Il Parco Degli Ulivi

Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 3,2
Pokój: 3,8
Posiłki: 2,5
Basen: 4,5
Czystość: 3,7
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 3.5

38% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.3
    (wrzesień 2018)

    NIE POLECAM.

    Hotel położony w pięknym miejscu,jednak bardzo daleko od miasta.Pokoje i obsługa ok.Jedzenie porażka,zimne ,ciagle to samo bez urozmaicenia.Dopiero po interwencji coś się zmieniło,ale tylko na jeden dzien.Zamiast obiecanego piwa w wersji all inclusive była woda.Ogólnie hotel nie dba o klienta nie p
    olecam.
  • 4.5
    (sierpień 2018)

    Cudowne miejsce

    Nie wiem skąd tyle negatywów, hotel pięknie położony, obsługa bardzo miła, jedzenie urozmaicone na tyle, że nikt nie powinien być głodny. Alkoholu nie brakowało przez cały pobyt. W pokoju czysto.Bardzo fajny kierowca wożący na plażę, plaża prawie pusta, nie trzeba się przeciskać między innymi, tak jak
    w dużych kurortach. Wystarczyło przejść kawałek dalej.Niestety dno kamieniste, ale nawet bez butów można było pływać.Idealne miejsce na spacery, wystarczyło pójść w drugą stronę niż do miasta. Widoki rewelacyjne.Leżaki dostępne o każdej porze, spokój, cisza. Ogólnie pobyt bardzo udany. Dziękujemy
  • 3.3
    (sierpień 2018)

    Nie polecam

    Hotel czysty, basen super, ale posiłki serwowane w tym hotelu to jakaś pomyłka, codziennie to samo i dodatkowo resztki z poprzednich dni, jajecznica z proszku, piwo z proszku nie wspominając o winie, jedzenie to głównie mrożonki bądź puszki bez smaku, wszystko zimne, jadąc na Sycylię trzeba mieć odpowiednie
    oczekiwania, ale jedzenie w tym hotelu jest poniżej jakichkolwiek standardów! Plaza- transfery są 2 razy dziennie , leżaki i parasole są wydawane po przyjeździe na plaże, ale położona jest ona w części industrialnej i jest gorsza niż plaża publiczna. Duży potencjał hotelu niestety zmarnowany, nie jedzie się ne urlop tylko po to by zrobić sobie ładne zdj w basenie.
  • 2.5
    (sierpień 2018)

    Nie polecamy

    Opis nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
    Dwa pozytywy :widoki i basen. Jadalnia tragedia,wieczne szukanie przydzielonych stołów. Jedzenie mało urozmaicone. Codziennie to samo. Raz dziennie mięso, ryba i makaron,pomidory, sałata, ogórki. Owoce do obiadu,maly
    deser do kolacji. Zypa jedna - krem koloru zielonego. Daleko wszędzie. Brak sklepiku w hotelu. Nie ma gdzie spacerować. Do miasta i na plażę bardzo daleko. Plaża - leżaki pomiędzy kutrami, brudna.Atut to cisza i spokój.
  • 2.5
    (lipiec 2018)

    To jakaś kpina

    Byliśmy tam z dziećmi i liczyliśmy na fajne wakacje ale zastaliśmy syf jakich mało ! Podarte kanapy, połamane leżaki , potłuczone płytki ! Ale jak zaserwowano nam śniadanie to myślałam ze z krzesła spadnę ! Mimo wielu podróży takiej żenady nigdzie nie było !!! Nie polecamy !
  • 3.5
    (lipiec 2018)

    Masakra

    Hotel czysty i zadbany ale jedzenie to jakaś pomyłka. Ciagle to samo na śniadanie, odmrażana jajecznica i bułki ze można nimi rzucać o ścianę. Ta sama wędlina i ser. Z parówek które zostały z wcześniejszego posiłku zrobione jakieś ciasto z parówkami. Śmiech i wstyd.
  • 3.2
    (sierpień 2017)

    Szału nie ma

    Bar otwarty" />
    Pani rezydentka nie mówiąca po włosku.. bar w opcji all inclusive wyczerpany "finished" o godzinie 19:30 (w tym napoje bezalkoholowe soki, napoje gazowane) mimo tego ze otwarty od 19, dopiero po interwencjach, telefonach, skargach po jakimś czasie udawało się coś na nowo wyczarować.
    Bar otwarty
    do 23 jednak zdarzały się sytuacje ze barman zniknął o 22 nie informując nikogo, menadżer hotelu już spi o tej godzinie więc sytuacja patowa. Robaczki w przyprawie czili;/ pod łóżkami kłęby kurzu bo tam się już nie sprząta. Hotel robi imprezy zamknięte, wtedy przenosi kolację i bar do innego budynku, niektórym przeszkadzały wywołane z tego powodu hałasy.
    +Miła obsługa
    +bezproblemowe transfery do "miasta", na plażę i na dworzec kolejowy
    +spokój cisza
    +Bardzo fajna animatorka

    Generalnie jakość na cenę się nie przekłada napewno
  • 3.8
    (sierpień 2017)

    Przyzwoicie ale...

    Opcja All w wersji soft tzn. napoje wysokoprocentowe od 19 godziny do 23, jedzenie smaczne choć wybór nie za duży, mało owoców , tylko 1 rodzaj deseru. Kiepskie animacje, brak sali fitness.
  • 3.5
    (sierpień 2017)

    Nota 3,5 sycylia ok ale ogolnie przereklamowana :)

    Kameralnosc 5 na 5 super,jesli chodzi o jedzenie sniadania bardzo slabe,ale za to obiadokolacje bardzo dobre,polozenie 3km do plazy wiec czlowiek na troche na uwiezi.Hotel sredni,animacji brak wiec nota 3,5
  • 4.0
    (lipiec 2017)

    Fajne miejsce, fajny klimat, udane wakacje

    Hotel jest bardzo w porządku, jeżeli ktoś potrafi wziąć poprawkę na mentalność sycylijczyków i nie wymaga nadskakującej obsługi oraz wypasionych animacji.
    Wszelkie drobne niedociągnięcia nadrabia pięknymi widokami i klimatem. Jeżeli ktoś (tak jak my) jest nastawiony na odpoczywanie, a nie na narzekanie,
    ma pozytywny stosunek do otoczenia – spędzi na pewno miłe, niezapomniane chwile.
    Nie mniej w tym miejscu ogromne podziękowania, wyrazy szacunku i uznania dla Pani Klaudii, która zajmowała się animacjami dla dzieci. Rzadko spotyka się osobę tak zaangażowaną. Nasz pobyt był jednocześnie początkiem pracy Pani Klaudii, musiała się zmagać z kapryśnymi gośćmi, brakiem materiałów do przeprowadzenia animacji i w zasadzie iluzoryczną pomocą ze strony biura podróży.
    A mimo to robiła zdecydowanie więcej niż należało do jej obowiązków. Zajmowała się dziećmi poza godzinami swojej pracy (bo dzieci ją uwielbiały - aż czasem byłem trochę zazdrosny), kupowała za własne pieniądze materiały do animacji, wykorzystywała własne kosmetyki do malowania dzieciom twarzy a także była bardzo pomocna przy kontaktach z obsługą hotelu i rozwiązywaniu drobnych problemów (kontakty z obsługą hotelu bywają niełatwe lub zabawne, jeżeli ktoś nie posługuje się biegle językiem włoskim ).
    Naprawdę Pani Klaudio wielki szacunek od całej naszej rodzinki :)