Ocena klientów na podstawie 75 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 2,9
Posiłki: 3,2
Basen: 4,0
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,4
Średnia ocena 3.4

48% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
pokój
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Gelina Village w Travelplanet.pl

Termin:
26.05.2021 - 29.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 259 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (75)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    sierpień 2017

    Udane wakacje

    Jedzenie smaczne, różnorodne, kolejka owszem jest ale do dań głównych i całe czekanie którzy wszyscy opisują trwa zaledwie 2-3minuty. Obsługa w restauracji bardzo miła. Pokój nowy chociaż dostaliśmy apartament zamiast suite. Czyste ręczniki dostępne, sprzątanie pokoju z nową pościelą 2x w czasie pobytu
    7 dniowego. Park wodny już lata świetności ma za sobą, ale pozostałe baseny plus morze w zupełności nam wystarczyły. Byliśmy z trójką dzieci, ale nie korzystaliśmy z animacji, których było wiele.
  • 4.5
    sierpień 2017

    Bardzo nam się podobało i chcielibyśmy tam wrócić

    W parku wodnym Hydropolis na terenie hotelu Gelina powierzchnia dna i ścian basenów była tak nierówna, że nasze dzieci miały rany na stopach. W końcu zaczęły używać w tych basenach gumowego obuwia.
    Nasi sąsiedzi palili na balkonie pod nami.
    Kiedy przyjechaliśmy, w naszej suite była plaga mrówek.
    Po dwukrotnym pryskaniu problem zniknął, ale uważam, że obsługa hotelu powinna zrobić to pryskanie przed naszym przyjazdem.
    Sprzątaczki nie sprzątały pod łóżkami.
  • 3.7
    sierpień 2017

    Wszechobecne mrówki i kolejki po wszystko

    W pokoju (NIKI) zalatywało stęchlizną a w poprzek pokoju po ścianie wędrowały mrówki.

    W apartamencie w jednym pokoju małe łóżko piętrowe, dla moich dzieci OK, ale te same pokoje otrzymały znajomi - 4 dorosłe osoby !

    Darmowy Internet to według Hotelu tylko na 2h dziennie i dopiero
    po 3 dniach doprosiłem się o kod dostępu do tego "free" wifi.

    Ogólnie Hotel nie wyrabia, ludzi masa, wszędzie kolejki, ludzi przyciąga Hydropolis - park wodny, który jest co najwyżej przeciętny - dzieci poraniły sobie nogi, poobcierały tyłki na starych zjeżdżalniach i
    po dwóch dniach nie chciały już chodzić do Hydropolis.

    Dorośli powinni omijać to miejsce, tylko ludzie z małymi dzieciakami (do max 10lat) mogą być zadowoleni.

    Jedyny plus to bardzo smaczne jedzenie i obsługa komponująca dowolne drinki po podaniu składników, choć te same drinki nie były włączone do all inclusive
  • 3.2
    lipiec 2017

    Marny standard pokoi i bardzo duzo ludzi

    Nasz apartament 4 osobowy w domku Nikolas to 2 duze pokoje, lazienka,hol i balkonik. W calosci apartamentu panuje zaduch i wilgoc. Standard wykonczenia beznadziejny, futryny poszczerbione, na podlodze wszedzie kafle ze stara fuga, lazienka oplakana...grzyb,brak silikonu wkolo wanny, podloga slaba, zlew
    slaby, weieczny zaduch. Uwaga na wode na kaflach wszedzie,meeega slisko, brak dywanow. Co wieczor polowanie na komary. Zle sie robilo na mysl powrotu i spania w pokoju...

    Baseny ok, aquapark maly ale ok.

    Jedzenie srednie, FULL ludzi, kolejki do jedzenia, szklanki umyte ale mocno nie zachecajace. Tzaziki slabe, pomidory slabe, desery srednie, arbuz, melon, brzoskwinie banany.

    All inclusive to porazka. Drinki z rozcienczonym alkoholem z barwnikami przeslodkie w mini kubeczkach plaztikowych. Wypilem jednego. Wino z kija dwa doxzaje. Slabe. Piwo tylko z kija.

    Nie polecam
  • 3.2
    lipiec 2017

    hotel przeładowany,

    Brak pokoju za który zapłaciliśmy, słaba obsługa. Sam hotel pięknie położony, cudowne widoki, blisko do plaży, duży wybór basenów.
  • 3.2
    lipiec 2017

    Odradzam za względu na przydzielanie pokoi o niższym standardzie do zamówionych

    Zamówiłem 2 apartamenty dla mojej rodziny i rodziny kolegi . Ja dostałem zamówiony pokój a kolega pokój standartowy z dwoma dostawkami z czego jedna to był leżak używany na plaży . Po awanturze w recepcji kolega dostał zamówiony pokój ale po dwóch dniach. Pokoje jak i teren hotelu zaniedbane. Jedzenie
    dobre choć jedno i to samo . Na stołówce panuje zaduch , brak klimatyzacji . Baseny , plaża , aquapark poprawiają ocenę , choć w aquaparku brak możliwości korzystania z all inclusive
  • 3.2
    czerwiec 2017

    Wszystko inaczej niż w ofercie - ostrzeżenie

    Tak jak inni opisują - standardowa procedura w Hotelu, zapłaciliśmy za apartament 2 - os. dostaliśmy pokój z dostawką z tłumaczeniem że niestety nie ma tego co zamówiliśmy, choć jak kupowaliśmy to to nie było dostępnych zwykłych pokoi tylko apartamenty. Jadalnia nie klimatyzowana a opisują że wymagają
    stroju formalnego (nie ma sensu brać prysznica przed kolacją bo jak z niej wrócisz to jesteś jak po meczu piłkarskim - totalnie spocony), często kolejki do wejścia na kolację , sal anie jest dostosowana do takiej ilości osób jakie są zakwaterowane w hotelu. Klimatyzacja w pokojach bardzo słabo działająca. Plusy takie ze duża powierzchnia terenu hotelu z powierzchniami zielonymi, ideallan na spacery, kilka basenów, fajne morze i plaża, sportowe atrakcje, z nastoletnim synem to było dla nas ważne . Tylko przydałoby się po całym dniu w upale spędzić w chłodniejszej jadalni i przyjemnie schłodzonym pokoju a tego niestety zabrakło
    Andrzej
  • 2.7
    czerwiec 2017

    Uwaga oszusci!!!

    Standardowa praktyka tego hotelu jest lokowanie w pokojach o niższym standarcie niż się wykupilo ! My dostaliśmy apartamet zamiast suite - po wielkiej awanturze okazalo się że jednak suite się znalazł , Ci co odpuścili mieszkali w gorszych pokojach. W trakcie 2 tygodniowego pobytu co dziennie można
    było wysłuchiwać awantur innych gości w różnych językach z pretensjiami o to samo. Grecos o wszystkim wie a i tak sprzedaje wycieczki do tego hotelu - niestety żadnej pomocy od lokalnego rezydenta - nie odbiera telefonów w dniu wymiany turnusu.
  • 3.3
    czerwiec 2017

    Nie polecam, straszny moloch

    Hotel nie ma pokoi, jakie się kupiło, zmusza do zamieszkania w niższym standardzie. Ludzie którzy przyjechali kilka dni po nas w ogóle nie dostali pokoi, byli lokowani w innych hotelach. Jadalnia nie jest klimatyzowana!!!sic!!! po pięciu minutach człowiek ma ochotę stamtąd uciekac, bo pot leje się po
    ciele. Mnóstwo ludzi, czasem brak stolików i trzeba poczekac (a byliśmy poza szczytem sezonu). Jedzenie bardzo monotonne i przesolone. Na śniadania było codziennie dokładnie to samo. Na plaży znaleźc wolny leżak graniczy z cudem(chyba że o 6 rano), to samo przy basenach. Luźno za to na aquaparku i dośc ciepła woda, szkoda tylko że nie obowiązuje tam all inclusive i trzeba za wszystko płacić. Obsługa niezbyt miła, ale z drugiej strony im się nie dziwię, bo gorąco w tym hotelu straszliwe. Sprzątanie pokoju też kiepskie, o wszystko trzeba się upominac i pokazywac palcem. Ręczniki wymieniane są raz w tygodniu!!!!!To nie normalne. Za wymianę ręczników basenowych trzeba płacic!! Barmani bez polotu, oferta drinków all inclusive bardzo uboga. Jedyne do czego się nie przyczepię, to wystrój pokoju (suita) i klima w pokoju. I plac zabaw dla dzieci przy plaży też fajny (bo ten na aquaparku właśnie zdemontowali).
  • 4.7
    czerwiec 2017

    SUPER!

    POŁOŻENIE 5, HOTEL 5, JEDZENIE 4, OBSŁUGA 5, ANIMACJA 5, PLAŻA 5, PARK WODNY 3.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY