Esperanto

Ocena klientów na podstawie 15 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,3
Basen: 3,7
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.1

86% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Esperanto w Travelplanet.pl

Termin:
11.09.2019 - 12.09.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 79 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (15)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.5
    (czerwiec 2019)

    Polecam

    Witam
    Hotel położony w spokojnej dzielnicy słonecznego brzegu, do centrum 5 km, do nesebar 2km,mozna dojść na piechotę, dla leniwych jest transport. Pokoje duże, przestronne, z balkonem, wszystko w pokoju sprawne, klimatyzacja w cenie, sprawna, sprzątane codziennie, ręcznik wymienione 3 razy na
    tydzień, pościel raz na tydzień, basen mały ale spokojnie można się schłodzić, jedzenie dobre ale mały wybór, raptem dwie witryny, mieliśmy opcje all do każdego posiłku piwo lub Wino gratis, do morza spacerkiem 5-10min,plaza czysta, WiFi zasięg tylko w lobby,jedyny mały minus to brak na terenie hotelu lobby baru otwartego wieczorem, ten przy basenie o godz 18 pozamykany. Generalnie jak na 3 gwiazdki i cenę w granicach 1300 to szczerze polecam
    Pzdr
  • 4.0
    (czerwiec 2019)

    Nam się podobało!

    Śniadanie rzeczywiście dość monotonne ale można było coś wybrać. Dobre jajka sadzone i mieszane.
    Natomiast obiady i obiadokolacje składały się z trzech dań. Zazwyczaj wszystkie bardzo smaczne. Zupy wyborne. Desery raczej słabe. Pokój był przestronny i czysty. Klimatyzacja działała bez zarzutu.
    />W mojej ocenie położenie hotelu było raczej atutem. Blisko Nessebaru, niedaleko T marketu oraz z dobrym dojściem do plaży. Obsługa bez zarzutu. Mimo, że przybyliśmy do hotelu przed 12.00 . natychmiast otrzymaliśmy klucze do pokoju. Minus- nie otrzymaliśmy tego dnia obiadu. Gdybyśmy się uparli zawsze znajdziemy jakieś niewielkie mankamenty i niedogodności ale nie po to jedziemy na wakacje żeby szukać problemów. Dziękujemy za dobrą obsługę.
  • 4.2
    (czerwiec 2019)

    Nam się podobało

    Hotel czysty, mieliśmy pełne wyżywienie- było bardzo dobre i nie wiem czego ludzie oczekują na śniadania- skoro jajka w różnej postaci, kiełbaski, parówki, sery żółte i białe, dżemy, miód, płatki, mleko, napoje do wyboru i warzywa to mało i monotonnie. Na obiad różne rodzaje mięsa i surówek. Mimo,
    że jestem wegetarianką to znajdowałam dla siebie jedzenie- a jak nie było, prosiłam o coś specjalnego i nigdy nie było problemu. Hotel blisko plaży, spokojny idealny dla rodziny z dziećmi. Bardzo miła manager i panie sprzątające. Jedne moje zastrzeżenie jeżeli ktoś to posiłek ma dopiero o godz 18 a mógłby dostać posiłek wcześnie,który i tak jest w formie bufetu i kosztów dodatkowych by hotel nie ponosił. Nam przysługiwał obiad w ostatnim dniu pobytu- a lot mieliśmy o 8 rano, więc byśmy go nie zjedli. Musiałam prosić by dali nam go w dniu przyjazdu.
  • 4.5
    (maj 2019)

    Fajny hotel w spokojnej okolicy

    Hotel ok, czysty, właściciele mili. Jedzenie świeże ale odrobine monotonne lecz każdy znajdzie coś by się najeść. Myśle ze za te pieniądze cenowo jest ok. Jak dla mnie największym minusem jest wifi „na kartki” które po zakupie w recepcji działa tylko na 1 urządzeniu i jak dla mnie jest stosunkowo drogie:
    1 godz/ 5lv
    1 dzień/ 10 lv
    2 dni/ 15 lv
    7 dni/ 35 lv
    Blisko do plazy ok 4 min spacerkiem oraz przystanek autobusowy z którego szybko można dostać się do miasta (ok 2km) przy hotelu dużo sklepów i restauracji. Polecałabym hotel osobom nastawionym na spokojny wypoczynek
  • 3.7
    (wrzesień 2017)

    Dobry Hotel godny polecenia

    Hotel w dobrej lokalizacji blisko Plaży i Nessebaru, do centrum pół godziny spacerem.
    Jedzenie dobre choć monotonne ale nie można powiedzieć że było źle, po prostu OK jak na ten standard hotelu.
    Pokoje duże z balkonem, czysto i sprzątanie codziennie.
  • 2.8
    (wrzesień 2017)

    Niestety pozostał spory niedosyt po podróży

    Moja opinia nie jest zbytnio pochlebna jeśli chodzi o sam hotel Esperanto. Pokój pozostawia wiele do życzenia, żeby nie być gołosłownym załączam zdjęcia na których wszystko dokładnie widać. Rozumiem, że nie wygórowana cena i 3 gwiazdki to nie jest wysoki standard i nie ma co oczekiwać mega komfortu,
    ale pokój hotelowy w takim stanie nie powinien być oferowany klientom, wymaga on generalnego remontu, przed wszystkim wymiany zagrzybiałych silikonów, zniszczonego dywanu, mało estetycznych zasłon,odświeżenia w postaci pomalowania i wyczyszczenia szafy z grzybni specjalistycznymi środkami chemicznymi. Jest to moim zdaniem minimum, żeby hotel zasługiwał na te 3 gwiazdki a klient nie był zniesmaczony pobytem. Jedzenie w hotelu dość smaczne w formie stołu szwedzkiego (śniadania i obiadokolacje) jednak obsługa nieustannie kontroluje ilość nabieranych porcji, oczywiście nie mówiąc nic klientowi lecz odczuwalny jest niesmak z ich strony gdy za dużo nabiera się na talerze.
    Ponadto w hotelu przewaga klientów w podeszłym wieku, także nie polecam wyboru tego miejsca dla młodych par i innej młodzieży która chce zaszaleć na wakacjach :-). W hotelu ogólnie spokój jak w sanatorium. Lokalizacyjnie hotel położony na obrzeżach Słonecznego Brzegu, tuż przy granicy z Nessebarem. Do centrum Słonecznego Brzegu gdzie jest mnóstwo imprez, dyskotek i atrakcji około 4 km, można dojeżdżać miejską "ciuchcią" za 3 lewy bułgarskie od osoby. Morze czyste, plaże również atrakcyjne z licznymi barami drinkami i muzyką. Ogólna ocena z wyjazdu pozostaje pozytywna lecz jak wyżej opisałem hotel pozostawia wiele do życzenia i raczej w przyszłości już się nie niego nie zdecydujemy.
  • 3.0
    (wrzesień 2017)

    Wrócliśmy zawiedzeni:(((

    Niestety tym razem pobytu w hotelu Esperanto nie będziemy mile wspominać ani polecać nikomu.
    Wyrażnie widać,że czasu świetności teego hotelu minęły:(
    Nie należymy do osób, ktore szukają dziury w całym i zdajemy sobie sprawę,że cena wpływa na pewne rzeczy ale tym razem było tego za dużo nawet
    jak na cenę (1400 zł/os opcja ze śniadaniami).
    Nad detalami nie będę sięrozwijała, bo tak jak wspomniałam...cena, pewnie ma znaczenie.
    Po przyjeżdzie do hotelu czekaliśmy na pokój, wiadomo, ktoś go opóścił więć należało go posprzatać. Niestety już od wejscia gołym okiem było widać,że jest posprzątamy po łebkach(podłoga nie umyta, lustra ochlapanie, muszla wc też nie pierwszej czystości i bruudny recznik). Na to machliśmy ręką, miałąm chusteczki antybakteryjne wieć najważniejsze sprzęty;) przetarłam sama.
    Po pierwszym skożystaniu z toalety, okazało się, że zaczyna pojawiać się na podłodze woda...myśle sobe, może się woda skrapla w końcu jest ciepło a woda w zbiorniku zimna...Niestety nic bardziej mylnego, po każdym skożystaniu z wc było tej ody co raz wiecej. Okazało się, że spłuczka przecieka.
    Nie chcieliśmy robić zadymy, pomyślelismy,że jak przyjdą Panie sprzątające to zgłoszą ten problem(musiliśmy spłuczkę obłożyć recznikami bo inaczej byśmy się tam pozabijali).
    Niestety nie zgłosiły:(
    Trochę z lenistwa, trochę z obawy,że się nie dogadamy my też tego nie zgłosiliśmy.
    Trzeciego dnia ok. godz.8.00 rano przyszedł Pan z recepcji i poproił nas abyśmy opuścili pokój bo jest awaria i musimy opuścić pokój, nowy dostaniemy dopiero po 14.
    Więc musielismy się szybko spakować i zaatakować plażę:)
    Następnie dostaliśmy nowy pokó,(ponoć był to jeden z najlepszych apartamentów( no chyba wieki temu). W nim było jeszcze gorzej:(Ta sama sytuacja, posprzątanoe od oka, wypoczynek ze skóry w salonie wołał o pomstę do nieba, strach było na nim usiąść poplamiony, obszczerbiony z każdej strony, w szafkach śmierdziało stęchlizną no i znowu ta nieszczęsna łazienka...tym razem lało się z kabiny a że kabina była z hydromasażem produkcji Chińskiej to lało się zewsząd.Nie chciało nam się tego zgłaszać bo pewnie w następnym pokoju też byłoby coś ne tak bo jak czasami siedzieliśmy w lobby to co chwilę ktoś przychodził i zgłaszał,że coś niedziała.
    Co do obsługi, to miłe i uśmiechnięte były tylko dziewczyny na stołówce i jedna recepcjonistka.
    Paną menager(przynajmniej od dwóch lat ta sama) uważam, za istną porażkę tego hotelu, jak można nie zwracać uwagi na takie zaniedbania, które przecież nie biorą się z dnia na dzień.
    Gdyby dbano o czystość i usuwano na bieżąco usterki, pobyt w tym hotelu byłby naprawdę bardzo komfortowy.
    Co do posiłków, my mielismy śniadania tak samo jak dwa lata temu, co dzień to samo, zmieniała się tylko forma podania jajka, jajecznica na przemian z jajkiem sadzonym reszta dzień w dzień ta sama, skromny wybór ale dało się coś wybać więc tego się nie czepiamy.
    Ogólnie nie polecamy a szkoda bo w fajnej lokalizacji:(
  • 4.3
    (sierpień 2017)

    Fajny hotel

    Byliśmy pod koniec sierpnia i jesteśmy zadowoleni jak za taką cenę. Pokoje czyste, codziennie sprzątane przez bardzo miłe i uśmiechnięte Panie, a co najważniejsze zamykane na bardzo solidny zamek! Na recepcji młoda obsługa mówiąca po angielsku i coś tam po polsku. Jeżeli jest się przed rozpoczęciem doby,
    a pokój jest już gotowy to nie ma problemu żeby zakwaterować się wcześniej. My mieliśmy tylko śniadania, dość monotonne ale bez przesady ;p przy hotelu mały basen z leżakami. Hotel oddalony od centrum słonecznego brzegu ale bardzo blisko Nesebyr'u co dla nas było dużym atutem ;) ogólnie polecamy dla tych, którzy mało przybywają w hotelu,a bardziej nastawiają się na zwiedzanie i plażowanie ;)
  • 4.0
    (lipiec 2017)

    Czysty zadbany hotel

    Hotel czysty i zadbany, codziennie sprzątany. Blisko do plaży, do centrum Słonecznego Brzegu jakiej 4 km, do Nessebaru (Old Town) 15 min spacerkiem. Plaża szeroka piaszczysta. Basen trochę za mały i z zimną wodą. Duży minus za jedzenia - na szczęście mieliśmy tylko śniadania, które były naprawdę n
    iesmaczne.
  • 3.8
    (czerwiec 2017)

    Dobre warunki za rozsądną cenę

    Wygodny, czysty, codziennie sprzątany pokój, miła obsługa i przyzwoite jedzenie. Jednak gdy zgłosiliśmy spaloną żarówkę w lampie musieliśmy się przypominać i dopiero po dwóch dniach doczekaliśmy się efektu. Telewizor prehistoryczny, góra 12 cali, ale sprawny.