Ocena klientów na podstawie 12 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,8
Posiłki: 4,3
Basen: 4,4
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,9
Średnia ocena 4.6

91% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów

Opinie Klientów (12)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    grudzień 2017

    Bardzo się podobalo

    Posiłki dobre. Każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie świeże. Czysto mega codzienne sprzątanie. Do miasta spacerem kwadrans. Obsługa robi mega pozytywne wrażenie. Ogromny Plus podejście animatorów do wszystkich gości. Brak takiego podejścia do gości a w polskich hotelach
  • 3.3
    październik 2017

    ŚREDNIO

    HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 4 GWIAZDKI. OWSZEM, POKOJE SPRZĄTANE W MIARĘ DOKŁADNIE, ALE AM POWAŻNE ZASTRZEŻENIA DO RESTAURACJI I WYŻYWIENIA. SYTUACJA ABSURDALNA, BOWIEM W KRÓLESTWIE OWOCÓW MORZA NIE SERWUJE SIĘ TYCHŻE - 2 RAZY KALMARY OPIEKANE W TŁUSTYM CIEŚCIE (KRĄŻKI), 2 RAZY GOTOWANE MULE, ALE KREWETEK
    NASZE OCZY NIE WIDZIAŁY. ZUPEŁNY BRAK KUCHNI REGIONALNEJ I REGIONALNYCH PRZYPRAW - NP. ZUPA GAZPACHO NIE BYŁA PODANA ANI RAZU - A TAK W OGÓLE TO ZUPY BYŁY ISTNĄ TRAGEDIĄ: BREJKI Z PŁYWAJĄCYMI KILKOMA JARZYNKAMI , BEZ ŻADNEGO SMAKU. TALERZE I FILIŻANKI DELIKATNIE MÓWIĄC BYŁY POZBAWIONE CZYSTOŚCI. UTRUDNIENIEM JEST TEŻ POŁOŻENIE HOTELU - DOŚĆ WYSOKO W GÓRACH I DOJAZD BUSEM NA PLAŻĘ - ALE O TYM WIEDZIAŁAM. OGÓLNIE SŁABIUTKIE TRZY GWIAZDKI.
  • 4.7
    lipiec 2017

    Super wakacje w super hotelu 🙂

    Z czystym sumieniem możemy polecić hotel Jandia Golf. Pokoje bardzo przestronne i czyste. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zawsze uśmiechnięta i bez problemu spełniająca życzenia gości. Animacje zarówno dla dorosłych i dzieci, także wszyscy zadowoleni. Jedzenie smaczne no i pyszna sangria🙂. Wróciliśmy
    po dwóch tygodniach pełnych wrażeń, zwiedziliśmy wynajętym samochodem całą wyspę i zakochaliśmy się we Fuercie. Wrócimy tam na pewno i hotel będzie ten sam😊!!!
  • 4.2
    lipiec 2017

    Hotel w porządku.

    Jeśli chodzi o jedzenie, to myślę, że każdy może wybrać coś dla siebie. Dzielnica spokojna, prawie nic się nie dzieje (więc jeśli ktoś chce imprezowac, to nie tam). Pokój czysty, aczkolwiek sprzątaczka czasem była, a mało co zrobiła. Do plaży daleko i dojście na piechotę niewygodne, za to jeździ kilka
    razy na dzień bus. Po godzinach można za około 5 euro wynająć taxi. Obsługa zazwyczaj bardzo w porządku.
  • 4.4
    lipiec 2017

    Jeżeli kiedyś zawitamy ponownie do Morro Jable nie wykluczone że będzie to Jandia Golf

    Super pokoje duże przestronne. Widok lepszy od strony basenu.
    Bardzo miła i pomocna obsługa, rodzinna atmosfera.
    Dużo rodzin z dziećmi.
    Hotel nie jest przeludniony odczuwa się cisze i spokój.
    Jedzenie w porządku nikt nie powinien chodzić głodny.
    Odległość od plaży i miasta dosyć
    duża, raczej wyklucza spacery szczególnie biorąc pod uwagę spore wzniesienie.
    Do plaży i miasta jeździ regularnie bus hotelowy między 10 a 18 można spokojnie dojechać.
    My polecamy hotel i rezerwację samochodu przez internet w ORLANDO płatne przy odbiorze auta wymagana karta kredytowa przy pełnym ubezpieczeniu auta bez kaucji, u nas wyszło 120EURO za 6 dni czyli 20 Euro za dobę.
    Fantastyczne plaże w okolicy.
    Nie są przeludnione.
    Polecamy przejażdżkę do Ajuy, Betancuria. Plaże: Playa de Sotavento ( silne wiatry jak z suszarki), Risco del Paso,Grandes Playa, El Cotillio fantastyczne płytkie zatoczki przy odpływie, Playa del Motorral najbliższa Hotelu jednak wcale nie przeludniona, szeroka .
    Jak dla mnie idealne miejsce na spokojne wakacje.
    Uważajcie na słońce bo może bardzo przypalić przy wietrze zdradliwe.
    Byliśmy na Fuercie 2x i nie wykluczamy powrotu a może w przyszłości stałego pobytu.
  • 5.0
    czerwiec 2017

    Super hotel polecam!

    Pyszne jedzenie świetna atmosfera ludzie bardzo fajnie czysto polecam !
  • 4.7
    czerwiec 2017

    Super hotel i super ludzie

    Hotel był świetny, jedzenie przepyszne, pokoje czyste - przez 7 dni naszego pobytu sprzątane 5 razy, od razu była informacja że w środy i niedziele pokoje nie są sprzątane. Obsługa miła i serdeczna, okolica bardzo w porządku - jest to oczywiście hotel wśród "skał i na odludzi" ale ma to swoje plusy.
    Cisza i spokój. Animatorka Gigi genialna, wieczory w barze razem z nią i jej animacjami były świetne, wszyscy się dobrze bawili. Polecam szczerze ten hotel, jedynym minusem jest chyba hotelowy bus na plażę - odjeżdza i wraca co około 30 min ale jednak są do niego dość duże kolejki. My pierwszego dnia zdecydowaliśmy się na spacer, bardzo przyjemy zresztą. Około 40 min na pieszo na plażę, nic strasznego :)
  • 4.5
    marzec 2017

    Bardzo miło spędzony zimowy tydzień

    Polecam wszystkim, obiekt ładny, jedzenie dobre, super sympatyczni ludzie z obsługi
  • 4.5
    lipiec 2016

    HOTEL naprawdę ładny :)

    Mega pozytywni ludzie pracujący w hotelu , zawsze pomocni , zawsze uśmiechnięci . Kawałek do plaży ale to nie problem bo kursuje hotelowy busik z przesympatycznym kierowcą który chętnie wszystkich zawozi na plażę jak i do hotelu . Jedzenie naprawdę dobre spory wybór dla każdego coś się znajdzie . Pokoje
    mega duże i naprawdę ładne :) Podczas urlopu miałam urodziny i zostałam mega pozytywnie zaskoczona przez całą ekipę hotelową :) Mieliśmy pięknie udekorowany stół zarezerwowany dla nas w restauracji dostaliśmy szampana i oczywiście życzenia :)
  • 5.0
    lipiec 2015

    Wszystko na najwyższym poziomie, chociaż ...

    Hotel świetny. Duży, czysty, pomieszczenia olbrzymie, czuć je świeżością. Jedzenie wspaniałe, dla każdego zawsze jest coś ciekawego. Baseny duże, lecz z wodą chłodniejszą niż w oceanie. Obsługa super, personel miły. Dojazd nad ocean bezproblemowy busem, który kursuje na okrągło. Jedyny mankament to animacje
    dla dzieci i dorosłych. Praktycznie nie istnieją. Pan animator (troszeczkę pobudzony dziwak) nie nadąża za całością, albowiem jest sam i musi obsłużyć wszystkich. Stara się jak może i trochę ciężko mu to wychodzi. Podsumowując kolejny wyjazd w to samo miejsce: Pojadę jeżeli kierownictwo hotelu zadba prawidłowo o animatora i wyposaży go w niezbędne dla niego narzędzia do pracy (nagłośnienie, bardzo słaby język polski w jego wykonaniu, różnorodność tematów do rozrywki, pomoc dla niego w obsadzie stanowiska !!!).
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY