Ocena klientów na podstawie 17 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,0
Basen: 4,1
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.2

82% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Grand Seas Resort Hostmark w Travelplanet.pl

Termin:
10.12.2020 - 13.12.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 594 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (17)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    marzec 2020

    Miesjce samo w sobie Nas urzekło, aura morza, pomostu a z tyłu za hotelem góry coś pięknego, dodatkowo miejsce wzbogaciło poznanie super ludzi!wracamy w październiku! :D

    Miesjce samo w sobie Nas urzekło, aura morza, pomostu a z tyłu za hotelem góry coś pięknego, dodatkowo miejsce wzbogaciło poznanie super ludzi!wracamy w październiku! :D
  • 4.4
    luty 2020

    Dobry hotel w dobrej cenie

    Taki typowy standard egipski w dobrej cenie: pokój w miarę czysty, na tygodniowy pobyt wystarczy. :) Jedzenie było średnio zróżnicowane, standardowe dojadanie po posiłkach (ryba z obiadu potem była na kolację w panierce - kwestia indywidualna czy to normalne & OK, czy obrazić się za to :D). Nie da się
    być głodnym.
    Hotel w miarę blisko Senzo Mall i Hurghady. Przy dobrych negocjacjach spokojnie można dojechać za $2-3 do jednego i drugiego. Jest basen (w zimę lodowaty), dostęp do morza. Angielski obsługi marny, ale mają wolę pomocy i jak się postarać, to można się dogadać w różnych kwestiach. Standardowo przy basenach naciągacze na atrakcje, ale to już indywidualne na ile to komu przeszkadza i czy korzysta lub nie. Animacje spoko, raczej nic nowego (standard Hurghadowy - tańce, fakirzy itp.). WIFI w lobby słabe, jak ktoś przyjeżdża siedzieć na telefonie/lapku rozczaruje się.
    Ogólnie wiedząc, czego się spodziewać, to był mega udany pobyt. Hotel to warunki lokalowe, a niezapomniane wrażenia organizuje sobie każdy sam. Po tym co się naczytałem o innych hotelach (że w zimie spali pod prześcieradłem, że karaluchy, robactwo, problemy z jedzeniem, złodziejstwo) - tutaj nic nie było. ;) Z niektórych pokojów piękny widok na morze. Teren ładny, palmy i sporo roślinności.
  • 4.2
    styczeń 2020

    Bardzo nam się podobało

    Czysto,ładne pokoje, wyżywienie ok.Jedyne zastrzeżenia to fatalna oferta alkoholi w ramach all inclusiv.Wino było "ukryte".Polewane z worka. gość w barze udawał,że nie wie o co chodzi a jak już pokazałem palcem worek to nalewał 1/4 małego niedomytego kieliszka.Pozostałe "drinki" to jakąś gorzałka lub
    rum z sokiem lub colą .Czyli ogólnie all inclusiv fatalny.Szkoda ,że WI-FI bezpłatne tylko w lobby.Polecamy pobyt w tym terminie bo brak tłumów na plaży.
  • 4.0
    wrzesień 2019

    Dobry hotel

    Hotel dla ludzi, którzy chcą odpocząć w ciszy i spokoju, pokoje przestronne, każdy z tarasem lub balkonem, woda butelkowa codziennie nowa w pokoju. Plaża dużą, bez walki o leżaki, nie wiem jak przy basenie ponieważ nie korzystamy, Rafa mała ale jest, nie ma natrętów sprzedających wycieczki lub inne specyfiki,
    jedzenie takie sobie ale nie ma powodów do narzekań. Przed hotelem sklepiki. Polecam sklepiki z papirusami i perfumami, prowadzi je Ahmed mówiący super po polsku, nie musisz nic kupić, możesz tylko pogadać i wysłuchać informacji o tym co przedstawia dany papirus, jeżeli zamierzacie się tam wybrać to zabierzcie polskie gazety dla niego. Do Senzo Mall 35 minut spacerem, więc nie trzeba korzystać z taksówki.
  • 4.2
    sierpień 2019

    Hotel wart swojej ceny

    Jak na swoją cenę hotel spełniał wszystkie wymagania. Jedzenie było smaczne, każdy mógł znaleźć coś dla siebie, drinki długo dostępne, barmani niestety wyglądali na wiecznie niezadowolonych (większość), piękny widok z tarasu i balkonu przy recepcji i restauracji, duży basen, zadbana plaża, blisko hotelu
    kilka niewielkich raf koralowych więc było co oglądać, trafiliśmy na świetny zespół animatorów, bardzo miłą obsługę w shisha barze, ciągle uśmiechnięty room Service. Bardzo polecam hotel dla ludzi którzy chcą sobie odpocząć, natomiast nie polecam dla rodzin z dziećmi, gdyż zwyczajnie będą się tam dzieci nudzić.
  • 4.3
    maj 2019

    Spokojny hotel

    Witamy,
    tym razem chcemy podzielić się opiniami i wrażeniami z pobytu w Hurgadzie w hotelu Grand Seas Resort Hostmark w dniach 16-30.05.2019 r.. Wycieczkę rozpoczęliśmy w dniu 16 maja 2019 roku
    z Warszawy za pośrednictwem biura Sun & Fun. Wylot o godzinie 9:30 liniami AirCairo z minimalnym
    opóźnieniem niewynikającym z winy linii lotniczych ale z powodu zdublowania biletów w samolocie. Samolot bez najmniejszych zastrzeżeń, troszkę zużyty, ale czysty. Zaskoczeniem na plus był posiłek
    w trakcie lotu do Egiptu w postaci obiadu oraz śniadania w drodze powrotnej. Tutaj od razu zaznaczymy, bo wiemy, że takie pytania się pojawiają – na pokładzie samolotu AirCairo nie jest prowadzona sprzedaż. Tak więc amatorzy zakupów muszą obkupić się i dobrze przygotować do urlopu na terenie sklepów duty free na lotnisku. Sam lot zarówno na urlop i z powrotem przebiegał bez najmniejszych zastrzeżeń ani problemów. Po wylądowaniu na lotnisku w Hurgadzie obowiązkowo trzeba zakupić wizę Egipską, która kosztuje 25$, co wcale nie jest takie oczywiste ponieważ spotkaliśmy turystów, którzy za wizę zapłacili po 30$ od osoby (wizę również kupowali na lotnisku
    z tym, że urzędnik sprzedający wizę po prostu doliczył większą stawkę „bakszyszu”). W tym miejscu trzeba zaznaczyć, że od niedawna istnieje możliwość zakupu wizy Egipskiej przez Internet i tu jest gwarancja, że zapłaci się dokładnie tyle ile trzeba, tzn. 25$. Sam transfer z lotniska do hotelu przebiegł bardzo szybko ponieważ Hotel Grand Seas Resort Hostmark położony jest bardzo blisko lotniska. Finalnie około godziny 15:30 dojechaliśmy do hotelu (po załatwieniu wszystkich formalności na lotnisku oraz po odebraniu bagażu) otrzymaliśmy kartę do pokoju na pierwszym piętrze (istnieje też możliwość otrzymania pokoju na parterze – wtedy zamiast balkonu jest taras), dwie karty do ręczników i udaliśmy się do pokoju. Pokój hotelowy dość duży, z dwoma podwójnymi łóżkami, telewizorem LCD na ścianie (jeden program w języku polskim –TVP Polonia), nową dużą lodówką, łazienką z suszarką oraz wanną, dużym balkonem z widokiem na basen. Codziennie lodówka była uzupełniana dwoma 1,5 litrowymi butelkami wody mineralnej. Istnieje możliwość uzupełnienia lodówki mini barem w skład którego wchodzą piwa, soki oraz chipsy w kwocie 10$ za dzień. Hotel Grand Seas Resort Hostmark jest hotelem położonym przy samym morzu, z własną prywatną plażą, jednym bardzo fajnym basenem o głębokości od 40 cm poprzez 55 cm do 160 cm na środku którego znajduje się bar. Drinki w barze przy basenie podawane są w małych plastikowych kubkach, jednak srogo zawiedzie się ten, który pomyśli, że drinki nie mają mocy – maja i to dość dobrą. Jest to pierwszy hotel w Egipcie w którym byliśmy gdzie drinki miały moc normalną, tzn. gin był lany z butelek, gdzie napisane było, że ma 40% a nie jak w poprzednich 34%. Hotel nie jest wyposażony w aquapark a więc jeśli chodzi o pobyt dzieci nie za bardzo będą miały tam co robić Na terenie znajdują się dwa bary – jeden jak już wcześniej pisaliśmy przy basenie, drugi w hotelu w klimatyzowanej sali z możliwością wyjścia na zewnętrzny taras z którego rozciąga się piękny widok na basen oraz morze i rosnące na plaży palmy. W tym barze drinki podawane są w wysokich szklankach. Na terenie zewnętrznego baru można skusić się i zapalić niesamowicie smakującą i aromatyczną sziszę za 4$, a obsługa zadba o to aby węgiel za szybko nie zgasł a palący mógł jak najdłużej podziwiać piękne widoki. Nad barem znajduje się jadalnia w której podawane są posiłki. Jak to w Egipcie z posiłkami jest raz lepiej, raz gorzej, jednak nigdy nie chodziliśmy głodni. Niesamowitym przeżyciem jest możliwość zjedzenia kolacji na zewnątrz, na górnym tarasie skąd rozciąga się jeszcze piękniejszy widok niż z tarasu dolnego. W pobliżu hotelu znajduje się mały market w którym można kupić pamiątki. Szczerze polecamy wizytę w sklepie z biżuterią, sklepie z herbatą, pamiątkami oraz kremami do opalania, sklepie z papirusami w którym sprzedaje młody chłopak opowiadający bardzo ciekawe historie związane z historią Egiptu. Nie polecamy natomiast sklepu z t-shirtami, bluzami oraz innymi ciuchami – tam zostaliśmy dość mocno oszukani. Warto również odwiedzić sklep z sziszami oraz kosmetykami egipskimi. Będąc tyle razy w Egipcie nigdy nie mieliśmy możliwości odbycia wycieczki do Luxoru (z uwagi na odległość) az do teraz. Wycieczkę szczerze polecamy, my zdecydowaliśmy się zakupić wycieczkę u rezydenta biura Sun & Fun. Było może drożej niż w ofercie proponowanej przez sprzedawców w hotelu, jednak tylko taki zakup gwarantował opiekę polskiego przewodnika. Polecamy również wizytę w salonie Sea Waves Spa znajdującego się na terenie hotelu. Masażystki tam pracujące w sposób niesamowity potrafiły nas zrelaksować masażem. Hotel Grand Seas Resort Hostmark nie jest hotelem położonym w centrum Hurgady (10 minut drogi). Aby się do niego dostać należy pojechać taksówką z hotelu – koszt około 20$ bądź też taksówką „złapaną” samemu – wtedy koszt jest znacznie mniejszy. Nie jest to hotel w którym osoby szukające wrażeń je znajdą. Nie ma w nim imprez trwających do późnych godzin nocnych, nie ma dzieci biegających i krzyczących nad głową. Jest to hotel dla osób, które cenią sobie spokój, wypoczynek i wolno biegnący czas. Hotel, który ma ogromny potencjał, troszkę niewykorzystany, jednak wart odwiedzenia dla pięknych widoków, spokoju i niesamowitego klimatu.
    Pozdrawiamy obsługę Sea Waves Spa, szefa baru w hotelu – Fahmy’ego, ratownika przy basenie Abd Alla, zawsze uśmiechniętego barmana Yassen’a, shisha man’a – Yusef’a, animatorów.
    TO BYŁ NAPRAWDĘ WSPANIAŁY, RELAKSUJĄCY I PEŁEN SUPER DOZNAŃ POBYT – DZIĘKUJEMY.

  • 3.3
    grudzień 2017

    Hotel dla mało wymagających

    Byliśmy w tym hotelu grupą 6 osobową. Niestety hotel mimo dobrych opinii nie spełnia oczekiwań. To nasz 7 raz w Egipcie i zdajemy sobie sprawę z tego jakie jedzenie można tam zastać ale w tym hotelu niestety był bardzo mały wybór posiłków. Basen mimo opisu że jest 1 podgrzewany -taki nie był. Brak także
    krytego basenu. Tylko 1 bar przy basenach-brak baru na plaży. Morze płytkie ale czyste. Sytuację ratowała miła obsługa i animatorzy. Barmani nie wydzielali alkoholu,nalewali piwko nawet w swoje kubki termiczne. W pokojach czysto.
    Hotel w polach :-) do najbliższego centrum handlowego podobno 4 km - za taxi płaciliśmy 2$ w jedną stronę. Do centrum Hurghady 4$
  • 4.0
    maj 2014

    Bardzo dobry

    Hotel spełnił moje oczekiwania, kameralny niska zabudowa co widać na zdjęciach, wszędzie blisko, czy na plażę czy stołówkę, personel miły, pomocny jedynie serwis sprzątający mały minus, jeżeli ktoś chce leżeć na plaży i odpoczywać to polecam ,animacje po rosyjsku ale jeżeli chodzi o gimnastykę i aerobic
    to spoko, jedzenie ok ale bez szału, myślę jednak, że w domu nikt nie ma tylu propozycji menu na śniadanie, obiad czy kolację. Może nie odpowiadać smak przypraw, alkohole jak w Egipcie ale można sobie kupić na lotnisku to co kto lubi i nie pić lokalnych. Byłam w Egipcie 7 razy i na pewno będę tylko odwiedzała ten hotel. Polecam, na pewno nie jest to hotel dla ludzi lubiących nocne życie.
  • 3.0
    sierpień 2013

    Nie polecam

    Pokoje są ładne i duże, ale to jedyny plus tego hotelu. W restauracji nie ma klimatyzacji, kelnerzy bardzo długo przynoszą napoje, które nie są schłodzone. Przy basenie jest za mało leżaków i parasoli, a część ręczników jest dość zużyta. Poza tym wieczorem i w nocy nic się nie dzieje.
  • 3.0
    marzec 2013

    Hotel dla 50+

    Cichy , czysty, rozległy - w sam raz dla ludzi , którzy chcą odpocząć.Brak dyskotek , ludzi młodych i dzieci , które potrafią zepsuć tak wspaniałą ciszę.Polecam dorosłym 50+.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY