Euroclub

Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,2
Posiłki: 2,8
Basen: 3,0
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,3
Średnia ocena 3.2

61% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • singli
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Euroclub w Travelplanet.pl

Termin:
11.10.2019 - 18.10.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 839 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.8
    (wrzesień 2017)

    Nie podobało nam się

    Słaba opcja on inclusive!Nie polecamy korzystania z tej opcji! Bardzo mały wybór posiłków, jedzenie niesmaczne. Do kolacji podawana tylko woda!Brak soków itp do posiłków z opcja on inc. Obiad podawany przy basenie a nie w głównej stołówce- brak szwedzkiego stołu, trzeba zamawiać obiad z karty. Brak
    opasek na rękę on inclusive, tak więc za każdym razem trzeba pokazywać kartę z numerem pokoju jak się coś zamawia przy basenie albo przy barze. Poza tym dobra lokalizacja hotelu, blisko morze, pętla autobusowa. Pokoje tylko z wentylatorem, za klimatyzację trzeba dodatkowo płacić.
  • 3.8
    (maj 2017)

    jest ok

    Negatywy: O wyspaniu nie ma mowy, imprezy do późna a rano pobliska budowa. prosi się o remont, obiady wydawane do 13:50, na kolację odgrzewany obiad. Kranówka do posiłków. Winda w stanie agonalnym ☺
    Pozytywy: blisko morza, pętli autobusowej, sklepu. Masa knajp dookoła. Pokoje z balkonami. Jedzenie
    dobre, czysto. Za tą cenę nie można wymagać więcej.
  • 4.0
    (maj 2017)

    Było OK

    Hotel przyzwoity, niemniej jednak dla osób podróżujących dziećmi był mały problem , gdyż hotel organizował głównie dla miejscowych imprezy tematyczne np. karaoke, kursy tańca, bingo przy basenie trwało to do godziny 23. Więc o spaniu nie było mowy przynajmniej w tych pokojach od strony basenu. Natomiast
    od godziny 6 rano pan zaczynał sprzątać basen tzn. leżaki, podłogę. itp. Czystość hotelu przyzwoita, pokoje sprzątane co dzień według życzenia. Spotkaliśmy też karaluchy ale nie było ich dużo chyba 3 ale nie wiem od czego to zależy, że tam były tzn. korytarz jeden w pokoju. Panie sprzątaczki uwijały się po całym hotelu z mopami i sprzątały.
  • 4.4
    (kwiecień 2017)

    Ok. hotel !!

    Qawra Euroclub Hotel was magnificent for us. Great localization, close to bus station what ease sightseeing other parts of Malta and Gozo. High standard of HB, clean and spruce room. Huge advantage of Euroclub Hotel are wonderful staff members. They could help in difficult situation which happend to
    us. I would like to express my special thanks to Hotel Menager Dir. Mr. Mario Ciappara for his good hart and to receptionist Ms. Sunny Caruana,Francesca Vella and others.
    I will choose with pleasure Euroclub Hotel in the future. I strongly recommend this hotel.
    Grazyna&Andrzej from Poland ( Piła town)
  • 4.5
    (marzec 2017)

    Wszystko ok

    Negatywne opinie o tym hotelu są mocno przesadzone. Jest położony bardzo blisko pętli autobusowej, więc można dojechać gdzie tylko chcemy. Jest czysto, pokoje sprzątane codziennie. W marcu w pokoju jest jeszcze trochę zimno, ale jest ogrzewanie. Śniadania w stylu angielskim, ale jest też mleko z płatkami
    czy słodkie rogaliki. Obsługa miła. Kryty basen z podgrzewaną woda z którego mało kto korzystał, więc zawsze miałam cały basen dla siebie :) dobrze wziąć jakiś ręcznik ze sobą, bo na tym basenie jest zakaz używania hotelowych. Blisko jest kilka miejsc gdzie można coś zjeść, polecam też wizytę w Aquarium - w hotelu dostaniemy zniżkę na bilet. Generalnie nie jest to nowy hotel, część jest po remoncie, ale ma wszystko co potrzeba. Cena oczywiście jest dużą zaletą :)
  • 4.0
    (sierpień 2016)

    Hotel godny polecenia

    Spędziliśmy w tym hotelu 7 dni. Nie jest to kurort w którym chciałoby się spędzać całe dnie, aczkolwiek pokoje są czyste i wyremontowane, obsługa bardzo miła. Lokalizacja hotelu świetna. Jedyny minus to posiłki, śniadania każdego dnia takie same (typowo angielskie). Podsumowując: za niezbyt wygórowaną
    cenę, bardzo dobry hotel.
  • 3.3
    (sierpień 2016)

    Hotel adekwatny do swojej ceny

    To jest jeden z najtańszych hoteli na Malcie jakie oferują polskie biura turystyczne. Trzeba to sobie powtarzać jak już się będzie na miejscu, ponieważ mimo posiadania 3 gwiazdek hotel dostarcza wszelakich emocji. W pierwszym pokoju tuż po przyjeździe mieliśmy mrówki na łóżku i wszechobecne pluskwy w
    łazience.
    Rano po interwencji rezydentki (świetna osoba!) która się z nami spotkała udało się pokój zamienić. Nowy był w zupełnie innym skrzydle hotelu (to samo piętro) lecz standard o niebo lepszy (nawet mieliśmy lodówkę). Pierwszy pokój oceniłbym na 1 gwiazdkę, drugi na 3.
    Pilot do TV płatny 10EUR - na szczęście zwracają pieniądze pod koniec pobytu gdy go oddajemy.
    Obsługa uprzejma i sympatyczna - jedynie "nocny" starszy Pan który to właśnie pracował po nocach, oschły i kiepsko mówiący po angielsku. Sprzątaczki bardzo pomocne, zawsze pytały czy wysprzątać pokój więc w zasadzie każdego dnia mieliśmy nowe ręczniki i nieco odkurzone kąty.
    Jedzenie strasznie monotonne. Przez 10 dni śniadanie wyglądało identycznie. Boczek, kiełbaski, jajko to trzy rzeczy które były na ciepło + zimna płyta (2 rodzaje wędliny i ser). Skromnie, na całe szczęście było to przynajmniej smaczne lecz strasznie, strasznie tłuste. Obiady ujdą, tu się pojawiało każdego dnia coś innego lecz "tematyka" podobna i również tłusto, a sałatek jak na lekarstwo.
    Do śniadania soki/herbaty/kawy do woli. Przy obiedzie całe szczęście że rozdawali wodę w dzbankach.
    Hotel bardzo głośny, nie ma tu ciszy nocnej (zresztą jak w całej okolicy) ściany dosyć cienkie, więc w wysokim sezonie rodziny z małymi dziećmi niech się zastanowią. Okolica jednak ma te dwa oblicza, minus że strasznie głośna (imprezy, samochody, autobusy) lecz plus iż do centrum 2min, do plaży to samo no i przede wszystkim do pierwszych przystanków autobusowych którymi to najlepiej zwiedzać Maltę. Czemu to takie ważne? ponieważ już na tych pierwszych przystankach wchodzi tyle ludzi iż na kolejnych kierowcy nie zabierają nowych pasażerów gdyż autobus jest pełny!

    Ogółem polecam wycieczkę do tego hotelu, ale osobą nastawionym na zwiedzanie, leżenie na plaży czy chodzenie po centrum a nie siedzenie w pokoju. Żona bardziej przeżyła tą pierwszą noc która zostawiła niemiłe piętno na jej całym pobycie, ale jak ktoś "nie boi" się małych robaczków:) to za rozsądne pieniądze spędzi miło czas na Malcie na którą na prawdę warto lecieć!
    PS. przez bite 10 dni mieliśmy dzień w dzień temperatury po 35C i zero chmur :)
  • 4.0
    (wrzesień 2015)

    Swietna lokalizacja

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji. Przy dworcu autobusowym. Blisko supermarket. We wrześniu raczej dominują starsze osoby ale jest to plus dla osób , które chcą zwiedzic wyspę bez tłumów. Hotel godny polecenia dla osób , które nie spędzają w nim duzo czasu.
  • 1.0
    (wrzesień 2015)

    Okropny

    Hotel nie powinien być w ofercie, katastrofa, karaluchy i brud...
  • 2.0
    (czerwiec 2015)

    Bardzo słaby

    Nie ma co nastawiać się na przyzwoite warunki. W hotelu nie chce spędzać się za dużo czasu. Tylko spanie. Hotel zaniedbany. Sprzątany niechlujnie. Był nawet karaluch w łazience... (na wiadomość o karaluchu rezydentka powiedziała, że mogą zdarzyć się wszędzie i poleciła mieć zawsze zamknięty odpływ w
    wannie...) Jedzenie fatalne, monotonne, właściwie brak wyboru. Największym plusem jest lokalizacja. Kilka min do głównego dworca autobusowego, dużo sklepów w okolicy i knajpek, gdzie można dobrze zjeść. Baseny w hotelu są, ale jakoś nie zachęcają. Choć w ciągu dnia zawsze było tam trochę ludzi. Malta piękna! Hotel słabiutki.