Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,7
Posiłki: 4,3
Basen: 4,3
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.4

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    wrzesień 2018

    Zamek Spa nad Morzem

    Miejsce jest prze ładne, okolica śliczna, blisko morze, a sam budynek jest fantastycznie urządzony. Do morza spacerkiem, rzut beretem :D W hotelu w razie nie pogody jest com robić na terenie hotelu, spa, baseny, a dzieci mają animatorów, którzy są do dyspozycji :D
  • sierpień 2018

    Szum morza, mew śpiew

    Ustka to co prawda nie Korsyka czy Hawaje, ale można chociaż na weekend poczuć się w tym miejscu w Polsce jak w ekskluzywnym hotelu na egzotycznej wyspie! Hotel zadbany, ogromny, w bliskiej odległości od morza z znakomitą obsługą i świetnym wyposażeniem. Na pewno będziemy chcieli znów tam wrócić za rok.
  • 4.0
    październik 2017

    Zimne spa

    Basen solankowy ogromny ale zbyt zimna woda a wieczorem zbyt ciemno , wystrój i kolory powodują pogłębienie uczucia zimna , wchodząc do basenu solankowego poręcz cała lata i nie gwarantuje bezpieczeństwa a miejsce łączenia poręczy z płytkami pokryte rdzawym nalotem na płytkach to samo przy kratkach
    w dnie basenu - myślę że w tej klasie hotelu jest to niedopuszczalne powinni wziąć przykład z hotelu Unitral w Mielnie tam jest solanka i ciekawe spa w ciepłych kolorach i z ciepłą wodą zachęca do pobytu
  • 4.3
    sierpień 2016

    Duże ZERO dla restauracji a la carte

    Hotel ok. Atrakcje dla dorosłych i dzieci. Pobyt udany , ale tylko do ostatniego wieczoru.
    Restauracja a la carte organizowała kolację przygotowywaną przez Kurta Schellera. Oczywiście gorąco nas zapraszano. Długo nie zastawiałyśmy się, w recepcji dokonaliśmy formalności i opłaciłyśmy kolację.
    />Wieczorem stajemy przed restauracją – kolejka – dochodzimy do drzwi, podajemy nr pokoju i nazwisko. Słyszymy stolik nr… kelnerka nas prowadzi ….i nasz stolik już zajęty. Stoimy na środku restauracji jak słupy soli i nikt nas nie informuje co dalej?. Wreszcie podchodzi inny kelner i podprowadza nas pod bar i prosi o cierpliwość. Stoimy, stoimy, jesteśmy potrącane przez uwijających się kelnerów. Po kilkunastu minutach mamy dość, decyzja WYCHODZIMY. Wracamy do pokoju, po ochłonięciu dzwonimy do recepcji i zgłaszamy ten problem.
    Niestety, nikt nas nie poinformował co dalej, nikt nas nie przeprosił, żadna reakcja hotelu.
    Wyjeżdżamy zniesmaczone. Nie tego spodziewałyśmy się po 5-cio gwiazdkowym hotelu.
    Hotel polecam, ale uważajcie na eventy w restauracji.