Ocena klientów na podstawie 5 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,0
Basen: 4,2
Czystość: 3,6
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Gold Island (ex Sentido) w Travelplanet.pl

Termin:
07.05.2021 - 12.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 399 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (5)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    sierpień 2020

    POLECAM !

    Polecam, miła obsługa , czysto w pokojach , na basenie , na plażach . Wyżywienie dobrze .
  • 1.0
    sierpień 2020

    Tragedia

    Jutro kończę swój pobyt w tym hotelu.
    Jak nigdy, cieszę się z dobiegającego końca wyjazdu i powrotu do domu.
    Był to najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek byliśmy.
    Zaczynajac od początku...
    Po przyjeździe do hotelu otrzymaliśmy kartę do Naszego pokoju. Wcześniej uprzedzilismy obsługę
    recepcji, ze zależy nam na fajnie umiejscowionym pokoju.
    Jak się okazało, pokój na pierwszym pietrze, z widokiem na parking samochodowym pod oknami. Naturalnie, wróciliśmy do recepcji, prosząc o zmianę. Bez problemu otrzymaliśmy kolejny pokój, jak się okazało obok poprzedniego, widok nie był już na samochody, bo od razu pod balkonem znajdował się ogromny dach, zadaszenie przy głównym wejściu do hotelu. Już troszkę bardziej poddenerwowani wróciliśmy do recepcji, ponieważ nie wysłuchali Naszej prośby, mimo możliwości jakie były, ponieważ w związku z aktualna sytuacja COVID, obłożenie hotelu jest w 50%.
    Pan z recepcji, określając to jako ostatnia szanse, zgodził się na trzecia zmianę pokoju. Stwierdził, ze jest to najlepszy pokój w całym hotelu, tylko że na 4 pierze. Dodał również, ze będziemy musieli dopłacić 100 euro dodatkowo za pobyt. Zgodziliśmy się, ponieważ, miałabyć on z widokiem na morze i ogród.
    Tak tez było, jednak jak się okazało, w tym wspaniałym pokoju nie działała klimatyzacja. W momencie przyjścia i po godzinie oczekiwania ,myśląc , że dopiero się załączyła, w pomieszczeniu była ta sama temperatura: 38*... ponadto w kratce klimatyzacyjnej i na suficie, znajdowała się gruba warstwa pleśni/grzyba. Zgłosiliśmy ten fakt ponownie w recepcji, w której usłyszeliśmy , że sprawa zajmie się Pan , od klimatyzacji. Zaznaczę jeszcze, że bezskutecznie próbowaliśmy dodzwonić się z telefonu pokojowego ponieważ już 3 razy schodziliśmy do recepcji, i zaczęło to Nas powoli męczyć, zwłaszcza po podróży. Pan technik, nieznając języka angielskiego, jak większość obsługi w tym hotelu, próbował przetłumaczyć, ze klimatyzacja musi mieć czas na schłodzenie. Czas mijał a w dalszym ciągu w pokoju była duchota. Po raz kolejny udaliśmy się do recepcji i nagle okazało się ze faktycznie nie działa, ze będą ją naprawiać. Okej, została naprawiona, ale co z pleśnią ? Przecież powietrze które schładza pokój, jest zanieczyszczone od grzyba znajdującego się na kratce. Zmęczeni ciągłym zgłaszaniem uwag, dotyczących pokoju najlepszego w tym hotelu, zgłosiliśmy się do rezydentki, która rzekomo zajęła się sprawa i poprosiła sprzątaczkę o wyczyszczenie. Do dnia obecnego kratka i sufit jest zagrzybiony. Przecież wystarczy to umyć , wytrzeć i zaaplikować określony preparat.
    Niestety to nie wszystko...
    w Gold Island obowiązuje Ultra Allincusive, ***** hotel, ja się pytam za co?
    Wszędzie brud, jedzenie w restauracji to jakaś totalna porażka. Zaczynajac od śniadania, na którym zobaczymy frytki, sadzone jajka, i jajecznicę wyglądająca jak nie napisze co... to tylko tyle z ciepłych posiłków. Reszta to buły i sałata oraz owoce. Wybór taki jak kot napłakał... wracamy spragnieni dobrego jedzenia jak nigdy dotąd. Obiad i kolacja wyglądają tak samo, tzn kurczak, indyk, wieprzowina ? Wszystko ugotowane , ryz tylko z masłem, na normalny ryz bez dodatków nie można tu liczyć. Ogolnie wsztstko żółte od tłuszczu. Kolacja Ala Carte , jedna w ciągu całego pobytu, oczywiście nie zaskoczę pisząc, ze niczym różniący się od kolacji ze „stołówki”
    Kawa z brązowym cukrem albo cola zero, to jest chyba dla obsługi jakaś abstrakcja, patrzą na ciebie jak o to prosisz , burcząc coś do swojego kolegi z obsługi , z miną prześmiewcza. To jest utra allinclusive 24 h ja się pytam?
    Reklamacja będzie składana w biurze podróży, nasz wyczekany wypoczynek kończy się ogromnym zawodem, i stresem związanym z pobytem w tym miejscu. Nie polecamy!
  • 4.5
    październik 2018

    Bardzo dobry hotel

    Hotel pięknie położony, robi wrażenie. Prywatna plaża jest dużym plusem. Obsługa hotelu przemiła i bardzo pomocna.
    Jedyne do czego można się przyczepić to czystość mogliby się troszkę do tego przyłożyć. Myślę, że na pewno tam wrócę.
  • 4.7
    wrzesień 2018

    super pobyt

    hotel spełnił moje oczekiwania,na 5 pobyt w Turcji,ten był najlepszy,do tego hotelu ,wrócę za rok
  • 5.0
    lipiec 2016

    Rewalacyjnie

    Świetnie spędzony czas, super animacje i wypoczynek. Czysto i smacznie
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY