Opinie Klientów (3)
Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
-
Hotel jak hotel, zdecydowanie nie 5 gwiazdek.
Mini bar przez pierwsze dwa dni był uzupełniany. Kolejne 12 dni to codzienne reklamacje" />Pierwsze dwa dni ok. Po interwencji "superwajzora" wymienili zapleśniałe firany (mam zdjęcia). Interwencje naszej rezydentki nie były traktowane poważnie. Meble tapicerowane w koszmarnym stanie (mam zdjęcia).
Mini bar przez pierwsze dwa dni był uzupełniany. Kolejne 12 dni to codzienne reklamacjew tej sprawie i albo uzupełnili albo nie (najczęściej nie). Cztery dni przed powrotem do kraju zabrali nawet czajnik. (szkoda już było nerwów).
Owoce morza, o których się naczytałem - jak najbardziej - ryby.
Internet w lobby oczywiście był, tylko w ofercie ktoś zapomniał dopisać, że płatny.
Ogólnodostępna "wanna z bąbelkami" na 5 piętrze w SPA z lodowatą wodą i w takim przeciągu jak w Nowojorskim metrze.
W ofercie wszystko było dostępne, a najbliższy naszego pokoju basen z barem i restauracją to "Zona Exclusiva" za 20 Euro/dzień.
I to co się dowiedziałem na miejscu to to, że pokoje dla Polaków były właśnie w naszym skrzydle... Czyli wszystko jasne.
I to wszystko All In :)))
Itd, itd. -
Słabiutko
Szkoda mówić . Hotel nie ma nic wspólnego z 5 gwiazdkami . Ma stare , rozdarte kanapy i krzesła , brudne stoły , basen . Jedzenie wyschnięte , nieapetycznie , mało - wszystko co było lepsze znikało i już się nie pojawiało . Soki nalewane z plastikowych wiader po majonezie . Porażka . Chciałam jak najszybciejwracać do domu -
fajny dla rodzin z dziećmi
dużo nie głębokich basenów (brodziki oraz (90-120)) - fajnie w przypadku urlopów z dziećmi, brak problemów z leżakami zarówno przy basenie jak i na plaży, duża ilość barów przy których nie ma kolejek, przestronne pokoje - choć standard daleki od 5*, niestety spore kolejki przy posiłkach w głównej części