Ocena klientów na podstawie 21 opinii

Lokalizacja: 3,7
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,2
Basen: 3,9
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.1

71% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Jadore Deluxe w Travelplanet.pl

Termin:
14.12.2019 - 21.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 179 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (21)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.8
    październik 2019

    Hotel dobry

    Pobyt w hotelu rozczarował nas . Jedzenie podawane zimne mało urozmaicone kelnerzy mili i pomocni . Ogólnie nie polecam .Szczególnie pokój którego okna wychodziły na sąsiedni hotel okno w okno i wiatraki za oknem głośne, chłodzące całą dobę., Z łazienki z kanalizacji smród na cały pokój trzeba było wietrzyc
    cały czas.
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Hotel luksusowy godny polecenia

    Hotel w stylu pałacowym,opływa przepychem. Czyściutko, personel bardzo miły i pracowity. Do plaży blisko, 5 minut spacerkiem. Plaża czysta, szeroka, morze bardzo ciepłe i słone :-). Jedzenie i drinki 24 godz. na dobę, bogate i bardzo smaczne.Ogólnie super. Jedyny minus wszystko pod Niemców, niemieckie
    piosenki na basenach, disco w lobby po niemiecku, po kilku dniach mieliśmy dość, w końcu przyjechaliśmy do Turcji. Ale ostatnie trzy dni to się zmieniło, być może ktoś nie wytrzymał i zwrócił uwagę i muza była już spoko. Do Side blisko, jeżdżą bez przerwy autobusy po 1 dolar lub 1 euro. Pobyt i wakacje uważam za bardzo udane, szczerze polecam.
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni , Hotel wspaniały. Polecamy.

    Bardzo dobry
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni , Hotel wspaniały. Polecamy.

    Bardzo dobry
  • 5.0
    lipiec 2019

    Super wakacje !!!!!!!!!!!!!!!

    Wspaniała obsługa hotelowa jedyny minus w recepcji operują jedynie językiem rosyjskim i tureckim a reszta bez żadnych zastrzeżeń
  • 4.7
    czerwiec 2019

    hotel fajny,pokoje czyste,obsługa miła

    hotel fajny,ale bez szału,dużo rodzin z Rosji z dziećmi,pokoje czyste,obsługa miła....
  • 3.3
    grudzień 2018

    nie polecam jechac z dziecmi

    Nic kompletnie nie ma dla dzieci. Hotel piękny. Jedzenie dobre. Hotel przeznaczony dla emerytów (szczególnie Niemców). Wszyscy kręcą się koło starych, dających co chwile napiwków Niemców. Nawet animatorzy zabawiają ich. Przez tydzień pobytu były tylko jedne animacje dla dzieci przez moze 30 min. Mówię
    tu o okresie świątecznym. Nie wiem jak latem. Basen zimny. Straszne przeciągi. Jedyna atrakcja dla dzieci to winda :0
  • 3.3
    luty 2018

    opinia hotelu

    plusy: ładny hotel (nie mylić z wybitnym),pokoje w porządku.
    minusy: lokowanie Polaków od strony hotelu położonego kilka metrów obok. Gdyby miał gości, moglibyśmy się trącać drinkami balkon-w balkon.A że rzeczony hotel był niezamieszkały-trwały roboty budowlane.Kilka godzin dziennie piłowano , rżnięto
    i Bóg jeden wie co jeszcze czyniono.Na prośbę zmiany, otrzymywaliśmy odpowiedz: 50 euro dopłaty.Niestety, nie każdy dostąpił tej łaski.Zdarzyła się nawet sytuacja, gdzie gościom odcięto opaski jadore i wyrzucono przed hotel.Mamy sporo zdjęć oraz nagrań spod balkonów.Dla jasności- nikt nie żądał zmiany pokoju, bo widok brzydki. chodziło o hałas, huk całodzienny...Pani rezydent-to dopiero skandal,bezczelna(również nagrania z prowadzonych rozmów telefonicznych).Miła tylko wtedy, gdy przyjechała sprzedać wycieczki.
    Sytuacja plażowa: poza taśmę budowlaną, nie można wysunąć leżaków. rodzice z dwulatkiem, mama w ciąży niosą leżak bliżej morza, by ciężarna mgła sucho usiąść i doglądać synka taplającego się w morzu.Przybiegają panowie z groźbami- nie wolno przesuwać(przenosić leżaka poza taśmę...sprawa ociera się o dyrektora hotelu- groźba-eksmisja). Takich sytuacji w życiu nie przeżyliśmy.

    Restauracja: dżemiki, miodki, serki ,mortadele,dobre pieczywko, fryty, ziemniaki z wody z czarnymi wybroczynami,codziennie wątróbka barania,kurczak siekany z kośćmi a to z papryką w sosie a to z cukinią...raz gulasz z serc( co kto lubi).Sporo warzyw siekanych, niezłe masło, jajka, Słodkości masa- jak kto lubi masy..

    A wystarczyło podejść do gości ze zrozumieniem i bez arogancji, bo hotel jak hotel...ale pięć gwiazdek to spore naduzycie.
  • 3.7
    luty 2018

    opinia hotelu i polskiej pani rezydent

    Ogólnie hotel ok ,czysty zadbany ,pokoje fajnie wyposażone ,jedzenie dobre ,jest tylko jedno ale pokoje dla polaków są zarezerwowane po stronie gdzie hotel jest wręcz przyklejony do sąsiedniego budynku ,pozbawione słońca i znajdujące się nad nad śmietnikami, miejscem dostaw zaopatrzenia oraz co naj gorsze
    znajduje się tam warsztat ślusarsko-naprawczy gdzie przez kilka godz dziennie są używane szlifierki kątowe (hałas nie do wytrzymania potęgowany przez bliskość drógiego budynku) .Dopłacanie w Polsce za lepszy standard jest bez sensu ponieważ wszystkie pokoje są identycznie wyposażone. Po zgłoszeniu w recepcji problemu związanego z hałasem dostaliśmy odp że dla polaków nie ma innych pokoi .Zaproponowano nam pokój na innym piętrze po tej samej stronie (tam gdzie wspomniany hałas)okazało się że pokój taki sam hałas również plus zalany balkon 3cm wody.Po odmówieniu tego pokoju hotel skontaktował się z polskim rezydentem panią Edytą U.W tym momencie przy recepcji zjawiło się około 10-u innych gości z tym samym problemem .Po krótkiej rozmowie i przedstawieniu problemu pani Edycie zostaliśmy wyśmiani i potraktowani jak goście drugiego gatunku (wszystko działo się przy świadkach i zostało nagrane]Po czym oddaliśmy słuchawkę menadżerowi hotelu,gdzie zamienił kilka słów z panią E i się zaczął robić dym.Menadżer postanowił wyrzucić nas z hotelu odciął nam opaski i zaczął wzywać żandarmerie (asystent telefonicznie) krzycząc że mamy poszukać sobie innego hotelu nie będąc świadom że wszystko się nagrywa.Wniosek nasuwa się taki że jego decyzja związana jest bezpośrednio z rozmowom polskiej rezydent .Poskutkowało to tym że wielu gości odstąpiło od swoich żądań. Czyli zadziałała psychoza zastraszenia.Nie dając się zastraszyć zadzwoniliśmy do tui polska po kilkunastu telefonach i po 1,5 h ,menadżer poprosił nas o rozmowę gdzie zaczął nas przepraszać i mówić że to nie jest wina hotelu że to organizatorzy z polski zawiedli itd .Skutek był taki że zakwaterowano nas po drugiej stronie hotelu w cichym,słonecznym pokoju z widokiem na morze -TYLKO MY( INNI MUSIELI POGODZIĆ SIĘ Z WARUNKAMI-LUB DOPŁACIĆ PO RAZ DRUGI ).Z tego miejsca chcę wszystkich wyczulić, którzy chcą wybrać ten hotel przed tym aby nie dali się potraktować jak druga kategoria tylko przez to że jesteśmy polakami.BO ktoś powie że co byś chciał za taką cenę (cena jest taka jaką ktoś zaproponował za daną ofertę ,a w ofercie nie jest podane że polakom nie przysługuje to czy tamto)nie mamy wpływu na kursy walut.Hotel reklamuje się jako 5 gwiazdek .Wierzcie mi to nie jest 5 gwiazdek z pokojami nad warsztatem i przyklejony do innego budynku .Wątek i udział w tych okolicznościach polskiej rezydent trochę się zatarł ,okazuje się że zaczyna to być starą prawdom że na obczyznie najwięcej problemów narobi ci polak i tylko możemy się zastanawiać dlaczego rezydent , który ma być wsparciem (przecież mamy to w cenie)okazuje się osobom nie kompetentną i pogrążającą nas w uzyskaniu godnych warunków potrzebnych do wypoczynku.EDYTO WSTYD NAM JEST ZA TAKICH POLAKÓW JAK TY (NA PANI NIE ZASŁUGUJE)na wszystko co tu zostało napisane są świadkowie oraz nagrania .Turcja jest piękna ale nie przy takich zdarzeniach .To nie był udany wyjazd.
  • 5.0
    luty 2018

    Bardzo udany wyjazdy, wrócimy tam na pewno.

    Hotel piękny, pyszne jedzenie, jedno wejście do restauracji (byliśmy trzy razy - wystarczy dawać dobre napiwki). Polecam zakupy w Manavgat oraz zwiedzanie w Side.