Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 2,5
Posiłki: 3,3
Basen: 3,3
Czystość: 3,0
Obsługa: 3,8
Średnia ocena 3.2

25% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
pokój
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Hari Club Beach Resort Djerba w Travelplanet.pl

Termin:
06.05.2021 - 13.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 049 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.0
    grudzień 2019

    NIE POLECAM

    Jak na 4 gwiazdki to czegoś takiego nie spotkałam ,pokoje drzwi uszkodzone jak po włamaniu, klimatyzacja tak głośna ze w nocy trzeba wyłączyć, przez co w pokoju w grudniu w nocy zimno - nie szczelne okna , łazienka w opisie odnowiona w 2018 to śmiech tylko odmalowana łącznie z wanną która była żółta
    ,szyba przy wannie brudna jak i baterie a grzyb przykryty farbą - coś koszmarnego. TUI - nie ma nigdzie telefonu do rezydenta tylko pozostaje dzwonienie do Polski na infolinie ,jeden telefon i Pan podobno działa, po godzinie 2 telefon do Pl i przychodzi pracownik od walizek ,nic nie rozumie i patrzy na Nas jak na wrogów,3 telefon nadal nie możemy uzyskać telefonu rezydentki i otrzymujemy wiadomość ze musimy wysłać fotki mms aby uwiarygodnić nasze reklamacje czyli kolejny koszt wreście możemy zobaczyć inne pokoje ale bez prawa reklamacji a więc po obejrzeniu prawie takich samych postanowiliśmy czekać na rezydentkę w następnym dniu o godz.13.Pani Kasia rezydentka po obejrzeniu z nami naszych pokoi i oświadczeniu że to skandal 4 gwiazdek zaczęła szukać nam innego hotelu i znalazła 4 gwiazdkowy który był dla nas w porównaniu gwiazdek chyba 10 gwiazdkowy ale straciliśmy z 7 dni 2 dni i gdyby nie Pani Kasia to byśmy już nigdy nie chcieli wyjechać z Tui ponieważ opis to po prostu skandal a dobre opinie mogę tylko wytłumaczyć że byli tam goście pierwszy raz i nie mają porównania jak może wyglądać hotel 4 gwiazdkowy w tym samym miejscu. Pierwszy raz się spotkałam a podróżuję bardzo dużo że aby złożyć reklamację muszę się dodatkowo narażać na koszty i to spore bo każdy wie jak się dzwoni na infolinię - rozczarowana klientka
  • 4.5
    grudzień 2019

    Bardzo przyjemny hotel

    Bardzo ładnie usytuowany hotel, tuż przy malowniczej plaży. Czysto i przytulnie, biało-niebiesko. Widać dbałość personelu o ład i estetykę. Pyszne, urozmaicone jedzenie (wariant all inclusive). Wszyscy goście zaskoczeni ilością potraw i słodkości. Personel niezwykle uprzejmy. Wszyscy starają się, by
    pobyt był przyjemny. Chociaż to okres zimowy i niewiele osób odpoczywających, ale animatorzy ciągle "w pracy", stale przy gościach. Wspaniała pani Monika - rezydentka, która otacza opieką, doradza, przekazuje swą bogatą wiedzę o Tunezji. Niemało podróżuję z żoną i przyznam, że niewielu takich kompetentnych rezydentów spotkałem.
    Jedyny minus to pożółkłe wanny w pokojach. Do pływania w morzu należy wkładać ochronne obuwie (kamienie).
    Leszek
  • 2.7
    grudzień 2018

    Nie polecam

    Byliśmy w grudniu, dużo osób, duże kolejki po sok i omlet. Przygotowuje 1 kucharz. Wyciskarka się przegrzewa, a jajecznica na 1 patelni. Wędliny do wyboru: mortadela, albo mortadela, nie raz przymarznieta. Ser żółty, bialy, warzywa, jabłka i pomarańcze pod dostatkiem. Banany kilka szt. Po chwili już
    brakowało. Kawa z ekspresu wstretna. Animatorzy świetni. Na obiad plucka, wątróbka, nerki, duszona cebula i jakieś mięsko w sosiku, ryż, ziemniaki i spaghetti. Ogólnie nie lubią Polaków, bo (jak twierdza) za dużo piją. Łazienka stara, z lat 70-tych ubiegłego wieku. Na ścianach powycierana farba, wanna pozolkla. Szczeliny w drzwiach i oknach. Przeciag w nocy, klima (ogrzewanie)działa tylko przy zapalonym swietle.
  • 3.7
    wrzesień 2018

    "Ideał sięgnął bruku" , a miało być tak pięknie ...

    W tym hotelu spędziliśmy z mężem 2 tygodnie. Rezerwując, wybrałam filtr - hotel przy plaży. I rzeczywiście hotel nad samym morzem, ma nawet fajną plażę ( część leżaków pod palmami ). I tu się kończy moje zadowolenie z morza. Wejście do wody ( kilkanaście metrów w głąb ) bardzo kamieniste. Ostre kamienie
    stwarzają niebezpieczeństwo zranienia. Brak wyznaczonego, bezpiecznego i strzeżonego kąpieliska. Tak więc morze przy tym hotelu jest do oglądania a nie do kąpieli. Hotele obok poradziły sobie z tym problemem. Goście Hari Club musieli zadowolić się niewielkim, choć ładnym i czystym basenem. To pierwszy i największy w mojej subiektywnej ocenie minus. Hotel reklamowano jako 4 gwiazdkowy. Ani wyżywienie, ani pokoje absolutnie nie zasługują na taką ocenę - co najwyżej 2,5 lub naciągane 3. Zresztą sam hotel nie chwali się żadnymi gwiazdkami. To chyba inwencja twórcza sprzedawców. Zarówno w Tunezji jak i Egipcie byłam kilkanaście razy więc wiem jak wyglądają 4 gwiazdkowe hotele. Wspomniałam o wyżywieniu - niczego nie brakowało, jednak jakość potraw nie każdego zadowalała. Ten aspekt nie jest dla mnie najważniejszy, ale mnóstwo much na stołówce i niedomyte talerze najbardziej tolerancyjnego klienta "zniesmaczą". A teraz kilka plusów. Bardzo pracowici i starający się rozbawić gości animatorzy, bardzo dobra obsługa kelnerska, starannie sprzątane pokoje, łącznie z wymianą ręczników. Dostępne ręczniki plażowe. Duża ilość leżaków na plaży i przy basenie, piękny i bardzo zadbany teren całego obiektu. I jeszcze raz wrócę do wad. Opcja ultra all... to również wymysł organizatora. Hotel ma w pokojach telewizory lecz nie posiada ani jednego polskiego kanału. Podsumowując: byłam, zobaczyłam i więcej tam nie wrócę.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY