Ocena klientów na podstawie 5 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,6
Posiłki: 3,8
Basen: 4,8
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.3

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • aktywnych

Opinie Klientów (5)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    wrzesień 2019

    Albania w pigułce

    Świetny poziom hotelu jak i obslugi. Bardzo blisko do plazy, ok 200 m, fajna sceneria obiadow i kolacji - posilki w restauracji bezposrednio przy plazy , jedzenie dosc smaczne, widoczny bardzo duzy wplyw kuchni tureckiej, raczej kazdy wybierze cos dla siebie, choc spora czesc potraw jest do siebie bardzo
    podobna. Plaza jak to w miescie portowym - blekitnej laguny nie uswiadczymy, ale jest calkiem przyjemna. Pomimo duzej ilosci ludzi na plazy, nie ma tlumow, zawsze jest sporo wolnych lezakow.
    Albania dopiero raczkuje jesli chodzi o turystyke, ale uwazam ze ma to swoj urok. Bardzo duzy dysonans spoleczny - od bogatych panow w drogich samochodach po skrajnie biednych ludzi zebrajacych na ulicach, a wszystko to widoczne w jednym kadrze.
  • 4.0
    sierpień 2019

    Hotel na dosyć wysokim poziomie, jednak jedzenie było bardzo monotonne

    Polecamy ten hotel osobom, które nastawione są na plażowanie w Albanii. Obsługa miła, jest prywatna plaża wraz z leżakami co jest naprawdę dużym plusem tego miejsca. Basen na dachu wraz z barem urozmaica cały pobyt. Jest również bar przy samej plaży. Plaża dosyć ładna, którą można spokojnie spacerować
    wzdłuż wybrzeża. Do Albanii niestety nie wrócimy... biedota z przepychem stykają się ze sobą co jest bardzo widoczne. Tłumy na ulicach, gdzie ktoś próbuje coś na siłę sprzedać plus ludzie żebrzący na ulicach i plaży. Blisko hotelu molo, które niestety jest zamknięte. Niedaleko port, do którego wejście jak i wyjście z niego jest dosyć drogie. Hotel był bardzo ładny, pokój spełnił nasze wszelkie oczekiwania. Niestety obiady trochę nas zawiodły. Mimo tego, że można było zjeść owoce morza, reszta posiłków zbyt monotonna
  • 4.7
    sierpień 2019

    Wypad jak najbardziej pozytywny

    Basen na dachu - mega pozytywne wrażenie, miła obsługa, bardzo blisko na plażę, ogólnie wszystko jak najbardziej na plus i polecam aby dobrze wypocząć.
  • 3.3
    lipiec 2019

    Wszystko jest piękne ale szczegóły psują ogólną opinię

    Hotel jest piękny, świetnie wyposażony, obsługa miła ale zdarzają się wpadki, które psują ocenę doskonałą. Hotel nie jest skończony w 100%, o czym biuro podróży i strona hotelu nie informują. Cześć hotelu nie ma wstawionych okien, cały czas trwają prace wykończeniowe, kręcą się robotnicy budowlani, słychać
    wiercenie i hałas towarzyszący pracom budowlanym. Po przyjeździe okazało się, że mamy rezerwację na jeden pokój 3 osobowy na 4 osoby, zamiast 2 pokoi dla 4 osób, tak jak było składane zamówienie i opłacone, co miało potwierdzenie w dokumentach podróży. Po 2 godzinach oczekiwania dostaliśmy 2 oddzielne pokoje. Na tym jednak nie koniec przygód z pokojami. Po 2 dniu pobytu obsługa prosi nas o to by nasze dzieci przenieść do innego pokoju. Okazało się, że w nowym pokoju nie ma zamontowanych barierek na balkonie (5 piętro). Ostatecznie to my rodzice przenieśliśmy się do nowego pokoju a dzieci poszły do naszego pokoju. Rezerwacja przewidywała pokój obok pokoju, na co od samego początku nie mogliśmy liczyć. Jak się później okazało było dużo osób które zostały przeniesione do naszego hotelu, bo w innych nie było miejsca. Winą obciażam i hotel i biuro podróży TUI, które nie pilnuje właściwej organizacji rezerwacji. Na rezydenta nie było co liczyć, bo spotkanie z rezydentką było na drugi dzień o 16.00. Telefonu do rezydenta nie mieliśmy podanego pierwszego dnia. Jedzenie było pyszne, zwłaszcza obiady i kolacje ale śniadanie praktycznie bez wyboru, monotonne. W ramach all inclusive nie było kawy i herbaty przez cały dzień, tylko do śniadanie. Na moją uwagę w tej sprawie do rezydentki pani odpowiedziała, że w Albanii kawa i herbata to napoje luksusowe, wykraczające poza all inclusive i trzeba dodatkowo płacić. Z tego co dowiedzieliśmy się od osób z hotelu, to TUI nie wykupiło takiej opcji. Serwis sprzątajacy jest tylko z nazwy, nie sprząta pokoi, jedynie poprawia pościel. Po zwróceniu uwagi poprawiło się przez jeden dzień. W toalecie w restauracji przy plaży jedna wielka masakra. Bród to mało powiedziane. Nikt po prostu nie sprząta.
  • 4.8
    lipiec 2019

    Hotel polecam właścicieli hotelu nie koniecznie

    Hotel piękny,wspaniali ludzie czego nie można powiedzieć o wlaścicielach hotelu.Właściciele zachowujący się wyniośle względem pracowników jak i gości.Do minusów należy zaliczyć również śniadania monotonne i bardzo polskie,a jednak jak gdzieś jesteśmy to chcemy poznawać świat poprzez jedzenie.
    Do
    plusów zalicza się wspaniały,ciepły,życzliwy szef kuchni,obsługa przemiła,basen na dachu(do minusów należy zaliczyć zamknięcie basenu na jeden dzień z powodu kiepskiego stanu wody po czym po godzinie się okazuje,że właściciele się tam kąpią)
    Jest też trochę hałasów z powodu ciągłego remontu na 5 piętrze ale na 2 nie było to odczuwalne.
    Nie można tego miejsca porównać do Turcji jak niektórzy próbowali ale myślę,że wynika to z nierozwiniętej turytyki.Albańczycy się jeszcze muszą dużo nauczyć ale myślę,że to jest właśnie urocze,że nie wszystko jest zrobionę pod turystę.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY