Ocena klientów na podstawie 58 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,3
Basen: 4,6
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.6

94% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Hilton Marsa Alam Nubian Resort w Travelplanet.pl

Termin:
07.11.2020 - 14.11.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 164 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (58)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    marzec 2018

    Szału nie ma ale to Egipt

    Generalnie poprawnie ,nie ma sie czego przyczepić, może oprócz lokalnych alkoholi np whisky nie do picia nawet z colą. Ale nie ma tez żadnego wow. Wyżywienie, obsługa na średnim poziomie . Czysto, bez tłoku, baseny plaża Ok .
  • 4.7
    marzec 2018

    Polecam

    Fajny hotel, jedzenie,obsługa pierwsza klasa.Skarbem tego hotelu jest Polka Patrycja, która pracuje w recepcji.Super wakacje 🌞
  • 4.8
    luty 2018

    Hotel godny polecenia.

    W hotelu byliśmy w ostatni tydzień lutego .Pogoda od 25 do 32 stopni.Pokoje w b.dobrym stanie. Wyżywienie ok napoje częściowo z butelek lub dystrybutorów. Piękna plaża z rafą koralową .Przelot linią air cairo ok. W samolocie posiłek i napoje w cenie.W hotelu pracuje jako menager pani Patrycja która
    służy zawsze pomocą .Bardzo bezpiecznie. Wf hotelowe wystarczające do normalnego korzystania .Hotel zasługuje na 5 egipskich gwiazdek .Bardzo polecam.Polecam usługi Travelplanet a w szczególności pani K.Kudasz . Pełen profesjonalizm. Dziękuję .
  • 5.0
    styczeń 2018

    Super !

    Wrócimy tam na pewno.
  • 5.0
    grudzień 2017

    Świetny hotel, fantastyczna obsługa i przepyszne jedzenie

    Hotel może pochwalić się pięknym terenem, ogromną prywatną plażą z restauracją i barem, podgrzewanymi basenami z barami. Jedzenie fenomenalne! Ogromna główna restauracja, gdzie przygotowane na życzenie Klienta są makarony. Dużo propozycji wege, potrawy mięsne świeże i smaczne. Na lunch i obiadokolację
    zawsze 2 zupy do wyboru. Kolacje tematyczne. Bardzo pięknie przygotowane. Stoły uzupełniane na bieżąco. Obsługa w restauracjach i barach na najwyższym poziomie. Pokoje zadbane i czyste. Zdecydowanie hotel wart polecenia. Patrycja- Polska Guest Relations zawsze miła i pomocna. Z pewnością tam wrócę ;)
  • 4.8
    grudzień 2017

    Bardzo przyjemny hotel i otoczenie

    Jest wszystko co jest potrzebne do spędzenia miłego odpoczynku. (standard, obsługa, plaża i rafa)
  • 5.0
    listopad 2017

    Bardzo nam się podobało.

    Bardzo ładny Hotel , miła obsługa , bardzo dobre jedzenie . Położony nad zatoką żółwi z piękną rafą koralową. W recepcji pracuje polka Pani Patrycja , która pomaga i udziela wszelkich informacji. To wielki i niespotykany plus dla turystów z polski .
  • 5.0
    październik 2017

    Dobre: lokalizacja, standard i obsługa. Idealne miejsce na spokojny wypoczynek.

    Bardzo dobry hotel, doskonała lokalizacja, pustynia i morze. W sąsiedztwie nie ma budowy kolejnego hotelu, miasta czy dyskotek. Jest cisza i spokój. Przy dużym basenie zawsze dzieje się coś ciekawego, jest też głośna muzyka. Inny basen dostępny tylko dla dorosłych, obowiązuje cisza, tu nikt nie proponuje
    zabiegów czy wycieczek. Bezcenne. Pokoje w pełni komfortowe, sprzątane zgodnie z europejskimi standardami. Wyżywienie bardzo dobre, sporo świeżych owoców i dużo warzyw. Jedliśmy dużo, po raz pierwszy w Egipcie nie mieliśmy problemów żołądkowych. Hotel posiada dużą, piaszczystą i zadbaną plażę. Przez dwa tygodnie każdy dzień zaczynaliśmy tuż przed wschodem słońca, od pływania w morzu przez około godzinę. Codziennie żółwie, wiele płaszczek, ośmiornice, mureny olbrzymie, czasami kałamarnice i inne "cuda". Żółwie są o każdej porze dnia. Goście hotelu ze wszystkich stron świata. Niewielu Rosjan i głośnych Niemców. Obsługa hotelowa na wszystkich poziomach zasługuje na wysokie uznanie. Mamy nadzieję, że właściciele hotelu wiedzą jakiego mają cennego pracownika z Polski, Panią Patrycję, która w sposób kompetentny i z klasą dba o gości hotelu. Przed wyjazdem do hotelu czytaliśmy wiele opinii. Niepokoiły nas powtarzające się informacje o długim oczekiwaniu, szczególnie podczas śniadań, na podanie przez kelnera kawy czy herbaty. Niestety, opinie były zgodne z faktami. Kiedy już otrzymamy upragniony:) napój, znowu długo czekamy na kelnera, który zechce nam dolać herbatę. Szkoda... Ogólnie hotel oceniamy bardzo wysoko, szczególnie polecamy osobom poszukującym ciszy i dobrego standardu. Hilton Marsa Alam Nubilan to wyjątkowo dobre miejsce na hotelowej mapie Egiptu.
  • 4.3
    październik 2017

    Bardzo nam się podobało, pokoje czyste, jedzenie dobre.

    OK.
  • 5.0
    październik 2017

    Świetny hotel

    Hotel spełnił wszystkie moje oczekieania
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY