Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,7
Posiłki: 3,9
Basen: 3,9
Czystość: 4,6
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.4

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    marzec 2019

    Bardzo dobry hotel

    Hotel super trzymający dość wysoki standart czysto obsługa pomocna miła i uśmiechnieta kolację różnorodne gorzej że śniadaniami co codzień to samo..piękną plaża strzeżona urokliwa czysta cisza spokój Ale o to wlsnie nam chodziło bez żadnego krzyku dudnienia jak to czasem w hotelach bywa można wspaniale
    wypocząć od hotelu bliski do lokalnego Mallu
  • 4.0
    luty 2019

    Polecam

    Hotel czysty ,jedzonko dobre każdy coś sobie wybierze ,obsługa miła i pomocna .Baseny z wodą podgrzewaną ,ratownik przy basenie jak i na plaży.Plaża olbrzymia ,leżaki i parasole w wystarczającej ilości dla gości nie trzeba wcześniej rezerwować .Ogrod zadbany mila atmosfera w hotelu .Jeden minus to brak
    animacji .Polecam .
  • 5.0
    grudzień 2018

    Hotel bardzo godny polecenia

    Bardzo fajny hotel, pokoje w budynku głównym i willach rozmieszczonych w pięknym ogrodzie. Pokoje duże, bardzo czyste, duża ilość szaf, kawa, herbata, woda w butelkach i kosmetyki w łazience uzupełniane na bieżąco ( nigdy nie brakowało). Meble w pokojach i pomieszczeniach ogólnodostępnych nieco przestarzałe,
    nie robią wrażenia 5*. Doskonałe jedzenie, duży wybór międzynarodowych dań ( także dla wegan i wegetarian), pyszne ryby, owoce morza. Bardzo dobre alkohole w ofercie all inclusive- zarówno wina (szczególnie polecam różowe!), piwo jak i drinki. Pyszne desery, owoce, warzywa, pieczywo. Wyjątkowo miła obsługa. Plaża piękna, szeroka, z pokruszonych białych muszelek. Leżaki przy basenie i na plaży zawsze dostępne. W okolicy nic ciekawego- tylko kilka innych hoteli, pole golfowe i stare centrum handlowe ( 10 min spacerem), co nam zupełnie nie przeszkadzało. Bezpłatny bus do Dubaju w wybrane dni ( konieczna wcześniejsza rezerwacja miejsc). Ale ja polecam wypożyczenie samochodu i samodzielną wycieczkę do Dubaju i koniecznie meczetu w Abu Dhabi.
  • 5.0
    listopad 2018

    Fajne miejsce na wakacje

    Najmocniejsza strona hotelu to obsługa. Wszyscy są bardzo uczynni, aż za bardzo. Hotel fajny jedzenie bdb. Śniadania monotonne. Duży wybór, ale zawsze to samo. Poza tym konieczne all inclusive. Emiraty to drogi kraj ( espresso 25-30zl, hamburger z frytkami w hotelu 57zl, piwo duże i małe 109 zł). Pokoje
    czyste, duże, klima działa bez zarzutu (pok871), tylko blisko są ogromne klimatyzatory które pracują głośno przez cała dobę. Baseny świetne, nie są oblegane podobnie plaża cudowna, biała aż bije po oczach, dużo leżaków. Ogólnie podsumowując, hotel godny polecenia, a i jest bus do Dubaju o czym nikt nigdzie nie pisze. Jedyne minusy to klimatyzatory za oknem (w pokoju 871), trochę stare meble, odległość od miasta, ale to wiemy w momencie rezerwacji
  • 5.0
    wrzesień 2018

    Cudowne wakacje

    Spędziliśmy 10 nocy w tym hotelu we wrześniu 2018. Hotel spełnił nasze wszystkie wymagania, smaczne jedzenie, czyste przestronne pokoje, spokojna-relaksująca atmosfera a przede wszystkim fakntastyczny personel. Polecam ten hotel osobom które lubią spokój, gdyż nie jest to typowy hotel all inclusive -
    co dla nas zdecydowało o jego wyborze.
  • 3.8
    grudzień 2017

    hilton ok NIGDY WIECEJ z TUI

    Hotel połozony w małej miejscowości, w odległosci około 1km galeria handlowa poza tym raczej nie ma nic. Hotel bardzo rozłozysty dwa małe baseny ale w grudniu nie było problemu z leżakami. Jedzenie bez szału ale cos zawsze mozna wybrać, duzy hotel i w restauracji było czasami ciasno. All inclusive raczej
    nie do porównania do all w Turcji Grecji itp. Drinki alkoholowe ok od 12.00 jedzenie all toTYLKO śniadanie obiad kolacja. Jeżeli ktoś chce odpoczywac w spokoju polecam jeżeli ktoś chce zwiedzać to raczej bym szukał w Dubaju. Jak wspomniałem hotel ok ale nigdy wiecej z TUI.
    To biuro jest fajne kiedy kupujesz i płacisz dalej juz jest tylko gorzej.
    Opinia ZEA z TUI
    Termin 23-30 grudzień 2017, ilość osób 3 hotel Hilton Al. Hamra beach and golf resort.
    Chciałbym podzielić się z Państwem uwagami. Nigdy tego nie robiłem ale ten jeden raz niestety musze. Hotel ogólnie ok jedzenie ok okolica bardzo spokojna ale jest jedno centrum handlowe gdzie można wyjść.
    Najważniejsza konkluzja z tego wyjazdu na początku NIGDY WIECEJ TUI dla tych którym nie chce się czytać detali..
    Wydawało się że to biuro trochę lepsze nic bardziej mylnego biuro TUI jest organizatorem tylko wtedy kiedy pobiera pieniądze ale za nic nie odpowiada.
    Zachowanie bardzo dalekie od poprawnego przez Panie rezydent w stosunku do klienta (takie opinie już czytałem) brak kontaktu, namawianie tylko na wycieczki, brak reakcji na potrzebę wezwania lekarza itp. Na moja reklamacje zwrócenie uwagi na wiele aspektów odpowiedz TUI Pani A. tu cytat „Przekażemy Pana uwagi dotyczące pracy naszego rezydenta do koordynatora TUI Destinacion Sercices”
    Kolejna sprawa, chcieliśmy wziąć wycieczke do Dubaju w której w programie jest wjazd na wieże Buj Khalifa i tu nastepna niespodzianka można kupić wycieczkę ale TUI nie gwarantuje że dostanie bilety na wjazd co jest w cenie.
    Kolejna sprawa czekamy z dzieckiem i zona na wycieczkę Safari przed hotelem. Okazuje się że nikt po nas nie przyjechał, po godzinnej rozmowie w recepcji (dobrze ze znam język bo telefonu do rezydentki Państwo nie dostaniecie z TUI) znajduje się koperta a w niej pieniądze zwrotne i informacja że wycieczka została odwołana. W momencie kiedy czekamy i nie mamy szans kupić wycieczki gdzie indziej gdzie poprzedni dzień zrezygnowaliśmy z „ladies night” bo trzeba być w formie na safari itd.
    Tutaj Państwa zaskoczę oczywiście TUI nie odpowiada za wycieczki. Cytat Pani A. z Tui „ wycieczki fakultatywne nie są częścią Umowy o Świadczenie Usług Turystycznych pomiędzy TUI Poland a Klientem”
    Na koniec proszę pamiętać na umowach macie Państwo nr telefonu do TUI Contact Services gdzie możecie Państwo składać ewentualne prośby pytania, nie jak w każdym innym biurze że rezydent daje nr telefonu i z uśmiechem mówi proszę dzwonić jeżeli by się coś stało i w razie trudności.
    Napisałem do TUI że nie wszyscy noszą przy sobie umowy a nr telefonu do rezydenta każdy zapisywał na ile nie byłem wyjazdach. Zawsze rezydent zna język i może dużo pomóc i tu odpowiedz z TUI, „rezydent nie ma uprawnień tłumacza przysięgłego i nie może pośredniczyć w tłumaczeniu słów oraz wrażeń czy to jednej czy drugiej strony”
    Nigdy nie wystawiałem opinii a tym bardziej negatywnych ale mam nadzieję że może ktoś wyciągnie z tego wnioski i będziemy traktowani jako klienci z należytą powagą.
    Jeżeli ktoś chce więcej info odnośnie ZEA hotelu itp. Zostawiam prywatny meil gwidon1976@o2.pl
    Ps. Nie składajcie reklamacji do TUI bo szkoda Państwa czasu.
  • 3.0
    sierpień 2015

    Nie podobał nam się napewno nie wrócimy

    Beznadziejne jedzenie, obsługa gania za gośćmi all inclusive w celu podpisania rachunku każdorazowo kiedy coś się zamawia, raz odmówiono mi wydania napoju pomimo że zamówienie mieściło się w czasie czyli do 24 w nocy a dopiero co przyjechaliśmy z całodniowej wycieczki i chcieliśmy się czegoś napić -
    kazano nam płacić. Mikroskopijny basen, brudne materace na leżakach i siedziskach przed restauracją pokój miał być PARK VIEW a dostaliśmy STREET VIEW dopiero po interwencji wymieniono nam pokój. Jedzenie naprawdę beznadziejne nawet nie ma tego jak opisywać. Dodatkowo inne płatne restauracje - przy basenie płatne przekąski, wieczorem płatna restauracja tajska i częściowo płatna dla gości all inclusive restauracja libańska.