Jaz Aquamarine

Ocena klientów na podstawie 84 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,5
Basen: 4,8
Czystość: 4,8
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.7

96% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Jaz Aquamarine (ex. Iberotel Aquamarine) w Travelplanet.pl

Termin:
22.11.2018 - 25.11.2018
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 270 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (84)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (listopad 2018)

    Całkiem nieźle

    Już na tle okolicznych kiczowatych i zaniedbanych hoteli wyróżnia się na plus. Dużo basenów, część mocno ogrzewanych (chyba od 1 listopada). Teren ogromny, jest gdzie pójść, ale to może być też wadą - sporo czasu zajmuje przemieszczanie się. Mając kids-klub niemal pod pokojem nie można w nim nawet dostać
    balonika dla dziecka bo kids-klub jest dla Jaz Bluemarine (coś jak dwa hotele w jednym - nie wiadomo o co chodzi).
    Obsługa - różnie. Jedni uśmiechnięci i uczynni a inni wykonują pracę byle jak i z łaską jak obsługa głównej restauracji. W four corners wybór jedzenia troszkę mniejszy ale obsługa lepsza. Stoliki i krzesła klejące i z milimetrową warstwą brudu wszędzie (nie myją drewnianej obwódki blatu). W restauracji głównej jeden machnął szmatą po stole a drugi położył nowe sztućce na pozostawiony brud, okruchy i plamy. Czasem brakowało szklanek i kieliszków - latem na pewno nie dają rady.
    Pożywienie niezłe choć monotonne. Całkiem schludnie wyłożone i zadbane ale w tydzień trzy razy wątróbka przyrządzana na sali. Da się zawsze coś wybrać, lecz żeby dobrze zjeść trzeba zapłacić 11USD za osobę w jednej z 4 restauracji jeśli uda się zarezerwować. Coral Wezyr nie ma darmowej restauracji a'la carte. Ale wg ich rezydenta wszystkie 4 są darmowe na "śniadania i kolacje" bez rezerwacji (sic!). Bez komentarza. Rezydent Corala "Bolo" to najbardziej żenujący rezydent jakiego spotkaliśmy. Pełen brak profesjonalizmu i wciskanie farmazonów np. że Egipt jest nieporównywalnie bezpieczniejszy od Polski.
    Ponieważ na początku listopada nie ma kompletu gości nie trzeba martwić się o leżaki czy stoliki w restauracjach. W razie czego obsługa pomoże. Wieczorem w barach trzeba już polować na stolik ale zawsze nam się udawało.
    Recepcja - obsługa żenująca. Naprawa routera zajęła im 5 dni. A zapłaciłem za "szybszy" internet. Nie warto - to taka sama modemowa prędkość jak internet darmowy który w naszym pokoju też działał. Następnym razem kupię SIM Vodafone na lotnisku lub w centrum handlowym. Na koniec recepcjonista nie chciał wydać 10 z 20$ za internet bo stwierdził że dolarów w recepcji nie mają. Typowy afrykański naciągacz.
    Wieczorami bywa głośno - jeśli ktoś szuka ciszy może być zawiedziony. W barach wieczorem bardzo głośna muzyka, pogadać się nie da ale i tak ludzie siedzą z nosami w smartfonach więc to chyba nie problem.
    Zjeżdżalnie fajne, baseny super. Ratownicy wkurzają gwiżdżąc gdy jest się z dzieckiem 6 lat bez pływaków na 50cm w dużym basenie, podczas gdy obok pod zjeżdżalnią na takiej samej głębokości mniejsze dzieci bez pływaków i rodziców szaleją same. Wszystkie atrakcje i plaża zamykane ok 17-ej. Przydałby by się choć jeden basen czynny dłużej.
    Pokoje rodzinne duże, widok fajny, dość czyste ale przyjechaliśmy w nocy i nie było ani jednego mydła czy szamponu. Do tego dwa duże ręczniki na 4 osoby. Oczywiście recepcja ma wylane ale pomaga dolar lub dwa dla sprzątających i nie ma rzeczy niemożliwych.
    Plaża - trochę słabo. Piach zbity ale dzieci się mogą pobawić. Można iść na cypel szukać muszelek. Niestety pływanie czy snorkeling nie wchodzi w rachubę - za płytko i za daleko do rafy. Jest super pomost w hotelu obok (Titanic). Trzeba się tylko przedostać przez ochronę, ale Polak potrafi. Na końcu tego pomostu schodki prosto w rafę z masą ryb. Dla dzieci frajda. Jaz tego nie ma...
    Jest Gym czynny do 19:30, ale przyjemniej pobiegać po zmierzchu na wąskiej drodze za hotelem - ponad 600m w jedną stronę.
    Zemsta faraona - nie zauważyliśmy nikogo z problemami. Apteka zaraz przy wejściu do JAZ Bleuemarine.
    Ogólnie dobrze, nie wierzę że którykolwiek hotel w bezpośrednim sąsiedztwie ma lepszy standard więc warto hotel rozważyć. Dobry do pływania, plażowania, dobry dla rodzin z dziećmi, jako baza noclegowa.
    Coral travel uraczył nas też wczesną pobudką przed wyjazdem na lotnisko żebyśmy po drodze dali im zarobić kupując słodycze w sklepie z cukierkami i duperelami. Dziękujemy bardzo, woleli byśmy się wyspać, a cukier dzieciom kupić w biedronce. Wyjazd się udał ale Coral i jego rezydent zaufania nie wzbudzili.
  • 3.7
    (październik 2018)

    5* to za dużo

    Uważam że hotel nie zasługuje w żadnej mierze na 5*(myślę że dostał te gwiazdki za to że jest w pierwszej linii brzegowej), ale od początku. Obsługa w tym hotelu jest dość uprzejma choć widać rozróżnienie na Polaków i resztę świata. Pokoje duże, przestronne(ja miałem rodzinny) średnio wyposażone (takie
    egipskie 4*). Baseny : ich ilość jest duża, a czystość zadawalajaca. Ci co liczyli na dobrą zabawę w aquaparku mogą czuć nie dosyt, ale dzieci się nie nudziły. Teraz kuchnia: i tu moje największe rozczarowanie - hotel ma 2 restauracje co przy tak rozległym kompleksie to stanowczo za mało tym bardziej że punktów przygotowujących posiłki na świeżo było 2 + jeden na dworze (grill), sprawiło że w czasie kolacji ludzie stali kilka minut w kolejce (a stanie w kolejce po np frytki uważam za żenujące) do tego jedzenie dość monotonne (ale to chyba normalne w Egipcie - niestety). Plaża piaszczysto - żwirowa z zatoczką - my mieliśmy pecha że przez 3 dni poziom wody był 0 i zamiast morza było bagienko przy brzegu a do linii wody trza było iść kilkaset metrów, rafa A raczej jest szczątki martwa(no rybki kolorowe są oczywiście) ale w Hurghadzie jest to powszechny problem. Generalnie urlop udany, ale nie dosyt pozostaje, ja już do tego hotelu nie wrócę
  • 2.8
    (lipiec 2018)

    Hotel przereklamowany

    Hotel przereklamowany dużo pozytywnych opinii bierze się z tego że animatorzy podchodzą do gości z urządzeniem wyposażony w internet i proszą o wpisanie super opinii !!
    Sami animatorzy są obecni na terenie ale to na tyle ich praca to lans i udawanie gwiazd, przykład kabaret w ich wykonaniu w
    połowie skeczu na sali pozostało może 15% gości !!
    Jedzenie monotonne smak wiadomo jednemu pasuje innemu nie , wybór nie powala plusem ciasta tragedia soki ciepłe na tak duży obiekt jeden expres do kawy to żenada !!
    Obsługa na palcach jednej ręki można policzyć miłych i na prawdę chcących ci uprzyjemnić pobyt reszta robi bo musi , atmosfera napięta jednego pracownika wydaje się że pilnuje dwóch starszy rangą a ich następny jeszcze ważniejszy co wpływa negatywnie i cały czas jest niesmak , strachliwie się rozglądają mega zestresowani.
    Baseny owszem są spore ale woda to zupa od samego rana i po 3-4 godzinach któryś zamykany bo syf się robi i widocznie badania bakterii wychodzą żle !! A TERAZ NAJLEPSZE jeśli chcesz leżak to musisz wstać o 6 rano bo po godzinie 7 nie ma na co liczyć !!!!!
    Może jest owszem jak masz chęć i czas na 1 godzinny spacer w obie strony w wodzie po kostki !!!!
    Wieczorem chcesz wypić drinka ze znajomymi ,rodziną tu ta sama sytuacja co z leżakami , musisz szybko zjeść kolacje i biegiem coś zajmować bo ilość stolików do ilości gości jest śmiesznie mała !!!
    Pokoje są sprzątane w miarę łanie jeśli zostawisz dolara my mieliśmy pokój rodzinny więc miejsca sporo , zacinające się drzwi w łazienkach standard klima dość wystarczająca niekiedy brak prądu ale to norma w Egipcie !!
    UWAGA w dniu wyjazdu kradną nam ukradli telefon pozostawiony przez przypadek nie w sejfie !! Grzebią w bagażach jeśli nie jest zabezpieczony w jakikolwiek sposób !!
    Podsumowując hotel nie wart uwagi a już na pewno nie za te pieniądze może kiedyś był tym ideałem ale obecnie jest dramat !!
    Goście większości Niemcy zdecydowanie lepiej traktowani co Polak odczuje już na wejściu nam podaje się karty i tłumaczy gdzie jest pokój a Niemcy są oprowadzani po hotelu i pokazuje im się wszystko co gdzie się znajduję , w czasie pobytu również widać różnice obsługi gdy słyszą inny język niż niemiecki .
  • 4.8
    (październik 2017)

    Bardzo fajny hotel

    Piękny hotel, położony na bardzo dużym obszarze co powoduje, że człowiek nie czuje się jak w ulu. Fajna infrastruktura dla dzieci i to w każdym wieku. Pokoje czyste, jedzenie bardzo dobre, miła obsługa. Polecam !!!
  • 4.7
    (październik 2017)

    Fajny hotel na "leniwe" wakacje.

    Lokalizacja - b. słaba plaża.
    Posiłki - jak w Egipcie. Słabe śniadanie i kolacja. Dobry obiad. Super restauracje tematyczne. Zwróć uwagę, czy masz w ofercie 1 darmowe wejście (nie we wszystkich ofertach jest).
    Obsługa - wyśmienita.
  • 4.8
    (październik 2017)

    Dla nas najlepszy hotel w Egipcie

    Bylismy 10- ty raz w Egipcie ale takiej czystosci i uprzejmosci i ilości basenów to nie było w żadnym hotelu Jedzenie super i w ogromnych ilościach,obsługa na medal i w restauracjach i przy basenach- napewno tam wrócimy
  • 4.7
    (październik 2017)

    Ciekawy hotel dla osób lubiących zróżnicowanie

    Byliśmy w tym hotelu z polecenia znajomych. Nie był to najwyższy standard w jakim spędzaliśmy wakacje, jednak to co należy podkreślić to niesamowita czystość i uprzejmość obsługi, bardzo ciekawą aranżacje przestrzeni w hotelu, każdego dnia można wypoczywać w innym miejscu, nad innym basenem lub bawić
    się w innym aquaparku. Jedzenie standardowe, ale bardzo dobre. Co ciekawe to jeden z trzech hoteli, w których używa się wody butelkowej do mycia żywności, robienia napojów i lodu, przez co goście nie chorują na tak zwana klątwę faraona.
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    Spadł na jakości

    5* to ten hotel miał jak był w sieci iberotel. Po przejęciu przez jaz spadł o jedną *. Baseny brudne kiedyś filtry wymieniane były co 2 h teraz 2 razy na dzień. Widać mniejszą ilość obsługi jak i menadżerów co przekłada się na jakość hotelu. To był mój 5 pobyt w tym hotelu i niestety ostatni gdyż nie
    jest wart tej ceny.
  • 4.8
    (wrzesień 2017)

    Super!!!

    Wspaniały pobyt , hotel godny polecenia , pokoje czyste - super obsługa . Duże zainteresowanie gośćmi hotelowymi. Animatorzy wspaniali , zabawni a szczególnie Henda - super dziewczyna. Kelnerzy nie czekali na napiwek , zawsze interesowali się czy nie siedzimy przy pustym stoliku. Na pewno tam wrócimy.
    Nie polecam tylko wycieczki na wyspę ,,Paradadise" - nie byliśmy zadowoleni , statek obskurny - dużo osób zabranych jednocześnie , a snurkowanie to wielka porażka gdyż więcej było nurkujących niż rybek w morzu.
  • 4.3
    (wrzesień 2017)

    Świetny dla ceniących samotność i ciszę

    Ogólne wrażenie całego hotelu i pobytu rewelacja! ALE jedzenie bylo średniej jakości i smaku nawet jak na standardy egipskie (wiem ze może być lepsze - 8x w Egipcie) i to co najbardziej mi się nie podobało to obsługa. Wszyscy byli tak 'sztywni' że nie było wiadomo jak się przy nich zachowywać. Egipt
    wyróżnia się na tle innych krai m.in. tym że ludzie są bardzo przyjaźni i uśmiechnięci, niestety w tym hotelu zarówno animatorzy jak i cała obsługa była strasznie poważna, drętwa i sztywna.
    Jednak jeśli zależy wam na spędzeniu czasu w ciszy i samotności to śmiało, bo hotel choć mało rozrywkowy to na wysokim standardzie.
    A no i trzeba podkreślić, że o tej porze roku brak morza - trzeba przejsc ok. 1km w głąb aby dojść do wody, gdzie czeka na nas mała rafa koralowa z pięknymi rybkami.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY