IFA Buenaventura

Ocena klientów na podstawie 6 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,8
Basen: 4,2
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 4.5

83% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
posiłki, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu IFA Buenaventura w Travelplanet.pl

Termin:
24.04.2019 - 25.04.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 304 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (6)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    Izabela

    Byłam w hotelu w pierwszym tygodniu grudnia 2018.Hotel bardzo mi się podobał, jedzenie bardzo dobre, pokój jak na 3 gwiazdki ok. Bardzo miła obsługa. Plaża 900m.od hotelu, spacerkiem można się przejść. Fajne 2 baseny, przy nich bary. I bardzo fajni animatorzy, którzy nie dali się nudzić przy basenie.
    Pogoda piękna 28-30 stopni. Polecam ten hotel.
  • 4.0
    (listopad 2018)

    All inclusive w tym hotelu to nie wszystko włączone

    Tygodniowy pobyt w listopadzie 2018. Hotel ma plusy i minusy.
    Plusy
    1. Bardzo dobre jedzenie
    2. Jest zielono wokół hotelu (dużo drzew)
    3. Jest pół godziny od wydm Maspalomas i 10 min od promenady
    4. Jest dobrze zorganizowany jak na ilość turystów np. karteczki w restauracji (zielona
    - stolik wolny, czerwona - stolik zajęty)
    5. Pokój jest duży i funkcjonalny
    Minusy
    1. All inclisive w tym hotelu oznacza, że nie wszystko jest włączone. Z pięciu barów AI dotyczy tylko trzech. W żadnym barze nie można dostać kawy, ponieważ dla klientów z AI są tylko automaty z kawą (niska jakość). W barach jest lista 5 drinków dostępnych dla klientów z AI (pozostałe płatne). Za wodę butelkowaną w restauracji trzeba płacić (1,40 EUR za butelkę). Dla klientów z AI bezpłatne jest wino, piwo, pepsi oraz woda z kranu.
    2. Hotel jest przy ruchliwej i głośnej ulicy Avenida de Tenerife. Po otwarciu drzwi balkonowych jest głośno, szczególnie wieczorem i nocą.
    3. Jest zimno. Do przykrycia jest tylko prześcieradło i koc bez poszewki. W nocy po pokoju hula wiatr. Wróciliśmy z katarem.
    4. Pewne elementy pokoju jak narzuta czy kanapa są zużyte.
    Ja na wyjazd w okresie listopad - luty na ten hotel bym się już nie zdecydował. Jest to hotel trzy gwiazdkowy, więc nie ma suszarki w łazience, a na śniadanie nie ma omletów.
  • 4.5
    (styczeń 2018)

    Fajny hotel

    Miła obsługa, dobrze sprzątają i dobre oraz bardzo urozmaicone żywienie. Polecam.
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    polecam wszystkim ten hotel

    Dobry hotel jak na 3*, niektóre hotele 4* w których byliśmy nie były tak dobre. Brak klimatyzacji w pokojach w ogóle nam nie przeszkadzał, wieczorem jest chłodniej. Posiłki smaczne i mimo dużej liczby gości niczego nigdy nie brakowało. Co wieczór animacje, baseny tez ok.
  • 5.0
    (maj 2017)

    Jeden z Najlepszych hoteli

    Zacznę od tego ze była to nasza podróż poślubna udana w 100%. Hotel bardzo czysty ,zadbany , obsługa badzo miła i pomocna od recepcji po panie sprzątające. Jedzenie to wogole bajka , bardzo smaczne i różnorodne napewno każdy znajdzie cos dla siebie .
  • 4.0
    (luty 2012)

    Przyzwoity hotel

    Jeżeli ktoś lubi duże hotele (podobno ok. 1000 gości) i jeżeli komuś nie przeszkadza tłum w restauracji na śniadaniu i na obiadokolacji (chociaż zawsze można znaleźć miejsce) to mogę polecić ten hotel. Jedzenie przyzwoite, pokoje czyste, do plaży kilkanaście minut na piechotę, obsługa miła. Trochę kontrowersyjny
    pomysł z turami na obiadokolację. tzn w recepcji określają, że obiadokolację masz w godzinach 18.30-19.30 albo 19.30-20.30 albo 20.30 -21.30. Nam przyznali o 20.30 co jednak jest przesadą jeżeli ma się HB i jadło się śniadanie o 9.00. Gdy grzecznie poprosiliśmy o zmianę na wcześniejszą godzinę, zmieniono ją na 18.30 ale po 3 dniach ni stąd ni zowąd znowu zmienili na 19.30. To w sumie jedyny minus. Poza tym bym się nie czepiał.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY