Ocena klientów na podstawie 32 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,3
Posiłki: 3,7
Basen: 3,3
Czystość: 3,5
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.7

65% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Horizon Beach (Stalida) w Travelplanet.pl

Termin:
04.10.2020 - 07.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 484 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (32)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.2
    sierpień 2017

    Sierpien 2017

    Hotel jak to w 3* czysto lecz bardzo skromnie. Pokoje sprzątane codziennie. Basen bardzo mały i zbyt mała ilość leżaków do dyspozycji gości hotelowych (codziennie kłótnia o leżaki). Obsługa sympatyczna, posiłki smaczne lecz monotonne. Przekąski typu kanapki i popcorn na zmiane z chipsami. Wielkim minusem
    były napoje oraz alkohol- wszystko sztuczne, nie dało się pić nawet wody mineralnej. Plusem był ładny widok na zatokę.
  • 4.0
    lipiec 2017

    Piękny widok :)

    Duży hotel, zasługuje na swoje 3***. Jedyna wada, mała ilość leżaków przy basenie, w głównym budynku , na tak duży hotel (od 8.00 kolejka przy basenie do leżaków). Świetne imprezy w barze , wieczór grecki najlepszy . Polecam na wypoczynek.
    pozdrowienia dla Pani Ani , rezydentki (świetna babka
    )
  • 4.5
    lipiec 2017

    Cudowny widok

    Pięknie, hotel cudowny, choć ma ewne mankamenty
  • 4.5
    październik 2016

    Bardzo nam się podobało

    Fajny hotel, super widoki na Stalide, dobre jedzenie, świetna obsługa a już Teo w szczególności polecam każdemum, my jeszcze tam wrócimy.
  • 4.3
    wrzesień 2016

    Piękne widoki !!!

    Dobre jedzenie,czyste pokoje,wspaniałe widoki z restauracji oraz basenu.Malownicza promenada do centrum miejscowości.Przy hotelowym pomoście wspaniałe warunki do pływania z maską.
    Gorąco polecam !!!
  • 4.5
    wrzesień 2016

    Mogę polecić!

    Polecam jak najbardziej hotel. Obsluga bardzo mila, jedzenie rewelacja, reczniki wymieniane co 2 dni. Blisko do plaży piaszczystej ok 10 minut spacerkiem wzdłuż wybrzeża promenada oswietlona gdyby ktos chcial wieczorem isc.
    Polecam
  • 1.5
    wrzesień 2016

    NIE POLECAM! KOSZMAR NIE HOTEL!

    Nastepna wazna kwestia jest basen... zamykany na noc od 20-8.30 . Rano kolejki przy bramkach , skoki przez bramki zeby zajac lezaki. Najbardziej inteligentne w ciagu minuty zajete wszystkie lezaki a przy basenie na lezaku lezy maks 10 osob! Ludzie zajmuja lezaki recznikami butami itd wybieraja sie na
    plaze na caly dzien , przychodza o 18 biora recznik i ida do pokoju. Nie korzystajac wgl z basenu zajmuja lezaki! W BASENIE SLONA WODA!Brak jakiejkolwiek muzyki przy basenie, brak animacji ! NUDA NUDA NUDA NUDA! My puscilismy muzyke CICHO z telefonu z siedzielismy w kacie na tarasie basenu co nikomu nie moglo przeszkadzac bo wokool nikogo nie bylo. Przyszli do nas pracownicy hotelu i wyrzucili nas z basenu grozac ze mamy 2 minuty aby isc do pokoji i nie korzystac do konca dnia z all inclusive (jedzenie,picie) bo inaczej wyrzuca nas z hotelu! KPINA! To samo bylo ostatniego dnia, gdy chcielismy sobie nalac picia - odwrocili nam zawory i powiedzieli ze nie mozemy korzystac! najgorsza wycieczka z neckermana wyspa chrissi 60eur na miescie ta sama 40eur,jeszcze w ramach wycieczki mial byc posilek w restauracji a dostalismy zimne spaghetti na statku, do OBIADU miala byc lampka wina lub piwo a dostalismy wode w butelce.
  • 3.0
    październik 2015

    bardzo przeciętnie

    Jedynym i największym plusem hotelu jest jego położenie. Naprawdę piękny widok, który można podziwiać godzinami jedząc posiłki na tarasie. Blisko spacerkiem do miasta, plaży, kafejek i lotniska oraz dobre miejsce na wypady krajoznawcze. Poza tym co do wspomnianych posiłków to były one przeciętne smakowo
    i monotonne ale głodny nie chodziłem. Natomiast oferta All inclusive nie była już tak zgodna z opisem jak wg Itaki. Nie było przekąsek i godziny otwarcia baru były znacznie krótsze. Poza tym wybór alkoholi ograniczał się tylko do 3 lokalnych trunków spod lady ;-) Do tego obsługa za barem dość nieprzyjemna :-( Infrastruktura hotelowa czyli pokoje, baseny (słona woda i do spłukania pod prysznicem też słona he he!), leżaki, pomost klasyfikują się do generalnego remontu! 3 gwiazdki to w Polsce nie była by nawet jedna! Osobiście najbardziej zawsze zwracam na czystość i wykończenie toalet a tu błagają one o pomstę do nieba. Podsumowując to za tą cenę to jest to akceptowalny hotel choć wymaga wielu usprawnień. Ja osobiście zawsze uwielbiam zwiedzać okolicę i nie spędzałem dużo czasu w hotelu - tylko nocleg - więc nie przeszkadzały mi aż tak te niedogodności.
  • 4.0
    wrzesień 2015

    Podobało nam się

    Hotel ok . Pokój który mieliśmy 1303 bardzo fajny i duży(dwa balkony ,sypialnia ,pokój z aneksem kuchennym-wyposażonym.Do centrum ok 15 min.Baseny ze słoną wodą czyszczone codziennie.
    Miła i uśmiechnięta obsługa.Jedzenie dobre.

    na minus drabinka na pomoście-żle wyprofilowana.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    Hotel słaby jak na swoją cenę

    Stare, zaniedbane pokoje. Część wyposażenia niesprawna. W łazience prysznic z zasłonką oraz odpływ wody znajdujący się powyżej poziomu podłogi, przez co ciągle znajduje się na niej kałuża wody.

    All inclusive bardzo słabej jakości. Posiłki niesmaczne, monotonne, ze słabej jakości produktów.
    All inclusive ogranicza się właściwie do 3 posiłków w restauracji oraz słabej jakości napoi w barze. Pierwszy napój, nie licząc śniadania, można otrzymać dopiero po 11, kiedy to otwierają bar. Od 9.30 (koniec śniadania) do 11 nie można nic dostać.

    Basen czysty, ale z lodowatą wodą. Zejście do plaży prowadzi przez niedokończony plac budowy.

    Hotel bardzo ładnie położony, dobra baza do wypadów. Zdecydowanie nie polecamy jako hotelu do spędzenia w nim całego urlopu, natomiast dobry do samego noclegu.