Ocena klientów na podstawie 1 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 5,0
Posiłki: 2,0
Czystość: 5,0
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
pokój, czystość
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Golden Tulip (Aqaba) w Travelplanet.pl

Termin:
13.02.2021 - 20.02.2021
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 499 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (1)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    październik 2019

    Hotel godny polecenia

    Pokoje bardzo czyste i przestronne, sprzątane codziennie, sam hotel również dość czysty, obsługa bardzo pomocna, ale nie nachalna. Ogólne wrażenie na plus. Z nielicznych minusów na pewno trzeba wskazać śniadania na których rzadko było coś smacznego, ogólnie wybór był bardzo niewielki, przez cały tydzień
    pobytu ani razu nie pojawiły się owoce, niewiele warzyw. Hotel jest jednak w centrum i w pobliżu jest pełno punktów z pysznym i niedrogim jedzeniem. Z położeniem w centrum wiążą się też oczywiste kwestie takie jak hałasy z ulicy czy pobliskiej szkoły, a okna są dość cienkie, nam to jednak nie przeszkadzało.

    Jeżeli komuś zależy na plażowaniu to Golden Tulip nie posiada własnej plaży, nie można również za darmo korzystać z plaż innych hoteli (niektóre hotele mają takie porozumienia). Na plaży publicznej w Akabie da się plażować, ale ostrzegam, że jest bardzo brudna (mnóstwo petów, resztek jedzenia, a nawet stłuczone szkło). Istnieje możliwość dojazdu z hotelu do ośrodka Berenice Beach Club, który posiada wspaniałą plażę, niewielkie molo oraz baseny, ale kosztuje to 10 JOD od osoby za dzień. Można również udać się taksówką na bezpłatną, publiczną plażę południową, która jest czystsza od tej w Akabie.

    Nasz pobyt odbył się z biurem Exim Tours i muszę przyznać, że pierwszy raz spotkałem się z sytuacją zorganizowanej wycieczki z biurem podróży, że żadnego rezydenta nie widziałem nawet na oczy. Rezydenci nie pojawili się w hotelu żeby się przywitać czy opowiedzieć cokolwiek o Jordanii, Akabie czy nawet sprzedać jakieś wycieczki fakultatywne. Odbiór z granicy izraelsko-jordańskiej również był bardzo chaotyczny. Rezydent nie pofatygował się nawet żeby poinformować o której godzinie będzie transfer powrotny, trzeba było się dopytywać samemu w recepcji (gdzie też nie mieli tej informacji, bo mówili, że rezydent ich nie poinformował). Trzeba było dzwonić bezpośrednio do rezydentki żeby uzyskać tę informację. Dodam, że tak to wyglądało w każdym innym hotelu osób podróżujących z Exim Tours - nigdzie rezydenci nie poinformowali hoteli czy gości o transferze, trzeba było samemu dzwonić i się dopytywać.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY