to w każdym wieku. Pokoje czyste, jedzenie bardzo dobre, miła obsługa. Polecam !!!
  • 4.7
    (październik 2017)

    Fajny hotel na "leniwe" wakacje.

    Lokalizacja - b. słaba plaża.
    Posiłki - jak w Egipcie. Słabe śniadanie i kolacja. Dobry obiad. Super restauracje tematyczne. Zwróć uwagę, czy masz w ofercie 1 darmowe wejście (nie we wszystkich ofertach jest).
    Obsługa - wyśmienita.
  • 4.8
    (październik 2017)

    Dla nas najlepszy hotel w Egipcie

    Bylismy 10- ty raz w Egipcie ale takiej czystosci i uprzejmosci i ilości basenów to nie było w żadnym hotelu Jedzenie super i w ogromnych ilościach,obsługa na medal i w restauracjach i przy basenach- napewno tam wrócimy
  • 4.7
    (październik 2017)

    Ciekawy hotel dla osób lubiących zróżnicowanie

    Byliśmy w tym hotelu z polecenia znajomych. Nie był to najwyższy standard w jakim spędzaliśmy wakacje, jednak to co należy podkreślić to niesamowita czystość i uprzejmość obsługi, bardzo ciekawą aranżacje przestrzeni w hotelu, każdego dnia można wypoczywać w innym miejscu, nad innym basenem lub bawić
    się w innym aquaparku. Jedzenie standardowe, ale bardzo dobre. Co ciekawe to jeden z trzech hoteli, w których używa się wody butelkowej do mycia żywności, robienia napojów i lodu, przez co goście nie chorują na tak zwana klątwę faraona.
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    Spadł na jakości

    5* to ten hotel miał jak był w sieci iberotel. Po przejęciu przez jaz spadł o jedną *. Baseny brudne kiedyś filtry wymieniane były co 2 h teraz 2 razy na dzień. Widać mniejszą ilość obsługi jak i menadżerów co przekłada się na jakość hotelu. To był mój 5 pobyt w tym hotelu i niestety ostatni gdyż nie
    jest wart tej ceny.
  • 4.8
    (wrzesień 2017)

    Super!!!

    Wspaniały pobyt , hotel godny polecenia , pokoje czyste - super obsługa . Duże zainteresowanie gośćmi hotelowymi. Animatorzy wspaniali , zabawni a szczególnie Henda - super dziewczyna. Kelnerzy nie czekali na napiwek , zawsze interesowali się czy nie siedzimy przy pustym stoliku. Na pewno tam wrócimy.
    Nie polecam tylko wycieczki na wyspę ,,Paradadise" - nie byliśmy zadowoleni , statek obskurny - dużo osób zabranych jednocześnie , a snurkowanie to wielka porażka gdyż więcej było nurkujących niż rybek w morzu.
  • 4.3
    (wrzesień 2017)

    Świetny dla ceniących samotność i ciszę

    Ogólne wrażenie całego hotelu i pobytu rewelacja! ALE jedzenie bylo średniej jakości i smaku nawet jak na standardy egipskie (wiem ze może być lepsze - 8x w Egipcie) i to co najbardziej mi się nie podobało to obsługa. Wszyscy byli tak 'sztywni' że nie było wiadomo jak się przy nich zachowywać. Egipt
    wyróżnia się na tle innych krai m.in. tym że ludzie są bardzo przyjaźni i uśmiechnięci, niestety w tym hotelu zarówno animatorzy jak i cała obsługa była strasznie poważna, drętwa i sztywna.
    Jednak jeśli zależy wam na spędzeniu czasu w ciszy i samotności to śmiało, bo hotel choć mało rozrywkowy to na wysokim standardzie.
    A no i trzeba podkreślić, że o tej porze roku brak morza - trzeba przejsc ok. 1km w głąb aby dojść do wody, gdzie czeka na nas mała rafa koralowa z pięknymi rybkami.
  • 5.0
    (lipiec 2017)

    Rewelka

    Nie ma się do czego przyczepić według nas..każdy może mieć inne zdanie ale nasze jest takie, że hotel super, czysto, sprzątnie itp na bieżąco i codziennie, jedzenie mimo że czasem się coś powtarzało to na pewno każdy znalazł by coś dla siebie, obsługa mega miła i profesjonalna...animacje zabawy itp także
    ciekawe...co tu dożo pisać...POLECAM!!!
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    duzy ładny czysty hotel polecam

    super wakacje polecam ten hotel. Fajna ładna miła pomocna pani w recepcji pochodzenia rosyjskiego chyba Elena albo Olena.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY