Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 2,8
Pokój: 3,8
Posiłki: 2,2
Basen: 2,9
Czystość: 3,2
Obsługa: 2,8
Średnia ocena 2.9

46% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
posiłki, obsługa
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • par

Sprawdź ofertę hotelu Green Life (Kestel) w Travelplanet.pl

Termin:
14.04.2021 - 17.04.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 143 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    listopad 2019

    Poprawny hotel w rozsądnej cenie

    Hotel robi bardzo dobre wrażenie, z zewnątrz jak i wewnątrz ładnie, czysty, zadbany. Pokoje również czyste, łóżka wygodne, wszystko na duży plus. Położony w świetnym miejscu, do transportu miejskiego bardzo blisko gdzie szybko i za 4 liry można zajechać do centrum. Bałem się tam jechać z powodu na opinie
    o tym hotelu, ale już po powrocie mogę go polecić. Jedyne dolegliwości to dość monotonne śniadanie. No i wszystko niestety robione pod osoby z Rosji. Ogólnie to polecam właśnie ze względu na lokalizację, okolice, czystosc hotelu, szczególnie obsługę. Jedzenie tak 3/5 ale wszystko według gustu
  • 4.5
    październik 2019

    Hotel jak najbardziej wporządku

    witam, po przeczytaniu bardzo złych opinii mieliśmy bardzo duże obawy wykupując wakacje w tym hotelu, ale zaryzykowaliśmy i uważam, że było warto i może jeszcze kiedyś tu wrócimy. Dostaliśmy zakwaterowanie w pokoju rodzinnym czyli jeden duży pokój z tarasem i drugi mniejszy plus do tego łazienką z prysznicem.
    Pokoje czyste i sprzątane codziennie, jedyny minus to w Turcji rzeczywiście mają problemy z kanalizacja i czasami zalatuje nieprzyjemny zapach ale to podobno ogólny problem nie tylko tego hotelu. Jeśli chodzi o obsługę nie mam sie do czego przyczepić, obsługa bym powiedziała ze wręcz bardzo miła, bez problemu można było się dogadać w języku angielskim, żartowała z dziećmi... Jeśli chodzi o jedzenie to kwestia tego co kto lubi ja spróbowałam praktycznie wszystkiego oczywiście nie wszystko mi pod pasowało ale na pewno nie chodziłam głodna a przyznam ze jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o jedzenie, tak samo dzieci i mąż. Co do animacji to codziennie była zumba w okolicach godziny 16, a wieczorami ok 21 były bajki dla dzieci. W dzień nie wiem czy coś jeszcze było bo przeważnie byliśmy poza hotelem( jednego dnia jak byliśmy cały dzień przy hotelowym basenie był aerobik wodzie. Jednego wieczoru był zespół z pokazem tańca tureckiego. Przez 7 dni pobytu ani razu nie mieliśmy problemu z tym by brakowało napoi do picia zarówno w barze przy basenie jak i na plaży. Leżaki w wystarczającej ilości a basen w porządku zarówno duży jak i mały dla dzieci.
  • 3.8
    październik 2019

    Średnio

    Nie ma takiej tragedii jak ludzie piszą.Jak kupisz tanią wycieczkę nie spodziewaj się Hiltona.Jedzenie szału nie ma , ale każdy coś powinien znaleźć dla siebie .Czystość Ok , obsługa trochę kuleje szczególnie barman na basenie( miewa humory). Po angielsku rozmawiają , może nie najlepiej , lecz w wielu
    przypadkach lepiej niż Polacy .Ogólnie nie neguję .Dało się żyć. A i koty jak ktoś nie lubi odradzam .Ale wiadomo w Turcji koty rzecz święta.
  • 2.5
    sierpień 2019

    nie polecam

    Nie spodziewałam się Hiltona, ale warunków zgodnie z opisem. Na pewno nie jest to standard 4 globów jak pisze Organizator. Pokoje w miarę czyste, ale smród kanalizacyjny i słabo działająca klimatyzacja. Jedzenie mało urozmaicone, dla dzieci nie było co wybrać. Ciągły brak jakiś napoi. Przez 11 dni nie
    miałam okazji skorzystać z leżaków. Obiecany "Lunch box" w dniu wyjazdu "był zamknięty w kuchni" i go nie dostałam. Brak animacji. Przestrzegam przed sklepem OLIMPIA (złoto) wskazywanym przez rezydenta. Kupiona gra bilard za 5 EUR - popsuta kula i wzruszenie ramion personelu. Złożyłam reklamację - Coral Travel odpisał, że nie ma wpływu na wewnętrzne procedury hotelowe. Plaża ok. 300 m, szeroka, ale zdarzał się brak wolnych leżaków. W barze na plaży ciągle czegoś brakowało, soki mocno rozcieńczone. Daleko do centrum. Obsługa na "+" dla personelu sprzątającego i większości kelnerów; na duży "-" dla recepcji.
  • 1.5
    sierpień 2019

    MASAKRA!!!!

    oboz przetrwania a nie wakacje, nic nie zgodne z opisem, nic nie ma a dystrybutor z woda opisuja jako bar, brak animacji, przekasek a od 11 rano brak wszystkiego.
  • 1.5
    sierpień 2019

    MASAKRA

    Kochani przestrzegam przed tym hotelem, nic nie jest jak w opisie!!! Chamstwo najwyzszy poziom. Windy wiecznie nie dzialaja, silowni brak, animacji brak, jedzenie fatalne i po kilka dni te same przykryte serem, dla dzieci zero jedzenia, wyliczaja drinki i napoje, sprawdzaja co pijesz. Nie ma 4barów sa
    dwa jak jeden dziala to drugi juz nie, a kolejne w ich rozumieniu to dwie maszyny z napojami z ktorych leci woda. Wiecznie wszystkiego brakuje piwa, wodki, coli, soku itp potrafi sie skonczyc juz o 11 rano i caly dzien brak. Przezylam szok bo to byl oboz przetrwania a nie wakacje i wypoczynek i jest to zdanie wszystkich Polakow tam przebywajacych, a komentarze pozytywne to chyba sa oplacane bo nic na plus.
  • 1.7
    sierpień 2019

    Masakra

    Hotel to 1gwiazdka. Obsługa chamska wręcz bezczelna, Zero animacji dla dzieci, Zero jedzenia dla dzieci, wyłączają drinki i napoje które już od południa się kończą. Jedzenie fuuu, animacji dla dzieci brak, siłownia zamknięta, windy które wiecznie nie działają, zjeżdżalnie 4godziny na dobę włączone, nikt
    nie mówi po angielsku. Higiena brak słów, można brudnym i zakrwawionym wyskakiwać do basenu. Stolowka mała więc trzeba czekać na stolik w dodatku bez klimy, kawa jak zdążysz to się napijesz ale mleka nie oczekuj , i są dwa bary a nie cztery w dodatku jak jeden czynny to drugi nie. Obsługa chamska i patrzą na Ciebie jak na debila.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Hotel ok ale należy uważać

    Tak jak w tytule hotel jest nowy ładne pokoje duże ale...Trzeba uważać na faceta chyba Ruska w recepcji kiedy dotarliśmy do hotelu zmęczeni wcisnął nam pokój standardowy na 2 osoby mimo że mieliśmy wykupiony family room na 5 osób 2 dorosłe 3 dzieci ale jak człowiek jest wygadany nawet po polsku to
    da radę bo oni wszystko dobrze rozumią tylko udają że nie panimaju więc rano stawiłam się w recepcji z bagażami z moją gromadzą zdenerwowana po polsku bez komunikowania z angielskim czy rosyjskim choć oba te języki znam w sposób komunikatywny i pokój od razu się znalazł z tekstami madame sory Polacy nie dajcie się hotel fajny basen fajny zjeżdżalnie super blisko do plaży i morza Klima działa stale bez zastrzeżeń jedzenie trochę monotonne i mały wybór ale nie jest złe mało animacji są lepsze oferty ale za tą cenę jest ok więc polecam tylko tak jak mówiłam nie dajcie się bo Polaków nie zawsze dobrze się traktuje i to nie tylko w Turcji co wynika po pierwsze z tego że nasi rodacy nie zawsze fajnie się zachowują a po drugie że nie walczą o swoje tylko godzą się na to co ich spotyka a trzeba sprawić żeby nas szanowany bo wszędzie nas pełno nie tylko Niemcy zostawiają kasę
  • 1.8
    kwiecień 2019

    przestrzegam

    hotel bez gwiazdek - all -to obiad śniadanie kolacja - obsługa brak- biuro coral - oszukuje bo wifi
    free a jest płatne.rezydenci to porażka - ciekawe dlaczego coral zmienił nazwę.nie polecam hotelu oraz
    biura-zmarnowane wakacje
  • 1.0
    kwiecień 2019

    nie kupuj tego hotelu

    hotel bez gwiazdek-all to tylko sniadania obiad kolacja - zadnych przekąsek -obsluga.....????
    napoje tragedia -alkochol wydzielany piwo 1/2 szklanki reszta piana przez 10 dni dwu krotnie
    młodzież szkoła podstawowa z turcji po dwa autokary - życzę udanego wypoczynku
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY