Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,5
Basen: 4,0
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.5

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • aktywnych

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Podobało nam się

    Hotel przyjazny gościom, personel miły i uczynny. Pokoje sprzatane codzinnie wraz z wymianą ręczników. Mankamentem był brak lodówki, jednak przy all inclusive to nie przeszkadzało.
    Basen wystarczający, czysty. Leżaki przy basenie dostępne dla każdego. Jedzenie różnorodne i smaczne.
  • 3.8
    sierpień 2016

    Hotel ok

    Sam hotel bez większych wodotrysków ale akurat w El Arenal nie to jest najważniejsze. Położenie hotel super dla osób chcących uniknąć głośnych, nocnych powrotów młodzieży z imprez. Blisko do obydwu plaż jak i do Aqualandu. Jedyne do czego można mieć objekcje to jedzenie. Niby spory wybór ale po trzech
    dniach wszystko przestaje smakować. Generalnie polecam.
  • 4.8
    sierpień 2016

    Hotel godny polecenia dla par bez dzieci.

    Hotel bardzo czysty i przyjemny. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane co drugi dzień. Pilot do TV po wpłaceniu 10 euro depozytu. Basen dość głęboki 2,2m nie polecam dzieciom. Jeśli chodzi o animacje to hotel nie prowadzi żadnych animacji. Najładniejsze pokoje od strony ulicy, wymienione drzwi
    balkonowe firany, zasłony, duże balkony. Jedzenie różnorodne bardzo smaczne każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel położony 5 minut od plaży, zejście z górki na plażę. Plaża bardzo ładna, woda krystaliczna, leżaki dość drogie 16.05euro za dzień. W pobliżu hotelu i plaży dużo sklepów, barów, restauracji. Hotel godny polecenia, ogólne wrażenia pozytywne zarówno jeśli chodzi o Majorkę jak i hotel Ipanema Beach.
  • 1.0
    wrzesień 2011

    Hotel fatalnie zarządzany

    Po przybyciu do hotelu o godz. 16.00 musieliśmy czekać 2 godziny na pokój, gdyż okazało się że nie ma naszych rezerwacji w komputerze, ponieważ organizator nie dopełnił wszystkich formalności - tak twierdziła Pani (Polska) na recepcji. W konfrontacji z rezydentką (też Polką) i Panią z recepcji okazało
    się, że Pani z recepcji kłamała bo organizator przesłał wszystkie dokumenty a osoba odpowiedzialna za organizację pobytu gości w hotelu (Pan Alex, tel. 971441212) nie dopełnił formalności. Z nami czekało na pokój jeszcze pięć osób. Rezydentka uskarżała się, że w tym hotelu zdarza się to ciągle. Nasza rodaczka na recepcji jest osobą bardzo niesympatyczną i na pewno nie powinna być zatrudniona na recepcji - do wizytówki tego hotelu nie należy. Pokój, który otrzymaliśmy nie był przygotowany dla gości. W pokoju nie działała klimatyzacji. Po zgłoszeniu tego faktu sprzątaczce, klimatyzacja została naprawiona przez konserwatora w drugim dniu pobytu - zajęło mu to 10 minut. Brak było w pokoju dużych ręczników - zostały uzupełnione w 3 dniu pobytu. Pokój hotelowy był sprzątany codziennie. Natomiast przez cały tydzień chodnik na korytarzy nie był odkurzany, zalegała na nim warstwa kurzu i śmieci. Brak popielniczek na stolikach przy barze i przy wejściu do hotelu powodował, że palacze wyrzucali niedopałki gdzie popadło, stąd masa śmieci w donicach z uschniętymi roślinami i na posadzce. Sprzątaczki rozpoczynały swoją pracę po godz. 10.00 i zamiatały tylko te śmieci które były duże i które dostrzegły. Pierwszy raz w życiu widziałem, że tak niechlujnie zamiata się i myje posadzkę. Basen jest mały, wokół niego wysuszone rośliny - widać, że nikt nie dba o stworzenie jakiegoś fajnego zielonego klimatu dla gości. Jedyna sympatyczna osoba z personelu, która się uśmiechała do gości hotelowych to młoda dziewczyna z Polski w barze hotelowym. Mówiła, że lubi taką pracę bo nikt jej nie nadzoruje. Hotel jest fatalnie zarządzany i jest to wina kadry zarządzającej, którą właściciel powinien jak najszybciej wymienić razem z częścią personelu. Śniadania są skromne, mały wybór sałatek. Jeżeli gości przyjdą na posiłek po pierwszej turze do restauracji muszą sami sobie nakryć stół, przynieść sztućce i kieliszki na wodę czy inne napoje - panie w restauracji tylko zbierają naczynie. Tylko jeden automat do kawy, brak dzbanków. Nie polecamy tego hotelu, wrażenia estetyczne mierne, słaba obsługa.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY