Jaz Aquamarine

Ocena klientów na podstawie 91 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,4
Basen: 4,8
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 4.7

95% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine) w Travelplanet.pl

Termin:
03.06.2019 - 04.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 325 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (91)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.8
    (luty 2019)

    Super

    Bardzo dobry hotel , czysty i zadbany , ciekawe animacje , jedzenie bardzo dobre , obsługa miła i pomocna. Wart polecenia. Baseny dobrze podgrzewane w sezonie zimowym. Jesteśmy zadowoleni.
  • 5.0
    (luty 2019)

    Bardzo nam się podobało

    Hotel duży piękny a przede wszystkim zadbany. Bardzo dużo zieleni i czysto. Jedzenie dobre.
  • 5.0
    (luty 2019)

    Hotel warty ceny

    Hotel na wysokim poziomie, OLBRZYMI wiec w tydzień nawet chyba nie da się ze wszystkiego skorzystać (z samymi zjeżdżalniami trzy baseny plus czwarty dla maluchów, choć mogłem się pomylić w liczeniu), większość basenów podgrzewana zima.
    Jedzenie na wysokim poziomie (oczywiście ze monotonne, jak wszędzie),
    czysto, animacje dla dzieci super. Zalet można dużo wymieniać, wiec zwrócę uwagę na drobne wady, które mogą przeszkadzać i należy wziąć pod uwagę.
    Byłem poza sezonem (jakieś 40% obłożenia?) wiec wierze, ze w sezonie może być tłoczno przy barach albo w restauracjach (warto odnaleźć ta druga).
    Hotel jest nad morzem, ale nie liczyłbym na snoorkowanie i oglądanie rybek przy plaży. Gdy jest odpływ to można iść kilometr w morze z woda po kostki (z daleka wyglada jakby Jezus się sklonował i chodził po wodzie). Nie wiem jak jest jak juz się dojdzie głębiej bo juz nie dałem rady (obok przy innych hotelach są pomosty - może tak trzeba się udać). Na plus plaża piaszczysta, wejdzie do morza tez, nie trzeba butów.
    To tyle z minusów czyli nie za wiele.
    Następnym razem jak będę wybierał się zima do Egiptu to raczej nie będę się zastanawiał i wezmę ponownie ten hotel
  • 4.0
    (luty 2019)

    Polecamy szczególnie na urlop z dziećmi

    W hotelu byliśmy drugi raz (wcześniej kwiecień 18) więc już to rekomenduje hotel. Nie mogę powiedzieć o hotelu i pracownikach praktycznie złego słowa (jeden wyjątek) a mam porównanie.
    Jest czysto, jak na wakacyjne miejsce w którym to właśnie turyści zostawiają po sobie giga chlew, w restauracjach
    czy przy basenie rozlewając drinki itd. jest ok.
    Obsługa się stara i widać ze jest zdyscyplinowana, jest przy tym uśmiechnięta. Oczywiście hotel jest duży i w głównej restauracji czasem trzeba poczekać na czyste nakrycie ale kelnerzy nie stoją, biegają między stolikami, wystarczy podejść i poprosić o nakrycie i gotowe.
    Proszę pamiętać, że to nie jest ekskluzywna restauracja w której wyczekuje się gościa tylko kilkaset ludzi z rodzinami w jednym miejscu.
    Baseny z cudownie ciepłą wodą. Fajny program animacyjny i dla dzieci i dorosłych. Nastawiony na dużo ruchu i tańca.
    Jeśli chodzi o dzieci my w trakcie tygodnia zaliczyliśmy festiwal kolorów i paradę z wielkimi chodzącymi pluszakami.
    Na jedna rzecz musicie Państwo zwrócić uwagą a mianowicie meldowanie. Ja miałam wykupiony pokój superrior: 2 os dorosłe i dziecko.
    Po przybyciu kazano nam usiąść i dostaliśmy wewnętrze dokumenty do meldowania a ponieważ mój partner dolatywał do nas innym samolotem, w pierwszej kolejności meldowałam się tylko ja i dziecko.
    Po ok godz oczekiwania na pokój (przejechaliśmy ok godz.13) dostaliśmy standardowy pokój dwuosobowy. Taki w którym wkładając dostawkę nie byłoby absolutnie jak się ruszyć.
    Ja rozumiem pomyłkę itd tylko w momencie prezentacji pokoju wmawiano mi, że to pokój superrior. Zdecydowanie ten pokój nim nie był, bo jak wspomniałam byłam już w tym hotelu a po drugie był z nami znajomy z córka który kupił zwykły (ten najtańszy pokój) i był identyczny, mieliśmy pokoje drzwi w drzwi.
    No zaczeło się chodzenie do recepcji odkręcanie, tłumaczenie i niestety oczekiwanie na zmienienie pokoju kolejne 3 godz. I proszenie o coś za co zapłaciłam.
    Co ciekawe gdy mój partner który doleciał w nocy, uczciwie nie powiedział, że ja jestem i jest już pokój, to dostałby dla siebie nowy pokoj😉. Dlatego przestrzegam jak kupujecie Państwo coś innego niż standard od razu trzeba im to pokazywać tłumaczyć itd bo rozmieszczają w pokojach jak im się podoba.
    Jeśli ktoś nastawia się ba snurkowanie i oglądanie rybek to niestety nie w tym hotelu.
    Kilkaset metrów ciągnie się płycizna, przy odpływie brodzimy wtedy po kostki w wodzie, gdy go nie ma to tak max pod kolana.
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    wczasy bardzo udane..

    Hotel bardzo czysty. Blisko morza, duzo basenow w tym podgrzewane . Bylismy z malym dzieckiem i naprawde warto tam wrocic, po mimo ze raczej nie wracamy w te same miejsca.
    Polecamy odwiedzic ten hotel zarowno z dziecmi jak i bez.
    Nie bedziecie sie nudzic tam. W dzien animacje ,zjezdzalnie,gry
    np siatkowka na piasku, bule czy zumba w basenie...dla pań.
    Blisko rafa do snurkowania.
    Oczywiscie odplatnie nie drogo inne rozrywki proponowane przez tamtejszych animatorow.
  • 4.0
    (listopad 2018)

    Całkiem nieźle

    Już na tle okolicznych kiczowatych i zaniedbanych hoteli wyróżnia się na plus. Dużo basenów, część mocno ogrzewanych (chyba od 1 listopada). Teren ogromny, jest gdzie pójść, ale to może być też wadą - sporo czasu zajmuje przemieszczanie się. Mając kids-klub niemal pod pokojem nie można w nim nawet dostać
    balonika dla dziecka bo kids-klub jest dla Jaz Bluemarine (coś jak dwa hotele w jednym - nie wiadomo o co chodzi).
    Obsługa - różnie. Jedni uśmiechnięci i uczynni a inni wykonują pracę byle jak i z łaską jak obsługa głównej restauracji. W four corners wybór jedzenia troszkę mniejszy ale obsługa lepsza. Stoliki i krzesła klejące i z milimetrową warstwą brudu wszędzie (nie myją drewnianej obwódki blatu). W restauracji głównej jeden machnął szmatą po stole a drugi położył nowe sztućce na pozostawiony brud, okruchy i plamy. Czasem brakowało szklanek i kieliszków - latem na pewno nie dają rady.
    Pożywienie niezłe choć monotonne. Całkiem schludnie wyłożone i zadbane ale w tydzień trzy razy wątróbka przyrządzana na sali. Da się zawsze coś wybrać, lecz żeby dobrze zjeść trzeba zapłacić 11USD za osobę w jednej z 4 restauracji jeśli uda się zarezerwować. Coral Wezyr nie ma darmowej restauracji a'la carte. Ale wg ich rezydenta wszystkie 4 są darmowe na "śniadania i kolacje" bez rezerwacji (sic!). Bez komentarza. Rezydent Corala "Bolo" to najbardziej żenujący rezydent jakiego spotkaliśmy. Pełen brak profesjonalizmu i wciskanie farmazonów np. że Egipt jest nieporównywalnie bezpieczniejszy od Polski.
    Ponieważ na początku listopada nie ma kompletu gości nie trzeba martwić się o leżaki czy stoliki w restauracjach. W razie czego obsługa pomoże. Wieczorem w barach trzeba już polować na stolik ale zawsze nam się udawało.
    Recepcja - obsługa żenująca. Naprawa routera zajęła im 5 dni. A zapłaciłem za "szybszy" internet. Nie warto - to taka sama modemowa prędkość jak internet darmowy który w naszym pokoju też działał. Następnym razem kupię SIM Vodafone na lotnisku lub w centrum handlowym. Na koniec recepcjonista nie chciał wydać 10 z 20$ za internet bo stwierdził że dolarów w recepcji nie mają. Typowy afrykański naciągacz.
    Wieczorami bywa głośno - jeśli ktoś szuka ciszy może być zawiedziony. W barach wieczorem bardzo głośna muzyka, pogadać się nie da ale i tak ludzie siedzą z nosami w smartfonach więc to chyba nie problem.
    Zjeżdżalnie fajne, baseny super. Ratownicy wkurzają gwiżdżąc gdy jest się z dzieckiem 6 lat bez pływaków na 50cm w dużym basenie, podczas gdy obok pod zjeżdżalnią na takiej samej głębokości mniejsze dzieci bez pływaków i rodziców szaleją same. Wszystkie atrakcje i plaża zamykane ok 17-ej. Przydałby by się choć jeden basen czynny dłużej.
    Pokoje rodzinne duże, widok fajny, dość czyste ale przyjechaliśmy w nocy i nie było ani jednego mydła czy szamponu. Do tego dwa duże ręczniki na 4 osoby. Oczywiście recepcja ma wylane ale pomaga dolar lub dwa dla sprzątających i nie ma rzeczy niemożliwych.
    Plaża - trochę słabo. Piach zbity ale dzieci się mogą pobawić. Można iść na cypel szukać muszelek. Niestety pływanie czy snorkeling nie wchodzi w rachubę - za płytko i za daleko do rafy. Jest super pomost w hotelu obok (Titanic). Trzeba się tylko przedostać przez ochronę, ale Polak potrafi. Na końcu tego pomostu schodki prosto w rafę z masą ryb. Dla dzieci frajda. Jaz tego nie ma...
    Jest Gym czynny do 19:30, ale przyjemniej pobiegać po zmierzchu na wąskiej drodze za hotelem - ponad 600m w jedną stronę.
    Zemsta faraona - nie zauważyliśmy nikogo z problemami. Apteka zaraz przy wejściu do JAZ Bleuemarine.
    Ogólnie dobrze, nie wierzę że którykolwiek hotel w bezpośrednim sąsiedztwie ma lepszy standard więc warto hotel rozważyć. Dobry do pływania, plażowania, dobry dla rodzin z dziećmi, jako baza noclegowa.
    Coral travel uraczył nas też wczesną pobudką przed wyjazdem na lotnisko żebyśmy po drodze dali im zarobić kupując słodycze w sklepie z cukierkami i duperelami. Dziękujemy bardzo, woleli byśmy się wyspać, a cukier dzieciom kupić w biedronce. Wyjazd się udał ale Coral i jego rezydent zaufania nie wzbudzili.
  • 1.8
    (październik 2018)

    Spadł na jakości

    Byłem w tym hotelu 6 razy za każdym razem jakość spada. Niestety najsłabiej wypada restauracja. Pamiętam jak hotel miał 100 % obłożenie i wszystko było ok. Teraz na wszystko trzeba czekać, na stolik, na obsługę aby posprzątała, na sztućce na talerze czy szklanki. Filtry w basenach kiedyś wymieniali co
    2,5h teraz tylko wieczorem. Widać spadek jakości szkoda tylko że ceny rosną za ten hotel.
  • 3.7
    (październik 2018)

    5* to za dużo

    Uważam że hotel nie zasługuje w żadnej mierze na 5*(myślę że dostał te gwiazdki za to że jest w pierwszej linii brzegowej), ale od początku. Obsługa w tym hotelu jest dość uprzejma choć widać rozróżnienie na Polaków i resztę świata. Pokoje duże, przestronne(ja miałem rodzinny) średnio wyposażone (takie
    egipskie 4*). Baseny : ich ilość jest duża, a czystość zadawalajaca. Ci co liczyli na dobrą zabawę w aquaparku mogą czuć nie dosyt, ale dzieci się nie nudziły. Teraz kuchnia: i tu moje największe rozczarowanie - hotel ma 2 restauracje co przy tak rozległym kompleksie to stanowczo za mało tym bardziej że punktów przygotowujących posiłki na świeżo było 2 + jeden na dworze (grill), sprawiło że w czasie kolacji ludzie stali kilka minut w kolejce (a stanie w kolejce po np frytki uważam za żenujące) do tego jedzenie dość monotonne (ale to chyba normalne w Egipcie - niestety). Plaża piaszczysto - żwirowa z zatoczką - my mieliśmy pecha że przez 3 dni poziom wody był 0 i zamiast morza było bagienko przy brzegu a do linii wody trza było iść kilkaset metrów, rafa A raczej jest szczątki martwa(no rybki kolorowe są oczywiście) ale w Hurghadzie jest to powszechny problem. Generalnie urlop udany, ale nie dosyt pozostaje, ja już do tego hotelu nie wrócę
  • 2.8
    (lipiec 2018)

    Hotel przereklamowany

    Hotel przereklamowany dużo pozytywnych opinii bierze się z tego że animatorzy podchodzą do gości z urządzeniem wyposażony w internet i proszą o wpisanie super opinii !!
    Sami animatorzy są obecni na terenie ale to na tyle ich praca to lans i udawanie gwiazd, przykład kabaret w ich wykonaniu w
    połowie skeczu na sali pozostało może 15% gości !!
    Jedzenie monotonne smak wiadomo jednemu pasuje innemu nie , wybór nie powala plusem ciasta tragedia soki ciepłe na tak duży obiekt jeden expres do kawy to żenada !!
    Obsługa na palcach jednej ręki można policzyć miłych i na prawdę chcących ci uprzyjemnić pobyt reszta robi bo musi , atmosfera napięta jednego pracownika wydaje się że pilnuje dwóch starszy rangą a ich następny jeszcze ważniejszy co wpływa negatywnie i cały czas jest niesmak , strachliwie się rozglądają mega zestresowani.
    Baseny owszem są spore ale woda to zupa od samego rana i po 3-4 godzinach któryś zamykany bo syf się robi i widocznie badania bakterii wychodzą żle !! A TERAZ NAJLEPSZE jeśli chcesz leżak to musisz wstać o 6 rano bo po godzinie 7 nie ma na co liczyć !!!!!
    Może jest owszem jak masz chęć i czas na 1 godzinny spacer w obie strony w wodzie po kostki !!!!
    Wieczorem chcesz wypić drinka ze znajomymi ,rodziną tu ta sama sytuacja co z leżakami , musisz szybko zjeść kolacje i biegiem coś zajmować bo ilość stolików do ilości gości jest śmiesznie mała !!!
    Pokoje są sprzątane w miarę łanie jeśli zostawisz dolara my mieliśmy pokój rodzinny więc miejsca sporo , zacinające się drzwi w łazienkach standard klima dość wystarczająca niekiedy brak prądu ale to norma w Egipcie !!
    UWAGA w dniu wyjazdu kradną nam ukradli telefon pozostawiony przez przypadek nie w sejfie !! Grzebią w bagażach jeśli nie jest zabezpieczony w jakikolwiek sposób !!
    Podsumowując hotel nie wart uwagi a już na pewno nie za te pieniądze może kiedyś był tym ideałem ale obecnie jest dramat !!
    Goście większości Niemcy zdecydowanie lepiej traktowani co Polak odczuje już na wejściu nam podaje się karty i tłumaczy gdzie jest pokój a Niemcy są oprowadzani po hotelu i pokazuje im się wszystko co gdzie się znajduję , w czasie pobytu również widać różnice obsługi gdy słyszą inny język niż niemiecki .
  • 4.8
    (październik 2017)

    Bardzo fajny hotel

    Piękny hotel, położony na bardzo dużym obszarze co powoduje, że człowiek nie czuje się jak w ulu. Fajna infrastruktura dla dzieci i to w każdym wieku. Pokoje czyste, jedzenie bardzo dobre, miła obsługa. Polecam !!!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY