Ocena klientów na podstawie 59 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,3
Basen: 4,6
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.6

93% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Hilton Marsa Alam Nubian Resort w Travelplanet.pl

Termin:
09.01.2021 - 16.01.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 993 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (59)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    październik 2020

    Do Egiptu nigdy bez testu wykonanego w Polsce!!!

    Totalna porażka!!!
    Do Egiptu wybraliśmy się w czwórkę: dwie siostry i nasi mężowie. Miało być super! Rafy, słońce, błogie lenistwo i daleko od koronawirusowych obostrzeń. Na lotnisku w Marsa Alam wykonano nam testy PCR na COVID-19 na koszt biura podróży Coral Travel. Czuliśmy się super,
    nic nam nie dolegało. W hotelu poprosiliśmy o pokoje obok siebie i standardowo dostaliśmy jedni na górze, drudzy na dole. Dlaczego, skoro mnóstwo pokoi było wolnych? Oczywiście chodziło o bakszysz. Następnego dnia nastąpiła wymiana pokoju. Później spotkanie z rezydentem i pierwsza kąpiel w Morzu Czerwonym. Rafa przecudna, a po prawej stronie zatoki pasąca się gromadka żółwi. To był nasz pierwszy i ostatni szczęśliwy dzień dwutygodniowego pobytu (17.10-31.10.2020). Następnego dnia o 6 rano zerwano szwagra z łóżka: dodatni wynik na Covid-19. Przenosiny wraz z żoną do obskurnego budynku przed remontem, tzw. izolatorium. Zaznaczę, że siostra miała wynik negatywny. Jedzenie dostarczano im na stolik przed pokojem i przez tydzień czasu na obiad i obiadokolację niezmiennie dostawali ryż z kurczakiem i tą samą surówką. Gdy skończyła się woda, kawa, herbata, czyste ręczniki nikt nie uzupełnił zapasów. Wystawione na zewnątrz resztki jedzenia zalegały tam przez kilka dni. Rozpoczęły się niezliczone telefony do ubezpieczycieli, rezydenta, biura podróży o ponowienie testu. Niestety wedle procedur test mógł być ponowiony dopiero za tydzień. W tym czasie nie pojawił się nikt w ich pokoju, nikt nawet telefonicznie nie zapytał o samopoczucie, nikt nie zmierzył temperatury. Po tygodniu przyjechał (ponoć z Hurghady) lekarz i pobrał wymaz (koszt dojazdu 150$ i koszt testu 30$). I znów, tym razem bardzo nerwowe oczekiwanie na wynik. Został nam jeszcze jeden tydzień wakacji. Wynik ponownie pozytywny. Szok. Siostra wymusza na rezydencie przenosiny do pokoju o innym standardzie. Ostatecznie zapłacili takie same pieniądze jak każdy inny gość. Pozwolono siostrze na wchodzenie do stołówki i stołowanie się wraz z mężem, ale na tarasie ?! Przez cały ten okres mogli także chodzić na plażę ?! Czas pobytu dobiega końca, a do samolotu nie wpuszczona zostanie osoba z dodatnim wynikiem i to całkowicie zrozumiałe. Zatem należy zrobić kolejny test. Tym razem taksówka wiezie szwagra do Hurghady (150$) i tam w punkcie pobrań zostaje wykonany wymaz (100$). Pieniądze, tak za pierwszym razem jak i za drugim dawane z ręki do ręki, bez żadnego pokwitowania. Dzień przed wylotem przychodzi wynik – negatywny!!! Szwagier wyzdrowiał! Podróżowaliśmy z chorym człowiekiem w jednym samochodzie 5 godzin i nikt z nas nie zachorował. Cud? Po przyjeździe do Polski szwagier wykonał test na obecność przeciwciał – wynik negatywny, szwagier nigdy nie przechodził koronawirusa!!! To nie były wakacje  To były dwa tygodnie wyjęte z życiorysu! Kochani, nie wyjeżdżajcie do Egiptu bez wiarygodnego testu wykonanego w Polsce!

  • 3.3
    marzec 2020

    Rozczarowana

    Jesteśmy rozczarowani hotelem, jednak nazwa Hilton nie daje gwarancje ze standart Hoteli Hilton wszędzie jest taki sam.
    Ogólnie - dużo terenu, fajnie chodzić np z wózkiem wieczorem na spacery. Czystość tez okay jak na Egipt. Ale jedzenie nic specjalnego, zazwyczaj się ma jeden dzień osowcy morza
    lub baraniny - a tu zero. Baraninie jedliśmy w restauracji Ala kart we włoskie- lecz trochę dziwne ze na pięknIch smacznych czopsach były ser zapiekany. Chyba była za mało kerlwnriw bo sprzątanie talerzy było dość powolne. Rozmawiać z innimy podróżującymi stwierdzili ze jeszcze pare lat temu jak były wszystko super.
  • 4.5
    październik 2019

    Dobry Hotel, miła obsługa, łagodne zejście + rafa z żółwiami

    Hotel dobry, rozległy teren. Wybór jedzenia duży, jedzenie dobre, ale wymagającym braknie czegoś "wow" zwłaszcza w kwestii deserów. ( moje subiektywne odczucie) Internet w hotelu jest bezpłatny ale z prędkością do 1mb/s za większy transfer trzeba zapłacić. Wi-Fi płynnie działa tylko w lobby i przy barze
    na plaży, w pozostałej części hotelu jest tak słabe że rzadko kiedy udaje się połączyć.
    Plus za możliwość samodzielnego korzystania z maszyny do lodów włoskich w barze przy głównym basenie ;). Do plaży kawałek, 5-10 minut spacerem, + 5 minut żeby móc wejść do wody bo od strony hiltona jest rafa na wejściu. Obsługa miła, nie domaga się napiwków ale zawsze są tam mile widziane, nie muszą być duże 1-2$. Animatorzy okej, starają się ale jest ich za mało aby liczyć na spektakularne show, aktywności nie ma za wiele, joga, siatkówka w wodzie ot tak dal zabicia czasu i troszkę dla funu, jest też siłownia, nie duża ale podstawowy sprzęt jest.
    Jeśli ktoś szuka spokoju, przyzwoitego standardu + możliwość pływania przy fajnej rafie to polecam ;)
  • 4.3
    październik 2019

    Podobało się

    Hotel dobry, wymaga już pewnego odświeżenia ale godny polecenia. Wróciliśmy zadowoleni. Mało atrakcji dla dzieci (brak zjeżdżalni etc..etc..). Jest tylko brodzik.
  • 5.0
    wrzesień 2019

    Cudowna podróż poślubna

    Spędziliśmy w hotelu bardzo udany tydzien. Hotel w nowoczesnym stylu. Czysto. Przestronne pokoje. Duży zadbany kompleks, wygodny dojazd na prywatną plażę - minutke kolejka lub 4 spacerkiem. Jedzonko różnorodne. Codziennie tematyczne kolacje. Obsługa serdeczna i nastawiona przyjaźnie do wszystkich gości.
    No i wisienka na torcie- rewelacyjna rafa koralowa juz kilka metrów od brzegu. Do tego hotel położony przy zatoce w której często bywają żółwie. My widzieliśmy je z bliska 2 razy na tej zatoce. Serdecznie polecamy :)
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Ciechocinek

    Hotel bardzo ładny, czysty, obsługa miła i uczynna. Niestety po kolacji hotel umiera, nic się w tym hotelu nie dzieje, co wieczór szliśmy do Axis baru i na smutno piliśmy drinki. Rozrywkę trzeba było zapewnić sobie sami za co trzeba było dodatkowo płacić.
    Rafa piękna ale trzeba było odejść od hotelu
    jakieś 200m, przy hotelu zamknięta i strzeżona rafa.
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Bardzo fajny hotel

    Hotel bardzo fajny położony z dala od miasta, cisza spokój. Jedzenie bardzo smaczne. Tematyczne kolacje. Czyste pokoje jak i cały obiekt bardzo zadbany. Na plaże zawozi busik. Do Hotelu nie mam do czego się przyczepić. Jedyny minus tej wycieczki to biuro podróży NECKERMANN z którym nie było żadnego kontaktu
    podczas całego wyjazdu. Rezydenta nie widzieliśmy na oczy, w segregatorze skreślone daty i godziny jego urzędowania w hotelu. Pech chciał, że narzeczony potrzebował pomocy lekarskiej, której nie udało się załatwić ze względu na brak kontaktu. Jeśli chcecie wybrać ten hotel polecam wybrać inne biuro podróży.
  • 4.7
    czerwiec 2019

    Super Hotel

    Pojechaliśmy na snorkowanie, dlatego jestem bardzo zadowolona. Każdego dnia spotkałam żółwie, wystarczy trochę poszukać. Bardzo ładne pokoje, sprzątane codziennie. Przemila obsługa. Do plaży trzeba dojść lub dojechać busikiem ok 1 km. Ręczniki dają przy każdym basenie i na plaży. Bary all inclusive w
    3 basenach i na plaży. Sklepiki w samym hotelu jak również przy plaży. Jedzenie:
    Śniadanie - dość monotonne, ale bardzo duży wybór więc z odrobiną kreatywności można sobie skomponować codziennie coś innego.
    Lunch i kolacja - codziennie coś innego, bardzo duży wybór dań. Szczególnie polecam zupy, które zawsze są przepyszne. Kolacje tematyczne, moim zdaniem Egipska najlepsza, ale naprawdę jedzenie bardzo dobre. Dużo owoców. Pijcie herbatkę z hibiskusa bo jest idealna na gorąco.
    Nie ma zjeżdżalni dla dzieci. Jest dużo animacji w ciągu dnia na głównym basenie. Wieczorami codziennie jakieś występy. Wi -Fi działa w całym hotelu, a nawet na plaży Hiltona. Generalnie my jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i tak naprawdę zależy kto czego szuka i oczekuje. Jeżeli przejście do plaży 5 minut to problem to nie wybierajcie tego hotelu.
  • 4.7
    czerwiec 2019

    Super Hotel

    Pojechaliśmy na snorkowanie, dlatego jestem bardzo zadowolona. Każdego dnia spotkałam żółwie, wystarczy trochę poszukać. Bardzo ładne pokoje, sprzątane codziennie. Przemila obsługa. Do plaży trzeba dojść lub dojechać busikiem ok 1 km. Ręczniki dają przy każdym basenie i na plaży. Bary all inclusive w
    3 basenach i na plaży. Sklepiki w samym hotelu jak również przy plaży. Jedzenie:
    Śniadanie - dość monotonne, ale bardzo duży wybór więc z odrobiną kreatywności można sobie skomponować codziennie coś innego.
    Lunch i kolacja - codziennie coś innego, bardzo duży wybór dań. Szczególnie polecam zupy, które zawsze są przepyszne. Kolacje tematyczne, moim zdaniem Egipska najlepsza, ale naprawdę jedzenie bardzo dobre. Dużo owoców. Pijcie herbatkę z hibiskusa bo jest idealna na gorąco.
    Nie ma zjeżdżalni dla dzieci. Jest dużo animacji w ciągu dnia na głównym basenie. Wieczorami codziennie jakieś występy. Wi -Fi działa w całym hotelu, a nawet na plaży Hiltona. Generalnie my jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu i tak naprawdę zależy kto czego szuka i oczekuje. Jeżeli przejście do plaży 5 minut to problem to nie wybierajcie tego hotelu.
  • 4.7
    maj 2019

    Pozytywnie z minusami

    plusy:
    - rafa i żółwie w zatoce
    - obsługa
    - jedzenie

    minusy:
    - po 18.00 dwa bary all tylko w lobby przy recepcji
    - animacje wieczorne dwa razy w tygodniu organizowane przez hotel 20.15 - 21.00 (w trakcie trwania kolacji), pozostałe dni 21.30-22.00 organizowane przez
    animatorów. Byłem w innych hotelach i te wydawały mi się najsłabsze ze wszystkich. Raz w tygodniu dyskoteka na plaży za dodatkową opłata 10 euro od osoby
    - na plaży nie dało się leżeć z powodu małych muszek, których było bardzo dużo, gryzły i nie działały żadne środki przeciw owadom. Miałem pogryzione całe ręce i nogi. Przez to przebywaliśmy na basenie w hotelu, a na plażę chodziłem tylko snurkować. Z racji sporej odległości z basenu do wejścia do morza (do 1km) cała "wyprawa" zajmowała ok 2h.
    -animatorzy głównie byli przy basenie,zbyt mało zachęcali, któregoś dnia zapowiadali aerobik wodny o konkretnej godzinie, a wogóle go nie było. Ogólnie wieczorami mało się nie działo.
    Nie jestem osobą, która lubi wyszukiwać problemy hoteli,ale w porównaniu do innych nawet 4* bylo widać różnicę w tym zakresie.

    Nie jest to na pewno hotel dla dzieci. Na basenach dwa miejsca płytsze. a żeby siedzieć przy morzu w miejscu gdzie można wejść do wodu(nie przy leżakach Hiltona) to duża odległość do baru all albo płatna oferta prywatnych lokali.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY