Ocena klientów na podstawie 11 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,0
Basen: 3,8
Czystość: 3,6
Obsługa: 3,1
Średnia ocena 3.6

63% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • par
  • singli
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Globus (Sunny Beach) w Travelplanet.pl

Termin:
24.09.2019 - 25.09.2019
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 149 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (11)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.6
    wrzesień 2019

    Przeciętny hotel

    Pierwsza rzecz na minus to zameldowanie i wymeldowanie w hotelu - pomimo wcześniejszego przyjazdu musieliśmy czekać do 14 na możliwość zameldowania. Rozumiem konieczność sprzątania pokoju, ale sztywne trzymanie się ustalonej godziny spotkało mnie pierwszy raz w tym hotelu. Podobnie z wymeldowaniem -
    długie oczekiwanie na sprawdzenie czy nic nie uległo zniszczeniu w pokoju. Jeżeli chodzi o sam pokój to bardzo czysty i sprzątany codziennie (wymiana ręczników etc.). Śniadania i obiadokolacje dobre, ale zdarzają się skorupki w jajkach, czy na chlebie smażonym w jajku, więc osoby wrażliwe muszą uważać. W zależności od obsługi na posiłkach stoły były sprzątane na bieżąco lub trzeba było samemu sprzątać stół po poprzedniku - ogólnie mała stołówka jak na tak duży hotel. Obsługa też nie zawsze mówiła po angielsku, co czasami utrudniało sprawę (pierwszego dnia chcieliśmy kupić kawę do kolacji i się nie udało). Lokalizacyjnie super, ale pod warunkiem, że nie przeszkadza komuś hałas do późnych godzin nocnych. W innym wypadku radzę wybrać inny hotel. Co do reszty udogodnień to wszystko jest dodatkowo płatne - od sejfów, przez napoje do kolacji (na śniadaniach są darmowe), po WiFi. Podsumowując - hotel czysty, ale bardzo minimalistyczny. My na pewno drugim razem wybralibyśmy inny hotel, o ile w ogóle wrócimy do Bułgarii, ponieważ sam region też nas nie zachwycił.
  • 3.6
    czerwiec 2019

    wyjazd ok, ale szału nie ma

    hotel w porządku, codzienne sprzątane pokoje, pokoje dość duże , wygodne łóżka.
    Łazienka przestronna, z suszarką ale brak gniazdka gdyby ktoś chciał skorzystać z własnego urządzenia.
    Kabina prysznicowa i glazura nie pierwszej nowości i nie pierwszej czystości.
    Jedzenie ok, może nie
    było tak bardzo urozmaicone ale smaczne. Pyszne lody do kolacji i naleśniki
    smażone do śniadania - super.
    Generalne wyjazd ok, hotel trochę zawyżona ilość gwiazdek. Słoneczny Brzeg tłoczny i głośny, dla kogoś kto lubi knajpy, stragany, tłumy ludzi będzie to miejsce ok.
  • 3.5
    czerwiec 2019

    Hotel ok, jedzenie Nie ok!

    Hotelowi nie dałabym 4 gwiazdek. Max 3. Pokoje jak na zdjęciach, fakt sprzątane codziennie i wymieniane ręczniki, szary papier toaletowy. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Śniadanie w miarę dobre, dużo owoców, jednak codziennie to samo. Kawa z ekspresu okropna, dodatkowo nie ma np. łyżeczek do mieszania
    jedynie plastikowe coś. Obiado-kolacja - gdyby nie frytki to nie wiem co by nam tam smakowało. Wszystko z posmakiem baraniny. Dodatkowo na kolacji nie było nawet wody do picia!!! Basen czysty i woda ciepła, ale mało leżaków. Ludzie wstawali o 5 rano i rezerwowali leżaki, więc o 8 rano nie było szans znaleźć jakiś wolny, czasem nawet były rezerwowane i stały puste do 10-11:00 gdzie w regulaminie basenu jest napisane, że leżaki nie mogą być rezerwowane (Pan ratownik nic sobie z tego nie robił). Z basenu wyjście na główny deptak, dosłownie 20 m do plaży. Z drugiej strony centrum miasta. Ogólnie położenie hotelu jest takie, że jest strasznie głośno, od strony ulicy knajpka z bardzo głośno fałszującym zespołem muzycznym, codziennie od 20:00 do 24:00
    Jeśli ktoś chce imprezować i pić to ok, dla rodzin z dziećmi to nie jest odpowiednie miejsce. Lepiej wybrać bardziej spokojne. Dodatkowo drogo w barach i restauracjach. Wszędzie promocje kup jednego drinka, drugi gratis - ale ten jeden np. Whisky z colą kosztuje 9 LV - co w przeliczeniu na polskie wychodzi 20 zł. Poza tym nie da się nimi upić.
    Na każdym kroku w mieście sex shopy i apteki - nie wiem jak bardzo szaleją Ci turyści, ale chyba bardzo:P
    Ogólnie nie wróciłabym do tego hotelu i słonecznego brzegu.
  • 3.3
    czerwiec 2019

    Bardzo sredni

    Oprocz lokalizacji tuz przy promenadzie hotel bardzo sredni.W zadnym wypadku nie sa to 4 europejskie gwiazdki a max 2-3. Malutkie lazienki, monotonne i niekonieczne smaczne posilki.Czysto lecz w pokojach dodatkowi lolatorzy-mrowki.Dla nisko budzetowych niewymagajacych turystow.
  • 2.0
    czerwiec 2019

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki

    Razem z rodziną spędziliśmy w tym hotelu 9 dni. To była masakra. Jedzenie tragiczne... nie doprawione.Codziennie to samo. Szef kuchni to mistrz w swoim fachu!!! cokolwiek zostało z posiłków, wracało na stół tylko w innej postaci!!! np zmiksowane -porażka. naprawdę, dzieciaki jadły tylko peczywo,owoce
    i frytki... nie dziwię się, gdyż sam mało co brałem na talerz. Pokoje sprzątane codziennie,jednak pozostawiają dużo do życzenia. wykładzina brudna z plamami. telewizor jest, jednak obrazu już nie ma... samo położenie Hotelu sprawia że w nocy czujesz się jak na dyskotece. Zamknięcie okien nic nie daje więc zastanówcie się czy dacie radę. Powiem Wam tylko, że nasi młodzi sąsiedzi z pokoju A95 po 3 nocy nie dali rady... A najlepsze jest to, że kupując wycieczkę u operatora zapewniano mnie , że internet jest darmowy w lobby... a tu jednak kilka dni przed wyjazdem okazało się, że będę musiał zapłacić ponad 100 zł jak chcę mieć dostęp do świata. nie mieliśmy dużych wymagań od Hotelu, jednak ten nie spełnił naszych oczekiwań. Problemy zgłaszane na recepcji nie zostały spełnione. Po interwencji rezydenta coś się ruszyło, ale i tak nic nie zrobili. nigdy więcej Hotelu Globus-nigdy więcej...
  • 2.8
    maj 2019

    Nie jestem zadowolony

    Jak na 4 gwiazdki to dno.Kabina prysznicowa tak mała,że trudno było się zmieścić.Papier toaletowy najtańszy jaki istnieje na rynku. A już szczytem wszystkiego było to , że podczas tygodniowego pobytu ani razu nie był sprzątany pokój i łazienka, jedyna czynność sprzątających to codzienna wymiana ręczników
    i opróżnianie koszy. Jedzenie monotonne, codziennie to samo ale na szczęście był szeroki wybór i można było trochę codziennie zmieniać menu.
  • 4.0
    wrzesień 2018

    Bardzo porządny hotel

    Hotel całkiem ok. Pokoje są czyste codziennie sprzątanie, łazienki również w miarę zadbane choć widać że są intensywnie użytkowane. do plaży dokładnie 20 kroków, bardzo rozrywkowe otoczenie ale okna dobrze wyruszają wnętrze. Jedzenie dosyć monotonne codziennie to samo ale zawsze można codziennie co innego
    wybrać aby się nie znudziło choć przy pobytach 2 tygodniowych to nie wiem czy to przejdzie ale ogólnie w miarę smaczne.
  • 5.0
    czerwiec 2018

    Hotel super. Wysyłam tam teraz moja rodzinę i znajomych

    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Jedzenie bardzo dobre, sprzątany na bieżąco, miła obsługa, lokalizacja w centrum super. Szkoda tylko, że wyżywienie tylko HB. Polecam
  • 4.0
    lipiec 2012

    Moje wielkie bułgarskie wakacje - wielkie jak Globus

    Miałam przyjemność gościć w czterogwiazdkowym hotelu Globus w Słonecznym Brzegu. Hotel spełnił moje oczekiwania w zakresie standardu. Pokój przestronny, było gdzie się obrócić, a nie jak to zwykle bywa w większości pokoi w hotelach trzygwiazdkowych. Wyposażenie w całości w świetnym stanie, świeże i jak
    nowe. Jedynie TV nie pasował do standardu pokoju, był starego typu z tzw. pupą i niewielki. Po takim hotelu spodziewałabym się TV z płaskim ekranem. Łazienka czyściutka, również świeża. Nie było wanny tylko kabina prysznicowa, umywalka z lustrem i dodatkowym oświetleniem, toaleta, suszarka do włosów, ręczniki w różnych rozmiarach i mydełka w płynie oraz szampony z buteleczkach z logo hotelu. Łóżka nie były ze sobą zsunięte i powiedziałabym, że nieco wąskie. Jestem niewielka osobą więc dla mnie było w sam raz. Klimatyzacja działała bez zarzutu przez cały mój pobyt tzn. tydzień i można było sobie samemu ustawić temperaturę jaką się chciało mieć w pokoju. Bardzo byłam zadowolona z moskitiery, która była zamontowana przy drzwiach balkonowych. Dzięki temu byłam spokojna, że nie nalecą do pokoju muchy czy komary, które osobiście bardzo mnie irytują. Widok z balkonu miałam na tętniącą życiem przez 24h na dobę promenadę oraz na plażę i Morze Czarne a w oddali na stary Nessebar. Przy otwartym balkonie w pokoju było słychać muzykę z licznych beach – barów, również późną nocą i o świcie – na imprezę nie trzeba było wychodzić z pokoju chyba, że się chciało. Jeśli chciało się mieć w pokoju błogą ciszę to wystarczyło zamknąć balkon i już – szyby są dźwiękoszczelne. Hotel jest dużym obiektem, składającym się z dwóch budynków (jeden wysoki na kilkanaście pięter, a drugi niższy) i dwóch odrębnych recepcji, a skoro mowa o recepcji to byłam zawiedziona poziomem obsługi. W niejednym hotelu o niższym standardzie w innych krajach byłam lepiej obsługiwana przy recepcji. To jedyny mankament Globus. Byłam zadowolona z serwowanych w hotelu posiłków, choć muszę przyznać, że obawiałam się problemów żołądkowych w Bułgarii. Co prawda nie piłam zimnych napojów tylko te które były przegotowane np. kawę i herbatę i było wszystko ok. Posiłki były urozmaicone, a zastawa stołowa czysta. Do dyspozycji gości hotelowych jest przyjemny basen przy niższym z budynków hotelu bezpośrednio sąsiadujący z ruchliwą promenadą. Było ciężko znaleźć wolny leżak i parasolkę. Alternatywą był basen kryty z którego mało kto korzystał. Przy recepcji funkcjonował bar. W budynku hotelu od strony parkingu mieścił się niewielki market samoobsługowy i apteka. Tam też miały postój bryczki, którymi można się było przejechać po kurorcie. Jeśli chodzi o przechowywanie kosztownych rzeczy to była możliwość wynajęcia skrytki w specjalnie do tego przeznaczonym i monitorowanym pokoju przy recepcji. Skrytki były w dwóch rozmiarach, ale więcej było tych mniejszych, a cena wynajmu była taka sama bez względu na wielkość skrytki. Skrytkę można było otworzyć przy pomocy dwóch kluczy. Jeden otrzymywał wynajmujący skrytkę, a drugim dysponował recepcjonista. Otwieranie wynajętej skrytki częściej niż raz na dobę spotykało się z grymasem recepcjonisty, co uważam za niewłaściwe zachowanie personelu hotelowego. Myślę, że to hotel odpowiedni dla większości turystów, dobrze wyposażony o dogodnym położeniu przy plaży i głównej alei ciągnącej się od molo, z którego odpływały wodne taksówki do starego Nesabaru po drogę szybkiego ruchu, przy której znajdował się przystanek komunikacji miejskiej i największy market w Słonecznym Brzegu.
  • 4.0
    lipiec 2011

    Hotel Globus to dobry wybór

    Zdecydowałem się na hotel Globus, gdyż gwarantował dobry standard w rozsądnej cenie oraz ze względu na bezpośrednie położenie przy piaszczystej plaży. Standard hotelu nie odbiega od hoteli w innych krajach w tej kategorii tj. czterech gwiazdek. Wyposażenie i wystrój stonowany, świeży i nowoczesny. Pokoje
    przestronne wszystko czyste na błysk, sprawna i cicha klimatyzacja z możliwością regulowania temperatury indywidualnie. Mile mnie zaskoczyły szyby dźwiękoszczelne i moskitiera w drzwiach balkonowych. Moskitiera była zbędna, gdyż nie było komarów, ale szyby dźwiękoszczelne i klimatyzacja to konieczność ze względu na 24 - godzinne życie kurortu toczące się tuż za oknem. Jedynie TV był klasy nie pasującej do dobrego standardu hotelu tj. mały o kiepskiej jakości obrazu. Osobiście jednak dla mnie kiepski TV nie był problemem, bo na wakacjach wolę podziwiać z balkonu widok na morze, a taki widok miałem. Jestem też zadowolony z posiłków serwowanych w hotelu. Nie było monotonii w jadłospisie co się często zdarza, było co zjeść i w czym przebierać. Globus jest dużym hotelem, który jest położony przy alei z beach barami, sklepikami, knajpkami i kantorami, …oraz wesołym miasteczkiem, a te z kolei sąsiadują bezpośrednio z niekończącą się, szeroką plażą – głównym celem wszystkich gości. Wszystko co potrzebne do wypoczynku w zasięgu ręki. Do przystanku autobusowego, z którego odjeżdża autobus do Nesebaru, którego starówka została wpisana na listę UNESCO - 5 minut na piechotę. Przy przystanku znajduje się największy market, gdzie zapominalscy, tacy jak ja zaopatrzą się np. w szczoteczkę do zębów. Goście hotelowi mają do dyspozycji dwa baseny, pod chmurką (oblegany) i kryty (nieoblegany), a także bar hotelowy, a dla najmłodszych powietrzny hokej itp. gry na monetę. W budynku hotelowym od strony parkingu znajduje się mini market i apteka, tam też maja postój konne bryczki. Mam pewne obiekcje co do recepcjonistów. Panowie w recepcji (na panie nie nogę złego słowa powiedzieć) czasem jakby zapominali, że to oni są tu dla gości hotelowych a nie odwrotnie. Jakość obsługi nie była taka, jaka powinna być w hotelu o takim standardzie. No cóż, nad poziomem obsługi powinni jeszcze popracować.